he lief wat een onzekerheid zo...bah!!! Ik blijf duime, moet nu weg, maar ga straks meteen lezen!!! Enne als je wilt babbelen weet je me te vinden he... Kus
Hahaha altijd leuk ja om samen zwanger te zijn. Ik ben ook zwanger samen met vriendinnen en kennis. Kennis hier van het forum waar ik al sinds mijn zoontje contact mee heb......elke keer liepen we achter elkaar aan met wel of niet zwanger.....vorige keer tegelijk getest. En nu loopt ze ongeveer 5 wkn achter. Een van mijn beste vriendinnen loopt ongeveer een week achter me aan, en een andere loopt 10 wkn op mij voor. Wat een babyboom!!!
hai meiden @parr jeetje wat irri...heb je geen kruidvat test gedaan? ik had met sommige zw ook dat bepaalde teste neg waren en dan de cb en kruidvat wel posi. @aankomen hier 2 kilo erbij maar die ben ik alweer kwijt... dus sta weer hetzelfde. bij ons wegen ze ook niet en ff over die kleine kindjes... ik ben bij mijn oudste 29 kilo aangekomen en zij was ook een kleine baby, bij de jongste 8 kilo en die was 100 gram zwaarder. en nu bijna op de helft en dus niks aangekomen! gister bij de vk geweest wat een chagerijn zeg maar goed, alles was goed dus was binne 5 min weer weg heerlijk.... nu ff me moeders 'haar' weer afscheren zodat het weer gelijk kan groeien en dan weet ik het nog niet lees jullie vanaaf weer
Jeetje er gaan een hoop naar het noorden zeg . Shopse allemaal!!! @ Jip wat leuk de eerste Noppies kleertjes . Ben gek op Noppies (zeg maar gerust verslaafd ). Onze zoon is nog niet eens geboren en heeft nu al bijna de hele collectie in de kast liggen hahahahaha. @ Parr, oh wat gek! Ben heel benieuwd wat de huisarts zegt!!!! @ Vk, hier zitten er 3 in 1 praktijk maar heb er maar met 2 te maken want die ander voegt gewoon niet..... op die voorwaarde zijn we ook bij hun gegaan (mijn oude vk ging met ze samen). Meestal ben ik idd ook weer met een paar minuten weg. @ Iedereen die naar de vk moet, en zag dat het er een hoop waren!!, veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Donderdag hebben wij de 20 weken echo....jeetje dan zitten we alweer op de helft!!! Hopelijk komt de kleine wel wat eerder want mijn rug en de isias is killing me..... heb de mensendiek stop gezet en ga nu kijken hoe het zit met een osteopaat of zw-fysio want dit werkt nu niet. Zal het zwanger zijn wel gaan missen hahahahaha gelukkig hebben we nog eventjes..... Vanmiddag even naar mijn schoonvader, er even tussenuit en eventjes rust . Dochterlief vermaakt zich daat altijd prima in dat mega-groote huis met piano ! hahahahhahahha.
de lieverds die vandaag echo's hebben veel succes en de mensen die gaan choppen amuseer jullie en laat jullie lekker gaan ik ben mss één van de weinige vrouwen die choppen haat doe het echt niet graag waarom geen idee dus dat zal voor mij op het laatste zijn mss als ik 7 maand ben mss al iets ben echt geen choppen maar ja manlief als die moet gaan kom ik met rompjes van maat 86 aan dus toch achtereen dat zelf maar doen denk vandaag hier in het belgenland een beetje afkoeling niet te veel een zacht windje zo af en toe en ben al blij het slapen jeetje wat een hel om 5 uur gaan slapen en om half 7 al wakker pfffff ik wordt altijd wakker omdat ik bang ben dat ik op de buik lig ook al is het zijkant dat beebje plet :x en dan ja rug slapen gaat echt niet dus een gewoel van hier naar daar wat uiteindelijk opstaan beteken en voelen jullie beebje al goed? liefst
even kort (want zit op werk): Parr, wat balen joh! Had het zo fijn voor je gevonden als het weer lekker snel raak was. Kop op, het komt echt vast goed! Meiden met echo's, vk-afspraken etc: veel plezier! Heb niet echt teruggelezen... @weegschaaltje: ik voel het kindje dus (gezien de paniek eind vorige week) niet zo heel goed. Dan weer even een keertje wel en dan weer dagen niet, maar de vk zei dat het misschien ook wel met de warmte te maken heeft. En ik weet dat ons meisje in foetushouding ligt, dus gewoon ook heel klein opgevouwen in mijn buik zit
goedemiddag iedereen, is het normaal dat ik nog steeds veel vocht verlies heb? en heb enorm last van bandenpijn (allez denk ik toch) zo steken rechts onder. veel plezier vandaag met de echos dames.
mamavan1 als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen meis! ik wil wel foto's hier zien strakkies hé!
Hey meiden, Helaas mijn 20 weken echo moeten verzetten van donderdag naar maandag omdat man-lief niet weg kan van zijn werk. Tja heb je met belangrijke functies denk ik dan maar..... hahaha. Ach die paar paar dagen maakt ook niet uit....... maar hij moet het wel goed maken, wordt shoppen het weekend
@baby voelen; Hier sinds zaterdag nacht de baby echt goed gevoeld. Zondag overdag ook weer en gisteren ook. Zat eerst te twijfelen, maar weet het nu zeker! Hier vandaag verder gelukkig rustig. Geen last meer gehad van mn buik. Merk wel dat ik enorme honger heb nu ik thuis zit. Had het idee dat als ik aan het werk ben, dit toch minder was.
er was trouwens iemand die het hartslagje had opgenomen via de computer! Hoe heb je dat gedaan? Ik wil dit ook, maar zou niet weten hoe het moet...
Die vraag had ik idd ook al gesteld hahahahahaha. Dus kom maar op met het antwoord . @ Parr de HA al gesproken??
ik heb ook zoiets gdaan anglsounds gbruikt daarna zo een kabeltje aangesloten en je hebt zo een opnemer in je pc die aan gezet en opgemomen heb deze op you tube staan YouTube - mijn zwangerschap hoop dat je kunt kijken duur 31 sec dacht ik
Heb je een snoertje erbij gekregen die in de uitgang van de microfoon van je pc kan??? Die erin doen en koppelen aan de angelsound. Daarna naar Start bureauaccesoires en dan naar geluidsrecorder. Weet alleen niet hoe ik een stukje eruit kan knippen.