December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Rammel, ja dat zei ik ook al! maar als het opgezwollen is dan kunnen ze toch niets zien zeggen ze, snap er werkelijk niets van!
    ik had echt zoiets van halloooo hij is van 2 meter hoogte gevallen hoor, al is het 'slechts' gekneusd, wij betalen toch voor die zorg!

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ja inderdaad! Belachelijk dat ze dan zo reageren. Je moet toch gewoon bij je huisarts terecht kunnen als je het niet vertrouwd??

3. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Als ze niks kunnen zien en je man vergaat van de pijn, wat dacht je van een foto laten maken???? Jeetje dat kan iedereen toch bedenken?? Sorry, maar kan daar zo pissig om worden... (en hormonen.. ;))

Dit is voor de huisarts bedoelt he! don't get me wrong! ;)

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja dat vind ik nou ook! Grrrrr en ik was al boos vanmorgen, want je kan vanaf half 9 bellen, krijg je een bandje, vanwege vakantie zijn wij vandaag vrijdag 13 augustus gesloten... (uh..?)
    pas een uur later werd het bandje afgezet en konden we bellen!

5. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    ook lekker dan van het bandje, dan begint het al zo lekker he, NOT!

6. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @springmuis; ik zou gewoon naar de eerste hulp gaan. Dan wordt er gewoon een foto gemaakt. Ik had vorig jaar ook zoiets. Op het werk een teambulding cursus gehad met het hele team. Als afsluiting mochten we een plankje doorslaan. Ik sloeg met mn hand helemaal verkeerd (hij was wel door!) en dit deed goed pijn. De volgende dag zat er een mega harde bal op mn polsgewricht. Huisarts wilde er niks mee doen, want het was te dik en moest het maar even uitizitten. Ik ben die zelfde avond nog naar de eerste hulp gegaan. hier maakte ze een foto en daar was een haarscheurtje op te zien waardoor het zo dik was geworden!

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja, en hier waaien de hormonen me ook om de oren haha ik word nog net niet gevaarlijk :p

heb hem toch gelukkig overgehaald om toch even te bellen, maarja krijgen weer een bandje, gelukkig nu een iets duidelijkere, dat je van half 2 tot half 3 kan bellen, dus nog even een halfuurtje wachten..

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mac, oei klinkt ook niet goed wat jij had! (wel je plankje door hihihi)

Maar hier mogen we niet zonder verwijsgebeuren naar de eerste hulp, ik kreeg vorige keer behoorlijk op mijn kop..
    maargoed als we over een half uurtje hebben gebeld en ze zeggen weer afwachten dan ga ik direct naar de eerste hulp, dan zoeken ze het maar lekker uit en ga ik ruzie maken!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Springmuis en mamavan1, ik ga klassiek cultureel erfgoed doen, dat is Nederlandse literatuurgeschiedenis met latijn. Gewoon een beetje voor de interesse eigenlijk. Het is moeilijk om op dit moment een baan te vinden voor nog maar 2 maanden:(, dus ga ik dit maar doen zodat ik niet thuis hoef te zitten.

@ Jufkyo, ik ben gister naar de decaan van de opleiding geweest om te horen of er iets geregeld kan worden voor de 3 maanden die ik ga missen en de tentamenperiode is ook rond de bevalling. Ze wisten dat eigenlijk niet, ze hadden daar geen ervaring mee....maar ik krijg vandaag nog wel een mail.
    Het zit er trouwens dik in dat die opleiding niet afgemaakt wordt hoor. Ik vind het al gewoon leuk om enkele vakken te doen. En ik weet niet of ik nog een paar jaar kan studeren met een kleine, paarden, honden, mijn man en waarschijnlijk zal ik ik zelf ook nog wat centjes moeten verdienen....maar goed, anders had ik nu een half jaar thuis gezeten en dat wil ik echt niet!!

@ Mum2be2, I love the paintings!!!!

@ mamavandaan, heftig zeg....en heel spannend....ik hoop zo dat deze ellende voor jullie over 4 weken voorbij is!!!

@ Weegschaaltje....ik heb er even geen woorden voor:(:(:(

@ Springmuis...ik ben benieuwd naar wat er nu met je man is eigenlijk....en wat slecht eigenlijk dat de zorg soms zo moeilijk te bereiken is....hopelijk is het niets ernstigs!!

Hier gaat het vandaag allemaal ook wat minder, vanochtend was ik heel misselijk en heb ik moeten spugen. Verder wat hangerig, dat was ik gister ook al en ik moest toen ook heel veel huilen, maar dat zullen de hormonen wel zijn. Gelukkig is het bijna weekend en heb ik manlief dan lekker voor mezelf! Dat helpt ook altijd wel :)

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wat een gedoe met die ha zeg...ookal mag het (gelukkig) niets zijn dan is het toch fijn als je gerustgesteld kan worden!!

Weegschaaltje; jammer zeg dat er op deze manier en met deze taal gecommuniceerd wordt, lekker erboven staan. Jij weet wel beter en jij en je kids hebben redden zich prima zonder zulke types. Maar kan me voorstellen dat het je niet 1,2,3 los laat.

