@Zwitsaldoekjes: hahahha Geweldig!!!!! Ze wilde mama gewoon even helpen! @kwaaltjes: Op zich vallen mijn kwaaltjes hier wel mee. Heb alleen sinds een paar dagen als ik nies dat ik aan de onderkant mee nies (niet fijn!!!!!!) Morgen maar even aan de vk vragen of daar iets mee kan. Woensdag de 20 weken echo!!!!
Hier ook regen, heerlijk, deur staat lekker open en nog is het 27gr in de huiskamer. @kwaaltjes; hier een hele tijd nergens last van gehad, op de bandenpijn na die ook al minder werd. Sinds zaterdagnacht weer veel last van buikpijn. Een onwijs rommelende buik, heb het idee dat ik de baby gisteren en vanacht ook gevoeld heb, maar durf niks met zekerheid te zeggen aangezien ik niet weet wat ik moet voelen. Vanavond heb ik controle bij de vk en dan vrijdag de 20 weken echo.
goeiemorgen meiden!! had zoveel antwoorden.... euh... alles weer kwijt natuurlijk ik doe een poging, zwitsall... lekkerrrrrrr van onder en boven niezen, als je moet niezen benen gekruist houden wil een hoop schelen. Parr was het geloof ik... streep is een streep. zelf heb ik momenteel geen kwalen, ben energiek, geen last van hoofdpijn, buikpijn, misselijk, moe of wat dan ook. het is dat ik paar dagen terug bij de vk ben geweest, want ik voel me totaal ook niet zwanger. onweer: net gehad een kwartiertje ofzo nu weer bijna blauwe lucht.
Jip een jongen hahahahahahaa. (maarja ik had het ook bij mezelf fout . ). Het hoost hier niet normaal!!!!!!!!!!!!!! Met onweer en flitsen en al!! Mijn dochter van 21 maanden staat voor voor het raam en roept WOW hahahaha.
@ Niezen: Ik ga zitten (als je daar nog tijd voor hebt , pak mijn onderbuik vast en buk dan met mijn rug naar voren. Dan voelt het nog niet fijn, maar het helpt wel wat
He, meiden!!! Bah wat een wedstrijd......maar goed de beste hebben gewonnen. @namen hier al heel gauw uit over een meisjesnaam. Een jongensnaam zijn we nog driftig op zoek maar lukt nog niet echt, dus we wachten nu volgende week maar af, stel dat het een meisje is hoeven we niet verder na te denken, hihhihihihi. Verder niks met het kamertje want we wachten totdat we weten wat het is, nieuwe kamer van zoontje wordt in de herfstvakantie gedaan.
@mystiklady; denken wij hier ook, ben benieuwd! @namen; wij zijn er ook uit! Meisjesnaam hadden we al, maar jongensnaam nog niet, tenminste ik nog niet! Nu kwam manlief plots opeens met een naam opzetten en we waren er beide overuit dat die het moest worden. Nu maar hopen dat ik niet weer opeens van gedachte verander.
niezen; ik nies nog steeds maar aan 1 kant (gelukkig ook...), heb dus geen tips hoe het over kan gaan. Het lijkt me wel vervelend. namen: hier nog steeds niet uit, maar ook niet echt druk mee bezig. We zijn steeds zo druk met andere, niet-baby-dingen... In de vakantie ga ik me daar maar weer eens druk over maken. kwaaltjes: Hier eigenlijk ook geen kwaaltjes, ben nog steeds moe, maar dat kan nu ook nog wel komen door het weinig slapen van het kamp. Ik heb al wel wat bijgeslapen, maar nog niet genoeg merk ik. Dit warme weer slaapt ook niet zo lekker vind ik. Ik ga nu snel met de hond lopen... het hoosde hier net flink en nu is het droog.
@Charmed, had ik nou gelezen dat je van de trap was afgevallen??? @Mac, hahahaha is niet te hopen, ik begon bij mijn zoontje 8 wkn voor tijd opeens te twijfelen, puur omdat ik besefte dat je een naam voor zijn hele leven gaf. @Ikea, net een pannensetje, houten treinbaan, keukengereedschap en hamertje tik bij de ikea gekocht voor hem, waar paradijs die kinderafdeling voor hem, hij vond het geweldig allemaal!!!
geslacht jip... ik denk nog geslacht jufkyo.. jongen meiden, het zijn allemaal maar gokjes he!!! ben geen helderziend, lees geen kaarten, maar gewoon eerste indruk bij de persoon, wie weet heb ik ze wel allemaal fout hahaa
Hahaha yep bekende kwaal van mijn vorige zwangerschap. Echt niet leuk!!! Bekkenbodemspier trainen, aanspannen alsof je weer moet plassen, en dan weer los moet laten. Maar is nu wel lastig want die moet juist straks losser zijn, dus dat moet je maar ff vragen. Na de bevalling weet ik nog wel een gratis dvd voor je waar je dat weer mee kan opbouwen. Echt niet fijn, want het duurde bij mij wel een tijd totdat ik het weer onder controle had. Zo ga ff mijn ventje op bed leggen samen met manlief......mennnn wat heb ik een relaxte leuke dag met hem gehad, ben bekaf maar als je dat jochie dan zo ziet krijg je er extra energie van.
zo net terug van de vk. Alles was goed. Bloeddruk zoals altijd netjes en ook was het hartje weer goed te horen. Ze deed geen echo omdat ik hem vrijdag ook al heb, maar dat had ik al verwacht. Ik was ook eindelijk wat in gewicht aangekomen. Ze zei dat ik waarschijnlijk nu de komende weken wat meer zal aankomen. was nu in 4 weken tijd 1.9kg aangekomen. dus totaal 2.7kg. Valt dus nog heel erg mee!
@ mystik: Dat denk ik zelf ook, maar heb geen idee waar ik dat op baseer... gewoon een gevoel. Volgende week weet ik meer, denk niet dat ik het dan al hier post... vind dat toch wel erg spannend, ben zo bang dat er bekende meelezen... @ macmazsy: Fijn dat alles weer goed was. Jij bent ook nog weinig bijgekomen. Ik nog niets, op onze eigen weegschaal. Ik hoef pas weer over 2 weken naar de vk, dus ben benieuwd of er dan wat meer bij is gekomen... Ik ga nu bankhangen, ben toch wel erg gaar.
JA dat klopt vrijdag streep en met verprutst test iniminie streep maar later op de dag geen streep Hier nog steeds geen ongi. Wel krampjes maar ook misselijk, veel plassen, veel afscheiding en mijn tepels lijken ook gevoeliger te worden maar ik weet niet of dat laatste tussen mijn oren zit.. Ik ga ervanuit dat het een emo wit test wordt morgen.. Als mijn temp nog hoog is morgen ochtend en geen ongi dan ga ik testen.. tot dan erg spannend