December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @drinken uit een beker: hier nog de tuitbeker. gewone beker slaat hij zo achterover. dus krijgt dan de hele inhoud over zich heen. oefen er wel zo af en toe mee.

@eten: hier ook zelf willen eten. soms een drama. overal ligt wat. maar als het iets is wat meneer erg lekker vind mag ik wel helpen.

@lovepeet: wat vervelend dat je zo'n last van je tanden hebt.
    ik zou dus echt niet mee gaan naar centerparcs. helemaal niet omdat het niet echt klikt tussen jou en je schoonma. maar ook dat hun dan jouw kleintje mee moeten nemen in de auto terwijl jullie met de trein moeten.
    haha hier ook liever regen. heerlijk en super gezellig.

@triessie: nog gefeli met jullie 4 jarige trouwen. ooooo heerlijk naar de sauna. even genieten.

@rammel: nee die man lag niet op koeling. hij lag nog gewoon op zijn bed en familie had veel tijd nodig voor het afscheid. wel logsich natuurlijk. zo plotseling overleden. dit had niemand aan zien komen. maar was voor ons zeker geen pretje. was ook blij toen we hem naar het mortuarium konden brengen.
    mmm mn verlof gaat geloof ik 10 november in. alleen moet ik in die tijd nog ergens vakantie opnemen dus die plan ik net voor mn verlof.
    hoe heb je dat met die foto's gedaan. heb namelijk om de 2 weken een foto en lijkt me ook wel leuk om ze zo achter elkaar te zetten. kun je echt goed verschil zien zeg.

@mamavan1: wat leuk een nieuwe bank, maar wat stom dat die lui niet effies die bank eruit kunnen halen. is toch een kleine moeite voor hun. en nu heb je het zelf gedaan. mutsie. denk aan je beeb en jezelf.
    zal eens kijken naar die mutsjes. alleen moeten we dan wel effies eens zijn over de naam. haha.

@romytamara: fijn dat dat meisje je zo kan helpen.
    hier gemengde groepen op t kdv. maar wat worden ze groot he.

@patroeska:haha al sinterklaasinkopen gedaan. maarja je hebt er in ieder geval goed over na gedacht en gelijk heb je.

@lucindalice: konden ze geen rekening met je houden. bah vind het zo vies he dat roken. sommigen doen dit ook in de auto. bah. zit je in zo'n kleine ruimte. hoe is het nu ondertussen. hopelijk voel je je wat beterder.
    balen meid,maar waarom bel je zelf de vk niet. kun je precies uitleggen wat je voelt.

@weegschaaltje: beterschap meid. hopelijk voel je je vandaag al iets beter.

@macmazy: hoe vervelend is jeuk van onder. maar wat bizar dat je niet effies langs mag komen. hier dus ook een schimmel en net een kuur gekregen. wat voor kuur heb jij nu dan? ow zie het al. jij hebt die paaseieren. heb ik voor mn zwanegrschap gehad. maar hielpen bij mij niet. mooi kamertje hoor.

@selma:weet eigenlijjk niet hoe hoog mn bm zit. zal er vanavond eens naar voelen.

@goofychick:wat heeft je zoontje met zn oog dan?

@springmuis:wouw wat een super mooie echo.

@wgev:jeetje wat een nare nacht. hopelijk word die kleine wat rustiger en kun jij een beetje slapen aankomende nacht.

