Had je al succes gewenst, maar wil het best nog eens doen hoor! Hahaha! SUCCES!! Hebben jij geen last van duizelingen en flauw vallen als je op je rug ligt? Ik had het voor het eerst bij de 20weken echo. Door mijn zware buik werden mijn aders afgekneld, waardoor ik zowat OUT ging! Een week later moest ik ook naar de tandarts voor het vullen van een gaatje, maar dat ging niet echt lekker. Ik viel weer bijna flauw en had het zweet op mijn hoofd staan. Ik kan niet langer dan 5 minuten op mijn rug liggen, dan gaat het fout...
Wat een weer Gelukkigs staat er wat leuks op de planning! Snel aankleden dus maar. Tot zo mama van 1 en Lesly
Heb ik wat gemist? Wat voor leuks heb jij op je planning vandaag dan, Romy? Heb net een nieuw topic geopend... Zouden jullie het misschien even willen lezen en eventueel advies willen geven? Alvast bedankt! http://www.zwangerschapspagina.nl/kraamtijd/227858-bepaalde-mensen-niet-op-kraambezoek-willen-hebben.html#post8109258
haiiii @lovepeet suc6 bij de tandarts! @springmuis ach wat een schatje @mac die kleertjes komen vanzelf voor je het weet denk je , misschien toch een grotere kast @jip ik woon in leiden @rammel ik heb de d60 maar moet nog ff een andere lens halen... en ik wil het ook alleen voor de hobby!!! @goof suc6 met je kleine mannetje vandaag...het arme schatje @ hier 25 weken jeeeeeeeeeeeeee dokter heeft gister nog gebelt..... moet nu toch de rest van de zw aan de ab maar dan maar 1 per dag..... en ze gaat nog ff overlegge met mijn eigen dokter want die had het over onderzoeken bij de uruloog....maar dan ben ik bang dat ik dus de rest van de zw op het zh moet blijven en dan gaat me thuis bevalling eraan:x:x dus maar hopen dat ik het kan rekken met de ab... gister kwam mijn schoonzusje langs met de kiddies ff naar ziza kijken... en toen vertelde ze dat hun ook voor een derde gaan!!!! helemaal leuk...ik hoop voor ze dat het snel raak is! me moeder komt zo ff naar piet kerkhof ben ik al zooooo lang niet geweest!!!
Wij gaan even naar ballorig met de kids! Tis zo'n rotweer dus komt perfect uit, anders moesten we de hele tijd binnen zitten. Ik ga vanmiddag even je topic bekijken meis! @luv have fun bij pietje!
Gezellig! Heb hier geen vervoer helaas.. ja een fiets haha. Volgende x wil ik ook best mee hoor (als jullie dat willen).
Justin is nu even op de vtech v smile (wat een uitvinding ) aan het comtjuteren zoals hij het zelf altijd zegt haha.
En rompers.. hier alles nog van Justin de eerste maten, is neutraal van kleur. Vind 3,50 per romper niet echt goedkoop ofzo.
@ auto: We hebben 3 autos gezien die misschien wel iets voor ons zijn, maar dat zijn alle 3 splinternieuwe. Nu hebben we begrepen dat de wegenbelasting er binnenkort weer bijkomt voor die autos, dus dat ga ik vandaag maar eens uitzoeken. Als dat zo is, is het misschien net zo slim om gewoon een tweedehands auto te kopen @ luymlover: Owwww, ze zijn wel superschattig. Wij hebben ook een jack russel, heerlijk eigenwijs beestje, maar wel heel lief! @ lovepeet: Zo, al lekker een kast vol! Leuk. @ springmuis: mooi echo! @ jip: Ik moet ook nog maar zien of het gaat lukken in de pauze haha. En hoe is het werken gegaan??? Heb je een leuk klasje? @ rammel: altijd leuk shoppen met 15% korting. @ lovepeet: Zet m op bij de tandarts. @ romy en mama van 1: heel veel plezier met de kids in ballorig!
