@Beker zoontje, nee ik zoek juist geen antilek beker, die heb ik ook, maar meneer wil uit een "grote mensen"beker drinken en dat gaat heel goed, alleen zijn neusje zit weleens in de weg. Nu heb ik een bekerTJE van difrax, maar die zijn punt 1 veel te klein, zowel inhoud als omvang, hij kan het niet met twee handen vastpakken. Enne dat eten, yep hier ook een bende dat maakt me ook niks uit, maar hij krijgt zo niks naar binenn omdat we hem niet mogen helpen, hoewel schoonmoeder het wel lukte vanavond. Verder hier drukke week, sta er veel alleen voor. Dus ga nu naar mijn bedje.
dames,, ik klaag even ik heb zo kies pijn !! kan wel janken en nu want je mag alleen paracetamol en kan pas de 10e naar de tandarts. maja wat dan mag hij ze vullen =
@mum2be2 : leuk rokje!! @spanjolina : had jou nog niet gezien hier, welkom!! Mooi he regenbogen. Vervelend zeg van je ijzer... Heb hier geen last van, de vermoeidheid herken ik wel! @Mac : haha grappig op zo'n bijeenkomst van je buik! Leuk is dat he dat heen en weer hobbelen . @Rammel : ik heb even een stuk terug gebladerd maar idd mooie echo's!! En wat leuk, een jongen . Ik wil 't echt niet weten wat we krijgen haha. @mamavandaan : he vervelend zo'n telefoontje... vervelend ook dat er zoveel tijd tussen zat . Gelijk heb je dat je jezelf eens lekker op parfum trakteert! Bij mij zal 't wel even duren voor ik weer wat nieuws koop, heb nog een aantal flesjes staan. En idd scrappen kan ook via de pc, dit doe je met een fotobewerkingsprogramma bijv. photoshop, ben daar ook wel mee bezig geweest maar vind "echt" scrappen toch leuker . En idd bij de Action hebben ze hele leuke dingen! Hopelijk is donderdag alles goed bij de doc en anders is 't hopelijk snel op te lossen met een zalfje of iets. @lovepeet : oei oei vervelend die kiespijn!! Kun je niet vragen of je tussendoor mag omdat je zoveel pijn hebt? En paracetamol helpt helaas niet als 't ontstoken is dan blijf je pijn houden . Ik zou als ik jou was morgen gewoon even bellen!! which reminds me dat ik toch ook echt eens de tandarts moet bellen... Ik vergeet dat iedere keer! Is voor controle maar zal wel een gaatje gevuld moeten worden en een vulling zowieso vervangen. Hopelijk kan ik 't uitstellen tot na m'n bevalling want ik wil absoluut niet zonder verdoving, en ik wil m'n baby hier niet aan blootstellen dus ja. Morgen toch maar eens bellen voor een afspraak. Hopelijk hebben ze hier om de hoek plaats voor een nieuwe patient, want m'n oude tandarts da's een half uur rijden zowat. Wou dattie hier zat haha want ben erg tevreden over hem, maar ja helaas.
@parr1983: Mooi die foto's! Leuk om dat verschil van weken te zien! @Rammel: wat een mooie en duidelijke foto's van je kleine mannetje!!! @Lovepeet: bah, kiespijn...! Beterschap! Over die drinkbeker (weet niet meer van wie): Bij ikea hebben ze goedkopen leuke plastic (grote mensen) bekers in allerlei kleuren. Werken prima!!
Goedemorgen!! Ik wil ook een Action in de buurt... Iedereen heeft het er telkens over Ik zal es googlen waar de dichtbijzijnde is! Dochter was om 06uur al wakker, beetje vroeg hè Eens even bedenken wat we gaan doen vandaag. O ja... vandaag dus 4 jaar getrouwd YEAH!!
