@lovepeet ik zou het wel weten! Ik zou heen gaan, zou niet weten waarom niet, maar als ik jou zo lees over je schoonmoeder dan vraag ik me af of je het moet doen, maar dat zou dan nits met de baby te maken hebben...
Heeee Jip! Hoe was je eerste dag weer op school? @ Lovepeet: Ik zou het ook niet doen. Niet om je kindje hoor, maar meer om de verhalen die je altijd verteld over je schoonmoeder en familie enzo. Lijkt me nou niet bepaald gezellig. Als mijn schoonmoeder zo'n uitje zou willen boeken, zou ze het toch echt zonder mij moeten doen. Hoe leuk het me ook lijkt met zo'n kleintje, maar no way dat je mij met mijn schoonmoeder een heel weekend (of week) samen in een bungalow ziet!
haha wij gaan misschien wel een week naar Turkije. Ik heb er wel zin in hihi De kleine is dan als alles goed is een maand of 10 dus dat durf ik wel aan. @rammel...mn eerste dagje was helemaal ok! Leuk weer! Ik zit alweer helemaal in het ritme! Ik zag dat er ook weer een zwangere is! Gefeliciteerd!!! Verder weet ik t ff niet meer! Sorry! Liefs
het was al besproken voor dat wij ruzie kregen ik hoefde niets te betalen maar ik vindt het helemaal niets met een klein babytje van 3 maanden, ik word voor het 1e keer moeder .. ik weet ook nog niet alles.. maar zo snel al op vakantie..
Lovepeet... Op zich is centerparcs zeker wel te doen met n kleintje van 3 maanden MAAR t contact tussen jou en je schoonmoeder loopt toch niet echt soepel is t wel? Kijk eens of JIJ t die dagen met je schoonmoeder uit zou kunnen houden of dat jij je overal aan gaat lopen ergeren. Over n bakkie koffie... woon jij dan vlakbij t erasmusziekenhuis? Ik moet terug komen omdat t kindje te klein bleek te zijn. Hij zou dus eigenlijk rond de 26 cm moeten zijn maar hij was maar 20 cm en zijn gewicht zou eigenlijk rond de 450 gram moeten zitten maar ons kleintje zat op de 325 gram! Ach... t heeft iig NIET de afwijkingen die mijn zoontje wel heeft en dat is t belangrijkste toch?!!!!
Lovepeet... mijn kleintje was net geen halfjaar en ook wij zijn toen naar centerparcs gegaan. Het is heel goed te doen en dat moeder zijn heb je zo onder de knie. De eerste 3 maanden heb je kans op vermoeiende nachten maar verders is het n makkie vergeleken met tieners!!! hhahahaha ik heb er 4 rondlopen en de oudste 2 zitten in de pubertijd en de jongste 2 zitten in de... zou bijna kleuterpubertijd zeggen maar dat kan al niet meer... hoe noem je die tijd?!!!... ze zijn 8 en 6 jaar oud. Meis... je zult dadelijk merken dat n baby best meevalt. Tuurlijk is t moeilijk met die nachten enzo... en als je n huilbaby krijgt dan is t ook supermoeilijk. Maar ook al heb je net n baby... naar zo'n parc kun je altijd. Ook met hele kleine kindjes! Ga na bij je eigen of je t zelf wel heel graag wilt met je schoonouders erbij. Maar volg je eigen gevoel meis!!!
haha nou mijn schoonmoeder werkt daar, ik woon zelf in overschie .. 10 minuten van het erasmus.. oo dat is niet zo fijn dat je kindje veel te klein is wat willen ze nu gaan doen verder? over je 2e bericht.. tja ik weet het niet het is ook al zo besloten want we passen niet met zijn allen in 1 auto dat ik en mijn vriend met de trein gaan en de baby in de auto maar dat vindt ik al helemaaaaaaaaaaaal niets..
@lovepeet voor je bubbie kan het idd geen kwaad... maar ik moet wel zegge dat als de spanning tussen jou en je sm hoog op loopt, je kindje hier ook op kan reageren....huilerig worden enzo. zeker als je bv gaat geven... zal ik dan ook nog ff spamme met een buikfoto zat net ff die te kijken van 16 weken en van vandaag maar dat ziet erg echt heel raar uit kijk maar
@Lovepeet, ook ik ben met 3 maanden naar Center Parcs geweest, en is ECHT TOP, zeker omdat je tegen die tijd wel ff er tussenuit wil. Alles is er, en het mooiste is dat je lekker in een restaurant kan zitten terwijl de kleine slaapt en jij je niet druk hoeft te maken omdat de kleine huilt, want iedereen heeft daar kinderen, nou ja bijna iedereen. Als je het kan bijleggen met je schoonmoeder of als jullie band opeens beter zou worden zou ik het zeker aanraden.Lekker er tussen uit.
@ Juf: Ik moet ook met 30 weken bloedprikken en dan een spuit vanwege A-neg .ook zo geen zin in, had al gevraagd waar t moest en ze zetten m in je bil of je bovenbeen .ook erg fijn @Miranda: Feli een jongen leuk!!! Tis vast gewoon een klein kindje verder niks. @Lumy: Ik zie vooral dat je wat meer gegroeid bent en dan meer in de rondte van je buik dan dat ie naar voren groeit @Hier: Ik ben blij vandaag belde de echoscopiste van de pretecho dat het apparaat weer gemaakt is en nu gaan we zondagochtend om 11.00 uur naar ons frummeltje kijken!!!!!! Helemaal zin in!!!! Mijn papa is die dag jarig en mijn ouders plus schoonouders gaan ook mee dus is het voor hem een extra cadeautje!
Ja maar volgens mij sta je ook anders lum of niet???? En de beeb lag gisteravond heel laag bij mij, heb het even vermanend toe gesproken dat mama dit niet leuk vond en prompt ging het anders liggen hahahahaha.
Vraagje aan degene die al mama zijn: mijn zoontje van anderhalf wil perse uit zijn beker drinken, een normale beker, maar ik heb een bekerTJE met uitsparing voor zijn neusje maar die is zo kleine die kan hij nooit met twee handen vast houden. Zijn rietjes beker, draai ik nu de dop er af en die heeft wel twee handvaten. Hoe deden of doen jullie dat???? En de eigenwijs WIL PERSE ALLEEN ETEN, gevolg: nou dat kan je wel raden.
ja idd dat bedoelde ik dus en ik sta gewoon hetzelfde ik ben ook helemaal vergeten op jullie super buiken te reagere mooie buiken dus!!! uhh beker iik heb een antilek beker me dochter krijgt hem nog wel is mee naar bed gevuld met water (ja ik weet niet waarom maar me meissie drinkt bijna alleen water.. vind ze zo lekker!) ik vind hem echt geweldig en ze hebbe ze in allemaal pastel kleurtjes
He (aanstaande) mama's! Ik heb dit topic ook gevonden! Ik ben voor de eerste keer zwanger en ben nu bijna 25 weken zwanger van een jochie! Ben op 8 december 2010 uitgerekend..! Dit is mijn buik van 24 weken: