December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Morgenzon, fijn dat alles goed was, maar ik kan me voorstellen dat het wel nog iets is waar je jezelf ongerust over kan voelen!

@ Romy, denk je wel een beetje aan jezelf? Goed naar je lijf luisteren hoor meissie, hoe moeilijk het ook is!

@ Jufkyo, hopelijk zijn jouw pijntjes ook snel over. Hoe komt het bij jou dat je zo'n last had?

@ Mac, super wagen! Wat voor een is het eigenlijk? Ziet er goed uit!

@ Lovepeet, voelen je voeten al wat beter?

Ik ben een beetje 'boos' net naar mijn schoonouders geweest, beide zijn ze arts, we hebben de echofoto's van de kleine laten zien. Manlief en ik willen niet weten wat het geslacht wordt. Zeggen ze doodleuk dat ze het fijn vinden dat ze nu weten wat het wordt......
    Nu weet ik dus zo goed als zeker dat het een jochie moet worden, een meisje moet je toch echt tussen de billen kijken namelijk???
    Heb net 100x naar de foto's liggen turen en heb er ook maar een piemel van gemaakt....zucht....we wilden zo graag een verrassing :(

2. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ morgenzon: fijn dat alles wel goed is met de baby!

@ mac: Mooie wagen!!

@ mama van 1: klinkt goed met ballenbak!

@ romy: haha, je weet zelf al wel dat het niet zo handig is, dus dat hoeven we niet meer te zeggen… het is zo herkenbaar om meer te doen dan je eigenlijk kunt!

3. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @lucin:x Héél gemeen! Beetje jammer dat ze geen respect hebben voor jullie wensen bah!
    Maaaaaaaaaaar nog niets en zeker en het zal dus altijd onzeker blijven totdat je je kindje op je borst hebt liggen;)

4. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Lucinda, jeetje dat is echt niet leuk :x!!! Kan me voorstellen dat je boos bent, wat zei je mannetje??

@ ROMY ROMY ROMY toch!!!!!! (Ken het hoor ;) ) maar goed om jezelf denken he meis! En als het dinsdag niet gaat gewoon zeggen hoor!!

@ All, ik ga lekker bankhangen en alleen nog een man kijken. Lekker met een grote kop thee. Ben ook gesloopt en alles doet pijn pfffff. Achja we blijven lachen he :D

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Romy, daar heb je ook wel gelijk in....maar het steekt een beetje dat zij het wellicht wel weten en het eigenlijk 'onze' verrassing is...en omdat een meisje zoveel moeilijker te zien is denken we nu echt dat we een ventje krijgen.
    Mijn schoonzusje is trouwens ook zwanger, 4 weken verder dan ik en die krijgen een jongetje. Kregen mijn man en ik net discussie wat we zouden moeten doen als zij 'onze' jongetjesnaam aan hun zoontje zouden geven. Zegt mijn man: "dan doen wij toch onze 2e keus naam". Vond ik niet echt een fijne reactie, in mijn hoofd heeft het kindje al die jongens- of die meisjesnaam die wij hebben uitgezocht....
    Voelt gewoon nu niet zo heel individueel meer nu onze zwangerschap....zucht....het zullen de hormonen wel zijn....

6. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Jeetje lucin, dat is balen zeg... daar zou ik ook echt niet blij van worden!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ mamavan1, mijn man zegt dat het onmogelijk is dat ze het kunnen zien, maar aan de andere kant denkt hij nu ook dat we een jongetje krijgen....
    Ben echt in staat om nu toch nog met een echo het geslacht vast te laten stellen....:(

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @mama van 1, we gingen donderdag toch?;)
    Dan heb ik nog 4 daagjes om uit te rusten hihi.

@lucin, denk je dat die mogelijkheid erin zit? Het zou wel heel erg puur toevallig zijn toch? Of hebben jullie dezelfde smaak?
    Wissel anders de eerste letters met hen uit? Dan weet je zeker dat het niet hetzelfde kan zijn.
    Als je wacht tot de geboorte ben je idd al helemaal gewend aan die naam en lijkt het mij ook super moeilijk om dan opeens een andere naam aan je kindje te moeten geven. Tis wel for live he;)
    Hoe je man reageerd vind ik echt mannelijk haha. "Dan doen we toch gewoon......" Lekker makkelijk;)
    Laat je niet door je schoonouders van stuk brengen meis;)

9. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    I know makkelijker gezegd dan gedaan!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lucin, meis toch!!! Dat is ook niet leuk, maar je zwangerschap blijft individueel hoor. Enne dat ze jullie naam hebben is wel heeeeeeel veeeeel toeval. Ik had het ook hoor met mijn schoonzusje.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ luciinda
    mijn voeten ? mijn voeten voelen goed, alleen mijn buik niet :p
    @ wagen
    ik zag een kinderwagen voorbijkomen !! mooi! prachtige wagen !
    leuke kat ook erachter..
    @ romy
    niet te veel doen he !! luisteren naar je lichaam !!
    @ LUcinda
    jeetje kan me echt voorstellen dat je een beetje boos bent !! ..

