December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Charmed jij ook zoveel pijn??? Aan je bekken weer??

@All..........pas op jezelf he.......(hoor wie het zegt ahum)

Om half zes klaar wakker, hoop niet dat het een herhaling van wordt, want toen was ik om half 5 al vaak beneden.

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Goeiemorgen allemaal! Weer helemaal bijgelezen.
    Mamavandaan, ik wil je even heel veel sterkte wensen!! KNUF!

Ik heb zo'n afteller op mijn Hyves en zag dat we over een maandje onder de 100 dagen zitten! Aaaaaaaaaaaaaaaaaarghh!
    Vanavond de kinderwagen ophalen en daar heb ik ontzettend zin in!!! Woehhooee! Ben ik trouwens de eerste die hem heeft?
    Voor degene die hem nog moeten bestellen: Wel nu doen hoor!!! Zit een dikke levertijd op!

3. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen,

@ jip lekker pannenkoeken, hebben wij ook gegeten gister haha. Lekker met ragout of spek erop mmmm krijg alweer trek als ik eraan denk hahaha.

@ parr, ik heb nooit getemperd dus heb geen idee wat wel en niet goed is :D. Maar ke banner staat nog niet op cd1 dus gaat goed hahaha.

@ rammel, jeeeeej lekker je wagen ophalen en het eerste proefrondje ermee rijden haha. Onze wagen staat al op zolder, wij gebruiken die van onze dochter.

@ lucinda, idd genieten van je kleine en na de bevalling heb je ook nog even om te zoeken. Sterkte!

@ patroes, heb je al weer wat van je kleintjes gevoeld?? (heb het woord gefriemel maar weggelaten want het woord vind ik leuk maar ook van gefriemel ontstaan kindjes hahahahahaha)

@ goof erg he zo vroeg wakker zijn, ik heb het bij mijn dochter ook gehad en nu ook al een paar keer. Of s'nachts klaar wakker..... Anders vanmiddag even lekker gelijk naar bed met je kleintje :D.

@ las dat iemand weer wil studeren 1978 volgens mij?? Een kopstudie? Wat houdt dat in??

@ all, alweer vrijdag! Bijna weekend jeeeeej. Morgen lekker naar de kermis met onze dochter en dr oom en tante, helemaal leuk. Deze ochtend mag ze bij ons buurmeisje spelen en kan ik mooi het huis even doen. De schoonmaakster is op vakantie dus even met een franse slag anders val ik letterlijk neer (van de pijn). Hey het is vandaag vrijdag de 13e hahahahahahaha.

Ennnnn vandaag 24 weken, jeetje de tijd vliegt, een week is niks mee. Kan me nog zo goed herinneren dat we allemaal naar die 1e echo toeleefde en nu hebben we het over namen, kamertjes en noem maar op hahahaha.

Ik ga nog even lekker verder luieren in bed hihi.

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ 1978, wat voor studie had je in gedachten?

@ goofychick, zo wat een vroegertje vandaag!

@ Rammel, vandaag je wagen ophalen, leuk leuk!!!!

@ mamavan1, 24 weken alweer! super!

@ hier, kamertje klaarmaken vandaag! Mannetje is alweer bezig!

5. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kinderwagen: wij gebruiken die we al hadden, en dat was een gift van paps en mams

@ studie: kopstudie is toegankelijk voor mensen die al een universitair diploma hebben (Msc of M.A : of in oude termen, drs, Mr, of ir). In dit geval Master of Arts, dus dat komt mooi uit.

buiten mijn werk, schrijf ik ook freelance. Deze studie zou specifiek op schrijfwereld gericht zijn.
    beetje gedoe, want weer op een ander continent, hebben dan 2 kinderen enzo. Maar vriendlief staat er helemaal achter. en sowieso...maar 14 plaatsen beschikbaar... erg kleine kans.

6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ 1978, zo he, dat klinkt goed!

7. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey meiden

las iets van mama van daan...broer terug ziekenhuis
    hoop dat alles snel beterd hé meid, alsvast een knuffel

lees dat er veel aan de kinderkamer bezig zijn wat gewelig seg

daar denk ik doe ik pas binnen paar weekjes aan als de kids terug school zijn

mama van 1 @ gefiliciteerd met je 24 weken ;)

Jip27 @ ja hoor,ik wil zekers mee doen ivm dawo

nieuwe mama's @ welkom meiden

andere @ sorry maar ben zo vergeetachtig en zo moe

ik slaap amper met mijn buik vind geen stand waarbij ik meer dan 15 min kan liggen reseltaat pas als ik echt stikopben val ik in slaap 4 uur heb ik deze nacht nog zien paseren en om half 6 was zoonlief als keuken bezig

beeb @ waar voelen jullie je beebje ik vooral zijkanten nu

kwaaltjes @ maagzuur,krampen kuiten,benen rugpijnen

fijne dag iedereen xxxxx

8. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ jip: foto’s komen als ie helemaal af is!

@ 1978: Oww, lekker een studie gaan volgen. Dat zou ik ook nog wel willen doen. Eigenlijk zou ik komend schooljaar starten met een master (of iets dergelijks), maar heb het nu maar een jaartje uitgesteld.

@ goof: pfff, dat is wel erg vroeg meid.

@ rammel: Jaa, vandaag je kinderwagen ophalen. Super hoor!!

@ mama van 1: Alweer 24 weken, super hoor. Hier vandaag 23.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wagen, die staat hier al een tijdje te verstoffen beneden ;p Wij hebben nu natuurlijk een duowagen nodig. Hebben de urban jungle gekozen. Via mp gekocht toen ik een week of 11 was ofzo? Dus geen levertijd ;) de rest (2e ledikantje, maxicosi van nog geen 4 jaar oud van mn neefje etc) komt als het 2e kamertje af is.

10. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ weegschaaltje: Balen zeg dat je niet lekker meer slaapt. Ik heb begrepen dat een voedingskussen kan helpen om lekker te liggen. Misschien is dat iets voor je?

11. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey

dat heb ik ligt nogwel ingepakt ,maar daar had ik nog niet aan gedacht
    ga ik deze avon zekers proberen:D

thanks meid voor tipje

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb zeg maar het voedingskussen (zag m trouwens eerst meer als vijand ;) ) als een hoefijzer liggen met de open kant naar onderen. Zo kan ik toch half op mijn buik slapen!

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    oooooooooooo dames
    sorry hoor
    ik ga zo terug lezen
    maar voel me zo beroerd!!

ik heb pijn in me ribben
    en in me hoofd.. !! hoooo kan wel janken

14. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @lovepeet; balen dat je je zo beroerd voelt. hoop voor je dat het snel over is.

@slapen; hier verschilt het per nacht hoe ik slaap. Nu ik wat meer wissel van zij in de loop van de nacht heb ik geen last meer van mn zij gehad, maar door het vele gedraai slaap ik dus wel minder goed. Ik slaap nog steeds met een gewone kussen voor mn buik waar ik tegen aan lig. Meestal werkt dit wel, maar merk dat ik altijd op mn rug wakker wordt.

@Kinderwagen; wij hebben ook nog geen wagen. Wil absoluut een 4-wieler! Maar tegenwoordig is bijna alles 3-wieler of 4-wiel met van die ielige kleine wieltjes voor.
    Kan nu een Quinny Freestyle 4 wiel over nemen van iemand, maar ken de hele wagen niet.
    Iemand ervaring mee?

15. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
  16. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Rammel@ Kinderwagen...wij hebben m al een tijdje. Ik wilde m graag pas eind augustus, vond t allemaal al zo vroeg ook omdat we t hele kamertje al klaar hebben doordat mijn collegaatje dr af moest (wel heeeeeeeeeeeeel fijn hoor hihi) maar ze belden begin juli al. Dus hij staat hier al en tijdje. Alleen de duwstang is niet helemaal oke dus daar krijg ik nog een nieuwe voor.

@1978 Zweten, ik zweet ook meer dan anders en hoorde idd dat het erbij hoort. Door de toename van bloed iin je lijf kan dit gebeuren. Niks aan te doen dus...

@macmazcy Wij hebben een Mytsy 4 slider...ook een prima wagen, rijd heeeerlijk. 3 vriendinnen van mij hebben m ook en hij is super.
    De firts wheels is ook een goeie 4 wieler. Misschien heb je dr wat aan.

