December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Dank jullie wel :D
    Hier nu een ingekleurde koe....alleen de neus nog ;)

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Het ziet er zo simpel uit, maar doe het maar eens! Hahaha! Echt helemaal mijn stijl! Leuk leuk leuk!

3. mama van 1

ZE ZIJN AF!!!! en ben er zooooo blij mee en trots op hahahaha.
    Mijn man vind ze ook helemaal geweldig en dat zegt ie niet vaak haha. De tekst is in het echt wel veel duidelijker dan op de foto.

4. mama van 1

Dank je wel rammel :D. Denk dat ik ze ook maar in de webshop zet ;)

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ooooh, nogmaals: wat zijn ze leuk geworden zeg!!! Alsof het zo uit de winkel komt! Kan me voorstellen dat je trots bent! :D

6. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    De schilderijtjes zijn gaaf zeg!! Inderdaad ook leuk voor de webshop. De staartjes van de koeien zijn schattig!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverds, geen puf om op iedereen nu te reageren, heb weer weekend dus morgen of straks weer.

Bij Cesar therapeute geweest en op mijn donder min of meer gekregen.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    waar halen jullie die leuke plaatjes vandaan en hoe teken je ze erop, uit de losse pols??

9. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goof, dat vroeg ik me ook net af. Vind ze erg leuk.

@1978, leuk merk dat Fragile maar ziet er wel duur uit of valt dat wel mee.

@gewicht, ben tot nu toe 3 kg aangekomen, vorige keer in totaal 12 maar toen lag mijn start gewicht 5 kg lager dus zou het nu niet erg vinden als ik wat minder aankwam.

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Erug leuk de schilderijtjes :)
    Ik ben jaloers, ik wil wel crea bea'en maar ik 'doe' het gewoon niet... haha

Ik spring weer in hoor, teveel geschreven om op terug te reageren.
    Up-date van mij:
    Ik ga nu wekelijks naar een psycholoog, zooo fijn dat ik meteen ertussen mocht!! Ik probeer 50% te werken (24 uur, dus nu 12) maar dat lukt gewoon niet en dat levert nog meer stress op.
    Ben erg aan het denken wag nu te doen, heb groot (lees te groot) verantwoordelijkheidsgevoel naar mijn cliënten en ik weet dat er geen vervanging is. Dus ik bezoek nu als een idioot al m'n cliënten en ben dan bekaf en dan blijft m'n administratie liggen, ik loop zooo achter!!
    Mijn leidinggevende is nog 2,5 week op vakantie maar ga morgenochtend toch overleggen met vervangend leidingevende hoe nu verder.

Ben best 'bang' dag de beeb hier schade van oploopt hè? Weet iemand daar iets van, vrijdag ga ik dit ook net vk bespreken tijdens controle.
    Pff wat een kl* situatie hoor... Het lukt me niet om echt voor mezelf en de been te kiezen :(

En dan moet ik ook nog m'n studie afronden en peuterkamer verbouwen etc... zucht

Zo .... Dat is er allemaal even uit, thanx en sorry ;)

11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mamavan1, ze zijn top!!!! Ik ben nu met de laatste bezig, maar ontzettende pijn in mijn rug, dus ik maak ze morgen verder af! Het blauwe zit er hier nu ook op!

@ triessie, wat een vervelende situatie voor je zeg, zeker bespreken! en anders volledig de ziektewet in, stress is echt niet goed voor je kleintje! (en voor jezelf) Dikke knuff!

Ff bakkie thee opdrinken en weer verder schilderen!

12. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Dit geloven jullie niet...
    Ben ik vanmiddag heel verstandig rustig aan op de bank een filmpje aan het kijken, sta ik op omdat de telefoon gaat, sta ik zonder enige aanleiding opeens te spugen!!!
    Ik voelde me toch opeens ziek worden:(
    Trillerig, zweterig en me-ga misselijk...
    Rustig blijven zitten, maar het ging niet weg, dus ik naar boven om op bed te gaan liggen, boven aan de trap moet ik nog een keer spugen:(
    Gelukkig wel even kunnen slapen, maar ik kan niets eten van de misselijkheid, maar ook mijn onderbuik doet ontzettend zeer...

Waar komt dit nou weer vandaan??

Ga zo maar douchen en mn bed in want voel me echt blegh:(

Ik vind het tijd voor betere tijden zeg!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Romy beterschap, bahhhh, ff in de gaten houden he!

14. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ triessie: Fijn dat je meteen terecht kon. Ik heb er geen ervaring mee en heb dus ook geen idee wat de beeb ervan meekrijgt. Ik vind het superknap van je dat je zelf aan de bel hebt getrokken! Dat kan nooit slecht zijn voor de beeb.

@ romy: Jak zeg, zomaar ineens ziek. Beterschap.

Net naar zw&fit geweest en daar gemeld van de rugpijn. Zij had wel tips die ik kon proberen waardoor het over zou kunnen gaan en anders volgende week even melden en dan naar een manueel therapeut om het los te laten maken. Ik wilde eerst niet gaan, maar ben nu erg blij dat ik alsnog gegaan ben.

