@ parr, lees net pas je reactie op mijn buikfoto haha, is ie echt zo mega?? Ik zie wel dat ik dikker ben dan bij onze dochter (en veeeeel lichter, jippie haha) het wordt zo normaal als je elke dag je buik ziet he. Vandaar al die foto's . Enne jij kan met je ei spammen toch hihihi.
Hoi dames, vervelend genoeg heb ik geen tijd om bij te lezen.......eigenlijk heb ik nergens tijd voor, en dat is nu juist het probleem. Ik weet bij god niet hoe ik het in de toekomst allemaal ga doen en zie het even helemaal niet meer zitten. Met een kleintje van 2 jaar die hier rondhuppelt en een groot huis, met flink veel grond en twee paarden, en een baan......gelukkig ben ik net klaar met mijn studie die ik erbij deed. Maar op het moment voel ik me gewoon ontzettend rot! Ik denk dat ik echt een oplossing moet gaan zoeken voor mijn paarden. Een bijrijder is niet echt een oplossing.....maar ik weet het gewoon even niet meer. Moeilijk zeg. Verkopen is voor één paard geen optie, shit shit shit shit, nooit gedacht dat ik hier serieus over na zou denken (sorry voor mij ego talk.........ik ga me maar naar boven slepen.....morgen een nieuwe werkdag)
Bedankt Jip27, misschien omdat ik me lichamelijk op het moment niet top voel dat ik er zo over denk. Maar zie even echt geen uitweg..hoop maar dat ik er morgen zonniger over denk.... Alhoewel, ik denk ik beter naar een oplossing kan gaan zoeken dan naar zonnigere momenten... Bha, alleen al het idee dat ik de paarden weg moet doen.....maar het is ook een illusie om te denken dat ik het wel ga redden (jaja, ik red het wel, maar tegen welke prijs hé...)
Tja meis dat kan ik niet inschatten helaas. Ik heb geen paarden maar kan me voorstellen dat alles wat jij omschrijft wel heeeeel veel te veel is.... Doe je kalm aan??? Even goed er over nadenken!
@ mamavan1, de leeftijd verschilt echt per kind hoor, mijn zoontje was er met een paar maand geleden echt nog niet klaar voor, nu wel! @ Macmazsy, het behang schiet dus mooi op bj jullie, goed hoor! ben benieuwd! @ Spanjolina, oh je werkt bij de hema, oh zou niet goed voor mij zijn! hahaha! We horen het graag van de kortingsavonden! hihi! Ben benieuwd naar je schilderijtjes, leuk! @ jufkyjo, fijn dat het goed was bij de VK, hier met 30 weken ook een spuit trouwens. @ Goofychick, ben benieuwd hoe het gesprek gaat met de vervangster! Rustig aan doen maar voor jou met je harde buiken. @ miranda200374, ff een vraagje: de gyn ziet toch goed dat het een jongen is? of twijfelde die ook? @luvmyluver, lekkere maaltijd had je mannetje gemaakt! yummie! Mooie buikfoto's , ik heb ze precies zo eigenlijk, @ lovepeet, wij gingen met 3 maand ook naar een Landal park hoor, ging prima! maar als ik je verhalen zo lees over je schoonmoeder dan liet ik het zitten, je hikt er nu al tegenaan... en met de trein en de baby in de auto, dat liet ik niet gebeuren (moederinstinct ofzo...hihi). @ charmedknorrie, oh leuk zondag naar de kleine kijken! super! @ goofychick, zelf eten moet je gewoon laten doen, i know, je krijgt er 1 grote bende van maar daar moet je je ff overheen zetten (vond ik ook verschrikkelijk). meneertje drinkt hier vaak uit een beker met een los rietje of een antilekbeker van difrax, uit een gewone beker knoeit hij nog veel te veel als hij het zelf doet. Als ik het vasthoud drinkt hij wel netjes. @ Jois, welkom hier, mooie buikfoto! @ romy, wowie 26 weken!!!! @ parr1983, klus ze! *knipoog* @ Sasha, vervelend dat je het ff niet ziet zitten, knuff voor jou!