@ hier
    met me buik gaat het wel,
    heb een vent die voor me zorgt

12. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @patroescka:hihi moest wel even lachen toen ik je stukje las dat je poes al tegen de kinderwagen had gepiest. gelukkig kon je het wassen.

@macmazy:wat een super wagen. ziet er mooi uit.

@morgenzon:jee een bloeding. wat een spanning lijkt me dat. gelukkig alles wel goed met de beeb.

@jufkyjo: hopelijk is de pijn gezakt. rustig aan doen.

@lovepeet:jij ook rustig aan doen he. hopelijk is de pijn weer gezakt.

@mamavan1: jee wat schrikken met de hond. gelukkig gaat het ondertussen weer beterder.
    was de pannekoekenboot nog gaan varen??

@jip:fijn dat je nog een leuke verjaardag hebt gehad. lekker vooruitzicht. de sauna. ik ga met je mee. hihi.

@rammel: wat een skeetje. om verliefd op te worden.
    hier de intake al gehad. ging nu via de telefoon omdat het voor de 2e keer al was. heb toen ik de kraamwijzer thuis kreeg direct dat boek erbij gekregen.
    waarschijnlijk krijg je dat na je intake of ze neemt het mee met de intake. kan me dat niet meer zo goed herinneren.

@babykamer: hier nog niet mee bezig. we zijn eerst de kamer van mn zoontje aan het doen. gisteren is er scanbehang op de muren gekomen. maar er moet nog een deel want het lijm was op. balen. was ook te laat om nieuwe te halen. verder hebben we gistermiddag laminaat gekocht en verf voor de muren. er komt 1 knalblauwe muur en de rest word wit. zat te denken aan piratenaccesiores,maar weet dit nog niet helemaal zeker.

@bevalling: hier ongeveer 10 uur bezig geweest. ontsluiting ging goed maar het hoofdje schoot na elke wee weer terug. pfff pijnlijk. maar na de bevalling alles eigenlijk vergeten. echt bizar en je moet het echt zelf meemaken om te geloven. ik kijk heel goed terug op de bevalling en zie er dan ook echt niet tegenop. ben trouwens thuis bevallen.

@kinderwagen: hier nog op zoek naar een duowagen. zag er vandaag 1 hier in kampen. dus dat zou mooi uitkomen. maar nog geen reactie op de mail gehad.

@all: vandaag bij de tandarts geweest met mannetje. hij had vorige week een zenuwbehandeling gehad met een noodvulling,maar hij ging vandaag kapot van de pijn. dus spoedlijn gebeld,bleek gelukkig zijn eigen tandarts. konden we mooi nog effies komen. bleek er lucht onder de noodvulling te zitten. waar dan die pijn vandaan komt snap ik nog niet helemaal maar goed. die tandarts praat niet goed nederlands dus soms lastig te begrijpen. maar de pijn is nu weg. daar gaat het om.
    hier morgen de dokter eens effies bellen. heb zo ontzettend veel afscheiding. het irriteert me zo. zodra ik opsta loopt het me zo af. (sorry voor het smerige detail) :) begint wat te jeuken dus bang voor schimmelinfectie. pfff. gezeur bah. vind et zo genant.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Goofy, hoe heb jij dat opgelost met je schoonzusje? Hebben jullie net als in Romy's idee bijvoorbeeld de letters uitgewisseld?

@ Romy, tja, ik weet natuurlijk niet zeker of we dezelfde smaak hebben....maar ik gok dat we het wel in dezelfde richting moeten zoeken. Een leuke aparte naam zou er bijvoorbeeld ook niet bij ons in komen. (Lees: mijn man is zo'n type 'student'/hockey' ;), mijn schoonbroer dus ook...denk dat die niet zo heel veelzijdig zijn met namen ;))

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Lovepeet....ow sorry....dan heb ik het dus verkeerd gelezen....beterschap voor je buik!! :)

@ MamavanDaan....oei...wel fijn dat je jullie eigen tandarts hadden!!

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

haha geeft niet er word ook zoveel gekletst .!