Vanmorgen bij vk geweest voor controle.
    Beebje groeit goed, ze verwacht ook geen groei achterstans oid. Daar was ik een beetje bang voor. Baarmoeder zit +1 boven navel en bloeddruk was 110/60 en hartje klopte moe regelmatig...ik ben blij blij!!
    Ipv van over 4 wkn controle mag ik over 2 weekjes weer even komen om me gerust te stellen...ook zo fijn...dus ik heb me emo ochtend ook weer gehad ;)

Vanaaf gaat dochter logeren bij opa en oma, paps en mams gaan dan lekker naar de film en paps gaat morgenochtend vroeg vissen zodat ikke lekker kan uitslapen, badderen en ontbijten etc.

11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lucindalice, gelukkig bijna weekend voor je! gezellig met je mannetje!

@ triessie, fijn dat het goed was bij de VK en lekker dat je over 2 weken weer mag komen!

12. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Zo even een ochtend niet gekeken en gelijk 5 bladzijdes moeten lezen hahaha

@ Lucinda klinkt erg interressant!

@ Man met pijn, weet niet meer wie het was hahah, Succes!!

@ Romy sterkte meis!

@ Triessie fijn dat alles goed is gegaan bij de vk :D

@ Patroes, heb geen idee, ben nog nooit op seal geweest.

Pfff ik weet het allemaal niet meer hahaha.
    Mijn man is boven druk alles aan het dichten en leegtrekken :D En ik zit heerlijk te schilderen :D. Goed verdeeld die taken he ;).
    Ik ga weer even verder ....

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LOL mama van 1 moest even lachen.. sail ipv seal hoewel Justin het laatste óók erg leuk zou vinden áls het zo was ;) ;p

Mn man is Justin aan het halen, straks lekker chinees halen! Holle bolle patroes hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

14. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ik heb inmiddels op internet wat babyboeken gevonden, een er was eens een draakje boek bij prenatal.

en elders het pap en mam ... rest van de naam ff kwijt.. boek van zwangerschap tot pubertijd boek

dus nu nog even verder spitten

15. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Die laatste kreeg ik van de kraamzorg. Die lijkt me erg leuk!!! Als je kindje wat ouder is is er daar ook steeds een blz die hij of zij kan invullen. Erg leuk en niet te uitgebreid

16. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    #2876 weegschaaltje, 20 aug 2010
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010

euhm neen ben dood normaal hoezo????

snap even niet wat je wild bedoelen met puzzelen?
    ik kan natuurlijk lang verhaal doen hoe het juist gebeurd is, en vanwaar ik juist zijn nicht ken. maar denk niet dat iemand daarbij baat heeft.dus verleg ik in het kort wat zei vertelde en hoe
    met de woorden van haar zelf...mss is in belgie de zinnen anders maar dat betwijfel ik.
    Ik neem dit niet boos op, maar anders zijds vind ik het best jammer dat ik voor de 2x hier op forum iets te horen krijg. Eerst dat ik berichten niet zoveel op mag zetten (nou lees ik toch dat er nog vele zijn die niet alles in 1 berichtje zetten )nou zet ik amper hier iets op, en dan als ik iets erop zet is het puzzelen ???
    ik weet dat dit niet aanvallend is maar begrijp daarin bepaalde punten niet echt...
    wou gewoon even verhaal kwijt...meer niet, en mss niet zoals je in de krant zou lezen. Want dan had ik daar wel job van gemaakt. :p
    Ik neem jou of niemand niets kwalijk vind gewoon jammer.

liefst

17. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    De gedachte dat je misschien dyslectisch bent komt waarschijnlijk doordat je veel typefouten maakt en geen hoofdletters en punten en komma's gebruikt. Dat maakt het erg lastig om een verhaal te lezen. Snap je? ;)

Ik ga weer naar mijn moestuintje.... Pffff! Wou dat mijn plantjes net zo hard groeiden als het onkruid! Het is bijna niet bij te houden! :$

Hoe is het met je man, Springmuis? Ben je nog bij de eerste hulp geweest?

18. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

begrijp ik hoor,maar na zo een foontje ben je zo boos dat je je verhaal hier wil neerpennen,en niet denkt dat ze puntjes en hoofdletters gaan letten .
    wou gewoon mijn verhaal kwijt...thuis doe ik al of alles met mama goed gaat ,niets aan de hand,maar in werkelijkheid :(

liefst

19. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ springmuis: hoe is het nu met je mannetje? Vreemd hoor van je huisarts.

@ lucindalice: Superleuk zeg. En ik ben benieuwd welke oplossingen ze zien. Heerlijk hoor om weer te studeren en hoe het verder gaat zie je dan maar weer J.

@ triessie: fijn dat de vk ook zo met je meedenkt en je al over 2 weken weer mag komen. En lekker hoor even een avondje met je man alleen!

Ik heb een heerlijke middag in de speeltuin gehad, zie me daar over anderhalf jaar ook wel ziiten J.
    Nu vind ik het erg moeilijk om rust te vinden… het is zulk lekker weer en we willen nog superveel in de tuin doen… en dat kan ik zo nog wel eens gaan doen, terwijl er ook een stemmetje in mijn hoofd zegt’ blijf nou eens even zitten’… pfff, moeilijk hoor!

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Even ego....Zouden morgen 3d echo hebben, maar nu belde die vrouw net dat het echo apparaat kapot is en dat die maandag wordt gemaakt, maandag belt ze terug voor een nieuwe afspraak....grrrrr....

Deel Deze Pagina