December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Goeiemorgen

spanjolina (ben slecht met namen...) maar hier ook al tijden aan de ijzerpillen, 2 per dag. Ondanks de ijzerpillen is mijn ijzergehalte nog maar 5,9 niet echt geweldig dus.

Hier geen noodweer of regen of zo, lijkt hier ook altijd net niet te komen

romytamara, wat fijn dat je iemand gevonden hebt die voor de paarden wil/kan zorgen

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    He dames, ik heb net het topic doorgescrold, maar er is weer niet veel blijven hangen.
    Vandaag voel ik me beroerd....ik heb weer heel slecht geslapen. Gister naar vriendinnen geweest (studentenhuis, kamertje van 14m2, waarin flink gerookt werd) heb nu flink keelpijn, hoofdpijn en voel me gewoon niet lekker. Ben al terug naar bed gekropen, maar dat helpt helemaal niets :(, kreeg de hele tijd harde buiken op bed.
    Denk dat ik een virusje onder de leden heb ofzo?
    En dan komt vanmiddag nog een vriendin koffie drinken, morgenavond moet ik naar een andere vriendin en dan vrijdag de hele dag een bruiloft....Echt allemaal heel erg leuk....maar ik wil eigenlijk graag slapen!!!

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oehh bah! Dat klinkt niet zo best! Houden ze niet eens rekening met jou dan, dat ze gewoon blijven roken??
    Ik vraag het hier altijd, en als ze geen rekening met mij en de baby willen houden, dan ga ik gewoon weer op huis aan. Heb al paar scheve gezichten gehad, maar ik ga niet voor mijn lol in een rokerige ruimte zitten. Dat deed ik al niet, maar nu met dat schatje in mij al helemaal niet!!
    Beterschap meissie! Blijf maar lekker in bed vandaag, probeer maar veel te slapen! Je kunt die vriendin toch ook afbellen? Ziek is ziek, en harde buiken zijn niet goed!! Wel aan jezelf en de baby gaan denken hoor!!!!!!! KNUF

4. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ lucin: Klinkt niet echt goed meid en ik zou ook iets afbellen hoor... gewoon even lekker me-tijd!!

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik maak om de 3 weken een buikfoto en heb nu al een mooie buikenparade achter elkaar! :D Volgens mij heb ik hem al eens laten zien, maar wil hem toch nóg even een keer aan jullie showen. Vind het zooo leuk om te zien die verschillen! Moet je die van de vorige keer en vandaag eens zien!! :$:$

Bekijk bijlage 96695

Ik vind mijn buik trouwens erg zwaar worden, hebben jullie dat ook? Soms is het zo lekker om even je buik met je handen "op te tillen!"

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ luci :
    oo jee slechte dag vandaag hoop dat je snel opknapt.. !!
    wel uit kijken he en goed voor jezelf zorgen neem lekker een bakkie thee!.

@ triessie gefeliciteerd met de 4 jaar !!! :D

@ tandarts :
    vandaag is het al wat minder de pijn,,
    allen vandaag heel veel last van harde buiken..
    oppassen dan maar..

@ centerparks.:
    iemand vroeg ernaar of ik er al uit ben
    ik denk niet dat ik mee ga in maart..
    ik vindt het veel te vroeg dan is ons kindje net 3 maanden,
    zelf word ik voor het eerst moeder en mij lijkt het niets
    en al helemaal niet als ik met de trein moet en hun met de auto . met mijn kleine
    dus nee ik ga denk ik niet mee,,
    alleen nog ff kijken hoe we dat gaan brengen naar ze,. me schoonm zal lekker boos zijn zucht,
    het gaat al niet goed tussen ons...

@ weer :
    hier schijnt de zon nu :
    bah ik hou niet van de zon !!. geef mij maar regen . ben een echt winter mens..

