December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    fijn lucin dat de vk is geweest en je nu zo goed in de gaten houden. Lekker blijven liggen en hopen dat het snel stopt.

Wij gaan waarschijnlijk niet voor een luieremmer. Ik zou niet van vieze geurtjes en volle luiers overal, dus hier gaan ze meteen de kliko in. Voor 's nachts koop ik geurzakjes waar ze in kunnen en dan hup, de volgende ochtend meteen de kliko in!

2. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hallo allemaal!!

Ik heb weer gelezen, maar ben best een beetje moe zo aan het eind van de week...ff uit mn hoofd (en deze keer echt dus sorry voor diegene op wie ik ff niet reageer)

Rammel have fun vanavond! Hopelijk vind je t leuk ik ben erg benieuwd!!

Lucin jemig wat heb je ons laten schrikken, maar gelukkig is er geen onstluiting! Kalm aan doen jij hoor!!!!!

Mama van 1 en romy! Leuk leuk!!!! Gezellig hoor een daggie samen uit

Patroes balen dat je Justin niet meer zelf kunt brengen, wel fijn dat ie ff heen kan gewoon nog dan heb jij je handen even vrij voor jezelf

Juf Ik heb een heeeeeeeeeeerlijk klasje, Wat een verademing met vorig jaar. Tot nu toe dus erg leuk en dik tevreden hopelijk blijft dat zo!

Charmed kalm aan he meis
    Hopelijk heeft het te maken met het in het ritme komen dat je nu zo moe bent!

Hier mn pakketje is binnen eni k ben zoooooooooooooooo blij!!!!! T is echt super geworden!!!! Helaas kan ik niet spammen, want dan zien jullie de namen hihi, maar t is zeker een aanrader om die leuke mutsjes ook te bestellen!!!

Vandaag bij de bekkentherapeut geweest. Ze weet niet meer wat ze nog meer kan doen. Heb nu wel een band gekregen voor de zwaardere dagen als ik moet lopen. En blijf gewoon 2 keer naar mn andere fysio gaan voor de massage. Verder hoef ik bij deze niet meer te komen aangezien ze toch niet weet wat ik daar nog moet gaan doen. Mooi balen dus!!!

Ik heb net lekker anderhalf uur in bad gedobberd, De kleine was heeeeeeeeeeel druk, erg leuk! Nu lekker in bed alles bijlezen en dan lekker slapen
    Misschien tot zo en anders tot morgen, lekker weekend!! De stiefjes komen ook dus ben benieuwd wat het weekend ons weer gaat brengen!

liefs

3. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Jip dank je wel voor je compliment over de mutsjes :D. En schilderijtjes natuurlijk hihi. Rustig aan doen met je lichaam he meis!!! En natuurlijk veel plezier het weekend :D. Nog plannen met ze?? Misschien lekker zwemmen??

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ jip, leuk dat je bestelling zo leuk was!

@ geb, kaartje, hier weer een proefkaartje laten komen, ben benieuwd!

Hier rustig weekendje, behalve zondag, dan een huis vol visite! en geen eens een verjaardag hahaha! Wel gezellig!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meissie, heerlijk he dat verlossende woord van de VK, toen die bij mij weg was heb ik eerst een potje gehuild. Je zal waarschijnlijk nu nog geregeld last van harde buiken krijgen waarschijnlijk, rust is iid een must nu!!!! Ik ga hiervoor de ziektewet in. En ga op arbeidtherapeutische basis werken, werk jij nog? En wat doe je???
    Want je moet ook echt minder gaan werken als het kan.

(bij mij houden ze het op een geirriteerde baarmoeder)

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhhh ik heb zo'n leuk pakje van Noppies besteld, morgen waarschijnlijk binnen, we hadden al drie pakjes en een daarvan zou het geboortepakje worden, maar nu ik deze zie......

Oh tip: wanneer je wat van noppies koopt als de kleine geboren is, koop altijd een mt groter, over het algemeen valt Noppies nl klein.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @buddy romy, hou maar rekening met datum 14/15 dec........ik kreeg bij zoonlief destijds opeens in de auto een datum door van 12/13 januari..................dusssss tja.............

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    @stiefjes hier....zwemmen is msischien wel een goed plan! Ik weet alleen nog niet of ik er wle ben. Als de bekkenband helpt ga ik met een vriendin op pad. Ik geniet een stuk minder van de bezoekjes van de stiefjes sinds t gezeik met ex en de beschuldigingen. Maar goed ik heb ze nu al sinds de laatste week van juli niet gezien dus op zich is dat ook wel lang

@mum2be
    waar bestel jij je proefdrukken? ik zie op internet door de bomen t bos niet meer!

9. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ jip27, ik heb er nu 2 besteld bij geboortekaartjes.nl (goede service), maar ik heb echt wel 100 sites afgekeken en het was het allemaal niet...

@ goofychick, Lucindalice zit al thuis, ze heeft nu tijdelijk geen werk.

10. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hey Lucin,

doe je rustig aan?? Heftig en schrikken hoor.

Succes en sterkte, Selma

11. mama van 1

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kan niet slapen!!!

@ goof hier een noppiesverslaafde, de kast van zowel mijn dochter als mijn kleine man ligt alleen maar vol met noppies! Vind het een supermerk! En ik moet zeggen dat de maten wel goed lopen sins de kleding van vorig jaar. Ik kocht ook altijd een maat groter omdat het klein viel, maar dat is nu niet meer zo..... Ze hebben het goed aangepast, ze kregen vast een hoop klachten erover. Wat voor pakje heb je besteld??? Leuk leuk :D.

@ jip Ik hoop dat die band goed helpt!!

Nou we gaan maar weer eens een poging doen pfff

Truste!

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Lucindalice: Fijn om een berichtje van je te lezen! Ik hoop voor je dat de pijn is afgezakt. Heb je nou ook kans dat je tot het eind van de zwangerschap plat moet liggen? Of is dit tijdelijk? Sterkte!!

@ Patroeschka: Vervelend zeg! Weer een stuk inleveren!

@ mama van 1: Wooow, dat klinkt mooi antraciet/blauw! Je bent lekker crea bezig he! Hahaha! Leuk!
    Uiteindelijk nog wat kunnen slapen?

@ Jip: Waar heb je de mutsjes besteld??
    Lekker dan, dat je bekkentherapeut niks meer voor je kan doen. Zit je dan mooi mee!
    En ja, in bad liggen, heerlijk he! Bij mij is de kleine dan ook altijd super druk! Ik vraag me dan altijd wel af of hij/zij het nou eigenlijk wel leuk vindt. Misschien is het wel te warm en schopt ie daarom zo… Ga me dan altijd vanalles in het hoofd halen, stom he!

@ ????: Er was toch iemand die met haar zoontje naar het ziekenhuis moest voor de ogen? Hoe is dat afgelopen??

Zo, het bijlezen viel deze keer behoorlijk mee! Hahaha!
    Gisteren dus de 1e cursusavond gehad. Was heeeeeeeeeerlijk! Wat enorm gezellig zeg! Lekker klein groepje ook, er zijn nog 3 andere paren die ook meedoen. Het was gisteren vooral uitleg over wat de cursus inhoudt en wat we allemaal gaan bespreken en jezelf voorstellen enzo. Vanaf volgende week moeten we ook een matje meenemen (HAHAHAHA!), dus dat word nog wat!

Ik ben gisteren (en vandaag ook nog) behoorlijk terug gefloten door mijn lijf. Ik voelde me erg goed, dus ik heb gisteren veel te erg aan mijn nesteldrang toegegeven. Jeetje, ik heb daar echt wel last van! Had het er met mijn vriend al over dat ik nieuwe gordijnen wil, nieuwe eettafelstoelen en een nieuwe salontafel. Het staat me ineens allemaal niet meer aan! Erg he! Maar gisteren heb ik dus de dressoirkast helemaal opgeruimd. Van binnen, buiten, voor en achter. Dus ik heb met die kast lopen slepen, met de stofzuiger erachter, kabels wegtrekken en de boel weer terug duwen… Ja, te gek voor woorden natuurlijk. Had gisteren dan ook voor het eerst last van mijn bekken/lies. En nu heb ik enorme spierpijn in mijn bovenbenen en rug. Pffff…
    Ik wou vandaag de badkamer en de wc eigenlijk schoonmaken, maar ik ga nu eerst maar eens douchen en kijken hoe ik de dag doorkom.

Fijne dag allemaal!!

13. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen!!
    Gister heerlijk genoten van m'n daagje sauna, beeb weinig gevoeld dus die was ook ontspannen haha... thuis kwam er weer beweging in!

Lucin: hoe is het vannacht gegaan?

