December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Romytamara, wat leuk dat jullie een kinderwagen hebben gekocht!

2. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Thank you! Mijn andere zoontje zijn kamer is ook fel, namelijk ferrari rood ;)

3. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Mum2be leuk kamertje!!! Wij gaan volgende week beginnen maar ook 1 muur blauw :D. Krijg er helemaal zin in als ik het kamertje zo zie!! En leuk die kleine kleertjes hahaha.

@ Hond, hij heeft wat nietjes in mijn poot en ligt verder over met schaafwonden van voor naar achter en zwaait nog net zo vrolijk met zijn staart als eerst. Hij krijgt een soort verdovingsmiddel van vsm om hem wat rustig te houden zodat ook zijn voetbed goed kan helen.

Nou ik ga de babysite weer eens voorzien van een nieuwe buikfoto :D

4. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Gaafff!! Ik hou er echt van!!:D
    Bij ons kan het niet:( Wij hebben de muren door het hele huis gespachtelpoetst en dat kun je maar een paar keer verven. Dat willen we dan ook bewaren totdat de mannen zelf kunnen kiezen wat voor kamertje ze graag willen.
    Dus ben stiekem erg jaloers op je mooie felle kamertjes!
    Ik heb wel alle accosoires en beddengoed lekker fel! Lime en aqua8)

5. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @mama van 1, wat is er met je hond:$???? Heb ik iets gemist?:)

6. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Kraamzorg, ik vond het écht een feestje! We hadden een onwijs leuke/gezelligewerklustige dame die lekker streng voor mij was. Dat had ik dan met m eigenwijze geneuzel ook nodig (lees voldoende rusten ivm BI).
    Ze nam al het werk uit handen, maar liet ons ook wel onze gang gaan met de kleine en leerde ons ontzettend veel.
    Wij hebben dan ook gevraagd of zij weer kon komen, hoop dat dat kan!
    Mijn man kan dan ook niet zoveel vrij nemen omdat hij maar het minimum aan vrije dagen van zijn werk krijgt...;) En anders in de loop van het jaar dus in de knoop komt...:( Baal daar wel van....
    Hij neemt wel de eerste week vrij, dan komt mijn mamsje een week en dan hubbie wssnlijk nog een paar daagjes. En dan moet ik alleen voor 2 kleintjes zorgen:$!
    Vind dat wel een beetje spannend hoor:)

7. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Heel goed! Maar ken je gevoel:( Ik wil zooooveel, en er is ook zoveel te doen, maar ik heb echt geleerd van mijn vorige zwschap...
    Maar voel me wel vaak wat down omdat ik zoveel werk voor laat liggen..:(

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Jij ook zo lang:( Ik ging om 10 uur smorgens aan het infuus omdat mijn vliezen die nacht waren gebroken maar ik geen weeen had. Kwam in een weeenstorm van een paar uur en hij werd om 3.17u na 5 kwartier persen pas geboren met een knip;)
    Mijn aller allergrootste wens in nu dan ook dat het spontaan begint, zonder dat kl*te infuus en van mij mogen ze die knip dan ook meteen al zetten (dan issie er tenminste:))
    Ik heb niet heel veel last gehad van de knip, wel ietsie. Maar vond zolang persen toch erger haha.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mum2be, gaaf hoor!!!!! En die kleertjes, zwijmel!!!!
    Hier ook wat geboorte pakjes gekocht......en er staat nog een leuke op de nominatie van Noppies. En dan is het klaar.

@Mac, oh meid getver, wat lullig. Ik had dat destijds met de kamer van zoontje. Hadden al een afspraak om zaterdag te komen, belt ze op, er komen ook mensen vanavond en als die het willen is het weg, toen wij al akkoord waren. Gelukkig stonden ze in de file en ging het toch nog allemaal door.
    Maar echt min hoor!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Charmed, dikke knuf meid, of lig je al lekker te slapen, gewoon lekker laten gaan hoor!!!

@Romy, *oeps*...........ik kijk uit, althans ik probeer het. Doe al zo min mogelijk maar zelfs dat blijkt dus teveel te zijn geweest vandaag.

