He bah, Jip!! Wat een rotdag! En wat ontzettend LULLIG dat ze allemaal op het laatste moment afbellen voor je verjaardag! Is toch logisch dat je dan al boodschappen hebt gedaan en de taarten in huis hebt? Oooh, ik hoop voor je dat je morgen alsnog een fijne dag hebt met mensen die er wèl toe doen! Ben je morgen ook jarig dan?
Oow Jip, wat irritant!!! hier ook al meerdere malen gebeurd, we vieren het nu ook gewoon niet meer! was er helemaal klaar mee.. hoop dat je alsnog een fijne verjaardag zal hebben, dikke kus!
Jaa hij is leuk he! ik werd er ook helemaal happy van toen ik hem een paar maanden geleden van hun kreeg, ik vond het zo leuk!! inmiddels is het zwangerschap stuk al ingevuld hihi zo schattig ook de stukjes die mannetje heeft ingevuld!
@ Patroeschka, ook lullig voor jouw verjaardag, je hebt het wel goed opgelost! @ babykamer, hij is klaar, mannetje maakt hem nu schoon en zet de meubeltjes op zijn plek, en dan mag ik hem inrichten!
Thanx voor jullie lieve reacties! T komt vast goed... nu wel even helemaal happy! Mn lieve vriendinnetje is vannacht (weer) mama geworden! Een meisje!! Das al de 2e meid!! Nog 2 vriendinnen te gaan en dan is t mijn beurt hihi! Nu nog ff snel een cadeautje scoren! Liefs
Jeetje wat is er een hoop gekwekt zeg hahaha. @ Jip kan me voorstellen dat het niet leuk is als je je verjaardag viert!! Ben je morgen ook echt jarig of niet?? Hopelijk heb je toch nog een leuke dag met veel cadeautjes @ Patroes, en wat gaat je man doen?? Staat het al vast het nachtvissen? Ben toch blij dat mijn man niet dat soort hobby's heeft hahaha. @ Kraamzorg, ik heb geen kraamvogel en ook aangegeven deze niet te willen dus jullie mogen ze hebben . @ Kraampakket, wat leuk! Ik heb zo een boek 2 jaar geleden gekocht voor mijn dochter. Ik kreeg een nijntje rugzak en nijntje toilettas, tandenborstel (kleintje) en kleine tube tandpasta extra. Alleen jammer dat het gewoon in de doos zat en niet in een leuke kist. Verder weet ik het eigenlijk niet meer hahahaa.
Jip wat een actie van zijn zussen Helemaal zo last minute. Ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat jij van alles en nog wat in huis haalt:x Gefeli met je vriendin! Hoe heet ze? Hey lees dat jullie een kadotje van de Kraamvogel hebben gehad?! Ik niet.... Heb alleen mn kraamboek al gehad, verders niet
@Jip, lieverd toch een hele dikke knuffel, je voelt je dan zoooo niet gewaardeerd!!! Maarrrrreeee......het is juist goed als je de tranen bij je lief de vrije loop laat, hij kan niet aan je "ruiken" dat je zijn reactie niet leuk vindt, doen hoor, is heel belangrijk, hier is daarop onze relatie bijna op de klippen gelopen. En dan niet met JIJ beginnen, maar, joh even over zonet, ik word er een beetje verdrietig van als ik geen reactie krijg over ........ Nou knappe jongen als hij daar om heen gaat kakelen.