@all: jeetje wat een hoop bij moeten lezen. vanmorgen naar de dokter geweest. heerlijk hoor met de benen wijd. haha. maar goed. heb nu gyno miconazol gekregen met inbrenghulzen. bij de apotheek zeiden ze dat ik de hulzen niet te ver moest inbrengen. dus vanavond maar eens kijken.
    heerlijk weertje nu. haha. moest ik verdorie ook nog een eind bij de dokter vandaan parkeren. moest wachten voor een plekje. er ging iemand weg en wil ik erin rijden scheurt er zo een auto voor me de parkeerplek op. ja hallo. sorry hoor maar heb wel even mn raampje geopend en gezegd dat ik hier stond te wachten en ze komt aanrijden en parkeert zo. ja zegt ze je hebt je knipperlicht toch niet uit. noujaaa. ik zeg tegen dr blijfmaar lekker staan zoek het uit. ga wel ergens anders heen. trut. haha. pfff.
    en het grappigste is dat toen ik moest wachten een oude juffrouw van de basisschool binnen kwam. en ze zat me zo aan te kijken en opeens zegt ze. jaaa nu zie ik het. jij bent er toch 1 van die en die. haha. ja. ja jij hebt bij mij in de klas gezeten. haha. ja
    o en is dat jouw zoontje ahhh. ja zo bizar om te zien dat ze allemaal al kleintjes krijgen. ze was juffrouw van groep 3.
    nou ga mn zoontje even op bed leggen. kan mama weer effies bijkomen haha.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Even een update, ik moet nu onder de hete douche en met een warme kruik op bed gaan liggen en daar de komende tijd niet meer uit gaan komen. Als de weeën om de 10 minuten blijven komen dan komen ze aan huis om op te meten of er ontsluiting is.
    We blijven even 'hopen' op een simpele blaasontsteking.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh meid!! hou je idd rustig! de kleintje mag er nog niet uit! veels te nat en koud en te vroeg ook! KNUFFS!!!!

4. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    o luc dat is wel sirieus!!!!!

nu lekker ligge en niet meer bewegen!

strekte meis!!!

5. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @mamavandaan nou ja zeg wat een aso zeg!!!!

6. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @lucindalice:rustig aan doen jij. dan toch liever een blaasontsteking toch. jeetje meid. sterkte.

@luvmyluver: ja echt aso he. kon ook echt niet laten om even te melden dat ik al stond te wachten tot die auto zover was dat ik erin kon. sommige mensen.

7. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lucindalice, heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook een keer gehad. Ook echt een soort weeen om de 10 minuten en heel erg misselijk met overgeven erbij. Een warm bad genomen en daarna met een warme kruik en een gram paracetamol in bed gekropen. Ben toen in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het over. Daarna ook nooit meer teruggekregen en pas behoorlijk over tijd bevallen. Sterkte, ik weet hoe beroerd je je hierdoor kunt voelen.

8. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mamavandaan, oh men... echt asogedrag ja, goed dat je er wat van zei! zou ik ook doen!

@ Lucindalice, oh meid hopelijk zakt het wel af, wat dit is niet goed zo! *duim duim*

9. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Zo ben ik weer, zoals jullie al gelezen hebben was ik samen met Romy in Ballorig. De kids hebben zich prima vermaakt en zo lief samen....... Zeker voor herhaling vatbaar :D.

Enne patroes van mij mag je wel mee hoor ;).

Net nog even snel de markt over geweest en nu even lekker liggen. Ben kapot van een ochtendje Ballorig hahahaha.

10. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe

Oh mèn! Zit hier gewoon met de tranen in mijn ogen. Ik schrik me kapot van je berichtje! Sterkte meissie!!! Hou je goed rustig!!!!! KNUF!

11. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT LUCIN ik lees het nu pas!!!!!! WEEEEN????!!!!!!! Heel veel sterkte meis en hopelijk zakt het snel af!!!!

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik bewerk de foto's in Photoshop. Maak je de foto's ook steeds op dezelfde plek? Ik wil ze best voor je op een rijtje zetten hoor :) Kleine moeite!

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @luc; oh meis, voorzichtig aan hoor! Blijf maar lekker liggen en hopen dat het hier bij blijft!

@jeuk; had alleen gisteravond jeuk, dit is al 3 dagen zo, enkel voor ik ga slapen dat de jeuk opeens op komt zetten. Heb gisteren zo'n 'paasei' ingedaan. Vannacht voelde ik opeens vanalles lekken! Dit stond ook al bij de beschrijving dat dit kon gebeuren. Gelukkig had ik een inlegkruisje :) Nu nog 2 avonden en dan ben ik benieuwd of de jeuk minder is geworden.

