December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lovepeet, ga hem morgen schoonmaken en dan zal ik ff een foto maken van de box! Ik heb ook een leuk boxkleed namelijk!
    Mooi kamertje trouwens!!!!

@ Springmuis, hihi, ook al die meubeltjes! Leuk zeg! Mooi kamertje ook!

@ Rammel, wij kregen bij onze eerste de complete kinderwagen van mijn vader en zijn vrouw, en van mijn moeder kregen we de Maxi Cosi.
    Van mijn opa en oma mochten we een kinderstoel uitzoeken (hebben we de tripp trapp gekozen), van mijn schoonouders kan ik het me zo niet meer herinneren.
    Maar nu bij de 2e gaat het niet zo hoor!

@ mamavan1, kijk je wel uit met het Copyright op de schilderijtjes? niet dat je straks een boze Inepien aan de deur hebt staan (zijn haar ontwerpen namelijk) ;)

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    he meiden.
    hier even een ego berichtje maar ben kapot.
    vandaag dus de spannende dag voor mn broer en antuurlijk ook voor ons.
    de stamcellen van mn andere broer werden bij hem geplaatst. onderweg vanmorgen er naar toe werden we al gebeld door mn broer dat ze het eerste zakje met stamcellen al hadden aangehangen. hoezo lekker afspraken daar in het ziekenhuis. het zou om half 2 zijn maar nee hoor. er waren 2 artsen bij en een crash car. voor als het mis zou gaan. maar gelukkig ging het eerste zakje er goed in zonder complicaties.
    om half 2 zou dan het tweede zakje erin gaan. dit werd uiteindelijk kwart over 2. dokter zat in overleg. nouja goed. begonw el te merken dat mn broer erg moe werd en minder reageerde.
    het tweede zakje ging er dan ook iets sneller in. en ok hier stond de crash car weer klaar met dokters. maar dit ging gelukkig ook goed. hierna mochten we er niet meer allemaal bij. nu moetenw e ons houden aan strenge regels voor 3 weken. we mogen hem niet aanraken,niet op zijn bed zitten of maar aanraken en niet meer dan 2 personen bij hem. ook zijn zoontje mag hij neit aanraken. best heftig allemaal. maar voor een goed doel.
    nu hopen we dat de stamcellen hun werk gaan doen en dathij over 4 weken weer lekker thuis is.

sorry voor het ego bericht:( kom gauw weer terug en zal op jullie reageren.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mamavandaan, heftig hoor, veel sterkte in deze spannende tijd.

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mamavandaan, pff heftig meis, hopelijk slaat het snel aan en gaat het de goede kant op zodat hij naar huis kan.

5. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    thanks meiden.
    kga lekker even een douche nemen. even lekker afspoelen en relaxen.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Daan, inderdaad erg heftig, sterkte!!

7. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ mum2be, leuke schilderijtjes!! Er verschilt nog best een hoop met die van haar ;) Ik zie ze trouwens steeds meer van andere ook op google..... wil straks ook met muizen maken, die heeft zij niet toch ;)

@ Mama van Daan, jeetje heftig meis!! Sterkte!!

8. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Muizen zijn ook leuk!

Mag ik ook de link van je webshop via een pb-tje?

9. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hey meiden,

Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar omdat ik zo lang afwezig ben geweest heb ik heel veel niet meegekregen en moet ik er weer even inkomen :)

Jip27, ik begrijp dat je veel bekken- en rugklachten hebt. Wat vervelend zeg. Inderdaad even rustig aan doen, je lijf de rust gunnen zoveel als mogelijk is.

Charmedknorrie, ben je deze week weer begonnen met werken of was je al langer aan de gang? Hier in het zuiden hebben de scholen nog vakantie, maar nog krijg ik er amper iets van mee omdat we niet gebonden zijn aan de schoolvakanties.

