December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @romy/lucindalice; Ik heb op dit moment dus mn rust. Ben de hele week vrij en had sinds vrijdag nergens meer last van. Gisteren met behangen ook niks gedaan, alleen maar zitten kijken en boodschappen gedaan. Dus ook niet echt extra belasting.
    Moest net nog even naar de supermarkt en ja hoor, gelijk weer last! Baal er enorm van, want als dit zo blijft zal ik met mn werk uiteindelijk toch ook moeten stoppen aangezien ik daar ook veel sta enz. Bij zit de pijn trouwens juist hoger. Het begint wat aan de zeikant en trekt, als ik geen rust neem, door naar het midden op hoogte van mn navel. Dat gebied is dan ook echt hard. Meestal doet het geen pijn, maar vandaag tot 2x toe dus wel.

Net trouwens wel een heel positief telefoontje van mn werk gehad! Ik zou pas na mn bevalling meer info krijgen over waar ik na mn verlof kom te werken. Nu had ik mn manager aan de telefoon met het nieuws dat er onverwachts een plek op het kdv vrij is gekomen voor de woe,do,vrij. Precies de dagen die voor mij ideaal uitkomen om te werken. Het is wel wat verder van huis (20 min. fietsen ong.) maar een super optie omdat ik dan gewoon mn uren kan krijgen. Nu is het alleen dat ze me per direct wilde hebben. Mn manager had bij hun al aangegeven dat dit niet kan i.v.m. nog geen vervanging op de bso voor mij. Ik moet er dus maar even over nadenken wat ik deed, omdat dit nogal snel opeens gebeurd. Nu wil ik wel, maar aangezien ik off. niet mag fietsen en dit toch een stuk verder is, kan ik niet voor mn verlof daar beginnen. Ze zouden dan 7 maanden moeten wachten tot ik daar zit terwijl ze me nu eigenlijk al wilde hebben... Maandag moet ik weer werken en ga dit dan even vragen hoe ze dit willen doen.

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @ mac goed nieuws!!

@luc en romy balen van jullie pijn!!!!

@ rammel joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee leuk!!!!!!
    en mooie foto's!!

@miranda ik hou ook van kleine beebs!
    hier zijn ze rond de 6 pond vin ik toch wel netjes van mezelf:D:D

@hier vandaag een goeie dag...gewoon gewerkt en toch nog lekker van alles in huis kunne doen..alleen moet ik zo aan het eten beginne en daar heb ik dus echt geen zin in....

manlief net gebelt hij gaat lekker croque monsieur voor me maken mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

dus gauw nog ff boodschappen doen (woon boven het winkelcentrum dus hoef gelukkig niet ver:D)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat is croque monsieur??

Hier gewoon aan de wortelen, aardappelen en snitzel. ;)

4. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hahahaha

dat zou ik ook eerst gaan eten maar ik had dus geen zin om dat te maken....

en een croque monsieur is een soort tosti maar dan veel lekkerder:D:D
    ze hebben hem bij bijna alle hema's [​IMG]

5. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hey dames, goedenavond! Mmm die croque monsieur ziet er niet slecht uit (nooit gezien hier bij de Hema....)

bedankt voor jullie lieve woorden mbt mijn paarden. Ik had gisteren echt een shitdag, en vandaag ging al niet veel beter. Maar...ik heb vanmiddag verlof genomen van mijn werk. De kleine naar mijn ouders gebracht en nu ga ik vanavond een lekker rustig aan niets doen. Misschien moet ik eerst eens een beetje bijkomen voordat ik drastische beslissingen ga nemen.

fijne avond allemaal en ik kom straks misschien nog eens even kijken..........heeeeerlijk even niets!

6. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Mac: Wat goed nieuws over je werk! Toch een hele geruststelling lijkt me!

@ Romy: Volgende keer echt alles uit doen hoor! Hier gaat ook de telefoon uit als ik 's middags even op bed lig.

