December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ooo en alweer 25 wkn zwanger... :)

2. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    tju..........echt niet bij te houden hier...

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Haaahahahhahaha! Lig echt helemaal dubbel hier om jullie reactie's op mijn hamburger foto! :D:D:D:D:D Zijn jullie zwanger ofzo? :$:D
    Volgende week plaats ik een foto van een augurk! :D:D

@Romy: Hoe is je nacht gegaan? Heb je nog pijn? Heb je al gebeld? ;)

@Triessie: 25 weken alweer! Pffff! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

@Jip: Maakt me niet uit dat ze traag zijn, zolang ik mijn hamburger maar krijg! Hihihihhi! :D:D Maar je hebt wel gelijk hoor. Zijn vaak ook nog eens chagrijnig! Ik zou geloof ik noooooooooooit chagrijnig zijn als ik tussen die heerlijke hamburgers mocht werken! ;)

4. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    haha, wat heerlijk om terug te lezen over die hamburger!! Enne, hier hebben we er tijdens de zwangerschap ook al meerdere malen gegeten.. LEkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrr

@ romy: Hoe is het met je???

Ik heb nu al een baaldag... ik dacht dat het vandaag net zulk lekker weer zou zijn als gisteren, maar dat valt effe vies tegen. Getver.

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hihi... een augurk ;)

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Jemig....heb ik net de hele nacht erover gedaan om niet meer aan die hamburger te denken...wat doen jullie? Gaan er nog even fijn over door.
    Dus Parr ook een Maccer??

Romy hoe is t nu?
    Al gebeld of zakt t nu echt af?? Vind het echt te lang duren nu hoor bah

Juf ik dacht ook dat het fijn weer zou zijn maar niet dus, niet leuk!

ik ga even wakker worden, ontbijten en nog even wat schooldingetjes doen.
    De pijn in mn stuitje is niet te houden, weet van gekkigheid niet waar ik moet gaan zitten en hoe. en mn vochtvoeten zijn amper afgezakt vannacht dus das ook niet echt plezierig.
    Vandaag maar heeeeeeeeeeeeel kalm aan dus...in de tuin was de bedoeling, maar dat zal dus niet gaan vrees ik. Bah

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Jip27, in Kampen woon ik.

@ Romy, je bent wel een beetje een eigenwijsje he! *knipoog* Hopelijk wordt het niet erger.

@ Triessie, wowie 25 weken alweer! Behang zoeken kan moeilijk zijn he!

@ Rammel, hihi, een augurk! you're mean!

@ Mac, heerlijk, heerlijk, heerlijk!

@ krantabbo, hier ff een krantabbonement genomen, 8 weken voor 21 euro, stopt automatisch en met gratis nijntje baponcho!
    Vind ik wel lekker 's ochtends een krantje thuis.

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Oh wat leuk! Meestal hoor ik wel wat over de nieuwe vestigingen hier in de buurt maar had dit dus nog niet gehoord...

@ Triessie! gefeli!!
    Ik heb helemaal verliefd op ons behang. Ik zag het bij de babyplanet ook in de oranje roze variant. als je het voor de hele muur te druk vindt kan je ook banen op een witten muur doen dat hadden ze bij de babyplanet ook.
    Mijn behangetjes staat wel in het show je babykamer topic en op onze eigen site! Oh en in mn fotoalbum hier zie ik hihi
    Misschien heb je dr wat aan!
    verder heb ik onwijs gaaf knalroze met zilver behang voor de jongste van lief. Das gewoon van de kwantum.
    En nu ik het woordje lief type...die hebben ook onwijs leuk behang, gewoon te koop bij gamma en karwei. Misschien heb je er wat aan!

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ romy :
    hoe is het met je ???..

@ triessie
    25 weken !!! jeetje wat gaat dat snel

ik ben vandaag 23 weken en 1 dag :D.. gisteren lekker bij de beer gegeten
    en heel veel gehad van mijn schoonouders..
    strakkies lekker bij mijn oude buurvrouw eten KIP !!
    en die kan zei zo lekker maken :p..

dus heb er zin in .. ondertussen zo ff boodschappen doen .. pff

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jip leuk behang hoor!!!!

HIER EINDELIJK UIT ONS BEHANG, niet meer wat ik zou doen, wel van onszelf behang maar een bepalende kleur zeg maar........vanmiddag bestellen, ben van mijn idee afgestapt omdat we er niet mee verder kwamen, hier mee wel.
    In het ergste geval moeten we van gordijnen wisselen maar op de lapjesmarkt in Utrecht zijn deze niet zoooo duur alleen schoonmoeder kan ze dan niet maken, ahum.
    Ben zoooo blij.
    Nu nog leren om op patroon te behangen dat kan ik niet.
    Misschien toch een vriendin in vertrouwen nemen, dat liever dan dat ik 300 euro bij wijze moet betalen voor een kamertje behangen.

11. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    T is dat je zo ver weg woont anders kwam ik het graaaaag doen
    ik dacht dat ik het niet kon. Heb mijn paps 2 kamers hier laten behangen, ben dr niet zo tevreden over. Heb de andere 2 zelf gedaan (incl babykamer) en die zijn echt zoooo mooi! Moet hier de hal nog en de trapopgangen. Misschien de behangtafel ff bij mn ouders halen dan kan ik in elk geval wat doen als ik wil

12. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    Hamburger@ zag er lekker uit maar niet z'on grote fan ervan. :p

bahang@ Met patroontjes kan je onwijs leuke dingen maken hé.
    Hier hebben ze heel licht groen en staat vol met Winny the phoo.
    Is nog wel leuk voor de oudste.Al begint die zo zijn eigen ding te willen .Maar is een heel gemakkelijk ventje .:DDe kleinste daarin tegen .:p

Romy @ Hoe voel jij je vandaag?Kun je geen dokter ofzo bellen:(

Triessie@ Ik sta gelijk met jou ;)25 weken!!!!

Jip27 @ Sta jij veel recht?met dat vocht???Pijn aan je stuitje :(kan je er niets voor innemen of iets doen,zodat dragelijk wordt?
    Ik heb alleen last van krampen ,en slapende handen en rugpijn.Maar dat zou die slapende handen te maken hebben met een zenuw die snel dicht knelt.En die rugpijnen zou door te snelle buikgroei komen;)Vrijdag moet ik terug dokter dus nogmaals vragen ;)

kwaaltjes@ Heeft er nog dames last van vaginale steken????
    Is net of beebje trekt eraan.Iemand ervaring :(

ex @ Gisteren zou normaal ex komen,na zijn werk .Nu haha stond die panne in Lanaken.Hij zei kan niemand bereiken die mij kan helpen,vrij cru van mij maar ,ik heb gezend van...jij had u familie toch zo nodig....:D:D:D.Ben dan bedje gekropen en eigenlijk niets meer van gehoord.

fijne dag verder iedereen

13. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ weegschaaltje, ik vind het wel goed van je gezegd tegen je ex! hahaha!

14. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @ weegschaaltje you go girl!!!!!!!!!!!

en ik las dat jij ook last had van tintelende handen?!
    hier heb ik er ook de hele tijd last van, zo vervelend. allebei mijn handen en armen en nu sinds een paar dagen ook mijn benen en kan daarna dus ook ff niks meer....

@hamburgers ik heb het deze keer niet zo...ik zit nu lekker aan de cafe noir koekjes niet zo lekker als die van de markt maar toch

@hier gaan we volgende maand eindelijk beginne aan de slaapkamer van dochters gelukkig heb ik nog ff! ben echt totaal inspiratieloos.....
    ik weet dat het met de kleuren lila,wit en roze moet maar dan....

en manlief ook erg gelukkig... ik heb een hele roze babykamer (lees alles is dus roze)
    niks mis mee, maar nu wil ik graag 1 muur wit hebben, maar dan moet de kast ook wit en de commode ook...(die zijn nu creme met roze)dus er werd al verschrikt gekeken:D:D:D (hij kan namelijk geen nee zeggen tegen mij:D) hij probeert het altijd wel maar uiteindelijk is het toch ja...wat ben ik slecht he!
    ik zal wel proberen om foto's te plaatsen van de baby kamer

@ romy en??????
    ben ik iemand vergeten?:)

15. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    oja

goedemorgen allemaal:D:D:D:D

16. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

Ja, idd,Zou volgens dokter gewoon een zenuw zijn die snel knelt,Maar dat kan zo vervelend en zelfs pijnlijk zijn.
    Soms smorgens echt heel arm lam,En dat gevoel dat die terug begint te tintelen brrrrrrrrr,zo pijnlijk:( zijn het mijn handen niet dan voeten pffff.Ik moet vrijdag dokter dus nogmaal vragen;)

Kamer@ Ja laat zekers foto's maar eens kijken,vind zo leuk om die vooruitgang te zien ,En kriebeld dan zo he ,weekjes korten af :D
    haha toch handig dat die geen neen durft te zeggen ...toch zekers bij dit :D:D

liefst

17. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Owwwwwwwwww allemaal naar me gevraagd jullie zijn zo lief!!

Maar, ik durf het bijna niet te zeggen ***klopt het ook heel erg goed af!!!***
    Ik heb vannacht best goed geslapen, maar 1x eruit om te plassen en niet zo liggen woelen:)
    Ook de pijn is minder! Ik voel nog wel een soort druk, maar niet meer dat de tranen in mn ogen springen van de pijn.
    Heb ook nog niet zoveel gedaan vandaag en moet zo nog wel naar mijn paard en naar een verjaardag, dus misschien dat het dan weer terug komt, maar dat hoop ik natuurlijk niet!
    Wil met knollie alleen even poetsen en grazen en op de verjaardag blijf ik ook mooi op mn kont zitten dus daar moet het niet aan liggen!

Iedereen een heeeeeeel erg fijn weekend en ik beloof dat als het vergergerd ik de vk bel!

Meiden met tintelende handen, LET OP of ga naar de dokter;)
    Lees hier even:

Carpentaal tunnel syndroom zwangerschap

@weegschaaltje, you go girl!

Eeeh nu ga ik snel, hubbie word boos dat ik te lang blijf hangen hier en er nog t een en ander gedaan moet worden. En eigenlijk heeftie gelijk:)

Bye!

18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier verjaardag vanavond! Gezellig!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    yep al 5 en half jaar dacht ik zo?

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ROmy fijn dat het meeviel vannacht!! maar wordt het weer erger dan wel de HA bellen!

Deel Deze Pagina