@ Triessie: Gefeliciteerd met je 4 jarig huwelijk! En die pijntjes, dat zijn je banden. Heb er ook last van als ik en stuk loop of fiets. Heel vervelend gevoel! @ Luvmylover: Jouw lief werkt vast bij een 1 of andere storingsdienst, klopt dat? Hahaha @ Harde buiken: Hoe voelt dat nou eigenlijk? Ik heb ook wel eens een harde buik, maar dat doet dan geen zeer. Dan voel ik me gewoon heel erg opgeblazen, alsof ik veeeeeeel te veel heb gegeten. Maar pijn doet het absoluut niet. En ik heb dat ook wel eens als ik gewoon zo op de bank zit, dus ook niet als ik druk ben geweest ofzo. Ik denk dat ik nog nooit een echte harde buik heb gehad Hoe voelt dat? @ Schoppende baby: Ooooooooooh, gisteren werd ik er helemaal dol van! Frummel ging echt zo erg tekeer dat het gewoon vervelend aan ging voelen! Hij had zelfs al een paar keer een rib te pakken! Ahw doet dat zeer!! Wordt nog wat .. @ Noodweer: Op de 1 of andere manier gaat het altijd langs ons heen. We hebben een minuut of 5 echt dikke storm gehad, daarna was het de hele avond droog en rustig. Jammer! Vind het altijd zo gezellig die wind en regen! @ Spanjola: Ik had ook klachten die bij bloedarmoede horen. Heb ook bloed laten prikken, en mijn waarde was 7.3, dus niet schrikbarend laag. Hoe laag is die van jou? Uiteindelijk bleken mijn klachten te komen van een (te) snelle groei van mijn buik en hyperventilatie. Nog maar 100 dagen te gaan! Gaat hard he!!! @ Mum2be2: Leuke rok! Mama-Licious zit altijd heerlijk he! Ik vind rokken ook leuk, maar heb geen goeie laarzen om eronder aan te trekken . @ Macmazsy: Hahaha! Leuke baby bijeenkomst gehad dus! @ Mamavandaan: Brrrr, dat is niet zo leuk! Maar die man begon al te ruiken? Lag hij niet op een koeling dan? Pfff, krijg er helemaal de kriebels van! @ Lovepeet: Ik zou de tandarts gewoon bellen en zeggen dat je zoveel pijn hebt en dat je wegens je zwangerschap ook geen zwaardere pijnstillers kan nemen. Je kunt altijd proberen of je eerder kan. Als je nu al zoveel pijn hebt, dan duren de dagen wel heul erg lang tot het de 10e is!! Heb je al besloten wat je met dat weekendje (weekje?) Centerparcs gaat doen? Zo! Ben weer up-to-date voor zolang het duurt! Heb weer goed geslapen, al een paar nachten achter elkaar. Heb gelukkig ook niet zoveel last meer van maagzuur. Ik let dan ook wat meer op wat ik eet. Scheelt een hoop! Ik sta elke woensdagochtend even op de weegschaal en ik ben gewoon in 1 week tijd een kilo aangekomen! Wooooeehooee! Ik merk het zo langzamerhand wel aan mijn rug en knieeen dat ik in zon korte tijd zwaarder ben geworden. Ben nu zn 4 kilo aangekomen in totaal. Valt dus nog wel mee. Vandaag een verveeldagje ben ik bang Heb weinig op de planning en was al heeel vroeg wakker, dus ik ben bang dat de dag heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang gaat duren. Ik vroeg het laatst ook al, maar kreeg geen antwoord: Wanneer beginnen de eerste decembermamas aan hun zwangerschapsverlof??
@ triessie gefeliciteerd met je 4-jarig huwelijk?? Nog wat speciaals in de planning?? @ harde buiken, ik heb begrepen dat harde buiken ook geen pijn hoeven te doen en dat er een heleboel spanning op je buik komt te staan. Nu staat er altijd spanning op mijn buik dus heb ook geen idee hoe het voelt....gelukkig . @ trappen, ook hier een heel druk trappend mannetje. Op de zw-curcus zeiden ze dat als je gaat slapen en op je zei ligt en de kleine begint te "protesteren" je gewoon moet blijven liggen.... Nou ik koos toch echt eieren voor mijn geld want jeetje wat zit daar een kracht achter zeg pfffff. @ goof, als mijn dochter zelf eet, dan zit ik er vaak naast met een klein vorkje en vaak help ik dr dan even een beetje en gaat prima, of zeg tegen dr dat ze mama moet helpen en dan pakt ze ook de vork vast en hapt het eten er zo vanaf. Maar grotendeels eet ze eigenlijk altijd alleen.... @ verlof, heb ik al loop voor 100% in de ziektewet (helaas). @ mum oh leuke rok! Ben gek op mama-licious!! @ scrappen is idd verslavend. Ik heb ook psp en nu is het wel even minder maar er is een tijd geweest pffff hahaha. @ lovepeet, gewoon idd de tandarts bellen want met pijn lopen schiet niet