Bedankt voor alle leuke reactie's op mijn echofoto's! Woehooe!! :D
    Nog even een kleine opmerking voor degene die ik ook op Hyves heb: Niks zeggen daar over een zoon ofzo hoor! :) Alleen jullie weten het (wat een eer he, dames :p ), verder zeggen we dat we het zelf ook niet weten. Scheelt weer gezeur! :D

7. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Whaaaaaaaaaaa Rammel!!!!
    Een zoon wat leuk!!!! Gefeli!
    Kan je dat joh? dat geheim houden voor je mannetje? Ik zou het niet kunnen hoor! zou ook enorm veel jongens dingen willen kopen enzo..hoe ga je dat doen?
    Knap hoor dat je dat kan!

Romy balen van je mislukte middagdutje volgende x idd alles dr maar uit!

Patroes leuk met t kamertje bezig. Gaan jullie de kleintjes bij elkaar leggen of apart?

Chamed leuk dat je zwemmen leuk was en jeetje 99 dagen dat klinkt als "al bijna" hihi

Juf wat heb je geknutseld??

rest weet ik ff niet meer, sorry!

hier alles goed, ben moe want t was echt een te lange dag. morgen maar op tijd naar huis
    ik ga nu nog ff mn oogjes dicht doen, lief heeft met de buren afgesproken een spelletje te doen zo, leuk, maar ben echt moe dus maar ff een uurtje slapen nu...

later dus weer meer!

Liefs

8. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ minkie86, rot geslapen door de muggen vannacht, grrr....

@ triessie, hoe was het 10 minuten gesprek?

@ esthern77, tandarts geweest las ik, en laat gewoon lopen die tranen, soms gewoon ff nodig!

@ charmedknorrie, fijn dat het zwemmen zo beviel! gezellig!

@ macmazsy, balen dat het wandelen met de honden niet meer gaat! Dat is niet zo leuk.
    Wel goed nieuws van je uren, zou een mooie oplossing zijn zeg! maar ze willen je nu al.... hmmm, dat maakt het weer moeilijk!!!

@ lucindalice, zou het niet weten wat dat plekje kan zijn, anders ff vragen bij de VK de volgende keer?

@ romytamara, gestoord in je dutje, ggrrrrr... en allemaal voor nop! nog erger! idd volgende keer telefoon uit!

@ luvmyluver, wat is croque monsieur???? oh ik lees het al!

@ kleine baby, hier ook, mijn zoontje was 2780 gram bij 40 weken en 5 dagen! (komt door mijn krappe halve baarmoeder)

@ sasha, heerlijk ff een rustig avondje!

Hier ook een rustig laptopavondje!

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Dank je dank je!! :D
    Ja, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Ik zit hem steeds te plagen. Ik vroeg hem net bijvoorbeeld of hij even wat drinken voor mij wou pakken. Dus hij zegt heel flauw nee. Dan zeg ik: "Hallo, ik draag wel jouw zoon hoor!" Hahaha! En vanmiddag in de auto onderweg naar huis zei ik zuchtend: "Ahh, we krijgen dus toch een meisje! Leuk he!"
    Haaaaahahahha, hij wordt er helemaal gek van, want hij weet echt niet meer wat hij moet denken :D:D:D

Wat betreft jongensdingen kopen.. Ja, dat vind ik dan wel weer lastig. Maar als ik echt wat leuks zie, dan koop ik dat gewoon en laat ik het inpakken en leg ik het weg. Het enige wat dan wel "gevaarlijk" is, is dat ik iemand kan tegenkomen die ik ken. En dan sta je daar met je knalblauwe romper met: mama's boefje. Ehhhh.. Ja.... :)
    Maar ach! Ik ben zooooooooo blij dat ik het nu weet!

Heb het rijk alleen vanavond. Computer gaat UIT en ik ga lekker op de bank een boek lezen. Heb ik echt even zin in! :)
    Fijne avond allemaal en weltrusten voor straks! Tot morgen!

10. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    hahahahaha dat voordeel zou ik dan weer hebben he...mn halve omgeving is zwanger dus ik kan dat best wel doen...
    maar helaas ik weet t ECHT niet!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    We leggen ze s avonds lekker bij elkaar de eerste tijd, weet niet hoe lang.. zien we wel. En overdag gewoon beneden in de wandelwagenbak afzonderlijk. Als dit niet gaat, gaan ze saampjes in de box.

Rammel, LEUK LEUK LEUK hoor, n knulletje!

12. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ rammel, fijne avond!

