December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Lyvmyluver lekker klagen hier hoor dat lucht op! Kan me voorstellen dat je baalt!!! Is ook enorm balen als het zo gaat. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik dacht snap je t nu echt niet? Ik vraag het niet voor de lol!
    Gelukkig gaat het hier nu beter! Misschien ff bespreekbaar maken op een rustig moment als jullie beide wel je dag hebben!

Mama van 1 blegh das niet leuk!!!!! Kan me voorstellen dat je dan enorm schrikt! Bah zeg!
    Hopelijk knap je nu snel weer op en anders idd je bed weer in hoor! Dikke knuf van mij!

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Mama van 1, klinkt hetzelfde als dat van mij! Vaag zeg....:(
    Beterschap meis!!!

3. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Is het geen buikgriep?
    Een vriendin die gister bij mij heeft gegeten werd bij thuiskomst ook helemaal niet goed.
    Ik kan me voorstellen dat buikgriep tijdens de zwangerschap nog meer ellendig kan voelen dan normaal aangezien je buik al nogal is opgevuld met baby enz. De rest zal dus wat meer opgevouwen zitten...
    Of is dit een domme gedachte?

4. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @jip nou hij snapt het wel hoor!
    ik weet ook niet waarom hij zo doet zo is hij namelijk normaal niet!
    maar ik hem beter gewoon negeren en heel kortaf reageren dan komt het beter aan hahahaha

en idd zou het ook nog buikgriep kunne zijn

straks is het besmettelijk, dan kom ik niet meer op het forum hoor:D:D:D

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hhahahaha nee ik ook niet...alhoewel dat kan ik helemaal niet!
    Moet nog donders veel voor mn werk doen en zit hier maar te lezen en te lullen. Blegh.
    Weet ook niet hoe ik moet gaan zitten. Alles doet pijn! Blegh!
    Stiekem zie ik best tegen morgen op. Mijn eerste werkdag weer na 6 weken hopelijk ga ik het volhouden!! Als ik mn bekken zo blijf voelen als nu dan heb ik er een hard hoofd in dat ik het nog 13 weken vol ga houden. Bah bah bah! (Zo ook ik moest even klagen)
    Erg ongezellig trouwens hier...lief is steeds tot s nachts aan t werk...moet straks om 1 uur weg en tja dan ligt ie dus nu nog in zn bed. Dan zie ik hem dus helemaal niet, straks ff snel een broodje en een kop koffie en dan is ie weg denk ik. Blegh. En dan komt ie weer thuis als ik al slaap. Wat dat aangaat waren de afgelopen weken heel luxe! Als ie dan ging werken zag ik m nog eventje. De komende tijd ben ik aan het werk als hij thuis is vaak en andersom. Niks an.

Ik ga eens kijken of ik wat schoolwerk kan verzetten.

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Oh ja..alweer 23 weken vandaag!

@Rammel, jij ook gefeli met je 23 weken!!!!!!!!!!!!;)

7. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ mama van 1: boxkleed is nog niet af hoor. Schiet wel al lekker op…
    Jeetje schrikken zeg als je ineens alles eruit gooit. Hopelijk knap je vandaag weer op.

@ lutmlover: balen dat je man niet even meehelpt met de kids… geef je het duidelijk genoeg aan hem aan?? Ik weet het niet hoor, maar hier moet ik letterlijk zeggen wat ik van hem wil…

@ jip: Pfff, zwaar hoor om morgen weer te gaan werken! En dan vandaag ook nog wat voorbereidingen doen. Dat is altijd het ergste (vind ik), vooral in de vakantie. Zet ‘m op.
    Balen dat je mannetje en jij zo verschillend werken. Hier is dat ook regelmatig het geval. In het weekend gelukkig niet en die dagen zijn dan ook echt van ons…

En voor alle juffen; veel plezier morgen!!

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    heee dames, !!
    hoe is het hier..
    hier gaat het goed
    zijn een beetje het huis aan het schoonmaken
    gisteren nieuwe dekbed overtrekken gekocht..
    nieuwe klok en fotolijstjes,.

maar goed.. eigenlijk word er best veel geklaagd :p

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lumfyer, ff goed met je mannetje babbelen en niet in de verwijtende sfeer maar zo van: ik heb het gevoel bla bla bla bla....en als hij daar negatief op reageert kan je altijd zeggen, dit is mijn gevoel....enz. Want hij moet echt meer uit handen even gaan nemen hoor. Hier een manlief met een hele drukke baan maar hij gaat er tegenwoordig uit snachts, lijkt wel alsof hij er nu op slaapt.

@Mamavandaan, vreemd dat ze geen suiker bij je gaan prikken dan, ik werd direct doorgestuurd bij de eerste, zo'n vies drankje en dan een halve dag in het zkh om te prikken om het half uur.
    Maar niks aan de hand, ja meneer was een beer, maar gewoon netjes 8 pond.
    Zal ff vragen of ze dat niet kunnen doen.

@Jipp, een bekkenband KAN verlichting brengen maar mijn Cesar zegt dat je lichaam het zelf moet doen omdat de spieren anders helemaal worden uitgeschakeld.

