December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lovepeet, oh jee! Dikke knuffel voor jou!!!

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dank je wel..
    ik was het helemaal zat
    ze waren ons aan het helpen in de babykamer, daar zit een inbouw kast in .. maar !!
    die stond vol met gereedschap .. ja dat moet daar uit..

dus ze hielpen ons en ze vroeg om een verhuisdoos die had ik niet
    dus ging ik achter de pc zitten om aan mijn buuf te vragen of zei er 1 had. !
    ging ze helemaal uit de plaat.. ! dat ik achter de pc zat en niets deed..
    pff
    ten 1e ik ben wel 23 weken zwanger en ik heb al een zwakke rug dus mag ik ff zitten na een aantal uur schoonmaken..
    2 jij heb niet het recht om zo tegen mij te reageren
    3 je weet niet eens wat ik aan het doen was op de pc .

maar daar wilde ze niet naar luisteren ..
    dus ging ik ff uit me stekker..

3. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

Lekker gesnackt nog gister hahaha. After eight zijn idd erg lekkere en verslaafde chocolaatjes :D.

@ mp, wij kopen niet veel van mp eigenlijk.......al kijk ik wel af en toe eens.

@ all, heerlijk geslapen, wel eruit om te plassen maar geen rare fratsen ofzo......

@ romy hoe is het met jouw buikpijn?? Zal straks even op de agenda kijken voor een datum.......

@ parr lekker aan de klus meis??? :D. Of moeten we alweer beginnen met duimen?

@ jufs, werkse vandaag meiden!

Zo ga nog eventjes lekker proberen te slapen voordat onze dochter komt.

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Goeiemorgen lieve dames!

@ Romy: Hoe is het nou met jou dan? Zijn je klachten al wat afgezakt of nog liever: weg?
    Oja, hoe is het trouwens afgelopen met dat meisje dat jouw paard ging verzorgen? Is dat nog doorgegaan?

@ Lovepeet: Zucht... Het klinkt allemaal erg herkenbaar. Ik heb mijn schoonmoeder ook al 100x te koop aangeboden, maar niemand wil dr hebben! ;):p

@ Jip: Heel erg veel plezier vandaag op je werk! Zal wel ff weer wennen zijn he! Hoop dat je het een beetje vol kunt houden. Heb je je werk gisteren nog wel afgekregen? Wat heb jij een hoop gekletst hier met Romy HAHAHAHA! :D Ennuh... De wehkamp.nl staat hier nu inmiddels ook open :);)

@ Iedereen voor wie vanaf vandaag de vakantie voorbij is: STERKTE!! Wat zal dat weer wennen zijn zeg! Zeker als je een week of 3, 4 en sommige zelfs 6 vakantie hebt gehad. Je buik is natuurlijk enorm gegroeid en er zijn heel wat kwaaltjes bijgekomen. Dat lijkt me best pittig om weer aan het werk te moeten. Hoe lang duurt het nog voordat de eerste aan hun verlof beginnen?

Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Was gisteravond niet zo heel erg lekker. Hoofdpijn en gewoon een beetje BUUUHH. Lag dus al om 7 uur in bed en geloof het of niet, ik heb in 1 ruk doorgeslapen tot half 8 vanochtend! :) Niet eens hoeven te plassen ofzo! Heerlijk zeg, zo'n nacht!
    Nog even een vraagje aan de wat meer ervaren moeders :): Vanaf wanneer kun je gaan zwemmen met je baby? Dan bedoel ik niet zo'n cursus, maar gewoon lekker op een zondagmiddag. Die oranje baby opblaasbanden voor in het water (you know what I mean? ;)) zijn nu heel goedkoop in veel winkels. Maar is dat niet een beetje raar om die nu al te kopen? :)

Ennnnnnnnnuhhh... Wordt het niet eens tijd voor een December 2010 mama's deel 3?? :D:D:D

5. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ rammel, wij gingen met 7,5 week babyzwemmen en met een week of 8 a 9 gewoon lekker met ons gezin op idd bijv de zondagmiddag! Heerlijk was het en totaal niet raar hoor als je die band nu vast koopt......... Lekker dat je zo geslapen hebt.

Enne zitten we al op 5000 berichten dan??? Volgens mij niet hihihi.

6. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Morgen!

Hier nog steeds buikpijn vrij, YEAH8) En nog redelijk geslapen ook!
    Jairo wel vrij vroeg wakker voor zijn doen, dus nog een beetje slaperig, maarja, als dat alles is!!
    Had vandaag een hoop in de planning, maar het weer gooit roet in het eten;) Misschien maar goed ook hihi:)

Jairo is trouwens verpest;):D Hij loopt de héle dag "paa!" "paa!" "hihihihihi" (paardje dus). En zodra hij er eentje ziet raakt hij helemaaaaal door de dolle heen en wil hij naar ze toe.
    Ook besmet dus met het paardenvirus;)8)

Het gaat trouwens zoooo snel nu he, hij word zo snel wijs. Hij begint zo te kletsen, alles te benoemen en weet bij een hoop beestjes al het geluid. Soms loopt hij door de kamer en dan roept hij achter elkaar zoveel mogelijk woordjes die hij dan kent, ik moet daar zo om lachen hahaha! Goed, genoeg trots weer over hem:)

Rammel, DOEN! Die band kopen bedoel ik. In de winter zijn ze namelijk helemaal nergens te koop! (behalve in het zwembad voor een belachelijke prijs). Waar had je ze gezien als ik vragen mag?
    Volgens mij is de "regel" bij het zwemmen met je kindje: zodra hij/zij zijn eerste prikken heeft gehad, mag je zwemmen!

