December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Patroes spannend!!!!!! Ben heeeel benieuwd!!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat was ik nu net aan t doen mama van 1 ;p

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ luci
    ja rare plek, maja moet het ff aankijken,
    het gaat nu opzich wel beter :D
    nu al nesteldrang
    haha
    af en toe komt het bij mij ook al boveN:p

@ rammel
    lekker oranje houden !! super leuk !

idd die wieg zag er echt prachtig uit.. !! * smelt *

mijn baby wagen is deze
    maar dan in het zwart
    Bekijk bijlage 94815

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hello!

Zo wat en geklep weer! Net ff met mn mams bij mn dinnie geweest met de kleine. Wat een heerlijk meiske! Heb lekker geknuffeld! Onze kleine was het er of duidelijk niet mee eens of hij of zij wou vast kennismaken met het al geboren vriendinnetje, want t ging me toch tekeer in mijn buik. zo erg dat zelfs mams t heeft kunnen voelen! Joepie! Helemaal leuk!
    Daarna nog even de stad in geweest. Ik had een bon en geld gekregen, maar heb nog niets gekocht. Ik kom er niet uit. Heb al zoveel haha en als ik wat koop wil ik het ook echt leuk vinden, dus ik bewaar het nog even voor als we een keer naar een grotere zaak gaan. Wel bij de Hema nog even een onderlakentje voor de kinderwagen gekocht en twee roze leggings voor de jongste van lief bij de prenatal. Ook leuk!

Patroes heb jij al uitslag?

Toen ik net thuis kwam lag er een heeeeel leuk kaartje op de mat met een cadeautje er in. Gulle gever dank je wel! Echt super lief! Nu moet ik wel alle dagen aan je denken als ik t om heb;)

Ik ga ff bijtanken. Gister ging het zo goed en nu heb ik weer zoveel pijn. Bah.
    En vanavonduit eten met mn dinnie dus dan moet ik t wel volhouden. Denk dat ik maar een kussen meeneem om op te zitten anders houd ik t nooit vol.

Tot zo nog wel ff!
    Liefs

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Oh trouwens...net even bij de drukker geweest. Ik wil graag zelf de kaartjes ontwerpen. Dat vind ik leuker dan een gekocht kaartje. Ik heb even ontdekt dat het me een boel geld scheelt (zeker 100e) dus ben helemaal in mijn nopjes!

6. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ blauwe schilderijtjes: COOL!!!

@ oranje kinderkamer: heeeeel gaaf, nooit gedacht dat dat zo mooi kon zijn, en wat een onzin dat dat geslachts-specifiek zou zijn (wel eens op koninginnedag om je heen gekeken???)

@ winterkleren..... : zucht... BEN DOL OP WINTER, ben echt een wintermens. Doet u mij maar laarzen, dikke jassen, wegkruiptruien, suede rokken, veel donkerpaars, donkerbruin en een guur windje. Of herfst, ook zo lekker om buiten te gaan wandelen

@ positiekleding: ben zelf weg van Fragile. superfijne kleding, die je ook nog eens kan dragen als je niet (meer) zwanger bent. Zodat je je niet een ongans aanschaft voor kleren die je maar even draagt. En...niet stuk te krijgen in de was
    FRAGILE
    (kon even geen NL link vinden en fragile is belgisch merk. Sowieso in Den Bosch zit een zaak waar ze verkopen)

@ weegschaaltje: two thumbs up8)

@ alice: heb in oudwijk en vogelenbuurt gewoond, in 2006 wegverhuisd uit Utrecht. Heeerlijk de grachten, en friet bij Bram Ladage op het station

@ wandelen... wil ook!

@ego : manlief nog 2 dagen op reis en dan gaan we met zijn 3en lekker een week op het strand liggen 8):D8) yes yes yes!! ben erg benieuwd, normaal waren we nogal van het low-budget-rugzak gebeuren (voor kinderen ;)) en de laatste vakantie was door mijn zwangerschapsgespuug eten een probleem. Hebben nu maar gekozen voor 1 plek, aan het strand, met zwembad, en kids-club. Vandaag een zonnehoed gekocht :D

Goed voornemen: elke dag een half uur wandelen en een half uur zwemmen;)

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Goedemiddag!

Ik zag al wat mooie kamertjes voorbij komen, erg leuk zeg!! En een mooi wiegje. Onze kleine komt ook in de wieg, ik had bij mijn eerste geen wieg maar kinderwagenbak en dat vonden we erg onhandig. Omdat we iedere keer de wagen naar boven en beneden moesten slepen als we wilde wandelen. Ik zal snel eens een foto maken van de wieg.

Positiekleding, ik vind mamalicious echt een supermerk, vooral de spijkerbroeken (die draag ik altijd eigenlijk) en spijkerrokjes.

Vakantie, wat een heerlijk vooruitzicht! Wij zijn net 2 weken terug dus hebben het er al op zitten.

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    voor ik ga terug lezen...

JIP meis van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Rammel, niets van aantrekken hoor! ik vind oranje gaaf! en net zo neutraal als lime groen!

Romy, oei schildklierwaarden niet goed! hoop dat je minder last hebt nu je medicijnen verhoogd zijn..

Charmed, waaaauw mooi zeg jullie wiegje!!

Mac, oei dat klinkt niet goed! doe maar lekker rustig aan meis (nog rustiger.. wordt moeilijk denk ik)

mama van 1, ben benieuwd naar je schilderijtjes!!

mum2be, naar die van jou natuurlijk oooook!

lovepeet, mooie wagen!

