Ja, ik heb een kijkje mogen nemen in het ziekenhuis bij de verloskamers. Heb daar ook gevraagd wat voor pijnstillers ze daar hebben. En ook de vraag of het dan gelijk een medische bevalling wordt. Toen zei die vrouw al: Ja, bij elke vorm van pijn bestrijding die in het ziekenhuis wordt gegeven, wordt je bevalling een medische en wordt je overgedragen aan de gyneacologen en verloskundigen van het ziekenhuis.
Ik zie geen inleiding staan terwijl dat ook vaak gebeurt...... Ook om medische redenen maar dan meestal voor de moeder of het kindje.
hm... lijstje is dus niet echt compleet haha, maar heel veel vind ik er niet over als ik google, ja of ik zoek niet goed genoeg, is ook heel goed mogelijk hoor
Ik moet alleen de tekst nog op de schilderijtjes, (hahaha, ben allerlei dingen door elkaar aan het doen!)
JIPPIE ik ben blij 20 september 3/4d pretecho !!! Had van mn vader en vrouw behoorlijk geld gekregen gisteren en nu hebben we besloten dat we hiervan toch een pretecho van gaan laten doen!
Patroes wat leuk!!!! Hier krijg ik hem volgende week van mn mannetje voor mijn verjaardag! (alvast, ben pas volgende maand jarig haha)
@ springmuis ja ik woon op 4 hoog in een flatje maar ik kreeg al gelijk te horen dat ik te zwaar was toen ik bij de vk kwam, het opmaken van een ledikantje weet ik nog niet.. want een dekbed mag je niet gebruiken dus een laken met een fleece deken begrijp ik hieruit
De meesten zijn al de voorbereidingen aan het treffen kwa info bevalling lees ik Ja in nederland is het anders dan in Belgie dus kan ik niet mee helpen.. Ik beval in het ziekenhuis Ik zag een leuke echo lang komen wat een schatje seg !!! Verder heb ik niet alles bij gelezen ....heb al paar dagen felle hoofdpijn & harde buiken & oh zo moe ... Ga nog even met de kids bezig houden Fijne dag iedereen
@ Weegschaaltje: Al een paar dagen felle hoofdpijn en harde buiken?? Doe je wel rustig aan!! @ 3D4D echo: Wat leuk zeg! Wij mogen dinsdag weer naar onze baby kijken. Wel gewoon 2D, vind dat veel mooier dan 3D... Zo! Net weer een paar leuke zelfportretten gemaakt! Altijd leuk als je ervoor in de mood bent! Ben ze nu aan het bewerken en er zitten een paar heeeele leuke tussen Ben blijjjj!
he dames ik heb een vraag ik ben nu bijna 23 weken en heb de 20 weken echo gehad krijg je nou nog een echo voor de uitgerekende datum of blijft het bij de 20 weken echo xx
@LOVepeet, geen echo's meer, (alleen eigen pretechos) dekens voor het ledikant zijn ook bij de Hema te koop, in mooie kleuren, had voor mijn dochter eentje van de prenatal, betaalde me blauw, bij de Hema zijn ze 20 euro, top kwaliteit deken.
Die liggingsecho hoor je wel vaker de laatste tijd! Ik heb de mazzel dat ik elke keer een echo krijg bij de gynaecoloog. Nou de box is binnen, ff in mekaar zetten en schoonmaken! Hij ziet er prima uit!
@ mum... fotos? van je box .. ik weet stiekum dat ik hem krijg vanm mijn schoonmoeder,. die kon dat weer eens niet onopvallend doen .. ze is ook zo doorzichtig ze weet alleen niet dat ikhet ook weet