@ Mum2be wat een leuke schilderijtjes!!! Ik wilde eerst een tekst op de muur,maarja gestucte wand dus dat wordt hem niet...... zo een schilderijtje is wel een leuk idee. Ga gelijk kijken of ze nog meer hebben...... @ Mac wat balen meis..... is er niet een collega die in de buurt woont?? Kan je misschien meerijden. @ Mystik, luierse @ All, net de commode en de schommelstoel weggehaald uit onze dochter haar kamer. Ze begon keihard te lachen en zwaaide dr commode gedag hahahaha. Ze was er duidelijk klaar mee...... en wees gelijk naar dr luier en zei:"Uit". Ja doeiiiiiii hahahaha. Net heerlijk gegeten en nu lekker uitbuiken....
Ik weet niet wie ook alweer een piratenkamer wilde maar zie ook leuke piratenschilderijen!! Oh heb er nu al zin in!!! Ga morgen gelijk aan de gang, heb ze op mijn website ook
@ mamavan1, die dochter van je is echt een grapjas....hihi.... @ mystiklady, fijn zeg dat je oudste zo goed voor je zorgt!!! @ Mac...fijn dat je even contact op gaat nemen met de vk...ik weet niet waarom je dat tijdens je werk minder hebt. Dat had ik ook namelijk. Op de fiets heb ik het ook minder...Misschien omdat we dan bewust meer op onze buik focussen ofzo. Ik weet het niet, alleen dat het erg vervelend is.... @ Mum2be2, leuk die schilderijtjes!! Wij laten de kinderkamer wit, omdat we in een veel te klein appartement wonen wat echt niet iemand met een kindje wil kopen...dus wel een goed plan om het dan lekker vol te hangen met dat soort dingen! @ Selma, fijn dat je controle zo goed was!! Enne, dat probleem met gigantisch aankomen...dat heb ik ook...ik ben maar 1.61m en woog 54 kg, maar daar zit nu al ruim 10 kg bij en een goedproducerende melkkoe zou nog jaloers worden op mijn borsten, flinke uiers zijn het inmiddels...hopelijk zuigt de kleine ze straks wel weer netjes op normaal formaat... @ 1978, leuk dat je ook in Utrecht gewoond hebt!!! Ik heb op de Croeselaan, Pieter Nieuwlandstraat en Vosmaerstraat gewoond, nu zitten we zowat op Hoog Cathrijne. Waar heb jij gewoond? @ Jufkyo, gelukkig zijn we er wel steeds meer uit waarheen. Als ik een baan krijg bij de praktijk waar ik heb waargenomen, dan wordt het daar een dorpje in de buurt in brabant, anders blijft het toch echt Utrecht en dan Museumkwartier, Wittevrouwen of Wilhelminapark....Zucht...hoezo contrast??? Buiten in brabant vs. midden in de stad... @ Charmed, ik ga even mijn best doen voor die link...ik ben niet zo heel handig daarin, maar ik ga het nu proberen Mijn man is nu wandelen met de hondjes, hij ging ballen met ze gooien op het grote veld, die is dus wel een uurtje weg. Wel jammer, had wel zin om mee te gaan, maar is iets te lang lopen. Toen dacht ik laat ik mijn vriendinnen eens even bellen, maar ben alweer uitgebeld omdat we dates gepland hebben binnenkort. Ach, dat is ook leuk
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sorry hoor het moest er ff uit! jullie kunne lulle zeg niet normaal ben om 7 uur begonne met lezen.... @morgenzon dat is vervelend! zo raar dat het bij de 1 vanzelf gaat en bij de ander niet..sterkte @mamavan1 heb ik gezien(ballebak) en had ik gelezen (commode) hahaha hier ook zo'n aapie @mac dezelfde als ik alleen heb ik een grijze echt een superwagen @patroes zo herkenbaar ik ben ook super licht ontvlambaar:x:x en ben in otaal 2,5 kilo aangekomen..nu hopen dat het zo blijft en ik hoop dat het is gelukt ik zou ook van de week mijn uitslag krijgen en toen was de test ineens mislukt nu weer fijn een hele week wachten.... @romy de naam ik las hte op het forum en gaat het al een beetje met je? knuf voor jou @lucin balen zeg van je schoonouders... mijn schoonmoeder wil zo graag de naam weten dus hadden we de tweede naam verteld maar 5 min later was ze het al vergeten @maagzuur al de hele zw grrrrrrrrrrrrr @ esther fijn van de goeie echo! @pba whahahahahah @1978 lekker verhaal..... @mamavandaan??? wat moet je man doen? @rammel nice @mum2be2 66 euro voor 3 schilderijtjes met een schaap snap dat je ze zelf gaan maken @hier bah gen zin meer lekker tripple x kijken met mijn hubbie I love vin diesel tot morgen
@Lucindalice: Thanx voor de link helemaal gelukt hoor! @hier: vandaag zo'n last van mijn darmen...bah....heb altijd al last van een spastische darm maar dan ga ik meestal half uurtje op mijn buik liggen en dan gaat t wel weer redelijk, maar ja dat gaat nu niet...pfff.....lig nu lekker op bedje private practice te kijken en hopen dat t zakt. Morgen voor t eerst weer eens naar t schooltje toe even kijken hoe de klas erbij ligt.