op! Sterkte! @ spanjola sterkte! @ mamavandaan, wat een verhaal..... Enne wat voor luchtje heb je gekocht? @ zwemmen, leuk leuk ik denk dat ik maandag ook maar een keer ga . Kijken hoe mijn isias erop reageert . @ triessie, action is idd een hele leuke winkel en ook voor cadeautjes . Vooral veel leuke kaarsen en tuinartikelen maar ook een heleboel leuke dingen voor kleintjes en het knutselen . @ rammel, oh 4 kilo is netjes toch! Ik heb nog niet op de weegschaal meer gestaan doe het meestal op do of vr. En tot nu toe was het 3 kilo. Misschien is het een idee om lekker een filmpje te huren of downloaden.... Lekker dingen in huis halen en hopla een middag gevuld hihi. @noodweer, pffff zo wat ging het gister te keer he! Heb gister wel het weerbericht gemist dus geen idee wat er aan komt..... @ all, vandaagkomt eindelijk onze nieuwe bank, maarja ervaring leert dat het nooit goed gaat dus er zal wel weer wat mis zijn..... Kras in het leer ofzo. Vandaag ook maar een half dagje alleen met onze dochter want mijn man is s'middags lekker thuis. Heerlijk! En vanavond weer zw-curcus.... Heb er weer zin in haha. En vandaag nog "maar" 100 dagen totdat onze klein man zich hopelijk laat zien.... Wat gaat het eigenlijk snel he, zo hebben we het over de 1e echo en nu al over verlof, kamertjes, trappen enzo.
21 oktober is mijn laatste werkdag en heb dan 20 wkn verlof Bovenop de standaart 16 weken, neem 4 weken onbetaald uitgesteld bevallingsverlof op. Fijne dag Rammel... ik zit hier ook te bedenken wat te doen vandaag... iig luiers kopen voor E... verder ook nog geen idee!
@ triessie, dagje ballorig misschien leuk?? Of een groot canvasdoek kopen en samen verven.....doen wij ook wel eens en is een groot succes. Moeten wel gegarandeerd douchen daarna en heel wat kleding in de was maar de plezier maakt het allemaal de moeite waard .
Goedemorgen! @verlof; zoals het er nu uitziet, is 5 nov. mijn laatste werkdag (4 weken voor uitgerekende datum), maar als ik last blijf houden van veel harde buiken en de vk geeft aan dat het echt niet meer kan, dan moet ik 22 oktoberal met verlof.
Welke verf gebruik jij dan op het doek, hier tot nu toe alleen nog maar waterverf gebruikt! Leuk idee idd. Spam je straks een foto van je nieuwebank (nieuwsgierig )?
@Tandarts, vervelend Lovepeet, die kiespijn.. Succes ermee. En Shadowcat, ik doe er meestal een half jaar over om de tandarts te durven bellen voor een afspraak Heb het laatst weer een keer aangedurfd, en moet de 31e erheen. Vreselijk, niks aan. Succes met bellen dan maar! @Triessie, gefeliciteerd met jullie 4jarig huwelijk! Nog een weekje, dan ben ik 3 jaar getrouwd. Tijd gaat hard he! Veel plezier vandaag. @Verlof, ik ga op 10 november met verlof, 6 weken voor de uitgerekende datum. Dus dat duurt nog wel even. Nou, wil nog wel verder reageren maar er is geen tijd meer, we vertrekken zo naar Schiphol. "Zie" jullie zondag weer!
@ minkie fijne vakantie! @ triessie, gewoon vingeverf ofzo..... Bij de action, hema of barts smit heb je van die potjes verf en kun je lekker met je hele handen in haha. Mijn vriendin zit in het onderwijs en had laatst verf voor me mee, maar ook deze ging niet echt super uit de kleding haha. Gewoon een oud groot laken neerleggen, doek en verfpotjes erop leggen, kind in oude romper en legging en kliederen maar. Wij hebben altijd de grootste lol. Het schilderij hangt hier ook in de gang en alle ooms en tantes en opa en oma hebben er al 1 hahahahaha. Als de bank staat zal ik een foto maken . Oeeeeee het is mooi weer zie ik! Nou zo mijn bedje maar eens uit.....heb hevige zin in appelsap hahahahahaha. Gister trouwens wel gelachen hoor, mijn man had eergister 4 tompoezen van de bakker mee. Had hij van een klant gehad dus eergisteravond zaten we aan de tompoes. Gisteravond vroeg ik of hij nog een tompoes wilde want er zijn er 2 over. Stond ie me verbaast aan te kijken en vroeg Waarom ik ze niet al opgegeten had!!! Want tja ik moest volgens hem nu toch echt meer aan gaan komen qua gewicht hahahahahahahahahahaha. Lekker ding he! Hij heeft ook steeds trek in patat enzo dus volgens mij heeft hij mijn zw-trek overgenomen hihi.
