Nog ff snel voor ik ga slapen zag net in mijn banner staan nog 100 dagen te gaan......dat betekend dus morgen nog maar 99.....dat klinkt wel erg snel wow!!!! (ook al is t nog 3 maanden maar toch nog maar 2 cijfertjes....wow)
@ charmedknorrie, ja daar staat ie hoor, nog 99 dagen!!! 2 cijfers staan idd leuk! Hier werken vandaag!
@ parr, mooie buikjes . @ sascha sterkte met het nemen van een beslissing maar zoals vele al gezegd hebben denk er wel goed over na! Zou zonde zijn als je er spijt van krijgt. @ charmed jeeeeeej nog 99 dagen hihi. Ik zit nu nog op 101 en tel het ook al af naar de 100. Toch gevoelsmatig erg fijn haha. @ mum werkse! @ schilderijtjes....leuk die disneyfiguurtjes, kan idd voor een jongen en een meid! Ben benieuwd! Wel showen he . @ miranda dus je mannetje denkt nog steeds een meisje hahaha zal dat even tegenvallen bij de bevalling hahaha. @ all, heerlijk geslapen vannacht, mijn dochter wat onrustig, zal wel aan het weer liggen haha. Straks wat boodschappen doen en verder maar lekker rustig aan. Mijn mannetje is morgenmiddag lekker vrij en dan komt ook onze nieuwe bank eindelijk na 13 weken jeeeej.
Ik dacht: Eeeeeeeeeeeeeeeeeventjes terug lezen voordat we naar de echo gaan Maarja! @ Jois: Gezellig!! Welkom bij de club! Jij hebt ook al een beste buik zeg! Hahaha! Leuk man! @ Parr1983: Leuk dat je hier nog af en toe komt mee kletsen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! (hoe meer leesvoer ) Hahaha! Lees net de opmerking van Mama van 1: Ga je met je ei showen! Hahaha! Leuke fotos van je buikkie! @ Romy: 26 weken!!! Waar blijft de tijd?? Jij bent ook het verste in de zwangerschap van ons allemaal, of niet? @ Mama van 1: Ja, ik vind 2D veel mooier! Op de 3D vind ik de kindjes zo ehh ja Beetje aliën achtig om het zo maar te zeggen! @ Sasha: Ik hoop voor je dat je je vandaag wat beter voelt! @ Miranda: Lijkt mij ook wel erg eng om te horen dat je kindje zo achterloopt in de groei! Weten ze waar het aan kan liggen? @ Charmed: Aaaaaaaaaaaaaahhhh! 99 dagen! Hellupp! @ Lovepeet: Veel plezier vandaag! Zo! Ik ben weer op de hoogte! Het is toch ook erg, zon verslaving! Nu moet ik mij nog haasten ook! Wij hebben zo de pretecho! Zooooon zin in! Als ik terug kom, heb ik vast wel wat te spammen! Hou je maar vast! Dooooooooeiii!
@ rammel, neeee ik ga niet spammen met mijn ei (ovulatietest) maar omdat parr zei dat ze niks te spammen had haha. Met 17 weken pretecho vond ik idd ons kindje een beetje alienachtig maar met 23 weken pretecho was dat het totaal niet meer! Wel een leuke verslaving toch hahaha, nou meis heeeeeeel veel plezier en ben heel benieuwd naar de foto's en het geslacht
Oww wat een tot nacht... balkondeur dicht werd ik benauwd van en deur open was een herrie met die wind! Zoo slecht geslapen... bah bah!! Rammel; veeeel plezier!!
Hier was het vannacht half 2 weer windstil, dus heb meteen t raam weer open gegooid! Zo, t fietsen naar het KDV valt me steeds zwaarder, maar het is vrijwel de enigste beweging wat ik nog doe en 'kan'.. denk dat t nog een paar x is en dat ik dan toch heel lief mn schoonmoeder moet aankijken..
Goodmorning ladies!!! @Rammel Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!! @Slapen en de wind heb er gelukkig geen last van gehad ik kan nog steeds comaslapen geloof ik...... @hier: Ga zo voor t eerst naar zwangerschapszwemmen, ben heel benieuwd of ik t wat ga vinden. Normaal gesproken ben ik wel van t zwemmen enzo dus hopelijk is dit ook wat.