Rammel, wat leuk, zelf de kaartjes maken! Dan heb je een echt uniek kaartje, geweldig!
    Wij hebben ook alles zelf gekocht. Nog nooit van gehoord dat het traditie is dat je zoiets van je ouders krijgt. Hoe dankbaar ik ook ben, toch vind ik het altijd moeilijk om zoiets groots aan te nemen :) Daarnaast heeft mijn vader het feest van onze bruiloft in 2008 helemaal betaald en heeft zijn vrouw mijn jurk en schoenen betaald. Daarnaast krijgen we regelmatig zo wat van ze en iedere keer voel ik me er ongemakkelijk bij, dus dat we het allemaal zelf hebben gekocht vind ik helemaal prima.

Nu lees ik hier over dat je je in moet schrijven bij het ziekenhuis wanneer je poliklinisch wilt bevallen, dat wist ik niet :$ Ik zal woensdag eens vragen aan de verloskundige.

Patroeschka, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En leuk die 3/4D echo. Die gaan wij ook doen, echt spannend!

Goofychick, wat fijn dat de 20 weken echo goed was!

Mama van 1, lekker kreatief bezig met de schilderijtjes. Als ik dat zo lees krijg ik ook de kriebels wat te gaan maken ;)

Lovepeet, ik zie in je onderschrift staan dat je pas ten huwelijk bent gevraagd. Wat leuk, gefeliciteerd!!!
    Wow, je bent al een heel eind met de voorbereidingen! Als ik dat zo zie krijg ik het gevoel dat ik veeeeeel te weinig heb gedaan en nu echt dingen moet gaan regelen, hahahahaha.

Mamavandaan, wat heftig zeg! Heel veel sterkte!

Over kraampakket: heb ik nog niet, maar krijg ik wel, hoef het niet zelf te betalen geloof ik.

Over nog een echo krijgen na de 20 weken echo, ik vroeg me dat inderdaad ook af. Ik meen dat onze verloskundige nog een echo doet met 32 weken, maar zeker weten doe ik dat niet, ook maar eens navragen woensdag dus.

Poeh, het is een heel verhaal geworden, en zoals ik al zei, ik moet er nog even in komen, ben toch echt lange tijd afwezig geweest hier ;)
    Allemaal nog een fijne avond!!

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden even een kort berichtje van mij; de voorbereidingsweek begint zijn tol te eisen heb vandaag echt veel last dus duik zo mijn bedje in. Morgen nog een bouwvergadering en verder ben ik erg weinig van plan, 's middags nog wel een high tea maar ik wil tussendoor dan echt even liggen. Ik zal morgen of van het weekend weer even vol op iedereen reageren dikke kus!

11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Charmed, doe maar rustig aan dan!

12. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik moet trouwens nog 40 dagen werken had ik even uitgerekend, tot mijn verlof!

13. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai meiden

sorry sorry sorry

ik heb niet terug gelezen, heb er echt geen puf voor. lijkt geen eind aan te komen aan deze %@#!%^&*&%% week!!!

vandaag dan eindelijk de uitslag van mijn kweek....maar er kwam niks uit:(:( maar omdat ik dus nog steeds pijn heb, weer urine op kweek laten zetten en bloed laten prikken:x:x
    nu krijg ik ook geen ab omdat ze weer eerst willen afwachten wat de kweek doet:x:x:x
    maar als er nu weer niks uit komt mag ik dus weer fijn naar het zh voor allerlei onderzoeken.

toen ging vandaag ook nog is mijn brommer kapot:x:x:x maar gelukkig hebben mijn pappie en manlief hem gemaakt:):):) (ik heb geen rijbewijs dus doe alles op mijn brommer)

de adjunct directeur op school lag ik disndag gelijk mee overhoop... en hij kan het maar niet loslaten en spark me dus vandaag weer aan pffffff is op zich niet erg maar hij wilde me alsmaar vastpakken NOU NIET DOEN DUS BLIJF AF!!!! normaal wil ik dat al niet maar nu helemaal niet!!!! maar volgens mij is hij nu tevreden....

krijg ik net een brief van mijn werk dat ik 6 weken voor de uitgerekende datum verlof heb:(:(:( uhhhh ik had aangevene dat ik 4 weken voor de datum verlof wil!!!!!
    ik werk liever 2 weken door zodat ik dan 2 weken langer met de baby kan zijn dan dat ik dus eerder stop maar dan 2 weken korter bij de baby kan zijn!
    maar weer emailen dan....ze hebben een hekel aan bellen ofzo?! je moet alles e-mailen behalve als je je ziek wil melden of als je echt gelijk antwoord moet hebben.... maar ja

o wat een geklaag zeg van mij echt erg!!!!!!!!!!!!!!!!

ff wat anders hoe gaat het met jullie???!!!:D:D:D
    mamavan1 ik zag je schilderijtjes op hyves nice:)

@ romy hoe kwamen ze er bij jou dan achter dat je die streptokokken had?

poging doen tot zoveel mogelijk terug te lezen......

14. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Luv, baalweekje voor jou zeg! balen van je 6 weken verlof van tevoren, hebben ze dat zomaar verandert? je werkt nog steeds je normale uren nu? of ben je minder gaan werken?

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Kunnen we niet een limiet van 5 pagina's afspreken ofzo ;)

Bevalling/verzekering:
    Hoop net als bij E thuis te bevallen, was erg fijn maar heb dan ook een goede bevalling gehad! We zijn super verzekerd, alles word vergoed en krijg zelfs extra kraamuren!

Rammel: ik werk als bemoeizorger in de ggz.

Kado's van familie hebben we nu ook niet gehad. Bij E wel en eerder ook gevraagd wat voor 'groot' kado we wilden hebben. Nu dus nog helemaal niets, vind ik persoonlijk erg jammer, deze zw/kindje is toch net zo bijzonder??

Op m'n werk afgesproken dat ik volgende week thuis blijf, beetje bijkomen, en de week erna echt maar 4 uurtjes per dag werk. Alles goed door gesproken dus voel me opgelucht en gesteund, fijn!!
    Jullie ook erg bedankt voor de bemoedigingen!!

Mamavandaan: jee wat een heftig daagje... fingers crossed!!

Goofy; fijn dat je echo goed was, lekker genieten!!

16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier net zo!

17. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @mum nee ik werk gewoon hetzelfde!
    zal wel weer een miscom zijn:(:(

18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ luvmyluver, Wel balen, kun je er weer achteraan etc, bah niet leuk!

Ik duik zo mijn bedje in! Trusten!

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Goeienavond lady's.. Lag al in bed, maar kan niet slapen.. Toch maar even hier spieken..

Mamavandaan, jemig meis wat heftig allemaal! Je mag je handen wel op je rug binden want het liefste zou je je broer helemaal plat knuffelen niet... Hoop dat het allemaal niet voor niets is en de behandeling goed zn werk doet!

@luv, daar kwamen ze achter door een soort uitstrijkje te maken. Vraag er alsjeblieft naar want het is echt beter als je dat voor je bevalling weet! Sterkte ermee!

Verder zag ik heeeele leuke kamertjes!
    En ook mama van 1 en mum2 wat creaftief :$ Wat gaaf!!

Vergeef me dat ik verder niet reageer:)

Mijn maag/darmen zijn nog steeds erg onrustig... Heb maar boullion als avond eten gedaan en verder de dag een broodje met appelstroop. Gelukkig bleef het er allemaal in.. Maar blijf mielijk en lusteloos.
    Alleen die buikpijn die blijft... Helemaal onderin.. En soms trekt het ineens rond om mn hele buik.
    Ik zit te twijfelen, het kan bandenpijn zijn, of misschien zit de kleine daar te wroeten. Maar ik vind het zo lang aanhouden...?
    Ook bij de minste inpanning verergerd het..
    Normaal zou ik tegen iemand anders zeggen: vk bellen!
    Maar wat zou zij er aan kunnen doen? Ik denk niets?
    De baby is wel ontzettend druk dus ik denk dat daar wel alles goed mee is.
    Nouja ik wacht het nog maar even af. Gelukkig is het met de max. aan paracetamol redelijk uit te houden. Maar het gekke is dat ik echt voel dat ik 'onder invloed' ben. Ik voel namelijk nog wel het gedeelte wat normaal zeer doet, maar de pijn is er niet meer. Totdat de pcmol uitwerkt, dan komt het weer langzaam opzetten.
    Lekker vaag allemaal weer he;)

Slaap lekker meiden!;)

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    pff heerlijk die hormonen.. !!!
    ruzie met manlief

Deel Deze Pagina