BigMac is de enige burger dat ik niet lust, komt door het saus. Mijn favo is de BigTasty maar die eet ik niet zo vaak, is een calorieën bom
@romy; hier in het begin van de zwangerschap veel last gehad van tintelende vingers en handen. Mocht toen ook geen aardappels schillen enz. Nu gelukkig geen last meer van gehad. @hier; net terug van verjaardag, ze hadden de bbq aangezet, dus ga zo weer even een douche nemen om al die rook uit mn haar te wassen. Kreeg wel weer allemaal spulletjes voor de baby. De nicht van manlief had nog een leuk schommelpaardje staan en een loopwagen van eyore en een formule 1 wagen. Een vriendin van haar had 2 tassen met kleertjes meegegeven. Zaten hele leuke dingetjes bij. Als het kamertje klaar is maar alles even uitzoeken en op maat sorteren. En in mn verlof gaat alles lekker nog even de was in.
Hihi die saus van de Bigmac vind ik juist heerlijk! Vanmiddag even naar de Ikea geweest en dan komen we langs de Mac, dus ja dan moeten we even iets eten. Deze keer een cheeseburger. Onze babykamer is eindelijk klaar, qua schilderen en behangen dan. Morgen gaan we de kast in elkaar zetten en de commode overzetten Hier alvast een voorproefje.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben jaloers!!! Een prachtig kamertje!!! Zit er bij elke ikea een mac of woon je toevallig bij mij in de buurt??
@Wij hebben behang besteld van onszelf, maar is toch wat anders geworden dan wat ik voor ogen had, nu errrrug naar mijn zin en zie het nu helemaal voor me. Liep vast op dat andere behang. Wel een hele bepalende kleur......hihihihihi..........met witte meubels die ik bezig ben met verven......en zilver.....zwijmel!!! WIL BEGINNEN!!!
@loesjuh: wouw gaaf behang zeg. super mooi. @macmazy je kunt zo lekker stinken he als je bij de bbq vandaan komt. leuk dat je vanalles hebt gekregen. @romytamara:hou jij jezelf wel effies goed in de gaten. ons altijd direct naar de huisarts sturen en het zelf vervolgens niet doen. hihi mutsie. maar wel fijn dat het in ieder geval weer wat beterder gaat. @weegschaaltje:wat goed van je om het zo aan te pakken met je ex. heb je tot nu toe nog niks gehoord van hem? @triessie: wouw 25 weken alweer. gefeli. @rammel: heerlijk die hamburger,maarre augurk maak je me ook heel blij mee. hihi. maakt niet uit of ik zwanger ben of niet. die dingen vind ik overheerlijk.haha. @jufkyo:hier is het weer ook minder. niks aan. @mac: gisteren nog geweest. heerlijk een big mac menu gehad. mmmm. duurt nog effies en dan hebben we hier in de buurt ook een mac. @all: gisteren bij vk geweest. beetje bezorgt eigenlijk weer weg gegaan. ze vond het kindje namelijk groot. met de 20 weken echo zeiden ze alwel dat het buikje wat groot was,maar niks ernstigs ofzow. maar nu zei vk ook dat het voelde alsof ik 24 weken zwanger ben. maar ze gaan het in de gaten houden. met mn broer gaat het goed. nog wel misselijk en spugen door de chemo maar geen rare reacties gehad op de transplantatie. het ziet er dan weer wat rooskleuriger uit. vandaag een tandembuggie opgehaald van topmark. super ding. wel 2e hands,maar ziet er wel goed uit. nou ga effies een AUGURK eten. hihi. krijg helemaal zin hierin door rammel. haha.
hoi allemaal! @ romy wat klote zeg! Heb je de vk al gebeld?? En?? Doe je rustig aan meis! @ loesjuh mooi kamertje!! @ kamer, zo te lezen is iedereen bezig met de slaapkamers haha. Leuk leuk @ mac, bij de zwangerschap van onze dochter wilde ik ook elke keer naar de mac maar nu heb ik er helemaal geen last van haha. Vind de macwrap wel heeeeel lekker hahahaha. @ alle jufs....geniet lekker van jullie laatste daagjes vakanties! @ all, vandaag lekker naar sprookjeswonderland geweest en onze dochter vond het echt super leuk!! Oma ook trouwens hahaha. Echt een aanrader!Papa en opa zijn druk bezig geweest en onze slaapkamer is klaar op wat plinten na! 1 wand is antraciet en doordat de muren gestuct zijn moest het wel wat vaker om de witte stukjes weg te krijgen. De babykamer is dus niet gelukt. Volgende week wordt die gedaan! Kan niet wachten vooral als ik al die leuke kamertjes voorbij zie komen hahaha. Ik ben gesloopt dus ga lekker bankhangen. Mijn been en rug willen niet meer......