Jip, wat leuk! zelf je kaartjes ontwerpen... ik ben helaas op dit moment niet zo crea... dus bij ons gewoon een al bestaande kaart.. maar pff was nog wat hier.. had 2 voorbeeldkaarten aangevraagd via de multicopy, maar ze kwamen maar niet binnen, dus wij gister maar langs daar, wat zeggen ze.. ja gewoon weer opnieuw aanvragen, nou dan heb ik er al geen vertrouwen meer in hoor.. dus nu een andere drukker gebeld, maar ze zijn van collectie aan het wisselen dus over ongeveer 2 weken kunnen we de voorbeeldboeken afhalen om te kijken, wil ze toch wel in het echt hebben gezien..

Verder is mijn mannetje zo lief!
    volgende maand hebben we bedrijfsuitje in de efteling, maar aangezien ik niet meer lange einden kan lopen (ik kan mijn benen zelfs niet meer omhoog krijgen om een broek aan te doen, doet verrekte pijn!)
    heeft hij stiekem naar efteling gebeld om een rolstoel te resereren, voor het geval dat.. zo lief!

10. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ff snel hoor

@ jip gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@charmed mooi wiegje!!!!

@rammel belachelijk dat oranje alleen voor jongens is!! het is een super leuk kamertje wees er maar trots op!

@mamavan1 al bij de dierenarts geweest??

@romy balen van je waardes!

@patroes heb je al uitslag? ik kan donderdag pas bellen

ben ik nog iemand vergeten?????sorry dan!

hier echt nu al een baal week en hij is pas net begonne:(:(:(
    kan niet wachten tot het weekend is!

ik ga ff eten koken gauw, manlief kwam eerder thuis

tot vanavond

11. mama van 1

@ luvmyluver, ja ben net bij de dierenarts geweest en zoals wij al dachten is het een kleine bloeduitstorting.... Gaat vanzelf over gelukkig. Toen ik terug kwam bij de assistent vertelde ze dat er iemand tegen mijn auto aangezeten heeft! En die is dus zo weggereden maar een vrouwtje had het kenteken genoteerd. En dat allemaal bij de dierenarts op het terrein, asociaal gewoon!

@ jip, wat lief al die cadeautjes hahaha. Vanavond nog lekker uit eten jeetje wat een leuke dag haha.

@ schilderijtjes....ben ook erg benieuwd waar mijn man mee thuis komt (als ie ze niet vergeten is).

@ mum2be ben ook benieuwd naar de jouwe.....schaapjes deed jij toch? Leuk!

@ all, mijn man is thuis, eens kijken wat hij van de schade zegt......

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Zo net de buurtjes (alweer) hier gehad hihi
    Nu mn vriendinnetje halen om te gaan eten. Ben benieuwd waar we terecht komen want zij vind de ene pizzaria heeeel lekker en ik de andere dus moeten nog even ruziemaken;)

De kleine is vandaag heel actief, zo leuk!
    Ben benieuwd. Er was een pakje voor mn lief bij de post maar ik heb geen idee wat ie besteld heeft...maar ja kan het ook niet open maken he

Tot vanaaf dames!

13. mama van 1

Jip jij bent jarig dus jij mag kiezen toch ;)
    Ohhhhh spannend een pakketje hihihi

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Foto's van Justin's nieuwe kamer van rechts naar links

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ben trots :D

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En de laatste

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Uitslag vd urine was goed, niks gevonden.. dus houdt t maar op de ukkies. Ben morgen 22 weken en ze zeggen dat je met 26 weken een tweeling dragen, gelijk is aan een voldragen eenling zwangerschap. Dus misschien is dat t dan wel dat ik daarom gewoon veel moet plassen.

Justin slaapt nu heerlijk in zijn nieuwe kamer, heb m niet meer gehoord. Haha straks ligt ie met grote ogen strak in bed LOL zie t al voor me.

18. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wat een leuk behang zeg!!! Wauw! Super leuk kamertje geworden! Hoe vindt de grote broer zijn kamer?

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Patroes, wauw een dino-kamer!! Hoe vindt de groter kleine man het?

@ Mamavan1, fijn dat het gewoon een bloeduitstorting was, dat scheelt weer he? Balen alleen van je auto....heb je schade?
    Ben benieuwd naar het eindresultaat straks van je schilderijtjes!

@ Springmuis, dat is inderdaad wel attent van je mannie....enne, jullie mogen dan overal vooraan in de rij;)

@ Lovepeet, leuke wagen! Fijn dat de pijn in je borst al wat weg aan het trekken is.

@ Jip, super dat het je zoveel scheelt met de kaartjes....manlief en ik moeten er ook eens achteraan gaan.

@ 1978, veel plezier op reis!!! Ik ga de fragile kleding eens checken. Enne, Oudwijk en Vogelenbuurt zijn leuk!!!

@ Rammel, zo, je bent flink actief geweest zo te horen....Leuk je hebt cavia's! Dat vind ik zo'n grappige beestjes:D

Manlief is nu lekker buiten aan het hardlopen. Ik heb hem even een eindje 'meegeholpen' de kou in. Het regent hier dus, dus meneer had eigenlijk geen zin....maar aangezien hij sinds de zwangerschap 'solidair' 7kg is aangekomen:$ moet hij wel even werken omdat er weer af te krijgen.....Ben blij als z'n buikje straks weer weg is:p

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Patroes, fijn dat het geen infectie is!!!

Deel Deze Pagina