December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    @alle zieken veel beterschap! Er zijn veel mensen ziek, dus euh het zal er wel weer bij horen die najaarsgriep.

Jeuk, dat lijkt me naar zeg hopelijk helpt het zalfje gauw!

Rammel, prachtige buik heb je!!!!

ik heb een vraag, ben nu ruim 25 weken zwanger en mijn baarmoeder zit nog steeds maar op navelhoogte. Dit was 3 weken geleden ook zal zo...Nu vraag ik me dus af of het kindje wel goed groeit. Buik was bij vorige co 19 cm(23 weken) Ik hoef pas weer in september naar de vk, dus dacht stel mijn vraag hier ff.
    Bij mijn vorige zwangerschap zat ik rond deze termijn al op ruim 3 vingers boven de navel...En veel meer cm. Moet ik me zorgen maken/bellen? Hoe hoog zit jullie baarmoeder als jullie liggen op bed?

Hartelijke groet,

Selma

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik weet eigenlijk geen antw
    maar als je het niet vertrouwd
    zou ik je vk bellen

3. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    hmm wil eigenlijk niet voor elk wissewasje bellen, dus dacht ik vraag wat ervaringen hier. Mocht ik er niet uit komen, dan bel ik wel.

Groetjes Selma

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    je belt toch niet om elk wissewasje?
    alsje vragen heb moet je ze stellen daar zijn ze voor

5. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    @ 5 dagen werken, hoog seizoen en mijn vakantie is voorbij, nog een paar weekjes en dan word het weer rustiger!!!

@ romy, lekker wat meer rust nu dus

@ sinterklaas inkopen, wel vroeg, maar begrijp het wel, zou zonde zijn als je straks niets hebt, en iemand anders op pad moet sturen

@ verlof, hier nog 74 dagen, dan heb ik verlof, moet tot 7 november.

@ baarmoeder, geen idee hoe het zit, ik zou ook bellen als ik het niet vertrouw, daarvoor zijn ze er en ze krijgen er voor betaald hoor, om jou vragen te beantwoorden,

6. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    goedemiddag iedereen,

ik heb ook even een vraagje,

kan het zijn dat ik savonds begin last te krijgen van harde buiken?
    en kan dit kwaad?

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    pff nadat ze eindelijk heel hun brood op hadden bij de tandarts heb ik een afspraak kunne maken
    voor morgen ochtend om 11 uur
    word ik geholpen aan mijn kiezen

mogen ze eigelijk wel gevult worden
    als je zwanger bent

@ mama van 1
    humm kwaad ik heb geen idee
    ik denk dat je dan lekker rustig moet doen
    misschien na weeen van heel de dag druk bezig zijn ?

8. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

Hey,

Ja , Ze hebben 2 maandjes vakantie gehad...En eerlijk veel te lang voor de leeftijd van 6 & 7 :(.
    Na een weekje hadden ze alles al gezien ,En verzin maar iets dan ;)
    Zelf kijken ze er ook terug naar uit,Lekker hun vriendjes weer zien,terug een ritme in hun leventje,Dat is echt wel nodig :p

liefst

9. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Baarmoeder, geen idee. Ik let er eigenlijk nooit op hahaha. Zolang ik de kleine goed voel bewegen en trappen maak ik me niet zo snel druk.

@ Tandarts, 2 uur pauze????? WOW is ie aan het lunchen in een 4-sterren restaurant??

@ Mamavan1, Gewoon wat rustiger aan proberen te doen en dan zal het waarschijnlijk wel afnemen. Harde buiken kunnen geen kwaad zijn alleen niet prettig voor jou!

@ All, zo manlief is thuis en alweer naar de stort met 1 bank en de troep. Dat ruimt op zeg!! Straks de ander naar een kennis brengen en dan zijn wij er weer vanaf. Wel overal pijn nu auwwwww. Maar hij ligt verrukkelijk haha. Ook gelijk even wat bestellingen afgemaakt dus die kunnen zo ook op de post :D. Morgen lekker een rustig dagje denk ik......(alhoewel ochtendje Ballorig hahahaha)

10. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Mijn baarmoeder was afgelopen maandag 21 cm. Ik heb eigenlijk geen idee wat 'normaal' is. Ik denk hetzelfde als mama van 1 'als ik de kleine regelmatig voel, zal het allemaal wel goed zijn'.

