December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Lucindalice, ik heb de schaapjes overgetrokken van mijn laptop (geen printer hier), en die aan de achterkant van het canvas geplakt, toen tegen het raam gehouden en toen op het canvas overgetrokken, met de hand schilder ik ze verder in kleur.

@ Mamavan1, mooie kleur blauw! en goed dat het niks ernstigs is bij je hond!

@ Lovepeet, mooie wagen, ziet er goed uit!

@ Jip27, fijne avond! Lekker uit eten!

@ 1978, lekker joh! aan het strand!

@ springmuis, dat is lief van je man, een rolstoel voor het geval dat!

@ schilderijtjes, zal ff een "under construction" foto voor jullie maken! momentje!

@ bandenpijn, pfff, wel last gehad vandaag, dat belooft nog wat! (net weer 1 dag aan het werk)

@ lakentje van bulbby, is vandaag binnengekomen, supergaaf!!!!! helemaal blij mee!

@ Patroeschka, gaaf kamertje! stoer!

@ Lucindalice, wow, 7 kilo, hihi, hij hoeft niet mee te groeien he!

*** gaat nu foto maken ***

2. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    De lijntjes van de schaapjes moeten nog zwart hoor, is nu nog maar een potloodlijntje! En de verf is nog nat...

Oh, de foto is slecht hier zie ik! balen...
    morgen sla ik hem wel even als PNG op, dan is de kwaliteit beter!

3. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @ mum2be2 mogen we het lakentje ook zien:D:D

@weegschaaltje you go girl!

@mamavan1 gelukkig dat het niet ernstig is! maar inderdaad lekker aso!

heeft er al iemand een kraampakket gehad?

ik kreeg hem vamiddag...kan me niet herinneren dat ik hem de vorige kere ook zo vroeg kreeg?!

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Grapjas! ;) (hahaha, je kon het proberen!)

5. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    :D:D:D:D ja toch!!

maar wel leuk je schilderijen

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier nog geen kraampakket hoor. Is iid vroeg of niet?

Mooie schilderijtjes!

7. spanjolina

12 aug 2010
    31
    0
    0
    horeca medewerkster
    Noord- holland
    @mum2be2: Wat een super leuke schilderijtjes...
    Hoe kom je aan die plaatjes??

@kraampakket: Nee, hier ook nog niks hoor. Meestal toch pas in de 7e maand of zo? Tenminste dat stond op i-net toen ik m aan heb gevraagd...

@jip27: Lekker gegeten?? Als ik er aan denk krijg ik al trek, en dat terwijl ik nog niet zo lang geleden gegeten heb...:(

Ik heb eigenlijk een rare vraag...
    Van de eerste ben ik 28 kilo aangekomen, gelukkig zijn die er allemaal weer af gegaan met de tijd. Maar ik vraag me af hoeveel jullie nu al zijn aangekomen.
    Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en 9 kilo :$ aangekomen.

Groetjesss

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik inmiddels 8. Was bij Justin 18 kilo in totaal aangekomen. Maar nu zijn het er 2 dus vind t niet echt eerlijk vergelijkingsmateriaal.

9. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ja dat vond ik ook!

was ook helemaal verbaasd toen ik zag dat het me pakket was:(:(

gelukkig trouwens dat je uitslag goed was!

ff een vraagje nog.... weet je of er een grote kans bestaat dat je twins eerder gboren worden?
    en word het keizsnee of mg je gewoon bevallen?
    ben niet nieuwsgierig hoor, wil gewoon allses weten:D:D

10. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ik bij de eerste 29kilo (in 2,5 mnd:$)

de tweede 6 kilo

en nu op 1 dg en avond na:D 24 wkn zwanger en ps 2,5 kilo erbij

nou hopen dat zo blijjft;):)

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik nu bijna 23 weken en er niets bij alleen 6 eraf :p ik win :p

12. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier bij de 1e, ruim 25 kilo aangekomen, en nu nog maar 6! (ga voor 15 deze keer, hihi!)

Hier nog geen kraampakket.

Spanjolina, die plaatjes zijn van Inepien, google maar even!

13. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ mum2be: Leuk weer aan de slag met de schilderijen. Owww, de schaapjes zijn echt onwijs schattig!!

@ rammel: Zo een actief middagje gehad zeg!

@ mama van 1: Mooie kleur blauw al! En die koe en de tekst denken we er gewoon bij J

@ lovepeet: zo, mooie wagen ook!!

