December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik zal eens ff foto maken van de baby kamer

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ff spammen hoor :p

bedje

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  6. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    wooooooow lovepeet jij bent er echt al helemaal klaar voor!!!

@babyboek???? 12 jaar geleden (ik meen..) bij de Hema gekocht, nu kan ik het nergens vinden, heb dus ook nog niets van de zwangerschap bij kunnen houden.. HELP??

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Lovepeet mooooooi, zo te zien hebben meerdere meiden (incl. moi) de zelfde smaak qua meubels haha!

Mystik, babyboek? zo'n 9maandendagboek ofzo?
    en thnx voor de tip vh dekentje, volgende week maar eens naar de Hema!
    kreeg over de post ook een enorm leuk pyjamaatje van mijn oma en opa, komt daar ook vandaan en wil er graag meer scoren!

Echo's, geen idee of er nog een liggingsecho komt.. dacht zelf eigenlijk ook dat de 20 wkn de laatste was en daarna zelf moet gaan betalen (oftewel pretecho's)

had ik hier trouwens ons kamertje al geshowt?
    naja doe ik het nog maar een keer voor de zekerheid haha hij is nog wel errug kaal, plinten moeten nog geschilderd worden, en er moet nog van alles aan de muur komen etc haha maar het begin is er!

8. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Heee, wat een leuk, gezellig kamertje Lovepeet!!

Hey dames, ik heb misschien een wat onbeschofte vraag.. Hebben jullie iets groots of duurs van jullie ouders gekregen? Ik weet dat je nooit van zoiets uit hoort te gaan, maar het is toch eigenlijk een gewoonte, of ben ik nou zo verkeerd ingelicht? :) Ik hoor van mensen om mij heen dat ze of de kinderwagen hebben gekregen, of de hele babykamer, of een zooi babykleertjes of de box... Noem maar op.... Wij hebben eigenlijk nog niks gekregen.. ;) Ze hebben ook niet gezegd van: dat en dat krijgen jullie van ons, dus het meeste (eigenlijk alles al) hebben we zelf al gekocht..
    Ik hoop niet dat ik te verwend ofzo overkom hoor :D Hihihi, het is gewoon een vraagje.

@ Springmuis: Lief kamertje! Leuk dat je het lekker roze hebt! :D

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Lovepeet, wat gaaf trouwens die kleur van de radiator!! waaaauw! die kleur komt bij ons op het raam kozijn, en de assecoires (?) worden die kleur, denk alleen niet dat ik mannetje zover krijg om de radiator ook die kleur te geven hahaha

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Rammel, geen onbeschofte vraag hoor, en ook ik heb zoiets gelijks met mijn vader.. die heeft namelijk behoorlijk wat geld en meer dan een knuffel hebben we niet gehad.. ben wel erg dankbaar hoor.. maar als ik dan zie wat mijn moeder en schoonouders doen die veeeeeel minder hebben dan denk ik wel hm...

wij hebben van mijn schoonouders de kinderwagen en het kamertje gekregen (plus zowat elke week wel kleertjes ondanks dat ze steeds zeggen dat dat het laatste is hahaha en hun andere zoon krijgt 3 weken later dan ons een kindje en die krijgen ook hetzelfde)
    en van mijn moeder en stiefvader krijgen we ook een hoop kleins en de maxicosi...

*edit*

oei lees mijn berichtjes nog eens terug en komt wel erg ondankbaar over haha, maar bedoel meer van dat mijn vader het meer kan betalen en het niet doet, en mijn schoonouders en moeder het wel doen en minder kunnen betalen.. ofzo.. hmz... hoop dat het goed overkomt haha want kom er nu zelf niet meer uit!:)

11. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hahaha! Maak je niet druk, ik begreep je meteen al! :D
    Maar jullie hebben dus ook aardig wat gekregen... *huil* Ik vind het stiekem ook een beetje raar.. Maarja, ik ga er natuurlijk ook niks van zeggen! ;)
    Ach, misschien krijgen we wel wat bij de geboorte! Hihihi! :)

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo....heb ik mezelf even door 14 pagina's heen mogen worstelen....
    Sorry maar het ontbreekt me even aan energie om op iedereen te reageren!