@Mamavan1, misschien weer een groeispurt of een buikgriepje??? Hou het ff in de gaten en anders ff bellen naar je VK he. Daar zijn ze voor.

Hier laatste gedeelte van het bedje straks schuren en tweede keer in de verf.
    Straks verjaardag van mijn petekind die wordt 2, vind alleen de moeder van zwager echt een B***.....ga haar lekker uit de weg, en mocht ze weer raar doen ga ik er nu eens wat van zeggen.
    Snobistisch mens vind ik het BLEH!

10. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

#2970 mama van 1, 22 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2010
    @ goof succes op de verjaardag ;).

@ luvmyluver, als het maar zo kort is met de auto had hij dat best wel kunnen doen ja......snap ook heel goed dat je gefrustreerd bent omdat hij in bed blijft liggen. Wij hebben hier de regel dat mijn man mag kiezen welke dag hij uit wil slapen (de ene keer komt ie gesloopt uit zijn werk vrijdag en dan slaapt ie liever zaterdag uit) en de andere dag van het weekend slaap ik uit. Maar mocht onze dochter dan s'nachts komen dan hoort dat ook bij diegene hahaha en het werkt perfect voor ons. Nu komt ze vaak om 9 uur dus gaan we er meestal allemaal uit.

@ jip, succes morgen meis en als het niet gaat gewoon aangeven hoor! Heb je wel een knappe stoel??

@ romy, hoe is het nu bij jou?? Bij jou hield het aan toch? Nu nog?? Bij mij was het gelukkig wel 1-malig even heftig en houdt het niet aan.... (hopelijk blijft het zo haha).

@lovepeet, tja wat zal ik zeggen, als je je stoort aan het geklaag moet je misschien maar niet meer lezen..... (want het zal naar mate we verder in de zw komen wel meer worden qua klachten). Dat soort dingen horen nou eenmaal ook bij de zwangerschap en ik vind dat we daar ook gewoon over moeten kunnen praten! Kan me niet voorstellen dat jij nooit geklaagd hebt ;).

@ all, ik dacht ook aan een griepje of wat verkeerds gegeten (of iets wat ik niet kon verdragen) maar ik voel me eigenlijk niet ziek. Ik ga zo even wat eten en dan lekker een uurtje slapen en douchen en dan ben ik er vast weer.....de 31e moet ik toch naar de vk dus zal dan wel even horen.
    De kleine beweegt goed in ieder geval :D.

11. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ik heb al een tijdje niks van milk gelezen?
    is ze op vakantie?

zat net ook ff op de lijst te kijken...er zijn wel meer meiden waar je niks meer van hoort...waar zouden ze zijn?

en de meiden en jongens gaan gelijk op!

maar er zijn natuurlijk ook nog meiden die het weten en niet zeggen...of het niet willen weten.
    dan toch maar wachten tot de bevallingen

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ mama van 1 ..
    zo bedoelde ik het niet..
    tuurlijk mag je klagen .. ik heb het zelf ook gedaan en doe het nog :p
    maar ik bedoel..

we moeten niet vergeten dat we echt blij moeten zijn dat we zwanger zijn !!..
    en dat het een geluk van de wereld is..

pff emotiebom, na het kijken van het filmpje in de lounche :p

13. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ja hij is normaal ook echt niet zo!

hij gaat er ook gewoon uit voor de kids en normaal gesproken zou hij me dus ook gewoon komen halen!

en bij ons is het uitslapen om de beurt als hij zaterdag heeft uitgeslapen dan ik zondag enz.

maar hij is er nu net uit en merkt dat er wat is.....blijkt dat hij dus al van af vrijdag niet goed slaapt... vrijdag nacht 3 uurtjes vannacht 4 uurtjes, dus hij heeft morgen ook vrij genomen(ik werk niet op maandag)

maar goed normaal is het dus een topper en als hij thuis is kookt hij
    en hij doet vaak meer in het hh dan ik:)
    en als ik niet lekker ben of pijn heb neemt hij alles van me over en hoef ik niks meer te doen...zelfs als hij aan het werk is en ik heb pijn regelt hij wat. of hij komt zelf naar huis of hij stuurt me vader of moeder om de kids te halen
    dus hij is wel lief en ben super blij met hem.
    maar goed het gaat nu al wat beter dus we zien wel:)

nu officieel klaar met klagen:):):):)

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    taaaadaaa, ben ik weer! was inderdaad even op vakantie, maar sinds gisternacht weer heerlijk thuis. Niet dat ik dan nu veel aanwezig ga zijn hoor, maar toch ;)
    Hopelijk alles goed hier, ga binnenkort wel weer even proberen een beetje bij te lezen.

15. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hahahahahahahahahahaha

wat ben ik goed he!!!!!

ik voelde dat je in de buurt was hahahahahahaha

welkom terug! leuke vakantie gehad?!

16. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Goeiemiddag allemaal!

@ Jip: ;):D Jij ook gefeliciteerd met je 23 weken!