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Romytamara, jeetje meid het zit je niet mee he! hopelijk krijg je dit niet vaker!

@ jufkyjo, hopelijk helpen de tips!

16. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hey meiden,
    Ik ben al heel lang niet hier geweest. Een beetje bewust wel hoor. Ik maakte mij steeds ernstig zorgen als ik weer dingen las op internetfora en dat maakte het voor mij erg moeilijk vertrouwen te hebben in een goede en gezonde afloop van deze zwangerschap. Ik moest even helemaal wegblijven van de fora om niet constant in de stress te zitten. Inmiddels hebben we de 20 weken echo gehad en is gebleken dat alles in orde is met ons kleintje. En dat we een meisje gaan krijgen, al durf ik dat pas helemaal te geloven als het nogmaals bevestigd wordt bij de volgende echo. Na de geruststelling van deze 20 weken echo durf ik me ook weer op de fora te begeven, dus ik zal hier voortaan weer wat meer te vinden zijn :D

17. mama van 1

@ goof, ik heb ze uit de losse hand getekend..... en die plaatjes.....gewoon googlen of bij de babyzaken kijken ;).

@ Triessie, wel om jezelf denken he meis!!

@ Romy, bah joh heb je een dagje alleen en dan krijg je dat.....sterkte!!

@ Mum2be ben heel benieuwd naar de schapenversie :D. En jouw mooie creatie :D.

@ Toetje welkom terug....leuk een meisje!

@ Jufkyjo hopelijk helpen de tips.

@ All, net naar de zw-curcus geweest. heerlijk vind ik het en het zijn leuke meiden dus helemaal super!! Geniet er elke keer weer van :D. Ook een hoop leuke complimenten gehad van de mensen die hier geweest zijn vandaag over de schilderijtjes hahaha zo leuk!! Nou ik ga nog een waterijsje pakken en dan lekker slapen :D

Truste!!

18. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

patroes @ happy b-day meid

hopelijk heb je reuse fijne dag gehad

big kiss

19. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    @allemaal
    Lief dat jullie zo meeleven. Het is me vandaag niet meegevallen helaas. Als mn werk de komende weken zo blijft dan zie ik het somber in. Gelukkig zijn de kids niet zo klein en kunnen ze veel voor me doen. Das wel fijn. Maar goed gebruik van proberen te maken.
    Morgen met lief weer heen voor wat klusjes die me niet gelukt zijn.
    Ik loop normaal al bij een fysio daar kom ik nog steeds 2 keer in de week, die pakt mn hele rug en nu dus ook mn bekken ed aan. De bekkentherapeut ben ik ook geweest al 2 keer nu. Volgende week weer! Dus ze houden me in de gaten maar ja...dat soort dagen moet ik echt niet hebben!

@charmed: jeetje! Snel gaat t al zeg!!!

@mama van 1: Wowie!!! Echt cool! Ik wil ook, maar dan graag de schaapjes he hihi

@ patroes hoe was je verjaardag meis?

@mama van daan mijn lief is ook alleen maar meegeweest naar de intake helaas, kan het ook niet anders redden.

@triessie een heeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf voor jou! Knap dat je de psycholoog bezoekt en idd aangeven op je werk meis!

@Romy getsiederrie! Kalm aan!!!!!! ook een dikke knuf voor jou!
    enne misschien is naar je ha? Want vind idd dat je wel veel op je bordje krijgt. Hopelijk knap je snel op!

@toetje77 welkom terug en gefeli met je meisje waar alles goed mee is!!

@hier Vandaag naar de vk geweest. Alles prima. Vorige keer zat mn bm 1 vinger onder mn navel nu dik 4 erboven...whaaaaaaaaaa gaat dus heeel hard...maar prima volgens vk...

Nu lekker slapen
    Net bij vrienden spelletjes gedaan en lekker gegeten.
    Ben kapot en mn lijf is dat ook.
    morgen maar kalm aan. Misschien wel een dagje sauna weer
    Trusten
    liefs

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen meiden!

Vandaag weer een nieuwe dag met hopelijk weer wat beter weer. Straks de eerste vergadering van het schooljaar altijd weer gezellig om even te zien hoe ons team er dit jaar uitziet (bij ons wisselt er ieder jaar wel het een en ander) en daarna de laatste dingetjes in de klas af proberen te maken...

@Triessie: Sterkte meis, knap dat je het zo kan onderkennen van jezelf hoor!

@Romy: Bah! Hopelijk gaat het weer een beetje met je. Dikke knuf.

@Goof: Zal wel zwaar geweest zijn eerste echte dagen weer werken....nu lekker uitrusten.

@mamavan1: Mooi die schilderijtjes! Ik heb het drieluikje Alle eendjes zwemmen in het water in de babykamer hangen. (Ik was alleen lui en heb hem gewoon gekocht ondanks de prijs...was een van de eerste dingen die ik heb gekocht voor de beeb...

@Jip: Dagje sauna altijd lekker!!!!!

@alle anderen fijne dag verder!!!!!!!!

Deel Deze Pagina