@jois wat een mooi strak buikje!!!! @ wgev mogen we meer dan 1 keer stemme op je buik? je staat niet meer boven aan he?!
Evening meiden! @jois, had je al gespot in andere topics, maar welkom hier en gefeliciteerd! @lovepeet, met deze verstandshouding zou ik niet met hen op vakantie gaan. En al zou ik wel een goede verstandhouding hebben zou ik mijn 3 maanden oude babytje never never nooit bij hun in de auto doen en zelf met de trein! No way! @goof, de rietjesbeker losdraaien vind ik niet eens zo'n gek idee weet je dat! Jairo drinkt alleen nog maar uit een gewone beker als hi jeen slokje van mij wil. Verder altijd met een rietje(sbeker). Is wel een goeie op hier mee te beginnen! Over zelf eten, wij hebben'sillybilly slap en een zeiltje onder zn stoel en dan is de rotzooi met een natte doek zo opgeruimd! Al zijn wij wel een beetje streng en mag hij alleen zelf eten als wij dat zeggen en niet dat hij zelf bepaald dat hij alleen maar zelf eet. @jip, fijn dat je eerste dagje is meegevallen!! Ehm toen hield het alweer op, even terug lezen.
Oja Miranda, ik vind het wel een beetje griezelig dat je kindje zo klein is. Zou je niet graag wat meer en eerder controle willen? En wat voor afwijkingen heeft je zoontje als ik vragen mag?
jij draagt rond en naar voren net als ik had bij Kate. Toen ik in maart/april zw was kreeg ik geen lage buik maar gelijk een hoge buik en dan wel groot man oh man dat wordt echt wat straks als het ooit weer raak is
Goofy; ik zou hem lekker laten rommelen met een gewone beker tijdens de maaltijden en tussendoor de rietjesbeker, zo die ik het tenminste
@jois; welkom! mooi buikje al zeg! @lovepeet; ik ga mee in de meningen van de andere. Is de stress enz wel goed voor jou en de dan nog oz zo kleine baby. En als je zelf al twijfeld omdat het je eerste kindje is zou ik al helemaal niet gaan. @zag nog meer mooie buiken voorbij komen. Zal even kijken of ik die van mij nog even kan plaatsen. @miranda; Wat vervelend dat de baby aan de kleine kant is. Hopelijk maakt hij nog een groeispurt in de buik! @hier; behangen is klaar!!! Ben helemaal blij en trots op mn mannetje die aardig wat gevloekt heeft op het niet meewerkende behang en rotmuren. Schoonvader komt woensdag middag de vloer leggen en dan gaan ook gelijk de meubels in elkaar. Kan ik vanaf donderdag het kamertje helemaal inrichten. Morgen dus even een rustdag.
@parr joehoe!!!! mogen we dan eindelijk weer duimen en ik wist wel dat ik iets belangrijks vergat.... ja miranda dat is wel ff schrikken en is het ernstig van je zoontje.....
@ lovepeet, ik zou het niet doen.... Zowiezo niet mijn kind bij een ander in de auto als ik of man er niet bij ben.....je weet maar nooit. En idd als ik je lees over je sm zou ik het ook niet doen! Wij zijn ook met 3 maanden naar cp geweest en wij doen het nooit meer! Vond het nog net niks, het zwemmen met zo een kleintje gaat dan ook niet echt super (het is er altijd druk) dus wij doen het nooit meer. @ jip, fijn dat je dag meeviel meis! Hoe is de sauna en bubbelbad?? @ jois welkom hier! En natuurlijk ook gefeliciteerd! @ Voor wie zondag de echo heeft heeel veel plezier en super dat jullie zondag al kunnen . Ze mag als "sorry" wel hele mooie foto's geven he . @ rammel, vind je 2D echt mooier dan 3D?? Ik juist andersom haha. Bij 3/4D zie je juist heel goed je kindje wij hebben van onze dochter ook een pretechofoto op canvas en gaan het nu weer doen. Maar in ieder geval heeeeeel veel plezier en ben toch erg benieuwd wat het geslacht nou is haha. @ buiken, zag alweer mooie buiken voorbij komen leuk hoor om alle buiken zo te zien!
@romy gefeli met je 26 weken!!! @mac heb je foto's van het kamertje tot nu toe? en zie nu pas dat je uit zuid holland komt... waar woon je als ik vragen mag?!
@ parr, jeeeeej klusse . @ romy tijd vliegt he meid! Nog 2 weken en dan zit je alweer op een mijlpaal; levensvatbaar. @ miranda kan me voorstellen dat je best een beetje huiverig bent. Hopelijk is het niks ergs. @ drinken en eten, mijn dochter eet eigenlijk altijd zelf. En idd gewoon een slap om en anders wast mama wel weer haha . Qua drinken blijf ik er gewoon bij en anders pakt ze dr beker met rietje eraan vast....die vind ze helemaal het einde haha.