Net na het eten lekker in een warm bad geweest, in bad geen pijn, daarna wel weer. Heerlijk, manlief ging eerst ff met zoontje nog buiten spelen en daarna nog even naar de winkel.
    Komt er maar weinig van...

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Romy yep. Hier kwam het op gang toen manlief aan het schaatsen was op natuurijs de hele dag......vriendin was bij me, en voelde wel wat een uur voordat het begon, maar ze zei dat dat geen weeen waren want ik kon nog praten, nou ze was de straat nog niet uit en manlief nog geen uur binnen....PATS BOEM!!! VK gebeld, kreeg ik degene die ik ook wilde, maar helaas, was laatste van haar dienst dus werd ik overgedragen aan iemand die net was begonnen als VK......(gelukkig in het zkh overgedragen met pijn med, aan de VK daar)
    Pijnmedicatie vnl. omdat ik na 9 uur nog maar 2 cm had.....

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit is een gedeelte van ons behang wat we gaan nemen, in combinatie met een wand met zilver, limegroene gordijnen....witte meubels a la riviera maison.....en misschien nog een streepje, even kijken of ik dat nog kan vinden.

13. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @mama van 1, lees al wat er is gebeurd met je hond. Hoe kan het???:$

@mac, wat een rotactie van die mensen! Hoop dat ze zich bedenken, want ze had m tenslotte aan jou beloofd!

@charmed, kan me voorstellen dat je baalt:( Hoop dat je alsnog de avond een beetje bent doorgekomen!

@springmuis, ohhhh nee mijn kraamverzorgster deed veel en veel meer!! Ze deed het huishouden, zorgde voor de visite, zorgde ervoor dat ik smiddags kon rusten en een aantal dagen maakte ze ook avond eten voor ons. Ik vond het dan ook echt jammer dat ze wegging! Nu zeggen we nog wel eens, "konden we hanneke nog maar even bellen":)

@patroes, jeetje wat kan het dan zijn? Misschien toch streptokokken?

@jip, wat lieffff van je hubbie!!!! Echt een super spontane actie om M op te bellen en uit te nodigen!
    Hoop dat je een hele fijne avond hebt gehad, ben benieuwd!
    Fijn dat alles ook weer goed is met lief:)

@luvmyluver, de kraamvogel is een kraamzorg instantie;)

@bekkeninstabiliteit, ja iedereen heeft daar last van, maar in een veel mindere gradatie als iemand die er last van heeft. Zonder dat je bekken flexibeler worden kan de beeb er idd niet uit.
    Maar je spreekt was van bekkeninstabiliteit als je bekkenspieren erom heen het niet meer kunnen compenseren.

@weegschaaltje, drop eten! Dat veroogd je bloeddruk!

@spanjolina, welkom en gefeliciteerd! kom gerust meeklesten hoor:D

@pba ahahhaha eigenwijs plantje;)

Hier laat ik het maar bij:) Hoop dat ik niets belangrijks ben vergeten.
    Ga de lijst nog even aanvullen!

14. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Bij mij schoot die stomme ontlsuiting ook al niet op:(
    Maar ik beviel met medische indicatie maar gewoon o.l.v. de vk.
    Ik kwam als eerste (van de 3) binnen, maar bevoel als laatste...
    Wat dus betekende dat de enige vk op de afdeling, samen met maar 1 verpleegkundige, het super druk hadden met die andere 2 bevallingen... Ik raakte zo in paniek van die weeen storm... En toen ik na al die uren eindelijk om pijnmedicatie durfde te vragen was die pomp (ik kreeg via het infuus) waarvan er ook maar één van op de afdeling was:x in bezet door iemand anders!
    Dus alles liep in de soep, niets zoals ik me had voorgesteld en niemand die me vertelde of het wel allemaal goed ging.
    Pff heb er serieus tot een jaar na de bevalling flashbacks en dromen over gehad. Ook schrok ik snachts regelmatig wakker!
    Heb daar afgelopen dinsdag een super goed gesprek met de vk over gehad, en ze heeft alles genoteerd met dikgedrukte rode letters, zodat ze er rekening mee gaan houden:) Zo lief!

Meiden, we moeten nog bevallen, dus tis niet de bedoeling dat ik jullie bang maak hoor!!:):)
    Het is het allemaal meer dan waard!

15. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Romy, hij zag een hond waar hij gek op is en altijd mee speelt. Maarja die stond aan de andere kant van de straat. Mijn zwager liep met hem en heeft het nooit zien aankomen dus tja hij gaf een ruk aan de riem en weg was ie....... maar goed hij leeft gelukkig nog en die vrouw was erg lief. Vooral voor de hond, die vond ze belangrijker dan dr auto hahaha. Morgen nog even de papieren invullen want dr bumper is wel wat ontzet.

@ Bevalling, wow 5 uur, waar kan ik tekenen???? Mijn bevalling duurde ik geloof 48 uur. Op dinsdag al weeen en donderdagochtend was ze er! Ook hier vlotte de ontsluiting niet, wel volop en continue weeen (zowel buik als rug) maar 1 cm per 2 a 3 uur. Tja dat schiet niet op, dus ook aan de wee-opwekkers en toen ging het ietsje sneller haha. Achteraf bleek dat de ontsluiting niet zo wilde vlotten omdat onze dochter een sterrenkijkertje was. Mijn vk vind het ook knap dat ik dr zelf op de wereld heb gezet omdat het normaal gesproken een kz wordt. Toen moest ik wel even slikken hoor!!!!

@ Jip hoe was je verjaardag meis??

@ Mac jeetje wat balen! Ik zou hem dan niet eens meer van dr willen overnemen. Echt belachelijk!!! Heb je al een andere gevonden of niet??

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Bedankt voor jullie vele PBtjes vandaag! Hierna ben ik een tijdje niet in staat de lijst aan te passen, dus graag je berichtjes aan romytamara sturen!

16 aug- esthern77, 8.30u 20w echo
    18 aug- Minkie86, controle vk
    18 aug- Miranda200375, uitgebreide echo
    18 aug- Jip27, vk
    19 aug- PBA, echo
    19 aug- goofychick, 20w echo
    20 aug- mamavandaan, controle
    20 aug- esthern77, 13.30u controle
    21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d
    24 aug- Rammel, pretecho
    25 aug- Springmuis, 3/4D echo & ondertrouw
    27 aug- PBA, intake kraamhulp
    31 aug- mama van 1, vk
    01 sep- Springmuis, intake kraamzorg
    01 sep- Rammel, intake kraamzorg
    02 sep- Springmuis, vk
    07 sep- romytamara, 19.20u vk
    07 sep- lovepeet, vk
    07 sep- mum2be2, controle gyn
    09 sep- luvmyluver, vk
    10 sep- milkhd, controle vk
    20 sep- wgev, intake kraamzorg
    09 nov- Springmuis, trouwen!

17. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @mama van 1, pfff wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig heb je er eentje van het sterkte ras:D

Volgens mij staan alle afspraken er weer op dus zal de lijst en afspraken even plaatsen.

Milk zal het jullie zelf ook nog wel komen vertellen, maar ze gaat vanaf maandag een weekje weg, dus voor alle toevoegingen mogen jullie mij weer pben!

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Whahahahahahahahahaha MILK!!!!!!!!!
    Je bent me écht 2 seconden voor!!!

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Goofychick, gaaf behang zeg!

20. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    goedemorgen

@mum2be2 nice:D:D

@mamavam1 gelukkig heeft je doggie niet zoveel last!
    arm beesje

@mac nou ja zeg...sommige mensen. en dat voor een tientje zo stom!

hier de eerste bevalling duurde 5 uur en 21 min (had sneller geweest als ik een andere vk had gehad!)
    en de tweede (ondanks dat iedereen tegen je roept dat de tweede sneller gaat:x) duurde 27 uur.....weer zelfde vk en toen ik de volgende dag werd ovegedragen eindelijk was het zo gebeurd
    vk kwwam om 11.30 om 12 uur lag ik in het zh aan de weeopwekkers (hadden geen zin hoor) en om 12.31 was ze er ik heb op 1 perswee 3x geperst moest daarna nog een uur ofzo aan de weeopwekkers om het af te bouwen want ze mogen je er niet in 1 keer afhalen....
    maart goed nu dus een hele andere praktijk met andere meiden dus wie weet!

kan eigenlijk niet wachten tot ik mag gaan persen!

Deel Deze Pagina