Net nog even naar de kapper geweest, zag er echt niet uit, en mocht ook wel weer wat vanaf. Straks de maxi cosi ophalen. Zijn we weer een stapje dichterbij.

14. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @macmasy:hier ook 'savonds meer last van jeuk en irritatie. slaap snacht ook zonder onderbroek want dat irriteert zo.
    hopelijk werken de paaseieren wel.
    lekker even naar de kapper. erg kort of gewoon even de punten? hier moet ik ook nodig maar zo weinig zin.
    en lekker de maxi cosi ophalen. jee wat vliegt de tijd toch he. voor we het weten hebben we de kleine in de armen. kan neit wachten.

@rammel: ik maak ze wel op de zelfde plek (of manlief eigenlijk) maar geloof niet dat ze echt allemaal even ver genomen zijn. zal eens kijken. die van jou zien er echt super uit zo.

@mama van 1: fijn dat de kids het gezellig hadden samen.

15. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ lucindalice: Aj, hopelijk voel je je snel wat beter. Oei, weeën, doe maar lekker rustig aan. Hopelijk trekken ze snel weg.

@ mama van daan: vreselijk, sommige asociale mensen. Leuk om je oude juf te zien!

@ mama van 1: leuk dat het zo gezellig was samen met romy en de kids!

@ macmazsy: Leuk, ook al de maxi cosi ophalen!!

16. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    pfff meiden willen jullie mij aan het werk schoppen. haha. niet normaal. ben niet vooruit te branden.
    wilde als mn zoontje op bed lag vast de blauwe muur in zijn nieuwe kamer gaan verven,maar nu zit ik nog op de bank en zal mn zoontje zo vast wakker worden en dan gaat het vast niet meer lukken. dan is hij denk ik ook blauw. hihi.achteraf baal ik er weer flink van. wil die muur klaar hebben. dan kan ik de rest wit verven en het laatste muurtje kan dan zaterdag gescant worden en laminaat leggen
    dan is het klaar. zal binnenkort ook wel gebeld worden dat zijn bed en kast binnen zijn. tja dan moet het toch echt klaar wezen.
    gisteren trouwens al gebeld voor onze nieuwe eetkamertafelstoelen. die worden volgende week geleverd.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lucin meissie toch...........hou je rustig he!!!!!
    Ik heb hetzelfde gehad paar weken geleden, weet je het nog??? Toen liepen de tranen over mijn wangen omdat dat hetzelfde was als hoe de bevalling van zoonlief op gang was gekomen, maar nu niet meer gehad, wel gauw harde buiken maar verder niks, snap niet dat de VK niet direct even langs komt om jou gerust te stellen!!! Bij mij stonden ze meteen op de stoep, raar hoor!!!

Knuff meid!!!

@Oh shoot zoontje wordt wakker!!

@Wgev, hoe oud is je zoontje, kunnen het kiezen zijn???? Of is hij al wat ouder???
    Hier een zoontje gehad wat een jaar niet heeft doorgeslapen (lees 6 x eruit gemoeten) Weet dus wat je voelt!!!
    Knuff

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hema rompertjes 7 pak met zo'n diertje erop zijn SUPPPPERRRRR!!!! Ik heb ze op internet besteld want hier waren ze op. Hele goede kwaliteit.
    Verder heb ik eigenlijk alleen maar witte rompertjes gehad, leuk hoor al die kleuren alleen is niet praktisch wanneer kleintje is doorgelekt, nu kan het lekker met de witte was mee.

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ goof, volgens mij bedoelt wgev het zoontje wat nu in haar buik zit.

Hier zit ik op de wehkamp te wachten, komt mijn LIEF bestelling binnen! ook goed! Zit een zomerjasje bij voor de kleine spruit, hahaha! lekker op tijd he!

20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier is het nog steeds niet gelukt het perfecte geboortekaartje te vinden, we hebben er 1 laten komen en die vind ik 95%, maar ik wil 100 % tevreden zijn, hihi!
    Ik ga rustig verder zoeken.....

Deel Deze Pagina