@weegschaaltje wil je me ff je mailadres pb-en?

@lovepeet kalm aan dan maar vandaag

@ patroes....kindjes al gevoeld??

@1978 Klinkt spannend en heftig! Knap hoor!

@juf...welke master wil je gaan doen? Ik wil ook nog wel. Ben begonnen aan special educetional needs interne begeleiding maar toen alles MIB werd hier en ik dat echt niet zag zitten en ik thuis in een k situatie kwam ben ik gestopt na t eerste jaar.
    Weet dus niet wat ik nu wil gaan doen.

@hier mn lief doet de badkamer en das echt wonderlijk want dat doet ie echt nooit!!!! Tenzij we dr eerst ruzie om hebben gemaakt omdat ik vind dat ie alweer veel te lang gewacht heeft. We hebben heeeeel veel last van kalk en ik hou t normaal bij maar dit spul tegen de kalk (echt t enige wat helpt) kan ik nu echt niet inzitten. Maar ook nu kuch en kriebel ik mn bed bijna uit. Maar goed ik zeg maar niks...ben allang blij dat ie t doet.....hihi

@slapen
    sinds ik mn voedingskussen heb gaat t beter. Ik lig er heerlijk op. Door het waterbed draai ik weinig. Je schijnt normaal te draaien omdat je last van drukpunten krijgt. Die zijn bij mij al pijnlijk door de fibro dus een waterbed is echt een uitkomst 99% van de nachten word ik wakker in dezelfde houding waarin in ben gaan slapen

Hopelijk belt de advocaat vandaag!!

Mn paps belde net we hebben een videocamera gevraagd voor onze beide verjaardagen. Ik hoef echt niet zo'n super duur ding. Nu wil ie met mn beide broers dat gaan. Lief bedacht hoor maar dat houdt dus in dat we een camera van 400e krijgen en ik krijg liever een iets simpelere en wat kleine dingetjes van mn broers die we ook hard nodig hebben. Maar ja...hij had mn lief aan de lijn en die vond t wel oke geloof ik, snapte eerst ook niet zo goed wta pa bedoelde denk ik, maar ja ik ken de bedragen he die ze altijd uitgeven. Wat moet ik nu doen? Zeggen dat ik niet zo'n luxe hoef?? Is ook zo lullig....bah kan ik niet zo goed tegen he, ik was tegen mn moeder zo duidelijk geweest. Ik weet helemaal niet in hoeverre we m veel gaan gebruiken enzo...of t wel wat voor ons is...
    nou ja we gaan t zien...
    stiekem houdt t ook gewoon in dat ik dus deze week niks op mn verjaardag krijg aangezien ze dus nu alles clusteren. Vind ik ook wel een beetje saai, kinderachtig he hihi

Nou ik zal mn bed es uit, ben een uur wakker al hoor maar heb geen zin in opstaan.
    Dis t laatste weekend dat lief vrij is en ook dat ik echt vrij ben en ik was daar gister zo vedrietig over. Ik vind het zo fijn om hem veel te zien en als we beide werken zie ik hem hooguit 2 avonden in de week en om het weekend. Oh ja en s nachts in bed als ik even tussen mn wimpers doorkijk. Blegh

Nou misschien word ik nog wat blijer vandaag...

Liefs

17. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Jeetje juf wat onwijs leuk en knap!!!
    Scheelt het nu ook als je t zelf maakt in wat je kwijt bent?? Anders moet ik mn mams en schoonmams maar ff achter de naaimachine gaan zetten hihi
    Echt super zeg dat je het zo zelf kan! Heb je patroontjes of doe je alles uit je hoofd?

18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lovepeet, vervelen dat je je zo beroerd voelt!

Hier staat de kinderwagen op zolder! Ook een 4 wieler, vorige was 3 wieler quinny speedi, vond het heel mooi maar niet echt heel fijn!

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier sleept mijn voedingskussen me ook de nacht door trouwens!

20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Jip, handig dat manlief de badkamer doet!

Jufkyjo, mooi gemaakt hoor!

Deel Deze Pagina