Hier net even mijn trouwalbum bekeken! Oh wat een jonge koppies hebben we daar zeg! hihi! we zijn nu 5,5 jaar getrouwd!
    We waren toen 21 en 22 jaar!

13. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Mijn broer heeft een tweeling en die hebben idd ook heeeel lang samen geslapen. Toen heel even niet, toen weer een tijdje bij elkaar want dan waren ze veel rustiger en nu slapen ze weer apart (zijn 4 nu bijna)
    ze waren veel rustiger en eerder in slaap als ze samen lagen. Bijzonder hoor een twins!!!

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    10-minuten gesprek was prima. Om de zoveel maanden vullen ze observatielijsten in en dan 2x per jaar heb je zo'n gesprekje. We lezen dan de verslagen en kunnen vragen stellen enzo. Dat was we lazen was heel herkenbaar, fijn want dan is m'n meisje op Kdv dus lekker zichzelf :)

Ik hoor van meerdere mensen dat ze vandaag hun dag niet hebben, zal dus best in de lucht hangen!

Trouwalbum; die trek in morgen uit de kast want morgen zijn we 4 jaar getrouwd :) Hmm moet nog even een kleinigheidje verzinnen zonder dat ik de stad ervoor in hoef... oeps... ben benieuwd of hubbie eraan denkt!?!

Herkennen jullie dit; kleine stukjes lopen en/of fietsen en dan midden in je buik het gevoel hebben alsof je steken hebt (alsof je hebt gerent en steken in je zij hebt)? Is best lastig/pijnlijk.

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Zo he, hier is het me toch noodweer!!! onweren!

@ triessie, leuk ook alweer 4 jaar getrouwd!

Hier ook af en toe steekjes hoor, maar denk dat het hier van mijn banden afkomt, heb nu veel meer last dan bij mijn 1e!

16. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ik wil ff lekker een filmpie met manlief kijken...maar die heeft dienst, is niet zo heel erg normaal...maar nu het noodweer is gaat die telefoon gewoon de hele tijd:x:x:x

hopen dat het lukt en zo niet tot zo:D:D

uit voorzorg welterusten

17. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier is mijn mannetje klussen,en hij is nog wel op de fiets weggegaan! ook niet leuk!

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Och onweer... hier niet, waait alleen heeel hard.
    Morgennacht schijnt het ook bagger weer te worden, ben benieuwd!

Luvmylover; wat voor werk doet jou man dan?

Mum2be2; tijd gaat snel, voor m'n gevoel zijn we pas vorig jaar getrouwd! Haha!

19. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Ik heb weer even snel bijgelezen!!

@ noodweer: hier is het nog best lekker, wel af en toe wat hardere wind, maar niet echt superhard!

@ harde buiken: Hier bijna geen last van, maar ben nu ook al 4,5 week niet aan het werk. Ik ben benieuwd als ik weer moet werken.

Verder vandaag lekker gescrapt en net nog samen gegeten. erg gezellig... nu wel moe...

20. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Pff ik heb eindelijk weer puf om op 't forum te zitten dames, enne ik ga echt niet alles bijlezen hoor stelletje kletskousen! Als ik iets belangrijks heb gemist pik ik dat wel op de komende tijd...

@noodweer : 't waait hier de hele dag al als een malloot niet normaal. Gelukkig nog geen regen / onweer...

@harde buiken : zo lang ik rustig aan doe geen last van, als ik bijv. eens lekker ga winkelen merk ik 't echt wel dat dat eigenlijk teveel is...

@Juf : heerlijk he scrappen. Ik maak zelf scrapkaartjes en wil straks van het fotoalbum van onze kleine ook een scrapalbum maken, vind dat zo leuk!

@ego : zooo zeg hé, 't was hier net een interne verbouwing! Beeb ging tekeer, schop hier boink daar, m'n buik ging onwijs tekeer. Tuurlijk was lief buiten bezig met de schutting, en als je 'm gaat roepen is eigenwijze draak weer stil haha. Ach hopelijk binnenkort dat ie 'm ook eens mag voelen hoor, tot nu toe nog niet gelukt!

Sorry hoor dat ik niet op iedereen antwoord, het is ook niet te doen om alles bij te lezen... ;)

Deel Deze Pagina