Pfff stelletje kletskousen! Ik was gisteravond bijna de laatste en nu moest ik al weer mega veel bijlezen. Heb niet alles onthouden sorry Lief is nu de advocaat aan t bellen maar ik hoor m niet dus zal wel weer niet gelukt zijn. Waarom moet alles altijd zo moeilijk zijn hier pfffff @romy vandaag dus echt kalm aan jij! Knap dat je Jairo hebt uitbesteed. Nu ook even genieten dus van tijd voor jezelf en je lijf @juf ik moet volgende week officieel weer beginnen, deze week al wat aanrommelen maar heb voor t eerst sinds ik werk echt geen zin! @mama van 1 logisch toch dat het te ver is! Had t ook niet verwacht hoor liep maar te dollen @Kleinigheidje DAWO Voor het weekend heb ik een berichtje geplaatst wie mee wil doen met een kleinigheidje voor Dawo om haar te laten weten dat we aan dr denken. Als je nog mee wilt doen pb je me ddan?? Ik ga het deze week in orde maken! ik ga ff douchen nu. Oh ik hoor de deur het bellen is klaar. Hopelijk heeft ie nieuws Vanmiddag en vanavond nog verjaardagsvisite en dan morgen met mn beste dinnie uit eten omdat ik dan ECHT jarig ben! Pfffffffffffffffffffffffff de advo was er weer eens niet. Wat irritant zeg!!!! Liefs
Ik kan me er helemaal iets bij voorstellen dat je geen zin hebt om te gaan werken... gatsie zeg. Ik heb nog 3 weken vakantie, alhoewel ik de laatste week toch wel weer een paar dagen ga. Balen dat de advocaat er niet was. Zo schiet het niet echt op...
zoww stelletje kletsers. hihi. @mum2be2: ja klopt ik ken je moeder via het werk. heb zelfs nog een tijdje met haar samen gewerkt in de oudbouw en nu in het nieuwe werken we wel weer op dezelfde straat maar ik zit op een woning apart van haar afdeling. @gewicht: beng eloof ik 5 kilo aangekomen. zit nu op het gewicht wat ik graag zou willen blijven na de bevalling. maar vorige keer ook weer teveel afgevallen na de zwangerschap. heb erg moeite met aankomen. @vrij van mannetje: met kerst en oud en nieuw is mannetje altijd 2 weken vrij. hij wil dan ervoor of erna ligt er net aan wanneer de vakantie begint ng eens 2 weken extra nemen. heerlijk. kijk er nu al naar uit. @slapen: hier ook drama. vannacht weinig geslapen. hele tijd draaien door de pijn. pfffff. mannetje was ook aan het draaien. kon de slaap ook niet krijgen. maarja hij moest vandaag weer werken. @pba:whaha ik zou ook even lachen hoor. zoiets verwacht je toch niet als er een pakje word gebracht. schitterend. @romytamara: denk je wel effies goed aan jezelf. al is het moeilijk. niet prettig maar wel goed dat jairo naar je schoonouders kan. effies aan jezelf denken. @all: pfff vanmorgen wakker gebeld door mn mannetje. sliep net eens lekker. maar goed. blijkt dus dat hij volgende week en de week erop in de kost moet!!!!! dus ik werd een beetje boos. kunnen ze niet rekening houden met mannen die een gezin hebben. die baas heeft zelf huwelijkproblemen gehad omdat hij nooit thuis was. het interesseert hem niet eens. zijn werk is alles voor hem en zijn gezin komt op de 2e plek als ze geluk hebben. maar mn man heeft dat dus echt niet. daar is werk bijzaak. dus nu is het zo dat hij 1 week kan op voorbehoud. ik moet ook gewoon werken en heb late diensten dus zo makkelijk is dat allemaal niet. pffff gezeur.
