GOEIEMORGEN! Thanx goof voor de Tip! Ik heb alle vertrouwen in lief (ookal doen we veel dingen anders) aangezien hij al 3 keer een kleintje heeft gehad.... Toch ben ik idd stiekem benieuwd hoe t gaat als t om mijn eigen kleintje gaat. Maar goed t is ook zijn kleintje he dus heeft hij net zoveel rechten als ik hihi Zal dus vast wel goedkomen hier. Gister na het booszijn nog wel ff gezellig gehad. Vlak voor het slapengaan had ie nog een lieve actie. Ik heb sinds een tijdje weer contact met mijn beste maatje (is ook mn exvriendje ik heb er wel eens over verteld) Hij en ik zijn er zeker van dat het heeeeeeeeeel goed is dat we uit elkaar zijn dus t gaat prima zo. Lief geeft aan het goed te vinden dus no problem eigenlijk. T enige is dat de twee heren elkaar nog nooit gezien hebben. M doet moeite om lief te ontmoeten, komt met voostellen bij mij ik geef dit door en lief houdt alles af. Nou vier ik dus vandaag mn verjaardag en wie kan er dus niet bijzijn...M. En dat vond ik vervelend. Als lief moeite heeft met ons contact dan snap ik het maar hij vind het niet moeilijk maar wil ook niet ff een keer een ijsje gaan eten zodat het ijs vast wat gebroken is hihi Lastig verhaal he... Nu zegt lief dus gister ineens...ik heb nog iemand voor je verjaardag uitgenodigd... Oh? Wie dan? Was ik iemand vergeten?? Nee ik heb M. uitgenodigd. Ik heb m gebeld en gevraagd of ie zin heeft om te komen. Ik kon het haast niet geloven! Das wel heeeeeeel lief he.... Dus de heren hebben ff gebeld en ik geloof nu dat M. vanavond toch een gebakje komt eten. Zo leuk! Hihi lastig om t verhaal zo ff te typen aangezien er een verhaal van inmiddels 6 jaar aan kleeft, maar dames no worries ik hou van mijn lief, hij is de papa van mijn kleiine frummeltje en ik ga noooooooooooit meer bij m weg al mopper ik wel es op m hihi. En M. is mn mannelijke beste vriendin zeg maar haha. Nou ik ga douchen. Lief is taarten aan t halen. Ben benieuwd wat voor cadeautjes ik van hem krijg hihi. Hebben afgesproken dit jaar echt een klein kleinigheidje te doen maar ja....daar zijn we beide niet zo goed in ... Liefs en fijne dag allemaal!!! ps ik kom vanavond wel weer ff op iedereen reageren...of morgenochtend waarschijnlijk hihi
goedemorgen, @ springmuis, nee hoor ze zitten er niet boven op. Tenminste die van ons toen niet haha. Alleen met de borstvoeding keek ze in het begin heel erg mee. Mijn dochter ging alle kanten op met dr hoofd om de tepel te pakken en ik probeerde haar hoofd voorzichtig naar mijn borst te duwen maar de kraamhulp deed het in 1x en dat soort dingen moet je gewoon even doorhebben......ze zijn niet van porselijn al denk je dat in het begin wel hahaha. @ charmed, helemaal mee eens! Ik liet mijn man ook zijn gang gaan en hij was een natuurtalent haha. @ tips, ik liet mijn man ook de cadeautjes uitpakken an de kraamvisite......vaak komen mensen binnen en hebben dan alleen nog oog voor de baby en moeder en vragen alles aan de new-mama en door de papa erbij te betrekken voelt ie zich niet "achtergesteld". Een mannelijke collega vertelde me dat toen en bij ons werkte het zo goed....... @ all, manlief gaat zo het dak op om een dakdoorvoer te plaatsen voor de droger en als mijn zwager en schoonzus vanmiddag komen dan kan mijn zwager met mijn man de wasmachine en droger naar zolder brengen........en daarna gaan we lekker naar de kermis!! Fijn weekend! Oh enne jip! Fijne verjaardag meis!! Eet maar een lekker gebakje voor mij goed hihi.
Hihi dat zal ik doen!!!! Thanx meis. Jullie ook fijne dag! en daarna eindelijk aan je jongetjeskamer beginnen hihi! Ben benieuwd!!!!!!!!!!!