14. mama van 1

goedemorgen,

@ rammel, die mutsjes had Jip bij mij besteld :D. Heb een webwinkel toch ;). Ben zelf ook heel benieuwd naar de badcape maar de kleuren zijn al goed. Hahaha. Als ie klaar is zal ik wel een foto plaatsen. Gelukkig heb ik nog wel kunnen slapen tot nu. Ga er zo ook maar uit, de schoonmaakster komt zo. Wel rustig aan doen he!! Gewoon een to-do lijst maken voor je mannetje hahaha. Wat leuk dat de curcusavond zo super was!! Is het elke avond met je partner??

@ triessie, oe dat klinkt erg lekker inderdaad! Die kleine van jou komt straks relaxed ter wereld haha.

Vandaag 26 weken! Jeeeej hihi.

15. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Lucindalice : hopelijk blijft je baby nog even zitten! veel sterkte!

rammel: wat leuk dat je cursus zo goed bevallen is!

weet iemand mischien waar je leuk zwangerschaps jurkjes kan kopen met lange mouwen?
    want ik ben nou al zo,n tijd op zoek maar ik kan ze niet vinden.
    ook omdat ze overal nog de zomer colectie hebben hangen.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi lieverds,

Vannacht een redelijke nacht gehad, maar een paar keer wakker geworden en de contracties zijn niet meer zo heftig/pijnlijk en komen niet meer zo vaak. Wel een opluchting dus. Ukkie trappelt ook flink, dat is fijn! Straks komt de uitslag van de urine-kweek, ik hoop eigenlijk dat hij positief is, dan hebben we tenminste een oorzaak! De verloskundige dacht dat het ook zou kunnen komen doordat de kleine redelijke groot is en ik niet zo heel groot en je rond deze tijd vaak groeispurts ziet die contracties teweeg kunnen brengen. Verder zit ik inmiddels alweer anderhalve week thuis, dus te veel kan ik niet gedaan hebben toch?
    Ben nu wel echt moe en heb flinke spierpijn.....

@ Goofy, ik heb even geen werk, over 2 weken ga ik wel weer 2 dagen in de week studeren als de buik het toe laat. Ik wilde nog wel een waarneming gaan doen, maar dat lijkt me nu echt niet verstandig.....

@ Rammel, dit is de 2e keer deze zwangerschap dat ik er last van heb gehad, alleen was deze keer heftiger. Ik denk dat ik er wel rekening mee zal moeten houden, maar volgens mij hoef ik niet continu plat?

Fijn dat jullie allemaal zo meegeleefd hebben!!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Triessie, heerlijk he!!! Ik ga binnenkort met mijn dinnetje ook naar de sauna, de een na laatste keer met elkaar was toen zij zwanger was en ik nog steeds niet. De laatste keer was toen we een maand voor deze zwangerschappen zaten......en nu wordt het dus allebei met een dikke buik, een dikke week na elkaar uitgerekend......

18. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ jip: Fijn dat je een heerlijk klasje hebt!! Lekker genieten dan! Veel plezier dit weekend met de stiefjes.

@ mum2be: Leuk, alweer een proefdruk. Wij weten nog niet zo goed wat we moeten gaan doen. Ik denk dat ik het zelf wil bedenken en ze dan door een ander laat maken…

@ goof: bijzonder zeg dat je de datum nu al ‘weet/voelt’.

@ rammel: haha, die nesteldrang, maar ja, vandaag heb je er last van. Hopelijk helpt een warme douche!

@ morgenzon: Ik had ook al gekeken, maar nog niks gevonden.

@ lucin: Fijn dat alles nu weer wat rustiger is en gelukkig voel je de beeb goed!

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lucin fijn dat het beter gaat, dat gevoel had ik ook wel bij je, en iid je moet er rekening mee gaan houden dat je het vaker zal krijgen, je hoeft niet plat hoor, maar je eigen lichaam wel in acht nemen. VK bij mij wilde ook dat ik halve dagen ging werken, maar dat gaat in het onderwijs niet, maar nu een goede regeling met directrice getroffen.
    Vanaf maandag lopen we dubbel, dus kan ik mijn vervangster in gaan werken en evt naar huis als het niet meer gaat. HEERLIJK!!!
    (zeker nu ik de knop om heb gezet)

Waarneming??? Wat doe je voor werk dan???

@Jip heerlijk dat je een leuk klasje hebt!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    BABYDUMP..............ik heb twee hele leuke van NOPPIES geloof ik, en een leuk groen vest erop.......andere is bruin met beige, echt geweldig!!!
    Mamalicious heeft ook altijd leuke dingen.

Deel Deze Pagina