Even de babykamer showen hoor! Wil nog even erbij vermelden dat de foto's erg wazig zijn zodra ik ze op internet zet.. Zag het op mijn weblog ook al. Net alsof er een witte waas overheen zit. De kleuren zijn namelijk echt KNAL oranje en dat zie je niet echt van de foto's af! Bekijk bijlage 94452
@ Rammel, ik ben opeens uit het niets helemaal verliefd op oranje...dus ik vind je kamertje geweldig!!!! Ik wil ook een oranje wandelwagen....geen idee waarom ik dat opeens mooi vind??? Maar jullie kamertje is in ieder geval heel leuk!
@Rammel geweldig kamertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Lucindalice heb je voor mij die link voor die exclusieve kappen ik houd daar ook wel van!!!!!
Rammel, wow, gaaf kamertje!!! En ik hou ook van oranje! lucindalice: dat wordt lastig als je niet weet waarheen... dan is het ook moeilijk zoeken..
@ lucindalice: waar woon je in Utrecht? heb ik ook gewoond (heb inmiddels zo'n beetje overal gewoond, maar mijn eerste echte eigen aangeschafte huis(je) stond in Utrecht) hebben kinderwagen van mijn ouders gekregen, als "investeringscadeau". hadden er niet bij stil gestaan hoe fijn dat was, tot we er een gingen uitzoeken...die dingen kunnen flink in de kosten lopen bij Prenatal hadden ze ook zo'n oefenbaan, met grind, en planken, enzo, kun je goed voelen wat het onderstel doet @ harde buiken : ik heb toch echt een luizenleven hier en heb dit keer ook nog maar'n paar buiken gehad, maar dames....nogmaals...LET TOCH OP! niet alleen heel pijnlijk en vervelend...ik lag de laatste 4 weken zo'n beetje fulltime plat en nog kwam ze 3 weken te vroeg @ bevallingsverhalen: is er iemand die een ideale bevalling heeft gehad? (geen knip, scheur, weeeenstorm, drama, pijnbestrijding, pomp, tang of keizersnee) ben ik benieuwd naar. Overigens was mijn bevalling zelf ideaal, maar placenta kwam niet los, dus daarna wat gedoe (dus toch niet ideaal)
Wow mooi kamertje!! Leuk ook dat oranje!! Nee is idd niet goed voor je moederhart hahaha. Vanavond dus dr kamertje maar leegtrekken hahahaha.
@ Patroeschka, wat leuk dat je man het nu gezien heeft, is voor hem ook super! @ lucindalice, het is idd wel handig om wat extra hulp te hebben als de kraamzorg weg bent, zeker als het je 1e is, maar ik had er niet bij nagedacht dat het voor velen rond de kerst valt, dus kan wel begrijpen dat het dan moeilijk vrij krijgen is voor sommigen. Gelukkig is mijn man zijn bedrijf gewoon helemaal dicht rond die tijd, dat scheelt wel. @ mamavan1, zo he, das even schrikken! commode eruit dus! hihi! wat een waaghalsje is je dochter! @ Rammel, gaaf kamertje! super! Mooi fel Oranje! ik hou van felle kleuren! Hier even eten koken!
hallo lieve allemaal, zo ik ben weer terug van twee heerlijke weken Texel! Nu weer terug in de dagelijkse beslommeringen met post en werk enzo. Ik heb nog niet alles terug gelezen, zijn er nog belangrijke dingen gebeurd? Mijn controle was weer prima vanmorgen. Ik vind alleen dat die controles zo snel voorbij gaan, moet nu weer 4 weken wachten! Baarmoeder zit nu op navelhoogte en is 19 cm, niet heel groot volgens mij. Ben wel kilo's aangekomen tijdens de vakantie. Daar baal ik van, had ik vorige zwangerschap ook. Hoort blijkbaar bij mij, want eet niet veel en ben slank van mezelf. Nu al 8 kilo erbij!!! Fijne avond allen, liefs Selma
Wie had nou ook alweer dat felle blauwe kamertje? Die vind ik namelijk ook helemaal geweldig! Had op Hyves al gereageerd, maar weet even niet meer wie het hier op het forum is! Zo, nu maar weer even plassen. Had ik nog niet gedaan vandaag!
Felblauw is van ons! Thanx! Ik ga vanavond nog even 3 schilderijtjes maken voor op de kamer. @ Selma, welkom terug!
Schilderij Groen Uni 'slaap kindje slaap' | Babypark deze maak ik! en dan in het blauw van de kamer! En dat voor 5 euro ipv voor 65 euro!!!
@lopen; hier weer terug van het werk. De heenweg ging wel, het laatste stukje voelde ik mn buik weer opkomen, maar lang niet zo vervelend als vannochtend, ben op het werk ook gelijk even gaan zitten en dat werkte ook wel. Net op de terugweg wel weer halvewege last van mn buik en naar mate ik verder liep kwam de spanning ook steeds meer opzetten. Heb het idee dat mn buik ook wat gevoelig blijft na het lopen. Ga morgenochtend even contact op nemen met de vk om te bespreken wat nu het beste gedaan kan worden. Aangezien ik zoizo 1x heen en terug moet lopen en als het tegenzit 2x heen en weer. Het rare is dat ik op het werk ook loop, maar dan heb ik dus geen last. Misschien omdat ik dan toch wat meer kan gaan zitten tussendoor.
@SELMA, baarmoeder op je navel is prima, niet bij iedereen zit de navel evenveel cm boven het schaambot als bij een ander, je bm is 19 cm, en dat is perfect hoor, je kan het zo zien, het is altijd de aantal cm +4 komt overeen met aantal weken zwangerschap, en niet dan nog eens in de stress schieten als hij 1 cm er naast zit natuurlijk, bij mij zat het vorige week op 16 cm, ook net onder mijn navel, dus bij mij was het ook +4 maakte 20 weken en dat klopte dus niet druk over maken!!
volgende maandag maar weer op de nieuwe huizen reageren, eens zien of we dan eindelijk kunnen zeggen dat we aan een kamertje kunnen beginnen!
@hier: gewerkt voor het eerst weer na 3 weken vakantie, ging goed geen harde buiken, erna ff geslapen, want sja 5 uur opstaan was ik neit meer gewend hihi, net met loverlief ff de grote boodschappen gedaan, ik aanwijzen hij sjouwen nu is hij samen met mijn 11 jarige dochter gevulde paprikas aan het bereiden, en mag ik lekker languit met de laptop op de bank om aan mijn rust te komen