Nee zeker niet. Zo slordig ook ze zouden ons bellen vorige week al! En t is lastig want lief werkt nu weer he vanaf vandaag dus die is dan ook lastiger te bereiken. Zal het met onze babys ie maken hebben dat we dit jaar geen zin hebben? Ik heb gewoon zin in niks doen, omprutsen, babyshoppen en boekjes lezen hihi Ga zo nog even nieuwe boeken voor geboortekaartjes halen, die we nu hebben dat was niet echt wat helaas. lief heeft ook eindelijk gebeld met zn opleidingscentrum. Hij kan vanuit zn werk een opleiding gaan doen maar daar loop ik ook alweer bijna een jaar om te pushen...irri...maar er zit schot in de zaak!
@ mama van daan: balen zeg dat je man nu 2 weken in de kost moet en dat er geen rekening wordt gehouden met het gezin vanuit zijn werk... hopelijk krijg je het goed geregeld! @ jip: ik heb daar ook zin in, lekker beetje rondlummelen en iets doen als ik zin heb en anders lekker niet... Ik denk wel dat het met de baby te maken heeft. Eerst was het werk/ school erg belangrijk voor mij, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben kunnen ze de pot op... haha. Ik heb steeds meer zoiets van 'ik eerst en dan jullie'...
@PBA WHAHAHAHAHAHAHAAHaha geweldig verhaal, ik zou ik een deuk liggen, vooral als ik diegene niet zou kennen haha. @ jip wat vervelend zeg!! Hopelijk komt er snel nieuws!! Nouja als ik niet te ver woonde was ik met alle liefde gekomen hoor hahaha. Wat leuk dat hij weer wat bij gaat leren, kan altijd van pas komen . @ Geboortekaartjes, ik heb nog geen boek gezien hahaha na onze vakantie maar denk ik . @ mama van Daan, vervelend meis! Zou het ook niet echt leuk vinden nee. En een dreumes en zwanger! Vervelend zo een baas die zich niet kan inleven! Hopelijk heb je hulp van familie?
Precies dat heb ik ook!! En ik schrik er zelf van want alles liet ik aan de zijkant liggen...eerst mn werk. Ik maakte veeeeeeeeeeel te lange dagen, overuren in t weekend en ind e vakanties altijd bezig...en nu? pffff ze kunnen de hoogste boom in en nu moet ik echt wat gaan doen anders begint mn lief te mopperen haha
heel herkenbaar jip. En ik denk zelfs dat het maar goed is ook. er zijn wel belangrijkere dingen als school... maar toch is het wel erg wennen. Ik moet eigenlijk ook wat gaan doen, maar heb daar ook geen zin in... hh-klusjes.. getver.. maar zal me maar eens van mijn stoel slepen en boven gaan beginnen!! @ mama van 1: Hier ook nog geen babyboek gezien, maar al wel rondgeneusd op internet...
@ PBA, zo maak je nog eens wat mee aan de deur, hihi, die man/vrouw moest gewoon ff zijn verhaal kwijt en jij had die pech, hahahaha! @ miri75, welkom terug van vakantie! @ 1978, 32 jaar is toch nog niet oud zeg??, jeetje! ik zou ook niet zo nuchter kunnen verschijnen, 's ochtends heb ik (en ook de beeb, hihi) honger! @ mamavandaan, hihi, ja dacht het al, dan weet je vast wel meer over mij, hahaha! Balen voor je man zeg! kan me voorstellen dat je ff boos werd. @ jufkyjo, weet je, dat gevoel van "eerst ik en dan het werk" is bij mij gebleven, mijn werk is leuk hoor, maar ik ben daar alleen om te werken en voor de rest zal het me allemaal wat, mijn gezin staat op de 1e plaats. @ huishouden, hier weer klaar, mannetje stofzuigt vanavond onder de bedden (lukt me echt niet zonder pijn). Heb mezelf nu ingedweild op de bank! Zoontje op bed, ff rust!
Ik heb nog wat leuks gedaan, een lakentje voor in het ledikantje besteld bij bulbby.com met de naam van de kleine erop!
@pba; wat een verhaal! knap dat je dan nog gewoon kan doen tot hij/zij weg is! @hier; had vannacht goed geslapen, volgens man wel weer veel gedraaid. Om half 11 ben ik even gaan liggen omdat mn oogjes dichtvielen en om 13.00 schrok ik wakker! Gelukkig maar, want ga nu de deur uit om weer te gaan werken. Voel me nu alleen zo duf. Hopelijk werkt de buitenlucht een beetje.