@ jip: Zelf je kaartjes ontwerpen?? Wat leuk zeg! Ik heb ook al wel een idee wat ik graag wil, maar laat het ontwerpen aan een ander over. Ik zeg gewoon hoe ik het wil en zij mag het dan maken.. haha

@ 1978: Lekker hoor een weekje naar het strand. Echt even lekker niksen, alhoewel een half uur zwemmen en wandelen.

@ springmuis: echt lief van je mannetje en ook handig… haha, zo kun je mooi om de wachtrijen heen J.

@ luymlover: Oei een baalweek en hij duurt nog zo lang. Hopelijk wordt het nog wat deze week.

@ patroes: wat een gave jongenskamer van Justin. Echt stoer met al die dino’s!!

@ kraampakket: ik heb ook nog niks, maar er werd me verteld dat dat met 7 maanden zou komen, dus nog even wachten hier.

@ spanjola: Volgens de vk, 2 weken geleden, was ik 2 kilo aangekomen. Ik heb het idee dat het nu wel wat harder gaat, dus denk dat ik a.s. maandag wel op 4 zit.

Vanmiddag even naar mijn dinnetje/ collega geweest. Zij is ook zwanger, 2,5 week verder, maar heeft heel veel rug- en buikklachten. We hebben echt even gezellig over zwanger zijn en de baby’s gekletst. Daarna even lekker bij mijn ouders gegeten, maar daar werd ik na het eten buitengezet. Mijn schoonbroer en schoonzus kwamen om samen met mijn ouders het babybord te schilderen. Echt lief he!

14. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    :):):) vergeet helemaal te zeggen

wat een stoere kamer patroes! vind hij het leuk?

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ jufkyjo, wat leuk dat ze het babybord hebben beschilderd!

@ babykaartje, hier ook maar eens gaan kijken binnenkort, manlief wil dat ik het zelf ga maken, ben heel handig met PSP namelijk, maar eerlijk gezegd vind ik een kaartje uitkiezen ook wel makkelijk.

16. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ mum2be ziet er al leuk uit joh! Ben heeeel benieuwd naar het eindresultaat!

@ patroes, wow mooi kamertje hoor!! Wat zal justin er blij mee zijn! Hoe reageerde hij??

@ kraampakket, heb ik vorige week binnen gehad. Vind het ook al erg snel.

@ gewicht, hier nu 2,5 kilo aangekomen. Bij onze dochter was ik 30 kilo aangekomen en ik at niks raar dus wil er nu wel onder zitten en het gaat nog goed hhahahahaha.

@ jip, waar hebben jullie uiteindelijk gegeten?? Jouw favoriete plek of die van je vriendin??

@ all, de schilderijtjes schieten hier ook al op. De koeien en de tekst staan erop, nouja alles wat zwart is haha. Moet de koeien alleen nog in"verven" met wit en dan zijn ze klaar ohja en de snuit nog licht roze hahaha. Manlief vond ze al geweldig en dat zegt ie niet snel hahaha.
    Nu lekker ugly betty kijken en mijn dubbellikkersijsjes verslaving bijhouden, ohhh die zijn zo lekker hihi.

Jullie nog een "verslaving"??

17. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ babykaartje, heb er ook aan zitten denken om hem met psp te maken. Maar net wat je zegt mum2be uitzoeken is ook wel lekker makkelijk hahaha. Wij hebben besloten om er ook gewoon 1 uit te zoeken en als we niks vinden kan ik altijd nog zelf een kaartje maken.

@ namen, zijn jullie er al uit??? Wij nog steeds niet pffff

18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Mamavan1, morgen zijn we allebei klaar met de schilderijtjes denk ik! leuk leuk!!!!

@ verslaving, de vorige keer had ik een vietnamese loempia verslaving, hahaha echt erg! Nu ligt de bolognese chips me wel!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha.. ehh ja er bestaat een grote(re) kans. Gemiddeld met 37 weken. Gyn had t ook al over inleiden als het te zwaar voor mij werd aangezien ik bekkeninstabiliteit heb, maar we zullen zien. En als het eerste kindje (die het dichtst bij de uitgang ligt zeg maar) goed ligt, mag ik gewoon bevallen en als het eerste kindje dwars gaat doen :p letterlijk en figuurlijk, word t een keizersnee.

Justin vind zijn kamertje het einde!

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Slaap lekker allen!

Deel Deze Pagina