December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Mooi kamertje en mooie buik!

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
  3. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    macmazsy toen ik je reactie las over die capsules, moest ik ook even lachen, :):) maar meer om de reactie van je man...... zie het helemaal voor me namelijk.
    pest hem gewoon terug, vraag of hij wil helpen met inbrengen *hahaha daar zijn ze meestal heel gevoelig voor*

2 mama's van 1!!! kom je daar nu pas achter;):D8)

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk he! We hebben de kast zo overgenomen, vonden het ook helemaal niet erg dat het erop zat!

5. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    mooi kamertje hoor,
    ik hou van dat groene, helaas mannetje niet :(
    weet nog steeds niet welke kleur wij gaan doen.
    zijn er nog meer meiden die nog niet begonnen zijn aan de kamer
    of ben ik de enige die zo achter loopt??:)

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wgev, nee hoor, pas vandaag kamertje gekocht, krijgen het pas eind oktober. kleuren weten we al wel voor de accesoires en/of muur: paars en oranje.

7. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ok, pffff dacht al, begin ik dan zo laat?? we hebben de meubeltjes al een poosje in huis staan, maar heb echt nog geen zin om te beginnen met verven enzo. erger nog: de kamer staat nog halfvol met spullen, een kast diepvries en rommel wat naar de zolder moet!!!!!
    maar ben het hele weekend vrij, en lief ook, dus dat word kamer leeg halen en verven dit weekend :D
    en dan schiet het alweer mooi op.......

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wgev... hier ook nog niet begonnen aan kamertje. Het kamertje is wel al helemaal kaal maar moet nog elektriciteit aangelegd worden en er moet nog n scheidingsmuur gezet worden.. nog stucen... nog schilderen... laminaat nog leggen en dan moet ik nog een ledikantje kopen dus nee hier ook nog niks aan gedaan en ik denk dat ik "mijn" project helaas uit handen moet geven! Verrek van de pijn in mijn onderrug. Kan s'morgens bijna mijn bed niet uit en nu rond deze tijd begint de pijn weer in mijn rug met uitstralingen naar bovenbenen. Heb vergroeiing van de wervelkolom en wij waren al voorbereid dat ik misschien de laatste 3 maanden plat zou moeten blijven liggen. Dacht zelf dat ik er door heen zou fietsen maar blijkt toch het tegendeel!
    En dan zeggen ze rust houden!!! Ik doe al helemaal niks!!!! Ik veeg n keer door t huis of 1 wasje wegdraaien per dag en dat is het! En dan nog verrekken van de pijn.
    Maandag mag ik naar de gyn en zal dat daar eens aankaarten!

9. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Baarmoeder was bij mij vorige week +1 en bij m'n 1e ging ik ook sneller in de groei. Vk vond dat alles prima ging.

Uitgesteld bevallingsverlof; uhhh een deel zelf betalen... Geen idee, die 4 weken zijn onbetaald. Kun je vertellen wat jou dan is verteld?? Ben wel heeel nieuwsgierig nu.

Mooie buiken en mooi kamertje!

Succes morgen bij de tandarts, idd ze mogen vullingen doen etc.

10. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    oei das wel jammer dat je het uit handen moet geven, ik heb er geen zin in, maar zou het ook jammer vinden er helemaal niks aan te kunnen doen.
    toch echt maar gaan beginnen dus..

11. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik ga op visite

tot morgen, ofzo.....

*zwaai zwaai*

12. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ puppies: Lijkt me pittig over 8 weken… vooral omdat ze dan ook nog 8 weken bij de moeder blijven…

@ macmazsy: mooi kamertje hoor!! Mooie kleur groen heb je gekozen en leuke knuffels!!
    Owww, wat schattig die kleine stapeltjes kleren!

@ wgev: Mooie buik!! En wij zijn ook nog steeds niet begonnen aan het kamertje, maar baal er intussen wel al een beetje van.

@ mum2be: Ik heb geen puppies hoor… weet even niet meer wie wel.

@ miranda: Wat vervelend zeg dat je nu zoveel pijn hebt steeds en dat terwijl je al zo rustig mogelijk doet. Hopelijk heeft de gyn nog tips.

13. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ jufkyjo, oeps, gaat ook zo hard hier! hihi!

@ diegene met de puppies, lijkt me wel heftig idd! qua verzorging etc.

14. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Luvmyluver krijgt de puppies! volgens mij!

@ jufkyjo, nog een auto gezien?

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel doorgelezen maar weet het allemaal niet meer, moet nog een stukje schrijven voor het twee weken bericht voor school.......enz enz enz......

Kom morgen weer mee schrijven, heb weekend!!!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh hier willen we ook met de babykamer beginnen, behand is binnen maar nu is dat niet handig, zoonlief slaapt dan minstens nog een half jaar in dat kamertje, weet niet of ik dat dan leuk vind, of eerst zijn kamer afmaken maar de meubels komen pas eind oktober.

@Harde buiken, nee dat is niet het gevoel van een opgeblazen buik of gespannen buik maar echt een bal in je buik.
    Althans zo is het mij altijd uitgelegd. Harde buiken mogen in principe ook geen pijn doen.
    (harde buiken ontstaan ook door het samentrekken van je baarmoeder en die kan je ook krijgen door de oefenweeen)

Hier morgen met zoontje naar het ziekenhuis voor zijn oog, slik....

17. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    whahahahahahhaa

nou ik krijg ook gewoon een baby net als jullie:D:D:D:D

maar idd ik was het. maar de puppies zijn er nog niet en ik weet ook nog niet zeker of ze komen... ze hebben pas 1 keer vast gezeten.

en de verzorging valt wel mee, het zijn maar kleine inimini hondjes zo groot

18. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    en zo groot als ze weggaan

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    oooooooooooooo
    smelt wat een lieve pupies !

20. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hier gaan we volgende maand pas beginne...eerst moet de slaapkamer van die meiden gedaan worden en dan eindelijk de babykamer

Deel Deze Pagina