@rok: Leuk, ik heb ook een mamalicious spijkerrok. Idd leuk met laarzen eronder. Moet ik trouwens ook nog voor kijken. @noodweer: Hier regende het ook pijpenstelen en onweer pfff niet normaal. Maar opeens was daar de regenboog, lang niet gezien wel weer leuk. En Jessica vond het ook geweldig. Heeft een kwartier staan genieten voor het raam en opeens riep ze: MAMA PAPA KIJK!!! nog een regenboog. Waren er 2 boven elkaar, wel weer speciaal. @Hardebuiken: Hier nog een. Als ik rustig aan doe en lekker blijf zitten/liggen gaat het prima. Zodra ik wat ga doen of ff te lang loop of fiets of zo dan krijg ik ook steken en harde buiken. Had ik met Jess helemaal niet, dus hoop dat dit ook maar tijdelijk is. Na me vakantie (nog 2 weken) moet ik nog "heerlijk" aan het werk. Dus hoop dat ik het trek, de hele dag staan en lopen.... @trouwen: Wij zijn ondertussen ook alweer 4 jaar getrouwd, en het lijkt idd wel alsof het nog niet zo lang geleden is gebeurd. Blijft leuk om op terug te kijken... Was een superdag. @EGO: vandaag naar de VK geweest, mannetje voor het eerst deze zwangerschap mee, en vond het weer geweldig om te horen. Vk wou ff kijken of ze kon voelen hoe het lag, maar blijkbaar heb ik heeeeel veeeel vruchtwater, en kon ze het niet voelen. Maar ze dacht dat het met z'n hoofdje naar beneden lag. Volgende keer maar ff vragen, en als het wel zo is, hopen dat ie zo blijft liggen 15 weken lang Verder moet ik voorlopig nog steeds staalpillen, mijn ijzer is te laag en heb dus bloedarmoede. Dit is al het 4e kuurtje dat ik krijg en waarschijnlijk moet ik aan de pillen blijven tot na de bevalling. Als ik 30 weken zwanger ben weer bloed laten prikken, en als het dan hetzelfde is gebleven of lager is, dan gaan we kijken of er nog een andere oplossing is. Pfff vervelend hoor, ik blijf moe!!! Nog meer mensen met dit vervelende probleem of ben ik de enige??
Die steken die ik dan heb valt dat ook onder een harde buik??? Buik is wel iets hard dan maar die steken zijn meer aanwezig! Owww leuk rokje Laarzen heb ik vorige week gescoord dus nu nog een rokje... haha Spanjolina; grappig ook jij 4 jaar getrouwd! Leuk dat mannetje erbij was vandaag. Minder dat je aan de pillen moet blijven. Ik herken de moeheid maar niet door bloedarmoede, lastig hè?!
@triessie: ik heb als ik te veel loop en fiets steken onder in mijn buik. (waarschijnlijk bandenpijn) Dan moet ik af en toe gewoon ff stilstaan en me buik vasthouden tot het weer gaat. En als ik gewoon mezelf druk maak of te druk ben met van alles en nogwat harde buiken. Weet niet of het onder hetzelfde valt, maar het voelt absoluut niet hetzelfde. van die harde buiken heb ik lang niet zoveel last als van die steken af en toe.
Morgen nog 100 dagen te gaan... lijkt nog zo lang, maar als ik me bedenk dat het donderdag nog 99 is, komt het opeens wel heel dichtbij... stom eigenlijk, scheelt maar een dag... Sorry, dat zat ik me opeens te bedenken...
Zo, dagje eindelijk voorbij. Net een bijeenkomst op het werk gehad. Bsby heeft continu liggen schoppen, buik bobbelde dus leuk mee steeds. Collega viel het uiteindelijk ook op. Waren toen meer met mn buik bezig dan met de bijeenkomst. Baby trekt nu al de aandacht naar zich toe! Weltrusten iedereen!
@slecht weer: hier ging het zeker effies flink tekeer mum2be2. en dan je mannetje op de fiets weg. pfff dat is geen prettig gevoel. is hij alweer thuis? @rammel:wouw gave echo's. en nu toch zeker een jongen. geweldig. gefeli meid. @steken: hier zo af en toe ook steken. net of er een spier dubbelzit. ofzo. haha. kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen. het is alleen heel vervelend. jeetje wat stom. ik weet niet meer. heb alles terug gelezen maar ben een zeef. heb ook een hele rare dag. werd vanmiddag gebeld door mn collega dat een bewoner plotseling is overleden. die man was echt een aanwinst voor onze woning. zo super gezellig en bij de tijd. (@mum2be2:jouw ma kent hem denk ik ook) maar die man is tijdens de fysio niet goed geworden en half uurtje later overleden.......... ik zou maar even komen op t werk voor een gesprek,maar dit ging even anders. heb maar geholpen met afleggen enzo. alleen die man was om half 11 smorgens overleden en rond half 4 hebben we hem afgelegt. brrrr helemaal koud en vol vlekken en hij begon al te ruiken. was niet zo'n pretje. maarja het hoort erbij. net mezelf maar even getrakteerd op nieuw parfum. ik verkoop zelf parfum,maar had niks meer voor mezelf. gelukkig moest mn pa en ma ook nog dus maak ik toch een klein beetje winst. hihi.
hier ook iemand die graag scrapt. dit kan ook via de computer toch. maar dit heb ik nog nooit geprobeerd. haal vaak bij de action leuke dingetjes om bij of over foto's te plakken.
Zo, heftig mamavandaan639, met die bewoner! Hier is mannetje thuis inderdaad! gelukkig! Ga zo mijn bedje in, heb een beetje last van mijn rug! Trusten dames!!!
oja vanmiddag ook eindelijk de dokter eens gebeld. zou al ik weet niet hoe lang geleden bellen voor de afscheiding waar ik zo'n last mee heb. vind het nu een beetje eng worden. kleur veranderd. dus nu eindelijk donderdag een afspraak.
bye slaapse. ik ga ook. lekker mn mandje in. jammer dat de regen is gestopt. dat vind ik altijd wel lekker als ik op bed lig. nou toedels meiden. slaapse allemaal.