December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @jufkyjo; ik ben idd nog maar weinig aangekomen. Dat vond de vk ook, maar die gaat er vanuit dat het nu wel zal komen. Ik moet nu thuis wel steeds wegen om te kijken of ik nog meer aankom. Want met zo'n buik zou je denken dat je toch wel wat kilo's mee sjouwt.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik lees over namen en 20 weken echo's :D leuk leuk leuk!! ben echt benieuwd!!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh maar waarom dacht je dan dat je een echo zou krijgen??? Krijgen jullie hem om de twee weken?
    Hier wegen ze niet. En het is ook niet betrouwbaar, want als ik kijk ben ik met golven aangekomen. Nu ben ik nog niks aangekomen.
    Zal straks wel komen.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Parr nog wat nieuws onder de zon?

5. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ aankomen, hier sta ik ook nog in de - qua kilo's. Maar de vk wil het alleen in de gaten houden omdat vrouwen die niks of te weinig aankomen vaak ook kleine kindjes krijgen. Dus dat moet donderdag ook even nagekeken worden maar dat zal wel meevallen want met de pretecho van 17 weken liep ie zelfs wat oor haha. Maar idd als je de buik ziet zou je toch wel wat kilo's denken maar niks........... Ach wat er niet aan komt hoeft er ook niet af!

@ parr, ja nog nieuws????????

Oe de kleine trapt hahaha ik ga weer bankhangen en army wives kijken :D

6. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @goofychick; De vk maakt soms een echo bij de controle. Meer voor de toekomstige ouders dan voor hun, maar nu niet omdat ik hem vrijdag in het ziekenhuis heb. Maar ik heb elke 4 weken controle en niet elke 2 weken. Dus als alles meezit heb ik elke 4 weken een echo.

7. mama van 1

Parr spannend morgen dus testen :D hahahahaha super! Duimduimduimduimduimduimduimduimduim!!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee nog geen nieuws alleen een hoop kwaaltjes en geen ongi.. ik vind het gewoon té spannend zo! dit is gewoon heel anders dan dat ik gewend bent :( ik durf haast niet te gaan slapen :$

9. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

als je niest hand op u navel drukken :)

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Parr ik hoop dat je straks een mooie (duidelijke) positieve test in je handen hebt!!!!

Goedemorgen trouwens!
    Nog vandaag en do werken en dan lekker 3 wkn vakantie. Volgende week 20 wkn echo, spannend weer.
    Ben blij dat het na wo afkoelt, extreme warmte is nix voor mij nu.

Fijne dag!!!

11. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    parr: spannend!!!

triessie: Lekker hoor bijna vakantie!

Ik ben ook al aan het aftellen... nog 9 dagen werken, dus ik ga nu maar snel, scheelt weer 1 dag.

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @goofy: was idd van de trap gevallen/gegleden maar alleen op mijn kont en rug gelukkig nu alles wel weer ok!

@parr:spanend vandaag weer testen!!!!! Ik duim zo voor jou!!!!

@hier: zo naar de vk en dan naar mijn vriendinnetje in groningen die is ook zwanger alleen minder ver nu rond de tien weken. Helemaal leuk! Enige nadeel is dat ik er ruim anderhalf uur over doe dus zal vanaaf wel uitgeput zijn! En morgen de echo!!!! Nu al zin in!

13. mama van 1

@ goedemorgen allemaal. Nouja goed haha ben een paar keer wakker geweest om te plassen en nu dus weer wakker pfff. Ben benieuwd wat het weer ons vandaag weer brengt.......(heb het weerbericht gemist gister)

@ parr en en en en??? Heb je al getest?? Ik duim en hoop ook op de dikke vette 2e streep!!

@ vakantie, gaan er een hoop binnenkort op vakantie he! Lekker hoor! Wij gaan in september heerlijk even weg.... Lekker buiten de schoolvakanties om hahaha.

14. mama van 1

@ charmed, jeetje 1,5 uur rijden! Dat is een eindje!! Wel leuk lekker samen over baby's kletsen :D. Ik ga morgen naar een vriendin die ook zwanger is.....zij loopt 3 weekjes voor. De bedoeling was om bij de 1e al samen zwanger te zijn maar helaas werkt het niet altijd zo . Gelukkig is ze nu zwanger van een gezonde meid! Dus we tutten er heerlijk op los samen hahahaha.

