Knap dat je het wel wilt gaan proberen! En ja... Fv kost geld en zeker met 2 kindjes gaat het heel hard!
@voeding; hier wil ik zoizo beginnen met borstvoeding (als het lukt dan he) zolang ik dan verlof heb wil ik dit blijven doen en als het naar het kdv gaat weet ik het nog niet, ligt er een beetje aan hoe het allemaal gaat. Mocht ik toch flesvoeding gaan geven, dan wordt dit zoizo hypo allergeen i.v.m. de vele allergieën (o.a. koemelk allergie) van mn man.
Ik wil eerst bv proberen. Bij mijn zoontje is het niet helemaal gelukt. Heb toen een aantal weken gekolfd tot ik borstontsteking kreeg. Dit keer ga ik ook een bv cursus volgen. Kijken of ik daar iets van opsteek. Hopen dat het me lukt. Zo niet dan ga ik over op fv. Mijn man heeft eigenlijk liever dat ik gelijk op fv overga, omdat het bij mijn zoon veel van mij gevergd heeft. Kolven en om de 3 uur voeden = weinig tijd voor slapen !
@Hydrofiele luiers zijn top, en kunnen lekker met de witte was mee, ik gebruik ze nu nog voor zoonlief. @DEFINETLY......BV!!! Ondanks de pijn die ik heb gehad vanwege spruw, en ondanks ik een hongerwolf had...........BV!!!! Verder moet dat iid iedereen voor zichzelf weten, ik heb zo mijn redenen ervoor. TIP, maar BV foto's, althans ik vond en vind die nog steeds erg intiem en mooi van mij en zoontje.
Hier flesvoeding, bij dochter was het zwaar (aanleggen, bij- voeden, kolven, tepelhoedjes, pijn) het heeft toen teveel van me gevergd emotioneel. Ik kies nu voor meer ontspannenheid voor de kraamweken! Vanmiddag weer naar psycholoog, is de eerste x na de intake. Trouwens mijn vk gaf ook advies tijdig eveturel slaapmedicatie te vragen. Wat zijn de risico's dan want ik heb verder (nog) niet doorgevraagd?
Bedankt voor jullie reactie's. Bedankt ook, dat er geen discussie uit voort is gekomen. Ik twijfelde eerst of ik die vraag wel moest stellen, maar eigenlijk absurt, want het is een doodnormale vraag natuurlijk! Wil sowieso even zeggen dat ik dit decemberclubbie enorm gezellig vind!! Er is hier (volgens mij) nog geen moment van ergenis geweest, alleen maar gezelligheid, respect naar elkaar toe en bezorgdheid om elkaar. En ik ben hartstikke blij dat ik in dit clubbie terecht ben gekomen, want je ziet wel eens andere dingen op dit forum... Dikke knuf voor jullie allemaal!!!
bv of fv.. hier fles waarom, ik vindt het makkelijk, ik wil dalijk weer gaan werken en dan ga ik de onregelmatigheid weer in , en dan zie ik het niet zitte om de kolven enzo.. en ik heb al van die hele grote borsten .. ben echt bang dat het zeer gaat doen .. @ hier: zit er ff doorheen .. ik weet het niet meer, beetje ene hele discussie met vriend.. over een cado bon :S hij moet en zou er een spel van kopen .. terwijl ik ook een kado bon heb gekregen en ik iets wil voor de kleine en hij heeft al zo veel spelletjes en word er gek van !. en dan zit hij weer heel de dag achter de pc.. en voert hij weer niets uit.. zucht
hai wel a;;es gelezen niet alles onthouden ik ga zeker bv geven heb het bij de eerste tot 2 jaar gedaan en bij de tweede maar heel even, die wde niet vast gehouden met voeden.....zie je het al voor je in de wipper de fles aan het bovenste puntje anders dronk ze niet raar meisje maar goed ik vind het ook heerlijk om bv te geven @flannelle luiers volgens mij moeten ze die lijste is een keer aanpassen..de helft is zo'n onzin. flanelle luiers heb ik nooit gebruikt, navelbandjes heb ik ook nooit gebruikt @luc ben blij dat het beter gaat! @mac fijn geen jeuk meer @mamavan1 lekker crea weer hier lekker eerder gestopt met werken, heb echt weer veel pijn word er gek van! moet ik dan wel weer inhalen maar ben nu teminste lekker thuis! oudste mag naar badje 2 ze is heel laat begonne met zwemme want ze had watervrees. nu ging ze vorig jaar zomer ineens wel graag zwemme dus gelijk ingeschreven, mocht ze 3 weken voor de zv beginne en nu al naar badje 2 ben echt super trots! ik had namelijk verwacht dat ze over 3 jaar nog in badje 1 zou zitte verder weet ik het ff niet.... tot straks
@lovepeet; mannen! Hier wil hij steeds als we langs een spelletjes winkel lopen even kijken, maar kopen kan niet, dat mag hij niet van mij, omdat we het geld beter aan nuttige dingen kunnen besteden. Toch wilt hij kijken Lekker eigenwijs! Weer een vraagje (weet het ) Welke babyfoon hebben/nemen jullie? Hier gisteren bij de mediamarkt wezen kijken. Heb een bon van 25,- en wilde deze gebruiken voor de babyfoon. Nu hebben we er 1 gezien, die aan onze eisen voldoet. Ben benieuwd welke jullie hebben/nemen. Wj gaan trouwens voor de Alecto DBX-88
ik heb geen babyfoon,, de baby slaapt naast onze kamer,, en de deuren staan open en het is hier heel gehorig,, tja manne .. het blijft een klein kind,, 31 jaar.. pff..
@babyfoon heb een groen met witte heb geen idee watvoor merk. heb 5 verschillende gehad en hoorde steeds andere mensen met hun kinders tot ik deze kreeg. volgens mij heb ik hem toen (zo'n 7 jaar geleden) bij prenatal gekocht
@ Spelletjes, ben ik even blij dat mijn man niet van gamen houd....net als voetbal . Hij keek voorheen wel F1. maar dat is sinds onze dochter er is ook niet meer op tv. Dat was op zondag en nu liggen we vaak op zondag in het zwembad. Heerlijk!! Maar snap dat jullie je dan best kunnen ergeren daaraan. @ Babyfoon deze hebben wij! Bestel een Philips Avent DECT babyfoon SCD 520 - Babytrendz.nl Ideaal en makkelijk ding. We hadden deze al voor onze dochter en twijfelen of we een 2e erbij kopen.
Wij hebben ook een Alecto dbx 85 of 88.. doet t prima, niks mis mee. Straks zetten we m op de overloop boven zodat we ze alledrie horen
@ voeding: Ik wil wel gaan proberen om bv te gaan geven. En ik vind zeker dat je iedereen in hun waarde moet laten! Iedereen maakt weloverwogen keuzes en heeft daar eigen redenen voor die misschien niet voor iedereen gelijk zijn, maar daardoor niet minder overdacht. @ lovepeet: Moeilijk hoor als je er niet uitkomt hoe je de bon moet besteden. Hier ook een mannetje wat houdt van gamen, maar ook ik hou van computeren (gamen niet zo), dus hier staan regelmatig 2 pcs tegelijk aan. @ luymlover: leuk hoor, je oudste alweer naar badje 2, worden ze ook weer meer zelfstandig! @ babyfoon: nog geen idee, nog helemaal niet voor op pad geweest of naar gekeken.
Gamen, helemaal weg van haha. Iedere avond sowieso en overdag nu natuurlijk ook best wel eens.. Ik speel cod.