Nee, is het ook niet, maar ik vind het wel waard voor wat je ervoor krijgt (kwaliteit). Maar ik kan natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken
NEEEE, alles getypt, en weg is het, ok gauw overnieuw springmuis je hebt me overtuigd met je mooie echofoto, ik ga zo nog een afspraak maken bij het echobureau. wat ziet het er mooi uit!!!! hondjes, wat een lieve puppiepoppebeestjes!!!! mama van 1 je hebt pb!! @hier, mijn eerste slapeloze nacht door onze zoon gehad!!!! ik heb er van gehuild zo erg was het!!! ben om 23:30 naar bed gegaan toen was ons kleine mannetje ook wakker, helaas was hij dit om 04:30 nog!!!!! en ik kan echt niet slapen als hij zo ligt te schoppen. om 03:00 dus huilend mijn vriend wakker gemaakt, want o wat was ik moe, niet dat hij helpen kon, maar toch, ik wist het even niet meer. Om 05:00 uur werd het eindelijk rustig, helaas van korte duur, want ons ventje werd om 08:00 uur weer wakker om vervolgens weer lekker feest te vieren in mijn buik!!!! hij is nu nog wakker!!! al met al 3 uur slaap en nu zo naar mijn werk, 9 uur er tegen aan, wat een dag!!!!
@ springmuis, wow! mooie echo foto zeg! @ triessie, heerlijk relaxen in de sauna vanavond! lekker hoor! @ rammel, die rompertjes van de HEMA zijn heerlijk inderdaad! (hier wil ik geen andere) Lekker wezen shopen bij de prenatal! altijd leuk! @ lovepeet, succes straks bij de tandarts. @ romytamara en mamavan1, naar ballorig las ik, gezellig! veel plezier! @ luvmyluver, de hele zw ab innemen dus, hopelijk kan je dan gewoon nog thuis bevallen en dam je het daarmee in! De HEMA heeft ook vaak 7 paks rompertjes in de aanbieding, die zijn ook heel fijn! dus gewoon ff op de folders letten! Hier lekker niks doen dagje, alleen een was en verder lekker chillen!
ja he. Hoop ook dat het geen voorteken is voor straks als hij er uit is heb geen zin in slapeloze nachten omdat hij niet wil slapen!!! Weet wel, klinkt een beetje raar misschien. Maar sinds afgelopen nacht begin ik me toch een beetje zorgen te maken. Hij is al een week heel druk, vannacht sloeg alles echt waar!! ik hoop dat dit niet de hele zwangerschap gaat duren, nu gauw naar mijn werk (hopen idd dat ik het volhoud, moet wel de hele dag staan!) *zwaaizwaai*
Werk ze! En mijn zoon was ook altijd heel druk in mijn buik, dus wij voorspelden ook een megadruk ventje, hier viel het 100% mee. Nu weer een drukke beeb!
wgev: mooie buikfoto!! macmazsy : leuk kamertje! luvmyluver; wat een schatige puppie foto,s!! springmuis: wat een mooie echo! wat een regen tog weer buiten!
wgev, jeetje zeg dat is wel erg vervelend als je zo je hele nacht uit je slaap gehouden wordt. en idd... als dat wat zegt over straks...
Hi lieverds, Wat zie ik toch weer een berg mooie foto's voorbij komen, 3D-echo, buikenparade, puppies, kinderkamertje.....heerlijk!!! Hier gaat het bergafwaarts, vannacht huilend van de pijn wakker geworden en op de rand van het bed moeten zitten om de harde buiken op te vangen. Nu heel erg lang uitgeslapen, maar nog 'misselijk' van mijn buik. Ga manlief nu maar eens bellen of hij de verloskundige voor me wil bellen, want in mijn achterhoofd voelt het toch niet helemaal juist.... Als ik weer wat fitter ben ga ik meer hier zijn en meer lezen, nu alleen even boterhammetje eten achter de laptop met zp en dan weer vlug het bedje in. Liefs Alice
@ Lucindalice, he meis wat vervelend weer, idd even de VK bellen want dit lijkt me ook niet helemaal normaal! Sterkte!!