@ Geklaag: Ik vind dat er best geklaagd mag worden. Al vind ik klagen niet het goeie woord. Klagen klinkt als zeuren.
    Natuurlijk zijn we allemaal blij dat we zwanger zijn. Het is en blijft gewoon een enorm wonder waar ik mij elke dag over kan verwonderen. Ben zo blij met ons kleine hummeltje in mijn buik. Maar dat wil niet zeggen dat ik de zwangerschap soms best zat ben en dat ik het er soms benauwd van krijg dat ik nog maar net over de helft ben. Ik heb me enorm verkeken op wat een zwangerschap met je lijf doet. Ik dacht echt, dat doe ik wel eventjes! Maar zo makkelijk gaat het niet.
    Ik vind het daarom ook heel erg vervelend dat je daar niks van mag zeggen. Je mag als zwangere niet zeggen dat je het soms zat bent, dat alles je zo zeer doet en dat je blij bent als alles achter de rug is. Want dan krijg je reactie's als: Wees blij dat je zwanger bent!! Zwangerschap is een gezonde ziekte, dus niet zeuren. Het gaat allemaal wel weer over.

Laatst vroeg mijn schoonmoeder hoe het met me ging. Ik had die dag een enorme dip en kon bijna niks. Dus ja, dan ga ik niet liegen, maar dan zeg ik haar eerlijk dat het ff niet lekker gaat. Nou, dan kan ik de wind van voren krijgen hoor! :$
    Met als gevolg dat ik voortaan altijd maar met een grote glimlach zeg dat het hartstikke goed met me gaat. ;)

Zo... Wat een preek voor de zondagmiddag! :)

Wij gaan vanmiddag even lekker naar de kermis in Zwolle! 8) Jammer dat ik nergens in mag! Heb trouwens ook zoooooo'n zin in pretpark! Maarja ;) Zo'n achtbaan lijkt me nu niet echt wat... Hahaha! :D

17. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    @ mama van 1 en Rammel

Thanx voor jullie reacties over het klagen...ik voelde me door die opmerking ook even aardig vervelend. Ben blij dat jullie er net zo tegenaan kijken als ik. Ik wil in mijn omgeving juist niet klagen. Tuurlijk weten lief en mijn beste vriendinnen dat ik me zwaar k voel door de pijn maar verder hoort niemand wat van me.
    Daarom ben ik zo blij dat ik hier af en toe ook lekker van me af kan schrijven. als je mijn onderschrift leest dan snap je dat juist ik enorm blij ben met dit wondertje en daar dus ook elke dag aan denk!!
    Dus ik sluit me helemaal bij jullie aan. Thanx voor jullie fijne reacties!

18. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    @Milk...welkom terug! Hopelijk heb je t leuk gehad!

@Luvmyluver Hier ook eentje die niet wil weten wat t wordt dus bij mij komt dat idd niet op de lijst te staan! Ik zag laatst ook al dat sommigen nooit meer komen vertellen hoe het is, jammer! Maar misschien is het ook niet echt bij te houden!;)

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ macmazsy, gebbq-ed gister las ik, leuk dat je weer wat babyspulletje hebt gehad!

@ Loesjuh, gaaf kamertje, wat een leuk behang zeg! I love LIEF!!!!

@ bigmac, heerlijk juist die saus! hihi!

@ Goofychick, fijn dat je geslaagd bent voor het behang, ben heel benieuwd!

@ mamavandaan, een groot kindje? ik zou me niet te druk maken hoor, ze hebben het zo vaak verkeerd! Fijn dat het redelijk goed gaat met je broer! Een tandembuggie gehaald, handig!
    En onze Mac wordt 2e september geopend stond ik de krant! Nog even!!

@ mamavan1, leuk sprookjeswonderland! leuk dagje gehad dus! Fijn dat jullie slaapkamer klaar is!

@ jufkyjo, leuk aan het boxkleed geknutseld! leuk een LIEF knuffel gekregen!

@ luvmyluver, he vervelend van je mannetje dat ie je niet wou halen! Wel een goede koop van die fotoboeken!

@ mamavan1, jeetje zo ziek geworden ineens vannacht, en met die rare pijn erbij! hmm goed in de gaten houden maar!

@ jip, vind het een goede gedachte hoor, je darmen etc worden toch ergens heen gedrukt door de baby, dus die buikgriep kan anders uitvallen dan normaal.

@ goof, succes op de verjaardag straks.

@ Milkhd, welkom terug van vakantie!

@ rammel, veel plezier op de kermis in Zwolle!

@ klagen, ik vind alles best, klagen mag hoor!

Voor iedereen die ik vergeten ben sorry!

Hier gisteren verjaardag gehad en die was erg gezellig! zoontje ging pas om half 10 zijn bedje in en om 1.00 waren we thuis (wonen 1 straat verderop). Vanochtend to half 10 uitgeslapen allemaal!
    Ik ben nu mijn laptoppie aan het opruimen, harde schijf was gewoon vol! oeps! Doe veel aan fotobewerking en scrappen dus moest ff wat opschonen.
    Zit nu op mijn oude laptop te werken, gaat ook prima!

20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Eens kijken of ik het droog hou bij dat filmpje uit de lounge!

Deel Deze Pagina