2 maanden vakantie is inderdaad erg lang, dan is weer ritme wel erg fijn.

lovepeet, morgen al naar de tandarts, gelukkig maar!!

Wij gaan zo op autojacht!! Ik heb er zin in!

11. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hoiiiiiiiiiiii

doe mijn best....

hier ook fijn aan de ijzer tabletten:x:x

over mijn pijn klachten...vanochtend zei ze (ass) anders toch nog een keer urine inleveren:(:(:( nou nee ga ff elke week urine bellen en dan dus weer een hele week met pijn zitte ze gaan maar wat anders verzinne!!!!

uhh @alle zieken beterschap!!!

@tandarts mag je gewoon heen en ze mogen gewoon alles doen, zelfs als je foto's moet maken hebben ze een schort van lood (is echt loodzwaar:D) en die doen ze je dan voor!

hier ook vannacht niet geslapen van de kiespijn maar ik moet onder al gehel narcose voor mijn kiezen (bedankt meneer de slager:x)
    vorig jaar heeft mijn slager mijn hele kaak verpest door 1 kies te trekken en sindsdien last van al mijn kiezen niet tegelijk maar om de beurt:x:x:x

dus waarschijnlijk moet alles eruit en dan krijg ik plaatjes....
    dus wachten maar tot na de bevalling.. en als het echt ondraaglijk word krijg ik ab voor de onstekingen....

@verlof ben ik het nog niet mee eens dus nog ff achteraan.
    zoals het er nu uitziet heb ik 1 november verlof maar ik wil dus later verlof...alsof ik 6 weken me eigen ga zitten doodvervelen zonder baby en dan als de baby er is weer 2 weken eerder moet beginne...not

hier is lekker de peuter puber tijd begonne fijn......

ook echt weer een baaldag bahhhhhhhhhhhh

gister van me mammie een luiertas gehad :D:D:D
    was er naar op zoek maar ik vond ze allemaal te duur aangezien dit de laatste is...dus ik zag dat ze bij kruidvat lagen voor 13 euro en gevraagd of me moeder hem wou halen en toen wilde ik haar geld geven en dat hoefde niet:D:D en ook gelijk weer een paar stelletjes gehad voor mijn meiden en zelf vorige week ook een stelletje van haar gehad!! I luv my mommie:):)

uhhhhhhhh ben ik nog iemand vergeten....oja rammel leuke foto's!!!

ik las ergens op een forum dat je nog al crea was met foto's!!! en heb er dus ook een paar gezien helemaal top!
    ik wil volgend jaar naast mijn opleiding (ja na 8 jaar ga ik eindelijk beginne, wilde dit jaar al beginne maar toen werd ik zwanger:)) ook een fotografie cursus volgen, ben geke op foto's!!!!!

en over mijn man...hij werkt bij de gemeente en heeft dan 1 keer ik de 8 weken ofzo storings dienst. voor de buitenruimte. hij moet dan mensen er heen sturen om het op te lossen dus hij hoeft er zelf niet heen maar met noodweer kunne de pompen het water niet aan en krijgt hij per minuut iets van 25 smsjes heeeeeeel storend als je een filmpje kijkt, of 's nachts wil slapen...

12. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    oja over de baarmoeder geen idee maar als je twijfelt gewoon bellen!!!!! beter tien keer te vaak als 1 keer te weinig!!

en was ik net ff lekker aan het bijlezen zitten me honden weer vast aan elkaar:$:$:$:$

zo goed opgelet (reu moet geholpen worden maar de da is op vakantie) zitten snachts apart en als ze los zijn let ik de hele tijd op maar nu was ik net te laat:x:x:x:x dus straks weer puppies....

dus bij deze iemand een jackrussel pup?
    worden over ongeveer 8 weken geboren en je heb nu eerste keus:)

13. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    @ luvmyluver,

ik wil graag een hond, ook een jackrussel, maar weet niet hoe lief erover denkt, en ja, het word natuurlijk allemaal alleen maar duurder als ik nu ook nog een hond ga aanschaffen!!!

wat vraag je voor de beestjes?? (wat klinkt dat lullig) misschien kan ik hem overhalen!!!!! :D:D

14. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @luv:$ Puppies en dan ben je zelf ook hoogzwanger!!!
    Good luck, zet ze anders alvast op mp;)

Hier, kapotter dan kapot:( Weer gezwoegd bij dat k*t knol:)
    Mijn verzorgster weet nu alles, dus morgen gaat ze voor het eerst alleen en zaterdag ook, lekker!