@ pc ik heb geprobeerd de paginas te lezen
    maar mijn internet is zooooooo traag deed er 3 minuten over om 1 pagina te openen .. :S.. zo maar ff de andere modem ertussen gooien

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Aaaaaaaaaaaah, eindelijk iemand waar ik mee kan praten!!! :D

8. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    lovepeet: balen zeg van je kiespijn!

triessie : gefeliciteerd met je 4 jarig huwelijk!
    hoe doe je dat eigenlijk met je onbetaalde verlof?
    ik kan dat namelijk ook invullen, maar dan moet ik zelf iets doorbetalen?
    ik snapte het iniedergeval niet helemaal goed.

noodweer: hier was het ook een noodweer gisterenavond.
    het waaide echt zo hard!

harde buiken: die heb ik oo heel veel en ze doen ook erg veel pijn.
    de verloskundige zij vorige week nog dat ze verwacht dat mijn baby veel eerder komt..
    maarja hopelijk blijft hij nog een poosje zitten.

Minkie86 : fijne vakantie!!

ik ben op zoek naar jurkjes met lange mouwen maar ik kan ze maar niet vinden...
    overal hebben ze de zomer colectie nog, en dat is allemaal met korte mouwen.
    heeft iemand mischien een idee?

Lucindalice : beterschap!

rammel: wat een mooie serie foto,s! echt leuk gedaan!

9. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    Leuke buikfoto's,Laatste is idd enorm gegroeid tegenover week terug.

Ben niet echt stemming laatste dagen om te reageren :(
    Voel me niet lekker,zou liefst gewoon heledag bed liggen en niet opstaan.
    Sta op met felle hoofdpijn, maaglast,uitgeput,rugpijn,harde buiken,
    krampen kuiten,niet kunnen eten door maag,kan geen 5 min blijven zitten overal last van pfff enz....

Vrijdag dokter terug gaan ,hopelijk heeft die een oplossing....

Hopelijk ben ik tegen woensdag terug beter ,Kunnen kids gezellig terug school gaan

fijne dag xxx

10. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ook voor jou: Beterschap!!

He bah, wat een hoop zieken hier!!!

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

haha iedereen verklaart me ook voor gek..
    ik heb echt een hekel aan de zon
    veel te warm
    nergens zin in
    laat mij maar met mijn laptop,. of een goed boek of film lekker voor debuis hangen met een bak popcorn of ships en een deken, terwijl het buiten klettert

heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    weegschaaltje: beterschap!

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @zieken; beterschap voor alle zieken. Hopelijk slaat het mij over dit keer. Als ik ziek wordt, wordt ik het vaak ook flink.

@hier; zit nu te wachten tot mn schoonvader komt, kan de vloer er eindelijk in :D We hebben de kamer al helemaal schoongemaakt en de vloer leeggemaakt van rotzooi en stof. Kan hij gelijk beginnen :p

Verder al 2 dagen last van een jeukende Clitoris (oh dat klinkt gek!) Voornamelijk 's avonds dat ik er echt last van heb. Gisteravond werdt ik echt gek van de jeuk dat ik met een koude lap tussen mn benen ben gaan liggen om de jeuk te verminderen. Vannochtend dus maar even de ha gebeld, om een schimmelinfectie uit te wijzen. De assistent gaf aan dat ik niet langs hoefde te komen omdat naar haar idee het niet klonk als een schimmelinfectie omdat ik alleen op dat plekje jeuk heb en niet continu. Verder geen irritatie of vieze afscheiding. Huisarts zou terug bellen voor een telefonisch consult (scheen ook heel druk te zijn) Die gaf aan het zekere voor het onzekere te nemen en me een recept voor te schrijven tegen een schimmelinfectie die geen schade had voor de baby. Mocht de jeuk blijven, dan toch even langs komen. Vanmiddag dus maar even langs de appotheek.

14. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Zieken beterschap meiden!!

@ Buikenparade leuk zeg!! En idd al een heel verschil!!

@ All, oh ben zo boos!! Komen die stomme bankenbezorgers....tillden de nieuwe bank naar binnen. En gevraagd of ze de oude even op elkaar willen stapelen ergens anders in de kamer..... deden ze en toen kwam het tekenen.... Dus ik vraag nog of ze de nieuwe bank niet uitpakken aangezien deze helemaal verpakt zit met karton en berschermpapier en plastic!!!!! Helemaal rondom! Krijg ik als antwoord: "nee hoor mevrouw dat doen wij niet meer en de troep nemen wij ook niet mee". Nog gevraagd of hun het er dan wel af willen halen want om een zwangere dat alleen te laten doen (die bank moet dan dus opgetild worden om alles aan de onderkant weg te halen) maar hun antwoord was nee. Nou je snapt dat het woord 'fooi' ook niet in mijn woordenboek voorkwam!!! Net dus alles zelf gedaan!! Volgens mij ziet het er wel goed uit, niks geks, maarja mijn mijn komt met een uur a 1,5 thuis dus kijken of die nog wat ziet. En kan hij mooi de troep opruimen want heb alles zo op een hoopje gegooid. Ga nu eerst eens kijken of die bank lekker ligt hahahahahahaha.

15. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @rammel: wat onwijs leuk zeg, je buikenparade!! Mooie buik is het al zeg.
    Maar ehhh, tussen de laatste 2 zit volgens mij 4 weken… hihi

@ weegschaaltje: beterschap. En je kids volgende week woensdag weer naar school, zal wel wennen zijn. Ze hebben lekker lang vrij gehad dan.

@ lovepeet: hier nog 1 die je voor gek verklaart ;).

@ macmazst; hopelijk is de jeuk snel voorbij.. het is nou niet echt een plekje waar je even fijn kunt krabben….

@ mama van 1: balen zeg dat die mannen je niet even helpen… enne, ligt ie fijn??

Hier is beneden nu alles afgesopt... nu nog even de ramen wasssen in de keuken en bijkeuken en denk dat ik het daar dan maar bij laat... alhoewel stofzuigen en dweilen nog steeds moet, maar weet niet of ik daar de puf voor kan opbrengen nog.

16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mamavandaan, fijn dat je terecht kan bij de dokter, hopelijk krijg je iets waarmee het overgaat!

@ lovepeet, balen van je kiespijn zeg! sterkte! EN wa betreft je CP verhaal, ik denk dat je een goed keus maakt, jammer dat het zo moeilijk is om zoiets eerlijk te zeggen (tjaa... schoonouders...) niet te veel stressen he meid!

@ parr1983, hihi, ook een scrapverslaafde he!

@ triessie, gefeliciteerd met jullie 4 jaar!

@ verlof, hier heel laat pas, 22 november! (nog 38 dagen....tel al af...) en dan 18 weken! 1 april begin ik weer!

@ mamavan1, is je bank er al? veel plezier vanavond bij de zw-cursus! en ben benieuwd naar dat schilderij van jullie. Lollig van die tompouzenopmerking trouwens! hihi! Ik als dat de bank er was, wat een service zeg van die bezorgers! NOT!!!! en ligt ie lekker?

@ minkie86, fijne vakantie!

@ jufkyjo, poets ze en op autojacht las ik!

@ Romy, fijn dat het meisje je kan helpen, hopelijk gaat het vanmiddag meevallen voor je en krijg je geen buikpijn! Jairo naar de dreumessen, leuk hoor! Hier gemengde groepen van 0-4 jaar op het KDV.

@ patroeschka, zo das lekker op tijd met je sinterklaas inkopen, hihi! nou lekker toch!

@ lucindalice, beterschap! misschien moet je iets afzeggen en lekker een tukkie gaan doen? Knuffel!

@ rammel, mooie buikenparade zeg! en inderdaad dat gevoel van de buik optillen is wel leuk he!

@ lovepeet en Rammel, me = ook een wintermens!!! Heerlijk vind ik het!

@ weegschaaltje, beterschap en knuffel!

@ macmazsy, ook beterschap voor jou, hopelijk helpt het tegen de jeuk!

Jeetje wat kletsen weer! *duim omhoog*
    Hier druk aan het werk, en mijn pauze gebruik ik om hier te lezen en mijn broodje ondertussen op te eten.
    Nu is ie alweer om! Bye bye ladies!

17. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Verrek!!! Shit zeg! :( Hahaha! Had ik zelf helemaal niet gezien! :$ :x

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    pfff tandartsen !!! hebben ze pauze tot 2 uur. .. doen ze zo lang over hun boterham !!

19. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ mum2 be: lekker in je pauze even bijlezen. Ik denk dat ik dat ook moet gaan doen als ik weer aan het werk ben, anders gaat het hier vast veel te snel!

@ lovepeet: dan zullen ze vast wel een boel honger hebben zeg, tot 2 uur pauze.. niet normaal zeg.

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    zitten ze er een heel brood weg te kanen daar ofzo :S

Deel Deze Pagina