@ JIP oo dat is wel lief van manlief. !! geniet van je verjaardag !!! @ hier,, vandaag maar weer verder met verven alles in nu geschuurd .. al heb ik echt geen zin alleen hebben jullie dat ook dames dat als de kleine schopt en je ligt dat je vanaf de buiten kant ziet dat de kleine schopt? zo geweldig
zo dames moeten jullie lezen ! asoo!! ik zou ze leven villen !! AD Bizar - Man brengt dochter ter wereld én redt haar leven (504810)
Nope dat heb ik nog niet... denk ik hihi maarre ik voel de kleine de laatste 2 dagen ook veeeeeeeel minder ging gister zelfs weer met de angelsound zoeken maar dat lukt steeds lastiger merkte ik. Gelukkig begon ie toen wel weer te trappelen, maar ik denk dat ie t te druk heeft met groeien hihi
zo las ik net dat er iemand op de a44 is bevallen... Mijn lief heeft zijn jongste ook gehaald. Toen was er geen tijd meer om de vk te bellen...zo snel ging het. Wel bijzonder hoor, maar van mij hoeft t niet hihi Gelukkig ging daar alles goed, maar dit uit t artikel had wel heel anders af kunnen lopen.
Leuk he!!!! Ik had het met mijn zoontje zelfs ook in bad, lag ik in bad, en was hij druk, en plotseling lag ik in een golfslag bad. Geniet er maar lekker van!!!
Jip fijne verjaardag meid, hopelijk wordt je nu wel in het zonnetje gezet, iig buiten wel, hihihi..... @draak van een zoontje, hij is gek op zijn fotoalbum......en hij mag onder mijn begeleiding erin kijken en daarna gaat ie de kast weer in, manlief deed het even anders......en toen manlief in de schuur was en ik met de keuken bezig zat zoontje de blzden eruit te scheuren, ben zoooo verdrietig erom geweest, tranen zijn nu opgedroogd, maar was net een foto van twee pagina's waar we hem voor het eerst vasthielden, gewoon een hele emotionele foto......snif..... (manlief opperde al om een nieuwe te bestellen en die ergens boven te leggen, en deze gewoon voor hier te gebruiken.)
@ mum2be: Leuk, ik ben benieuwd naar je fotos!! @ kraamzorg: Wat toevallig dat een aantal van jullie hetzelfde kraambureau hebben. Hier een totaal andere; ook nog niet voorbij zien komen; de 8 zaligheden. Iedereen wil die hier en zit al vrij snel vol (heb ik later begrepen), maar goed ik heb ze ook gereserveerd. @ goof: Ik denk zelf dat mijn mannetje het straks misschien wel beter kan ik. Pfff, voelt soms ook niet altijd prettig, maar ja, zo voelt het soms wel. @ jip: Een hele fijne verjaardag vandaag meid. En wat leuk dat je beste vriendje ook komt. Super hoor van je mannetje dat die hem uitgenodigd heeft! @ lovepeet: Lekker weer een dagje klussen. Wij zijn bijna klaar. Ik heb net de latjes een keer gegrond, ga zometeen nog 1 laagje erop doen. Mijn mannetje gaat ze dan straks aflakken en dan is de overkapping eindelijk klaar!!! Ik zie de baby nog niet schoppen, maar moet ook zeggen dat ik het geduld niet heb om te gaan liggen en te kijken haha
goeiemorgen hebbe jullie ook gelezen dat wij zwngere en vruwen die zwnger willen worden geen schapen mogen aaien?! en idd wt een verhaal he.. wel een top vader mijn buurvrouw (die is van de horror verhaln) zei dat de thuis bevallingen stees vaker misgaan...nou in het zh huis is het dus oo niet lles! @mamvandaan veel suc6 met je broer(s) ik las een klaar kamrtje...foto's!!! @jip fijne verjaardag en een lieve actie van vriendlief @lovepeet las ik nou op de lijst dat jullie een datum hebben of was dt iemand anders? @kaamorg ze staan je bij maar zullen nooit zeggen dt je het out doet! ze geven je misschien wel tips om ht nders te proberen dus geen zorgen komt wel goed! @parr ik zal je wel een pauze gunne! geef maar een seintje als we weer kunne draaien. en wat een verhaal zeg jeetje! ik wist helemaal niet dat alle vrouwen er last van haden! ik heb wel af en toe een 'spiertje' verrkt in mijn lies maar niet echt pijnlijk ofzo dat is toch geen bi? ga zo ff aankleden en n weer richting uien land lekker de corso kijkn met gelijk n reunie voor ziza en haar broeers en zusters tot vnavond en niet te veel kletsen he anders moet ik eert weer een uur terug lezeen enn weer sorry minilaptop
@lovepeet; zie hier de baby al een tijdje schoppen of draaien! Maar vooral als ik zit valt het op. Manlief voelt het nu ook vaker, hij stopt niet meer zo snel als zijn hand erop ligt.