Vandaag voor het eerst weer richting universiteit geweest (ga in september weer starten met een andere opleiding). Pffff, toch wel een stuk lopen en ik voelde me erg oud....sowieso met mijn bejaarde lijf ;), maar ook omdat ik 10 jaar ouder ben dan de gemiddelde eerstejaars, haha....

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Rammel, kan je heel goed begrijpen hoor dat je je er rot over voelt, misschien komt het nog? misschien als je het niet verwacht ofzo, hoop het wel voor je, is natuurlijk hartstikke leuk als je eens iets krijgt van je ouders! al is het dan maar iets kleins.. dikke knuffel!!

Lucinda, vertel! wat ga je doen? (wellicht heb je het al eens gezegd, maar moet nog erg wennen aan namen en wie wat nou heeft gezegd.. sorry hihi)

14. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    bedoel met babyboek, het boek waar je wat ervaring/herinnering van je zwangerschap in noteerd, stamboom van de kleine, inleiding geboorte kleine, het bezoek, wat heeft ie gehad, weegblz, foto blz, mijn eerste kerst, mijn eerste verjaardag.... etc etc, zo'n boek :D

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ooooow zo een boek!
    ja die wil ik ook! had een beetje gekeken bij prenatal maar het is meer gewone fotoboeken, dus wel waar je bijv. gewicht enzo kan invullen maar echt uitgebreid zoals een stamboom etc niet...

misschien bij de boekhandel, of de v&d?

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    owja Rammel, jaa lekker roze haha en mocht het nou uiteindelijk toch een jongen worden, dan maak we er maar lekker een homootje van ;) hahaha

17. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Rammel snap je heel goed.......ik weet ook niet of het normaal is, maar van mijn schoonouders hebben we toen de helft van het kamertje gekregen, van mijn ouders de box en van een hele goede vriend van mijn man de hele wagen!! Nu wilde mijn schoonouders ons weer de helft van een kamertje geven maar omdat we de kamer doorschuiven heeft onze dochter een nieuw bed gehad met alles erop en eraan.

@ babyboek, ik heb leuke in mijn webshop staan, geheel op basis van eigen ervaring van mijn 1e zwangerschap ;). Dus ook met handafdrukken en plek voor de kraamhulp om wat neer te zetten enzo....heel leuk :D. Ohja en stamboon :D

@ Kamertjes, zag al leuke kamertjes voorbij komen! Leuk hoor! Hier worden zaterdag de muren geschilderd. Nouja alles eigenlijk ook onze kamers en de plafons.

@ Lucinda, leuk welke opleiding ga je doen?

18. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @rammel; hier heb ik een mand gekregen met voor elke maand een klein kadootje erin (tot nu toe buikzalf, sokjes, speeltje, 2 boeken). Verder ga ik niks verwachten. Met mn bruiloft was dit al niet zo, dus nu al helemaal niet. Schoonvader weet ik ook al dat hij niks gaat geven, niet dat ik denk iig. Hij is alleen en mannen zijn daar gewoon anders in. Nu scheelt het ook dat mn familie niet rijk is en dus ook geen dure dingen zal geven daarom.

@kamertje; leuke kamertjes voorbij zien komen! Hier aankomende week er vol in, heb de eerste bahang banen al gesneden. Moet alleen nog de verwarming oververven, eerste laag heeft het niet goed gepakt. Daarna kan het behang erop en de vloer erin.

@Bevallen; Nog even over die medische indicatie. Geld dit ook als je zoizo al in het ziekenhuis zou bevallen? Want aangezien ik niet thuis kan bevallen (heb even nagevraagd) door de portiek en hoogte enz. moet ik zoizo in het zk bevallen.

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mac, het lijkt me dat je dan een indicatie hebt, je kan immers niet anders... OF ze zeggen dat je desnoods in een kraamhotel moet gaan (en dus zelf betalen) als ze het niet als indicatie zien..

maar misschien kan je de verzekering even bellen, misschien dat zij je kunnen helpen met die vraag..?

20. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    mama van 1 kun je mij de link van je webshop pben? :)

Deel Deze Pagina