hey!! Ze heet Myrthe! Haar broertje heet Jarno. Mijn dinnetje wist zeker dat wij deze naam niet zouden hebben, dat klopt, want de naam van de jongste van lief heet net zo iets hihi Verder ben ik wel weer een beetje afgekoeld hoor. T is niet anders. Had net mijn moeder aan de lijn. Wij zijn gewoon anders, socialer en ik misschien zelfs wel eens wat te sociaal. En ja...als anderen dat dan helemaaaaaaaaaaaaal niet zijn kan ik daar niet aan wennen. Ik ben morgen niet echt jarig hoor! Ik ben dinsdag jarig! Maar vier het dus morgen omdat het eigenlijk het weekend zou zijn dat lief zijn kids hier zouden zijn, maar omdat het vakantieperiode is loopt dat ff anders. Moeder houdt zich in geen enkel opzicht aan de omgang alleen haar 3 weken zomer moeten wel zo zijn als in de regelst staat...Prima, komen ze dus pas eind aug weer t is niet anders. Romy ik had t pas vandaag hoor het boek, misschien krijg je m nog. Ik had er een brief bij in dat ik recht had op een boek maar dat die niet leverbaar was (de brief zat in het boek....) dus dat ik m later zou krijgen. Misschien dat ie dus bij jou ook ff niet leverbaar was....En misschien krijg ik er dus nog wel eentje want dat hebben ze beloofd in mn brief. Hebben jullie je kraampakket van je zorgverzekering al in huis? Of enig idee wanneer die komt? Ik heb net ff weer de babyplanet onveilig gemaakt. Een cadeautje gekocht voor mn dinnie dr meisje een knalroze shirtje met de tekst ik ben lief met een wit broekje van feetje dr bij. En ook nog even een wieglakentje voor mezelf gekocht. De kleine gaat hier de eerste tijd bij ons op de kamer in de kinderwagenbak en ik had al wel een dekentje, maar geen lakentje dus voor daaronder dus tja...dat moest ik natuurlijk wel ff kopen hihi. Nou ik ga ff tv kijken ben moe wil wel graag slapen maar ben bang dat dat nog niet lukt. Liefs
Hihi goof t is ff heeeeeeeeeel erg geknald vanmiddag toen samen boos boodschappen gedaan en t daarna ff weggeknuffeld. Dus t gaat wel weer. Hij is alleen soms zo laks. Ik irriteer me daar aan. Hij zou vandaag wat van de advocaat horen, gebeurd niet meer dan gaat hij dr ook niet ff achteraan. Vanaf maandag moet lief weer werken dus dan wordt t weer niets...blegh...en we zouden naar de drukker om boeken voor kaartjes op te halen en ook dat is weer niet gebeurd. blegh hihi maar goed zo is ie en dat weet ik al zolang als ik bij m ben....dus tja eigenlijk moet ik er niet over zeuren he. Gelukkig ben ik zo'n ongelooflijke regelneef dus eigenlijk komt alles altijd helemaal goed!!!!!! Nou goed ik ga nu echt ff tv kijken hihi
@jip; wat vervelend dat de familie het zo laat afweten. Helaas weet ik hoe je je voelt. Vierde vorige maand ook mn verjaardag en had 1 afmelding i.v.m. vakantie en verder iedereen zou komen. Op de dag zelf zijn 4 mensen gewoon niet op komen dagen en hebben niks laten horen en 2 mensen die op de dag via hyves een berichtje achterlieten dat ze niet kwamen. Mn hele koelkast stond dus nog vol aan het einde. Ook zou iedereen meeeten, dus had soep en broodjes, niemand is uiteindelijk blijven eten! @wij Gaan volgende week of die week erop onze kinderwagen halen!!! Had op 8 wagens geboden op mp en van 4 gelijk bericht gekregen dat we hem konden overnemen. Had dus zowaar de luxe om te kiezen! Had het nooit verwacht eigenlijk. We zijn uiteindelijk voor een mooie nog in super staat Mutsy Urben Rider van 100,- gegaan. Er zit alleen geen maxi cosi bij, maar voor die prijs vind ik dat geen probleem! Ben dus helemaal blij
Kraamboek? hier geen kraamboek? maar ze komen over 3 weken voor de intake, misschien dat ik hem dan krijg? maar heb geen flauw idee wat ik moet voorstellen van een kraamboek haha iets van waar je info inkomt van de kraamweek neem ik aan?
Ja dat dacht ik ook... ben benieuwd wat het is hihi Mac wat fijn dat het gelukt is met je kinderwagen!!!! Ach een maxicosi is ook zo gekocht toch? Wij hebben eentje van vrienden gekregen dus das fijn. Liefs
Jip, ze hebben het me verteld wanneer die zou komen.. toen ik belde dat ik zwanger was... maar ik weet het niet meer haha, maar ik geloof in maand 6 of maand 7.. lekker ruim haha.. Mac, wauw wat een goeie koop! wij hebben de wagen van mijn schoonouders gekregen, de quinny speedi, en omdat wij een lime groene dreami wilde hebben hebben we die voor 60 euro op mp gekocht, die kleur zit nu niet meer in de collectie hihi.. en weer even terug lezen.. weet het even niet meer..
Jip, gefeliciteeeeerd met het dochtertje van je vriendin! nog even en jij bent ook aan de beeeuuurt! hihi *even geduld, er zijn nog 2 wachtenden voor u* Mama van 1, nu ben ik wel benieuwd waarom jij de kraamvogel niet wilde haha, bij ons werd hij bij zowel de verzekering als de VK aanbevolen..
Hihi ja nog 2 te gaan pffffffff ach en de helft van jullie nog en een kennisje... zie je schuif ik het lekker voor me uit
Ja dat is een map waar elke dag een verslag in komt te staan, na afloop heb ik er nog vaak in zitten bladeren.........zucht zwijmel, mijn kraamweek was namelijk ECHT EEN FEESTJE!!! Heb nu weer als voorkeur zelfde hulp gevraagd, maar ze doet nog maar een gezin per maand, en stopt bijna dus tja.....ff afwachten of we haar krijgen....beter dan dat kan niet......de week, dus alles gaat nu helaas tegenvallen.