@jufkyjo: ja hoop ook dat het goed komt. zal ook vast wel,maar was al zo'n emobom op t moment. mannetje moest weer werken,zoontje weer naar kdv. pfff. effies slikken. @mamavan1:waarschijnlijk kunnen mn man zijn ouders wel oppassen. maar toch vind het niet prettig. en dan is het ook nog zo dat als ik een late heb dat mn zoontje dan moet blijven slapen tenzij ze hier willen oppassen tot ik thuis ben. normaal ging mn man dan eten bij mijn schoonouders en nam daarna ons zoontje mee naar huis. badderen en naar bed. wij hebben trouwens ook helemaal nog niet gekeken naar gboortekaartjes. waren bij mn zoontje heel vroeg en nu. haha. @mum2be2: valt mee hoor. hihi. vind het wel toevallig. heb je ma nog niet gesproken dus wist ook niet dat jij ook in dec bent uitgerekend. heerlijk he als je zoontje effies slaapt. kun je even bij komen. daarom is mn zoontje vandaag naar het kdv gegaan. kan ik even mn gang gaan. normaal werk ik alijd op maandag. he wat leuk,ga ook eens op die site kijken. zo heb me net effies aangekleed. had van alles in gedachten om te doen,maar van alles komt niks denk ik. ben zo lui. wilde naar de kapper,moet nog wat boodschappen doen,moet nog naar de garage,wilde nog even naar de action. ga nu eerst effe een pizzatje eten denk ik.
Wil ook zoveel maar doe t toch maar niet.. Doe vandaag alleen de bankkussens wassen en er weer op en nog een was draaien/drogen/opvouwen en dan Justin halen bij opa en oma. Man vroeg of ik t zag zitten om de auto uit te zuigen en schoon te maken van binnen.. :s dacht t niet..
Oja, mn man heeft net mn buik zien bewegen hahaha! Jip, jij morgen jarig? ik overmorgen. Geinig. Klopt je sterrenbeeld een beetje? past ie bij jou?
@ Mac, fijn dat je even lekker hebt geslapen, dat is dan vast wel goed nodig geweest! Hoe gaat het wandelen nu? Of ben je net gaan fietsen naar je werk? @ mum2be, ik ga ook eens even snuffelen op die site, klinkt leuk zo'n lakentje! @ PBA, wat een verhaal!!! Ik dacht eerst van....het is een brutale koerier die een zwangere vrouw durft te vrouwen een zwaar pakket te tillen....maar toch even iets anders dus, hilarisch! @ Rechterhanden, nou, ik ben jaloers op jullie mannies, die van mijn kan nog geen spijker in de muur krijgen....daar maakt hij zijn tere handjes nog niet aan vuil....Ach, het is verder wel een schat hoor die van mij en ik ben heel blij met hem @ Charmedknorrie, we wilden inderdaad ook graag eens naar het babypark in Kesteren gaan. Ik ga eens even na of ze ook zo'n baan hebben daar, anders loont het wel om even naar Zaanstad te komen, toch wel belangrijk dat die wagen je past! Al kreeg ik net een link van een meisje uit het januari-pil-stop-topic met een site met exclusieve kappen voor de bugaboo...daar ben ik eigenlijk toch ook wel heel vatbaar voor @ Lovepeet, hoe is het met je borst??? @ Esther, ow, spannend zeg!! Heb je ook foto's? En, wat zegt je gevoel? Ook een jongetje? Of misschien toch een girlie? @ Jufkyo, 'Fijn' dat ik niet de enige ben/was die 'verloren' liep in een babyzaak....soms moet ik gewoon nog heel erg aan het baby-idee wennen. Niet dat het kleintje niet welkom is ofzo...maar het is allemaal zo nieuw, maar de mama-gevoelens komen hier nu eindelijk al goed boven hoor @ 1978, die Maxi Cosa Mura klinkt ook wel heel fijn. We zijn wel van het wandelen off the road en we wonen dus midden in Utrecht....alleen