Alleen de woensdagen zijn een probleem in september omdat dat 'mijn' mestdag is en zij dan op school zit..... Dus hele maand september word de woensdag nog afzien en daarna neemt ze het helemaal van me over...

Pff zou lekekr gaan koken maar ik kn mn ogen amper openhouden en mn hele lijf is lam...

**einde klaagbericht**:)

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @jeuk; ben naar de apotheek geweest om het recept op te halen, denkende dat ik een zalfje meekrijg. Krijg ik 3 mega capsules mee die ik vaginaal moet inbrengen :$ Manlief lag natuurlijk helemaal in een deuk :x

@baarmoeder; vk heeft bij de laatste controle niks gezegd, dus zou het niet weten bij mij hoe hoog hij zit, maar ik voel de baby vaak 6 cm boven mn navel schoppen, dus denk dat hij lekker veel ruimte heeft daarbinnen.

@kamertje; ik ben helemaal happy! Alles staat erin! Kast gevuld met de kleertjes, moet alleen nog even hangertjes halen, nu ligt alles opgevouwen. Klamboe, verschoonkussen, rolgordijn, matrasje enz. moet ik ook nog in huis halen, maar het is nu echt een kamertje.
    Muren zijn nog wat kaal. Boven de commode willen we uiteindelijk 3 foto's hangen. 1 van mij met baby, 1 van man met baby en 1 van de baby zelf na de geboorte.

Nu heb ik een vraagje over de maten van kleertjes enz.
    Ik heb veel gekregen en ook nieuwe spullen erbij. Nu heb ik 4 stapels met rompertjes in verschillende groottes, maar in 3 stapels ligt de maat 50/56! Er zit zo'n verschil in al die rompertjes dat ik uiteindelijk niet eens meer weet wat nu wat is. Ook heb ik 2 nieuwem, dezelfde romper, 1 zelf gehaald in maat 56 en 1 gekregen in maat 62. Deze zijn dus even groot, zit geen verschil in.....
    Ook met de broekjes en t-shirtjes zit veel verschil kwa maat. Veel dezelfde maten, maar toch 3 verschillende groottes.

16. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Even kamertje spammen hoor :D

Bekijk bijlage 96837

De kast en het nog onwijs lege bedje (zicht vanaf het raam)

17. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    whoehoe,
    ik kom ook mijn buik maar weer eens showen:
    Bekijk bijlage 96838
    meer foto's staan in mijn album :D

18. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    wat leuk op die kast! heb je dat zelf gedaan??

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ baarmoederhoogte, hier ruim 3 vingers boven mijn navel.

@ mamavan1, misschien komen die harde buiken doordat je teveel hebt gedaan die dag?
    Hey, we hebben hier 2 mamavan1's!

@ mama van 1, leuk naar ballorig toe morgen! en fijn dat de bank lekekr ligt!

@ jufkyjo, al een auto gevonden?

@ luvmyluver, jeetje jij hebt ook wat met je kiezen, erg vervelend zeg!
    Hier ook laat verlof idd! vind 6 weken van tevoren heel lang (uit ervaring) en mijn zoontje kwam ook nog later!
    Lief dat je de luiertas hebt gekregen!

@ jufkyjo, zo he, puppies! dat gaat snel! *knipoog*

@ romytamara, vanavond maar ff rustig aan doen dan he!

@ macmazsy, balen van de grote capsules, leuk van je mannetje weer, NOT!! *knipoog* De maten van kleertjes verschillen inderdaad heel erg, kun je soms geen touw aan vast knopen. Ik kijk ook vaak op het oog.

20. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland

Deel Deze Pagina