hey, Denk dat het gewicht wel goed zit hoor, Want als je 20 weken bent is het gewicht rond de 3.25gram. Lengte zou ik mij niet al te druk over maken,Zolang het lekker gezond is en toch groeid ,en soms kunnen zich er naast zitten,Kan best zijn als je volgende keer ga dat mss weer op schema zit. Ik za duimen dat alles goed komt. liefst
Romy @ Wauw al 26 weekjes nog 14 weekjes meid jois @ Welkom meid slapen@ Hier nog steeds ramp slapen buiken @ Toch zalig zo je buikje zien dikker worden hé Fijne dag verder
@rammel ja ik ben het verste maar dat komt omdat ik stiekem geen december mama ben maar een 30 november mama (dacht dat ik dit topic opende dat ik 1 december zou zijn uitgerekend, maar het zh heeft me 1 dagje eerder gezet) Sssssssttt tegen niemand zeggen hoor! Even snel een broodje maken, dan komt er zo iemand een overgebleven kraampakket voor babyhope brengen en dan even een bloemetje voor mijn opa en oma halen. Want dat ik net op mijn rekening keek hebben ze weer een achterlijk bedrag overgeaakt als bijdrage voor de spulletjes voor de nieuwe baby. Echt super lief en super welkom, maar ik voel me dan toch altijd zo... bezwaard
Dank jullie meiden voor de reacties. Ik weet dat t niet erg is hoor als je n klein kindje krijgt... ik heb zelf 2 vroeggeboren baby's gekregen... 1tje met 1600 gram en maar liefst 38 cm groot en de 2e was met 1900 gram en de lengte van 44 cm dus ik weet hoe t is! En oke... de oudste is nu nog de kleinste van de klas maar voor de rest... hij is NOOIT ziek!!! De 2e mankeert van alles wel wat en dus daarom is deze kleine goed nagekeken. Maar dit kindje is gezond zover ze kunnen zien dan! Ik maak me niet druk en daarbij vind ik t wel leuk zo'n kleintje... heb je lekker lang baby!!!
@ sasha: Meid, doe lekker rustig aan. En idd. zoeken naar een oplossing is misschien niet zo gek, maar wel erg moeilijk! @ miranda: fijn dat er geen afwijkingen gezien zijn en dat je nu ook extra onder controle wordt gehouden i.v.m. de grootte van de baby. Wel bijzonder dat ze zeggen dat je baby 450 gram moest zijn. Ik heb het even teruggezocht in mijn papieren en heb de 20-weken-echo precies op 20+0 gehad. Ze schatte de baby op 307 gram, wat overeen komt met 19+4. @ parr: Mooie buiken ook! Hopelijk snel weer zon buikje!! @ charmed: Ja, dat is grappig he ik zag dat eerst ook en toen was ik al blij dat er nog maar 200 dagen stond en nu staat erbij jou al 99 en bij mij ook bijna 100 J Ik ben benieuwd wat je van het zwangerschapszwemmen vind. @ rammel: jeeujjjj de pretecho!! Leuk, ik ben benieuwd! @ patroeska: Pff, dat zal wel tegenvallen ja, fietsen naar het kdv. Zit Justin nog achterop?? Dan neem je er wel 3 mee op de fiets he @ romy: lief zeg van je opa en oma, en ook weer superlief van jou dat je een bloemetje gaat brengen. Ik heb vannacht een stuk beter geslapen dan de nacht ervoor. Vandaag een lekker dagje met alleen maar crea-dingen echt wel gezellig! Dusse, tot vanavond!
ik lees hier van alles over wat kleinere beebjes die in de tummies zitten hier... ruilen voor mijn GROTE beeb???????????? ik krijg wederom als het op tijd is natuurlijk een beeb van 50+ cm en 4 kilo of meer
sasha en romy ik zal best niet bij jullie in de buurt wonen? anders had ik jullie wel ff komen helpen met de paarden hoor
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe groot en zwaar de mijne zijn hoor.. zal t de volgende keer eens vragen. Mag over anderhalve week weer voor een echo dus.. Ben bezig met babykamer 1! Het kamertje is schoon, het ledikantje heb ik net ook al in elkaar gezet. Denk dat ik t hierbij hou want de commode redt ik niet alleen.. die staat in elkaar op onze kamer, maar dat is best heavy!
@ Formaat baby....die van mij lag met 23 weken goed op schema. Mijn dochter was 52 cm en 3615 en zal nu ook wel zoiets zijn. @ Patroes, je hebt het er maar druk mee!!! @ All, net boodschapjes gedaan, zo nog even naar de bakker en suikerkoeken halen bij de Lidl voor mijn mannetje en dan hebben we het weer gehad voor vandaag pffff. Zo eerst heerlijke kip tandoori maken, heb er zo een trek in!!
JAJAJAJAJA! We zijn terug!!! Ooooh, mèèèn, wat was dat weer mooi! Even weer spammen: Bekijk bijlage 96490