16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lucinda, ah dat is niet leuk zeg! Kan me voorstellen dat je van slag bent en boos! Wat betreft de naam kunnen jullie ook vragen naar het aantal letters!

@ Romy, veel te veel gedaan meid! Rustig aan doen hoor! Ff nog meer aan je kleine denken die kan ook groeienergie gebruiken hè! ;)

17. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mamavandaan, volgens mij ken jij mijn moeder? Via het werk ofzo? Gok ik! Ik zag jou namelijk tussen haar Hyves vrienden staan.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha naja das ook toevallig dan.

Het gamen gaat vanaaf helemaal niet, bah word ik sjaggie van, dus heb t maar opgegeven. :(

Ooow ik begin nu wel wat 'nesteldrang' te krijgen hoor. t is ook zo'n zooi boven, zal blij zijn als t over een paar weken klaar is allemaal.

19. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    @ROMY Moet ik nog wat zeggen verder????????? FOEI FOEI FOEI

@juf kalm aan jij hoor!!!

@ mama van 1....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm de pannenkoekenboot. Hoe jaloers wil je me hebben? Jij eet gewoon 2 keer in de week pannenkoeken! Ik moet het echt met 1x per jaar doen hihi

@ mac....wat een prachtige wagen! Een mutsy denk ik of niet?

@ ik denk Romy?? I candy...cool ding!

@lucin...wat een narigheid!!!! Mooi balen van je schoonouders.
    Ik ben samen met 6 anderen zwanger. Ook erg spannend dus met namen. 2 hebben we nu gehad, de 3e ben ik zeker van dat het geen spanniing oplevert aangezien zij al een meid hebben die met dezelfde voorletter begint als onze meisjesnaam en zij dat niet zou doen en zenu wel weer een meisje krijgt. Er is 1 waarvan er nog wel spanning is maar daarmee gaan we idd iets uitwisselen...of t zelfde aantal letters of begin of eindletter ofzo
    en weet je? Als we echt dan nog spanning hebben dan zeg ik het gewoon hihi Ze kan echt dr mond wel houden eni k wil niet die teleurstelling. Er zit 2 weken tussen ons, dus tja de kans ik aanwezig dat we redelijk tegelijk een naam mogen gaan geven aan een kleintje. Eerlijk bespreekbaar maken, dan ben jij de stress kwijt en misschien is t wel helemaal voor niks die stress!!!!

@morgenzon (dacht ik) Wat een ellende met die bloedingen! Wel fijn dat je kindje oke is!!

@ irriteren...hier nog iemand die zich wel eens ergert aan anderen hier. Of het mijn hormonen zijn? Ik weet t niet maar ach...je kunt niet met iedereen vriendjes worden he...

@mama van 1 en Romy wat voor leuk uitje ga ik dinsdag/donderdag missen? OOOh ik weet t al jullie komen me natuurlijk een cadeautje brengen dinsdag omdat ik zo zielig ben dat ik dan jarig ben en mn liefie aan t werk is. Wat toch weer lief van jullie hihi

@hier
    net lekker met lief wezen wokken. echt genoten! In groningen is het echt heeeerlijk en niet duur. All in voor 27,50 dus das heerlijk! Echt een aanrader voor als er eens iemand in de buurt is.
    Morgen moet lief weer werken, ik ben er nu al verdrietig van stom he?
    Ik ga m dan zoooo missen blegh
    dit was zoals het nu lijkt ook onze laatste vakantie met zn tweetjes dus das een extra gek idee...
    Maar goed we hebben enorm genoten en (jaja ondanks de aanvaring en tranen van vrijdag) zijn we wee rhelemaal verliefd hihi.
    Hij is ineens ook ietsje meer met de baby bezig en da is ook erg fijn!
    Nu maar lekker slapen. Morgen nog tot 2 uur samen en dan begint t echte leventje echt weer!

Oh ja....sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb
    Ik wou nog wel ff zeggen dat ik t onwijs fijn vind om hier met elkaar te babbelen! Jullie zijn schatten!!!!

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Neeeee Jip dat zie je verkeerd, ze komen bij mij op verjaardag ;p

Heb al weer 2 weken ofzo zo'n last van maagzuur, nu al en vooral als ik knoflooksaus heb gegeten. Iedereen raadt wel wat ik vandaag gegeten heb ;) heb van die gaviscon tabletten gekocht maar wat een bocht, gadver de gadver.. :( maja als t doel de middelen heiligt hè?!

Oja ben inmiddels al ruim 8 kilo aangekomen in totaal. En jullie?

Deel Deze Pagina