@rammel: wouw wat een gaaf kamertje. super kleur. @mamavan1:wat een actie van je dochter. haha. wel knap. heb altijd moeite om mn lachen in te houden als mn zoontje eens een actie heeft wat niet mag en dan een hoofd erbij trekt. oja ik was dat die een piratenkamertje wilde voor mn zoontje. of tenminste aan zit te denken. zal eens kijken op de site. @luvmyluver:hij moet ergens in duitsland een airco aanleggen. het is gelukkig nu al naar 1 week voor hem gegaan en dan de andere week 2 andere collega's,maar hij heeft wel even gemeld dat ze er ten eerste wat eerder mee moeten komen zodat wij wat kunnen regelen en dat hij een week al lang genoeg vind. pff de rest ben ik alweer kwijt. zo bizar. heb vandaag weinig uitgevoerd. mannetje was rond 4 uur al thuis en zijn samen langs de garage gereden en daarna mn zoonjte op gehaald en boodschappen gedaan,maar heb nu weer giga last. bah. mrgenw eer werken. een late. heb er nu al geen zin in. haha hoe erg. nou ga eens even aan de druiven. toedels
@ mac, gelukkig viel het lopen mee! @ mamavan1, je leuk zijn ze he, ik vind ze alleen zo duur als je ze moet kopen, vandaar dat ik ze namaak, ben best handig daarin, had bij mijn zoontje de "Boe zegt de koe" variant gemaakt in het rood. Hahaha, je dochter zwaaide de commode uit! Hoe oud is ze? @ Lucindalice, ff bellen met je vriendinnen is ook gezellig toch! @ Patroeschka, ben benieuwd naar de uitslag morgen. @ luvmyluver, leuk triple X kijken, Vin is yummie he! @ Charmedknorrie,je hebt last van een spastische darm las ik, heb je nu ook minder last van je darmen tijdens de zwangerschap? dat hoor je vaak namelijk. Hier wel minder last namelijk, ik vind het een voordeel. Balen dat je nu wel erg last hebt.
@mum2be2 ja dit is de eerste keer dat ik er last van heb deze zwangerschap dus 1 x in de 24 weken is een hele vooruitgang i.p.v. minimaal 1 a 2 keer per week. Merk wel al de hele zwangerschap dat er geen peil op mijn ontlasting (sorry dames!) te trekken is kan elk moment anders zijn, maar goed zolang t pijnloos is teken ik ervoor!
Mijn dochter is nu 22 maanden, een slimme kleine wijsneus . Mijn man vind idd die van boe zegt de koe het leukste. En ik ook wel eigenlijk hihi. Maar dan in het blauw...... toen ik zei wat ze koste viel ie bijna om hahahahaha. Dus ik zei dat ik ze zelf wilde maken maar ik moet hem naar hem toemailen op zijn werk en dan laat hij ze uitprinten op full color.....mooier kan bijna niet hahahaha. Al lijkt het geverfde me ook wel wat, dus ga evengoed 1-tje proberen, kijken welk er mooier is hahahaha. Super leuk!!!! Krijg weer helemaal knutselkriebels hahaha (al is het soms wel lastig met een dreumes)
@ mamavan1, Leuke leeftijd ja 22 maanden! Mijn zoontje is nu 2,5 en ook zo'n lekkere grappenmaker! Ik vind ze steeds leuker worden qua leeftijd. Maar zo'n kleine baby straks.... oh ook heerlijk!
@1978, slik, ik pas op!!!! @Rammel mooi kamertje @All vandaag voor de klas gestaan, bekken viel me alles mee, veel gezeten, (normaal nooit maar moet nu wel) alleen met de lunch begon mijn buik weer hard te worden.....
@ luci en mirri het gaat nu opzich wel heb nu vervelende hoofdpijn, met me borst is het nogsteeds niet lekker
haha jij hebt echt niets van mijn vestjesverhaal geleerd he...dat had ik toen ook...volgende moment...opperdepop en niet meer te krijgen! Hopelijk heb jij meer geluk. Wat voor vestje is t?
gewoon een simpel grijs... haha, maar was maar 2 euro dus daar kan ik hem toch niet voor laten hangen... En ik hoop idd. dat ik hij er morgen nog is, maar wil hem niet perse hebben hoor... ik twijfelde waar ik hem bij kon doen, heb namelijk nog bijna geen kleertjes, maar ineens dacht ik ja leuk met een witte broek.. haha, dus toch maar naar de hema morgen!