hebben we maar een kleine auto....we willen graag een stationwagon, maar ik zit even zonder werk en ik vind zo'n grote uitgave dan best spannend dat ik liever nog even afwacht totdat ons kleine bakkie echt niet meer wil rijden Pff...ik snap wel dat je niet goed wordt van dat bloedprikken zeg!! Kunnen ze dat niet anders regelen??? @ Jip, ik heb even het verhaal van de advocaat gemist, maar ik hoop dat alles snel in kannen en kruiken komt! @ MamavanDaan...dat is ook niet echt heel handig van die baas van je man....ik snap dat je jezelf er goed kwaad om kan maken...is er niet een andere oplossing te vinden? Of is het al definitief? @ Vrij rond kerst....manlief weet nog niet hoe hij het wil doen. Hij heeft het uiteraard wel aangegeven bij de baas dat het misschien wel handig is dat hij voorrang krijgt op die 'gewilde' dagen. Maar aan de ene kant heb ik zoiets van...het is bijna het nieuwe jaar en dan kan hij ook nog extra dagen kopen als hij dat wil en het lijkt me ook wel fijn dat ik nog een extra handje heb nadat de kraamzorg is geweest. Ik denk dat ik daar tegen die tijd echt pas over na kan denken over wat ik zou willen. Hoe hebben de mama's er bij hun 1e kindje tegenaan gekeken? Ben nu trouwens wel lekker aan het luisteren naar mijn lichaam. Ik doe alles maar mondjesmaat. Mag ook wel, net mijn verplichte uurtje gelegen en nog 2x harde buiken gehad, waarvan 1x een hele pijnlijke! Maar ik voel me wel een beetje 'nutteloos'....maar Ukkie gaat voor
Nou wij gaan vanavond vast beginnen met het kamertje van onze dochter, namelijk vast de commode daar weghalen en de schommelstoel!! Ik trof haar namelijk net OP dr commode aan vrolijk aan het dansen. Ik kwam dr kamertje binnen na dr slaapje en schrok me rot. Zij zei gelijk: "Hey mama!!!" en ging vrolijk door met dansen. Denk dat ze via de schommelstoel op de vensterbank is geklommen en toen via de vensterbank naar dr commode gelopen die aan de andere kant van dr kamer staat!!!! Niet te geloven toch!!!! Vond het wel slim bedacht hahahaha
@ mum2be: Klinkt goed een lakentje met naam ik durf dat nog niet zo goed. We weten het al wel zeker, maar ergens ben ik toch nog gereserveerd @ macmazsy: lekker hoor even slapen tussendoor! Hoe is het lopen nu gegaan? @ mamavandaan: Soms ook wel lekker vind ik, van alles plannen en uiteindelijk niks doen @ lucindalice: Ik krijg het gevoel steeds meer dat de baby bij ons hoort en we dus een hoop kunnen kopen. Afgelopen zaterdag had ik een leuk vestje gezien, uiteindelijk niet gekocht, maar voordat ik bij de auto was had ik alweer spijt morgen dus nog maar even terug. @ mama van 1: Haha, wel slim zeg, maar vast niet echt goed voor je moederhart.
@ Jufkyo, dat zijn de beste aankopen he? Waar je dus later spijt van hebt dat je ze niet hebt gekocht....dan wil je ze dus ECHT graag hebben @ mamavan1, wow dat moet toch wel even schrikken zijn geweest zeg.....maar ze heeft het wel slim uitgedokterd inderdaad!!! Nog 2.5u en dan komt manlief weer thuis....pfff...dat ik daar dus nu al op aan het letten ben...en dat op mijn 1e dag vrij...niet echt handig...denk dat ik zo maar even een beetje ga studeren, voel ik mezelf hopelijk nog een beetje nuttig Net ook nog even voor huisjes gesurfd op funda. Het huizen-dilemma steekt de kop weer op hier....we willen verhuizen, maar hebben geen idee waarheen....handig he???