Hey meiden, @goof en mamavan1, nee niet de vk gebeld omdat het vanmorgen minder leek Durf het nog niet heel hard te roepen maar de rest van de dag is de heftige pijn weggebleven Hoop weer op een goede nacht en een dag zonder pijn! Thanks voor jullie bezorgdhied! @mamavandaan, fijn dat het 'goed' gaat met je broer zeg, tenminste een ding wat een beetje meezit... Idd goed dat ze de beeb even in de gater gaan houden! @mamavan1, sprookjeswonderland gaaf! Wil ik idd ook nog een x heen, maar weet niet of zoveel lopen nu verstandig is voor mij Wij moeten ook even een nieuwe afspraak maken he, anders komt het er niet meer van hihi. @loesjuh ik vind het echt heeeeeeeeeeeel gaaf behang! @goof, hahaha je hebt er zin an he Wanneer komt het behang binnen denk je? Wit en silver, zooooo gaaf!!!! Ik heb hubby niet zover gekregen @mac, leuk he zoveel spulletjes krijgen. Wij hebben ook erg veel gekregen. Heel veel hadden we wat aan, maar sommige dingen dacht ik ook, yeah wat doe ik hiermee haha. Hier ook de laatste weken alles nog even de was in. Aaaaaah straks komt de periode met vluchttas klaarzetten enz. Gaat wel snel nu hoor @jufkyjo nog een beetje kunnen genieten van je baaldag? @jip, kreeg jij al fysio/bekkentherapie voor je stuitje? Kan BI zijn he!! Luister even naar wat parr laast zei Die vochtvoeten kan ik over meepraten, slippers, schoenen laarsen zitten allemaal strak en van mn slippers heb van die lijnen in mn voeten... Ze gaan nu idd ook echt pijn doen, nu kloppen ze zelfs @mum2, aaah nijntje poncho, leuk! Krantje in huis is wel een goeie, ik kijk smorgens inplaats van nieuws nu de teletubies, dus mis een beetje wat er in de wereld gebeurd @springmuis, haha sorry dacht dat ik ook las dat er een kindje gevallen was Maar hoe is het nu met je man? Al wat beter? Zo nu nog lekker een appelflap eten En dan naar bed! Hoop zoooooooo dat ik lekker kan slapen! Slaap lekker iedereen!
Hey ROmy ff snel ja ga al naar de fysio ze zeggen idd dat het bi is maar die oefeningen helpen dus geen zier toch maar een bekkenband aanvragen dan...blegh Vocht nu ook in mn kop schrok me kapot net in de spiegel Morgen kom ik vast meer reageren vandaag beetje een offday
Heej meiden, ik heb weer even bijgelezen, maar ben te moe om op iedereen te reageren. Sorry. Ik zag een leuk kamertje voorbij komen met lief! behang. helemaal super!!! En mijn baaldag is nog wel over gegaan... heb lekker genaaid aan mijn boxkleed en toen kregen me visite (2 verschillende). Oom van de beeb had een hele lieve Lief!knuffel gekocht. echt superschattig... en het weer was gelukkig ook nog goed geworden.... En nu duik ik lekker mijn bed in. Weltrusten!
@ romy, daarom had ik mijn schoonmoeder ook mee zo kon ik steeds even zitten..... En hoefde niet achter die kleine aan. Maar het is echt super leuk! Ja idd.....mail me anders maar weer wat dagen . Ja gaat snel he!! We gaan al richting de 30 weken! Pffff. @ jufkyo, leuk hoor zo lekker crea! Fotootje?? Hihi. @ wij hebben net even ingepakte worstjes gegeten, we hadden zo een trek haha. Nu nog even niksen en dan lekker ons bedje in. Truste meiden!
goedemorgen ik heb gister alles gelezen hoor...maar het natuurlijk vergeten... wel een leuk kamertje gezien! @romy ben blij dat het wat beter gaat! @?? wat lief een knuffel van lief en erg crea zelf een boxkleed maken! gister ff naar de stad geweest... 4 winkels in en toen kon ik niet meer. manlief gebelt of hij me kon halen...nou niet dus:x:x:x vin hem zo niet leuk dit weekend bah.. maar wel drie foto boeken gehaald! waren 3e per stuk, kwam ik bij de kassa hoefde ik maar 1,50 te betalen en nieuwe ballerina's gekocht voor de jongste...ze vond het wel een goed idee om ze dan ook maar tijdens het slapen aan te doen. dat mog natuurlijk niet, dus het eerste wat ze vanochtend vroeg toen ze wakker werd....mag ik mijn ballerina's aan verder nog steeds veel last van mijn pols (alsof hij gekneusd is) en het 'slapen' van mijn haden en voeten is nu echt te pas en te onpas!!! morgen maar ff de ha lastig vallen
goedemorgen, @luvmyluver, kijk dat zijn nog eens goede aankopen haha. Nog wel goed thuis gekomen?? @ all, vanacht had iik zoiets raars, ik werd wakker met vreselijke pijn in mijn buik, niet normaal. Ik kon nauwelijks lopen van de pijn. Op de wc gooide ik al het eten wat ik in me had eruit en voelde me zoooo beroerd! Toen alle moed bij elkaar geschraapt en naar beneden gelopen. Toen werd alles zwart en draaierig dus even gestopt goed puffen en door want ik moest een emmer hebben uit de gootsteen en de wc zien te bereiken. Uiteindelijk gelukt en ik liep helemaal leeg! Toen maar even rustig op de bank gelegen en bijkomen.....jeetje wat was ik geschrokken zeg! Met beebje gaat alles goed want hij beweegt volop en net even geluisterd met de angelsound en hij is ook alweer druk aan het gymnastieken..... Maar lamlendig voel ik me nog wel dus vanmiddag nog maar even slapen..... Maar waar die pijn nou vandaan kwam????
@mamavan1 misschien van de worstje? en ja ik moest dus gewoon lopen naar het station..iets waar je normaal misschien 5 min over doet heb ik nu een half uur over gedaan, moest elke keer gaan zitte. en vandaar kon ik met de bus naar huis. maar wel nu met gevolg dat ik nu niet zo veel meer kan:x en als manlief nou eve in de auto was gestapt dat had hij 5 min moeten rijden en dan had ik zo in kunne stappen.... maar ik baal al het hele weekend van hem bah. ook vanochtend terwijl hij weet dat ik pijn heb blijft hijj gewoon ligge en kan ik er dus weer uit met die 2.. ik heb nog geen 1 dag uitgeslapen!!! en smiddags kan ik ook niet slapen ofzo dus ik baal er echt van! sorry hoor voor mijn geklaag