Grrrrrrrr, typ ik een heel bericht.. krijg ik: Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 3 tekens. dan maar weer overnieuw.. Jip, wat lief van je mannetje!! heel veel plezier vandaag! Mannetje erbij betrekken, ja probeer ik nu al zoveel mogelijk te doen, merk namelijk dat mensen nu al cadeautjes aan mij geven, en dan zeg ik altijd maar, Bas is nu aan de beurt! mama van 1, aaah dank je wel voor het geruststellen! wat ben ik toch af en toe een stresskip haha Lovepeet, hier zie je inderdaad de beeb ook aan de buitenkant zo grappig haha. doet me trouwens denken aan mijn droom van gisternacht.. toen zag je ineens haar beentje 20cm naar buiten steken en daarna haar gezichtje haha zo grappig! werd lachend wakker nou volgens mij was dat het.. sorry als ik iemand ben vergeten! *en nu eerst mijn bericht kopieren*
jip @ happy b-day meid ,maak er geweldige dag van xxxx lovepeet @ ja hoor hier zie je beebje dat beebje stamp zal straks eens proberen op te nemen weet niet of het lukt lekkende borsten @ hebben jullie ook zoveel last lootp hier zo uit dag en nacht duizelig @ volgens mij heb ik door mijn te lage bloeddruk weer serieus last van bloeddruk alles draaid hier rond vandaag @ met zoonlief kapper daarna even ouders en dan mis gaan van mijn grootmoeder is nu 2 maand geleden en doen ze herdenking dus zal heel laat zijn eer ik terug ben fijne dag
Hey meiden... Ik lees al een poosje stiekum mee... Maar heb nu besloten om me maar ff voor te stellen. Ik ben nl ook in dec uitgerekend, de 3e, van de 2e! Eerste Dochter is van mei 2007, en dit wordt een verrassing. Verder zal ik gewoon stiekum mee blijven lezen met jullie, vinden jullie vast niet erg Misschien ga ik vanzelf wel mee babbelen... Maar jullie kennen elkaar allemaal al zo goed... durf bijna niet Groetjes,
Spanjolina, welkom en gefeliciteerd! enne gewoon meekletsen hoor, is wel zo gezellig! Weegschaaltje, oei lage bloeddruk is niet goed, die van mij is ook wel laag maar niet extreem, die van mn mannetje wel en die moet veel zout eten van de dokter, dus die eet sinds kort op alles zout haha in de hoop dat hij zich niet meer zo moe voelt. enne lekkende borsten, hier ook, niet extreem hoor en kom er meestal pas achter als het al opgedroogd is, echt een druppeltje ofzo en dan zit ik weer "getverderrie" haha
Zo, hier net al het behang en verf in huis gehaald voor de babykamer. Scheelde me bijna 30,- omdat ik het in de kortingsperiode heb gehaald. Over 2 weken gaan we dan echt beginnen. Al weet ik niet of ik wel zolang kan wachten Vandaag ook eigenlijk nog een speciale dag. Manlief en ik zijn vandaag 1 jaar getrouwd. Doen er verder niks mee, maar had wel gehoopt dat ik nog wat van mn moeder zou horen
mac: gefeli met je trouwdag!! Zag een jarige... even niet doorgedrongen wie (sorrie!!) maar GEFELICIFLAPSTAART!! baby op de a44????? snelwegbaby? zouden ze hem Adrie hebben genoemd? knuffel mystik
@mac! Gefeliciteerd!!! @mystik: Thanx dat was ik...maar ik ben vandaag nep jarig hoor hihi dinsdag is de echte dag! Maar dan is lief werken. T is wel een beetje een kale dag zo. Normaal vieren we t altijd als de kids van lief er zijn, ontbijt op bed, cadeautjes op tafel enzovoort. Nu heb ik zelf mn ontbijt gemaakt en staan de cadeautjes al uren op tafel hihi.Toch een beetje gek zo. Buurtjes hebben net ff theegedronken hier, die komen vast deze dag nog een paar keer aanwaaien hihi. altijd erg leuk! @Spanjolina geloof ik: WELKOM!! Enne stiekem hoeft niet hoor! We vinden t veel leuker als je ook meebabbelt hihi Liefs
@Jip, fijne verjaardag. @nieuwe, welkom hier. @kraamhulp, wij hebben ook de kraamvogel uitgekozen. In onze wijk is deze hulp vaak gebruikt en allen positief. Dat maakt het wel makkelijker. Nog niets qua boekjes of iets dergelijks binnen gekregen ook. De 27ste komt er iemand langs dan merk ik het wel. @schapen, dat wist ik al. Hoor dat soort dingen vrij vroeg doordat er bekenden in dat wereldje zitten. @bewegen, gister voor het eerst mijn buik zien bewegen. Ik vond het een vreemde gewaarwording moet ik zeggen. Meteen manlief gesms't aangezien hij aan het werk was kreeg ik terug "hij mag me zeker niet hij beweegt alleen als ik uit de buurt ben" haha, mannen ook. Giteren ruzie met de plant gehad. Hij moest verplaatst worden maar werkte niet mee (stomme plant) uiteindelijk is het gelukt maar het heeft me wel een schep gekost die brak doormidden (oeps).