Veel plezier en ook succes met de rit :D. En natuurlijk bij de vk en de echo!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey ladies

hier nog een hoge temp en kwaaltjes maar de jumbo test geeft negatief aan... poeh hé ik word er moe van zo!
    Dus ik ga zo naar de DA test halen en als die ook negatief is dan denk ik dat ik de HA bel want met de vrijdag test was ik zwanger en nu niet maar er komt geen ongi en dat zint mij niet..

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Alleen even update van de afspraken, heb de laatste paar dagen geen PBs meer gehad.

Romy, charmed, muizz en wgev: veel plezier vandaag!

Agenda
    13 juli- romytamara, 19.20u vk
    13 juli- Charmedknorrie, vk
    13 juli- muizz, vk
    13 juli- wgev, 15u vk
    14 juli- Charmedknorrie, 20w echo
    15 juli- mama van 1, 20w echo
    15 juli- Jip27, leefstijlgesprek
    15 juli- MilkHd, vk
    16 juli- macmazsy, 20w echo
    16 juli- 1978, geslachtsbepaling
    19 juli- romytamara, 8.45u 20w echo
    19 juli- goofychick, pretecho geslachtsbepaling
    19 juli- Jip27, 8.30 vk
    20 juli- muizz, 20w echo
    20 juli- shadowcat, 20w echo
    20 juli- anno103, 20w echo
    22 juli- selma, 10u 20w echo
    22 juli- luvmyluver, 20w echo
    23 juli- jufkyjo, 20w echo
    23 juli- lovepeet, 20w echo
    26 juli- L78, 20w echo
    26 juli- jufkyjo, vk
    28 juli- proberen, 20w echo
    29 juli- lucindalice, 20w echo
    30 juli- weegschaaltje, controle
    30 juli- PBA, echo
    02 aug- Jip27, 8.30u 20w echo
    02 aug- DaWo, 20w echo
    04 aug- wgev, 13.30u 20w echo
    05 aug- PBA, 20w echo
    05 aug- Springmuis, vk
    06 aug- Rammel, 20w echo gyn
    06 aug- patroeschka, 20w echo
    09 aug- shadowcat76, controle
    09 aug- mamavan1, 20w echo
    10 aug- mystiklady, 20w echo
    21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d
    27 aug- PBA, intake kraamhulp

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Net bij de vk geweest alles was weer prima! Hartje weer gehoord kind was erg druk hahaha zal morgen op de echo ook leuk worden dan hihihi

18. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hey carmedknorrie wat leuk kom je ons opzoeken in het hoge noorden?
    Ik ga ook Groningen onveilig maken met mijn zwangere vriendinnetje. We gaan ff op koopjesjacht bij alle babyzaken, zitten daar mooi op een rij. Gister in Assen ook al lekker geshopt met haar. Een boxkleed gekocht, kreeg ik van mn ouders en de eerste noppieskleertjes gescoord. En natuurlijk leuke kleertjes gekocht voor mn lieve babyvriendinnetje! Hopelijk kan ik morgen ofzo nog ff weer naar dr toe. Zo leuk!

Hier gaat t verder prima, wat last van mn darmen en ineens weer erg moe. Maar goed ik kan dr nu aan toegeven he nu het vakantie is dus misschien speelt dat wel mee.
    Verder niks te klagen. Maandag naar de vk en dan 2 aug de echo! Vind het nu al spannend!!!!
    Verder weinig nieuws hier

Parr, idd lekker naar de huisarts gaan meis! Vreselijk die onzekerheid ik blijf nog ff doorduimen!!!

Ik ga ff douchen. Tot snel!
    Liefs

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    heeee dames !!!!!!!!!.
    hoe is het hier !!
    en parr hoe is het met jou !!..

hier gaat alles goed
    dalijk komen mijn ouders en zusje en gaan we ff naar de stad :D..

ff shoppe

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey lieffies.. niet terug gelezen..
    DA tests waren ook negatief. Ook wel positief wan tdan is de hcg gezakt. Maar nu doorzetten. Heb vanmiddag bel afspraak met mijn HA.

Deel Deze Pagina