hey hey meiden, heb al een hele poos niet meegeschreven, maar alles gaat nog goed hoor hier heb het alleen onwijs druk. werkte altijd 2 dagen per week, nu 5!!!! en ja, als ik dan thuis ben heb ik geen puf meer om te reageren, lees wel nog wel mee hoor.... ik heb zo geen zin om te beginnen aan de babykamer, wou dat ik een keer met mijn vingers kon knippen en dat alles dan klaar is
@ mum2be: Leuke rok van mamalicious! En idd. met laarzen eronder kan de winter komen . @ spanjola: Helpen de ijzerpillen dan wel wat tegen de moeheid?? @ macmazsy: haha, heerlijk al een aandachttrekker!! Super hoor! @ mamavandaan: He, wat naar, van die leuke bewoner. Goed dat je de dokter hebt gebeld. Hopelijk kan hij het snel verhelpen. @ scrappen: Ik ben een papiertjes-scrapper en geen computer-scrapper. Ik zit al genoeg achter dat ding en vind het heerlijk om met papiertjes te fröbelen. @ lovepeet: jeetje zeg, pas de 10e kun je niet eerder terecht als het echt niet vol te houden is. @ triessie: gefeliciteerd, alweer 4 jaar getrouwd. Hier afgelopen juli ook J. @ rammel: ook wel lekker een dagje niks moeten, maar vervelen is niet alles. Mijn verlof gaat 12 november in, duurt nog best lang (in ieder geval dat klinkt nog erg ver weg). @ mama van 1: hahaha, en jij natuurlijk balen dat je de tompoezen bewaard had . @ wgev: Jeetje zeg, ineens 5 dagen gaan werken. Hoe komt dat dan? Ik ga hier vandaag maar eens poetsen eigenlijk wilde ik dat tot het weekend uitstellen, maar gisteren kwam de hond naar binnen gerend met enorme zandpoten tja, en dan zit er niks anders op he. Verder gaan we vanmiddag even op pad voor een nieuwe auto voor erbij. We zitten echt moeilijk te doen hoe we straks alles rond moeten krijgen met brengen en halen en zien als beste oplossing toch een auto erbij. Dus dat hebben we nu dan maar besloten. En vandaag gaan we ons eens laten informeren, waarschijnlijk wordt het een toyota aygo of zoiets
goedemorgen meiden, Ikea bekertjes zijn uitstekend voor kids die groot willen zijn ( en ook voor 11 jarige die teveeel in de rondte zwaaien met drinken) gisteren helemaal lam geschopt een aantal keren verdeeld over de dag, hij/zij had wat goed te maken denk ik van het weekend, toen was het heel rustig vanbinnen.
Goeiemorgen meiden, kletsmarjoren Ik moet eigenlijk snel gaan, maar herrinnerde me dat me nog een vraag was gesteld van de week! Over dat meisje die mn paard wilde verzorgen. Dat is erg goed afgelopen Ze is al 2x geweest en heeft ook al gereden. Ze wil me 3 a 4 dagen in de week helpen dus super fijn! Ik heb zo met haar afgesproken omdat ik 'mestbeurt' heb vandaag, en dan leg ik haar dat uit. Dus ik zal vanmiddag wel weer helemaal kapot zijn Maar hoop dat de buikpijn weg blijft! Jairo is vandaag voor het laatst op het kdv bij de babygroep, vanaf volgende week is hij bij de dreumessen. Ow wat word mijn ventje toch groot! *snifsnif* Fijne dag allemaal!
Ik was laatst ook naar de tandarts en ik mocht verdoving. Ze houden er wel rekening mee, het kan echt geen last voor je uk! Heb t 1000x gevraagd hahahaha. Dus Lovepeet, moven en bellen!
Heb vandaag al wat kleine sinterklaas inkopen gedaan. Want zoals het er nu naar uitziet, loop ik over een paar weken niet meer door het winkelcentrum, vandaar