@mama van 1, nog even lekker kunnen slapen? En jou buikpijn dus ook helemaal weg? Gelukkig maar!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Môgge, wat een weertje hier zeg! :(

Justin is net opgehaald door oma. Ik duik zo weer heerlijk mn nestje in. En daarna misschien wel koetelen in babykamer 1 want die is nu ruim!

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @ patroes, geniet van je dagje alleen! Slaapse nog even!

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    #3069 Rammel, 23 aug 2010
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
    Oke dan! Bedankt voor de tip! Hahaha, weer een reden om wat voor de baby te kopen! "Sorry schat, maar in de winter hebben ze die niet!" Hahaha! :D
    Ik heb ze bij de prénatal en de Hema gezien! Weet niet meer precies hoe duur, maar in ieder geval tussen de 6 en 7 euro! Is niet duur toch?
    Ennuh, ik wist niet dat je aan de 5000 berichten moest zitten voor een nieuw topic! Nou ja... Nog ff dan! Hahaha!

Oja, en PS: Ik vind dit weer heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!! Laat de herfst maar komen!! Ben helemaal in mijn nopjes met dit weer! Toen ik vanochtende de gordijnen open deed, was ik gelijk vrolijk! Denk dat de meeste dat hebben als er knoppen aan de bomen komen, maar ik heb dat altijd met het begin van de herfst... Hmmmmmmmm!! :D

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik wil graag de 15.000 berichten halen hier als ik beval van de tweeling ;)

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @rammel, aan het eind van het seizoen (september) verkopen ze ze al niet meer! Wij gingen vorig jaar met Jairo op vakantie en ik dacht dat ik ze gewoon altijd kon kopen, gewoon helemaal nergens dus meer he:x Via mp had ik er toen eentje gescoord!
    Aaaaaah vrolijk van dit weer, jij bent gék:p

@patroes, die 15000 gaat jou lukken:D

12. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lovepeet, oh grr.... dan zou ik ook pissig worden hoor!

@ alle werkenden, succes vandaag!

@ rammel, hier na de 1e prikjes gezwommen, maar zo'n band kun
    je toch al kopen, zijn superhandig die dingen!

@ romy, fijn dat het nu beter gaat! Hahaha, je zoontje verpest door het paardenvirus * knipoog*

@ Patroeschka, fijne dag vandaag!

@ het weer, ik vind het stiekem ook wel weer lekker, ben ook een wintermens, lekker met huispak op de bank! heerlijk!

@ zoontje, mijn zoontje loopt vandaag zonder luier, ben beniewd! plassen op de wc gaat heel goed!

@ poetsen, ik ga vandaag lekker poetsen in huis!

13. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Oh, ik vergeet helemaal te vertellen dat ik gisteren het geboortekaartje heb uitgezocht! helemaal leuk! Manlief was het ermee eens, dus wij zijn klaar!;)

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hello ladies,

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Het hele weekend lekker het internet uitgehad en nu weer alleen thuis doordeweeks, dus dan werk ik weer aan mijn zp-verslaving ;)

Ik heb net alles wel gelezen, maar niet echt alles onthouden om te reageren:)

Vanochtend was ik wel blij, ik ben afgelopen week maar 200 gram aangekomen!! In totaal zit er al 10kg aan:)...en dat vind ik nogal wat veel. Mijn man is nu op dieet omdat hij ook 7kg (solidair met mij;)) was aangekomen. Ik doe nu dus met hem mee. (Lees: ik eet gezond en snoep zo min mogelijk, natuurlijk ga ik niet hongeren in de zwangerschap of overmatig sporten, maar gewoon een boterham eten als ik honger heb i.p.v lekkers ;))
    Mannie was 800 gram lichter en ik slechts 200 gram erbij. Dus als het de komende 17 weken zo door ga, kom ik in totaal zo'n 14 kg aan en blijf ik onder de 70 kg, daar kan ik wel mee leven:)
    Manlief had wel een leuke opmerking: Hij zegt, oke, dat is dus alleen Ukkie die 200 gram zwaarder is geworden. Ik: Nou, dan zou het na 40 weken wel een zwaar kind worden toch???. Hij: Dan is het vast je melkkoek die zwaarder is geworden. (Hij bedoeld moederkoek/placenta). Dus ik lachen om die melkkoek....Zegt hij: Maar het is toch ook een soort van Liga voor de baby???? Mannen;)

O ja en vanochtend urine naar de ha gebracht, op het eerste gezicht was er niets mis, maar voor de zekerheid sturen ze het toch op voor een kweek...vrijdag de uitslag.

Fijne dag allemaal!!

Liefs Alice

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ rammel
    whawhawha.. ik bied mijn schoonmoeder aan ,, en geef 100 euro toe !! wie wilt :p..

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Schoonmoeders, Lovepeet / Rammel.....Hier same problem....Misschien kunnen we met z'n drietjes ruilen??? Schuiven we onze schoonmoeder naar elkaar door, want dat verkopen lukt echt niet ;), zelf niet met geld erbij geven ;)

17. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Lucindalice Hahaha, Melkkoek, vind hem wel leuk bedacht!

Hier gaat het poetsen mooi! de benedenboel is klaar! En mijn zoontje gaf zelf aan dat ie moest plassen! Zou wel handig zijn als hij nu overdag zindelijk is.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mum2be2, wat fijn dat je kleintje aangeeft dat hij een plasje moest!!! Hoe oud is hij nu? Hopelijk zet dit zo door :)

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    hij is nu 2 jaar en 7 maanden precies!

20. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    oh dames, ik schreef in het begin hier mee, maar heb toen een miskraam gehad. wil jullie toch even laten weten dat ik weer zwanger ben en dat nu in ronde 2 al!!!
    groetjes
    en veel plezier nog met jullie zwangerschap!

Deel Deze Pagina