@Sasha, tis ook bijna onmogelijk... Ik heb mn paard niet eens aan huis en het is al een race tegen de klok voor me... Het zal misschien een hele lastige en verdrietige oplossing worden, maar voor jezelf misschien wel het beste... Dit houd je niet vol straks! Sterkte meis!
luvmyluver... ach schrikken is het niet echt hoor. En ik denk dat t niet ernstig is maar hij wou over 10 weken wel weer n uitgebreide echo (toen ik van mijn dochtertje de uitgebreide echo had hoefde ik niet terug te komen en met geboorte was zij ook maar 47 cm groot) dus daar schrok ik eigenlijk wel van. Dus voor mijn gevoel nam hij t wel heel serieus op. Ik ben benieuwd moet 3 september bij de gyneacoloog zijn en zal eens navragen!
@ Sasha: wat vervelend dat je je zo voelt. Maar wel begrijpelijk..! Je hebt ook wel veel te doen! Ik kan niet veel voor je doen, maar wil je zeggen: denk er eens goed overna hoe je het allemaal voor je ziet en dan kom je vanzelf tot de beste beslissing! Succes..!
mum2be2... die gyn zag precies hetzelfde vlek als ikke en hij zei: dit is overduidelijk! En ik zag t ook! Maar Chris was er niet bij met die echo en dus heeft hij t niet gezien en daarom zegt ie nog steeds dat hij denkt dat t n meisje wordt.
ok ik zal ff psp aan zetten en mijn buik in het begin laten zien van beide zwangerschappen en mijn buik met 26 weken zoals jullie nu zijn heb iets gemist? wat is er met miranda's beeb??
Leuk Parr! Ben benieuwd de baby van miranda was wat aan de kleine kant op de echo. nu heeft ze begin sept met 30 weken nog een groeiecho... als ik het goed begrepen heb tenminste
Parr1983... ik had afgelopen woensdag n uitgebreide echo omdat ik n zoontje heb met afwijkingen. Deze werd ter controle nagekeken.... gelukkig geen afwijkingen te zien MAAR hij is wel erg klein! Hij zou die dag ongeveer 26 cm moeten zijn en deze was 20 cm. Het gewicht zou rond de 450 gram moeten zitten maar hij woog 325 gram. Nu krijg ik over 10 weken weer n uitgebreide echo om te zien of hij t ingehaald heeft of juist t verschil nog groter gemaakt heeft! Maakt mij niet uit want zijn papa en ik waren ook maar 3 en 4 pond met de geboorte... dus veel kun je niet verwachten van ons toch?!!! Maar goed... hij is nu gewoon te klein! Dat is alles eigenlijk!
Jip... je hebt t voor n groot deel goed alleen heb ik die echo pas eind oktober! hahahaha ik ben nu pas net 21 weken en dan zouden die 10 weken wel héél hard gaan als ik begin september al terug zou mogen komen voor die uitgebreide echo hahhaha Maar van de grootte heb je helemaal goed!
Ok je moet op die sproetje letten op mijn buik dan zie je hoe ver vooruit hij gegroeid was. En bij tummy2 zie je dat mijn buik losser is dankzij de straie Bekijk bijlage 96424
Oeps sorry Miranda...toch niet goed onthouden dus oeps Mooi Parr! Hopelijk snel voor jou ook weer een dikke buik!
@ Miranda Mijn zoontje was met de geboorte ook erg klein, 47 cm en 2378 gram. Maar hij doet het nu geweldig goed. Doet echt niet onder voor zijn leeftijdsgenootjes. Hopelijk trekt het in de komende 10 weken een beetje bij. Maar mocht hij iets kleiner blijven, hoeft dat geen punt te zijn...