December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ lucinda ik zal je de link zo wel even toemailen....kun je kijken op de site.

@ all, toch de dierenarts nog maar even gebeld om kwart over 4 moeten we heen. Zag namelijk een hele bult bij onze hond zijn ribben en aangezien hij het uitgilt als we eraan zitten......

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ mamavan1, thanx! Ben benieuwd!!
    Enne succes met je doggie...hopelijk is het gewoon een steek van een insect ofzo...

3. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    JIP VAN HARTE MEIS:D
    Bekijk bijlage 94677

Ego:) *zucht* Schildklier waarden weer niet goed...medicijnen weer verhoogd. Gelukkig vannacht beter geslapen maar nog wel flink last... Mn liefje heeft me gisteraaf wel heerlijk gemasseerd dat deed me ook goed ontspannen..

Nu eerst maar even een broodje eten...

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    proest Lucindalice ik zie je al gaan! :)

Badkamer is klaar! Alleen vandaag nog Justin's kamertje afmaken jaja! en de logeerkamer (waar Justin's kamertje wás) in orde maken. Donderdag komt een vriendin logeren met haar zoon (hij is inmiddels ook al 16) :) voor een paar nachten.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Romy....he wat vervelend van je schildklierwaardes :(...
    Maar eet smakelijk alvast!!

Ik ga even wat boodschapjes doen en de pc uitzetten en wat nuttigs doen....

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
  7. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
  8. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
  9. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo meiden ik kom vanmiddag even lezen en reageren want ik ga naar mijn werk toe....heb vandaag met mijn duo afgesproken om de eerste dingetjes te gaan doen!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    AAAAAAAAAAAaaagooooosssiieeeeee wat schattig!!!

Wij doen geen wiegje dit keer. De kleintjes slapen overdag gewoon in de wandelwagenbak (is zacht matrasje). Justin heeft wel in een wiegje gelegen. Mn man had daar ook nog in gelegen. Alles opgeknapt en die was ook mooi.

11. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Thanx lieve meiden voor jullie felicitaties!
    Was net toch wat sneu dat lief al voor t ontbijt wegging. Traantje weggepinkt zelfs, domme doos dat ik ben. Wat wil ik nou? haha...nou is ie gelukkig vanavond thuis en ik ga zo toch de hort op haha

Charmed wat een onwijs mooie wieg!! Ik baal zo dat onze wieg weg is!!! En wil zooo graag eentje als ik dit zo zie! Zo mijn dinnie maar eens vragen of ik m lenen mag voor een tijdje. Lijkt me super!
    En anders misschien toch maar eentje heeel goedkoop op de kop tikken en mn mams lief aankijken voor de bekleding.

Ik heb wel alles gelezen, maar ga ff opschieten. Mn mams komt me zo halen dan gaan we weer ff naar mn kleinste vriendinnetje toe. Mn mams heeft dr nog niet gezien en ach ik offer me graag op om mee te gaan hoor hihi

Weet je? 28 is eigenlijk best oud...en nu heet ik jip27 haha das ook grappig!

Oh ja...ik wou nog wel even op Rammel reageren...Meis maak je niet druk!!! Hier een aqua met lime kamertje en ook de reactie dat het dus wel een jongen zal zijn. Laat ze lekker lullen. Oranje is prima voor beide! Mijn schoonzusje zag de kleertjes (gewoon neutraal, grijs, rood, wit, taupe) en was er ook van overtuigd dat het een jongen werd. Ja t is geen roze he en blijkbaar moet je voor sommige mensen alles zuurstok roze hebben willen ze denken dat het een meisje wordt. Ik werd ook erg onzeker van die eerste keer dat het gezegd werd. Gelukkig daarna alleen maar leuke reacties gehad dus niet druk om maken en gelukkig zijn met je prachtige kamertje!!!

En nu ben ik echt weg! hihi
    Liefs

12. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @charmed, heeeeeeeel gaaf en schattig:D:D
    Werkse!!

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ luci
    oo ik ben weer eens niet heelmaal duidelijk
    nee ik bedoel me borstkast,
    zeg maar het stuk boven de boobs tot mijn keel,, doet gewoon zeer
    gisteravond vroeg naar bed gegaan en nu gaat het wel weer
    ff aankijken

@ jip :
    gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd

@ hier
    wij zijn gisteren nog even naar de babywinkel geweest
    waar mijn kinderwagen is besteld en heb even een foto gemaakt.:D
    zal kijken of ik hem zo kan plaatsen

@ rammel
    het kan voor zowel een jongen als een meid. !!

14. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Charmed WOW wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En nu ga ik ook snel weg, eventjes boodschappen doen en blauwe verf halen voor de schilderijtjes haha

15. spanjolina

12 aug 2010
    31
    0
    0
    horeca medewerkster
    Noord- holland
    Wauw... wat een mooi wiegje.

Wij hebben voor de beeb een antieke wieg, waar me mannetje nog in heeft gelegen.
    Heeft ook wel wat...Toch?
    Verder het hele weekend bezig geweest met de kamer van Jessica (onze eerste) die heeft nu een peuterbedje, en haar ledikantje is dan voor de beeb.
    En met de beeb-kamer. Daar staat nu het ledikantje en de commode al in. Veel meer past er niet in, is maar een klein kamertje.

Jeetje, wat babbelen jullie veel zeg, heb nu door dat ik dus elke dag ff moet gluren, het is niet bij te houden!
    Weekendje druk en gelijk dik een uur terug lezen...

@ Oranje: wij hadden voor de eerste ook oranje, kan allebei jongen en meid. We wisten toen ook niet wat het werd. Gewoon lekker doen!

Nou, verder ga ik een poging wagen om het hier een beetje bij te kunnen houden, maar het gaat zo snel.

Groetjesss

(ooh ja, dinsdag moet ik weer naar de vk... Leuk hartje horen!!)

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    mama van 1, heeft jouw dochtertje al een poppenbuggy?

17. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @All: bedankt voor jullie oppeppende berichtjes! :) Fijn om te horen. Dat zoiets stoms je zo onzeker kan maken he... Hormonen??? ;) Hahaha!

@Charmed: Wauw, wat een mooie wiegje zeg! Dat was je trouwjurk? Mooi man!

18. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ Jip: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@ rammel: vreselijk… ik vind het helemaal geen jongenskamer. Je kamer is gewoon supermooi!! Waarschijnlijk zijn ze gewoon nieuwsgierig wat het wordt.

@ macmazsy: jeetje zeg, dat de pijn zo blijft met lopen. Fijn dat je mannetje en collega’s met je meedenken.

@ lucindalice: haha, pumps bestellen als zitschoenen. Geweldig. Hier ben ik zowiezo al niet van de pumps, maar meestal wel een klein hakje, maar dat doet nu al zeer, dus dat wordt nog nieuwe laarzen shoppen voor in de winter… owww, wat vervelend.. haha

@ mama van 1: Gets zeg zomaar een bult en dan ook nog echt pijn eraan. Bah.

@ charmed: wauwie, wat een mooie wieg!!! En wat lief dat beertje op de strik!

@ lovepeet: Fijn dat de pijn nu weer minder is. Hopelijk blijft dat zo.

19. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @romy; vervelend van je schildklier, heeft dat met meer medicijnen nog effect op de baby of dat niet?

@charmed; wat een mooi wiegje! Hier gaat de kleine bij ons in de wagenbak als ik het 's nachts bij me hou. Slaapkamer is echt te klein voor een wiegje.

@hier; heb net de vk aan de telefoon gehad. Gelukkig was het degene die ik er dinsdag ook al over gesproken had. Dat scheelt veel uitleggen. Ze gaf aan dat het lopen toch teveel belasting is dan voor mn buik, zeker als ik op mn werk ook veel loop en sta. Die ritten naar mn werk en huis zijn dan net teveel. Zij raadde me ook aan dan te kiezen voor de 5 min. fietsen. Maar wel mn moment nemen om even bij te komen als ik op het werk ben, dus zodra ik mn buik weer voel, gaan zitten en de tijd nemen. Dit ga ik ook zeker doen. Ga dus straks even wat eerder naar het werk om even te gaan zitten met leidinggevende zodat ze weet hoe het zit.

20. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    effies snel een berichtje van hier.

@jip: van harte gefeliciteerd.

moet straks werken en moet alles nog pakken. zoontje gaat naar mn ouders. normaal altijd naar mn schoonouders en die hebben allerlei spulletjes en mn ouders dus niet. dus effies slepen met alles.

Deel Deze Pagina