December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ rammel, dat vind ik dus ook, superleuk clubbie hier!!!!!

@ lovepeet, jammer dat jullie daar ruzie over hebben, dat is niet leuk!

@ patroeschka, ik vind het ook knap dat je het gaat proberen met de tweeling!

@ luvmyluver, wat goed van je oudste zeg naar badje 2!

@ babyfoon, wij hebben een Alecto DXB 99 babyfoon, en die is perfect. We hebben ook 2,5 jaar gedaan met een "eigen merk" Alecto van prenatal! Ook niks mis mee.

@ gamen, hier hebben we van alles, PS3, een WII en allebei een nintendo DS, daar liggen we vaak tegen mekaar mee te gamen in bed, hahaha!!! O ja, en we hebben allebei een laptop natuurlijk.
    Mijn man is trouwens van de voetbalspellen!

@ macmazsy, jeetje das schrikken voor je en ook voor de honden, hopelijk heb je niet al te veel last!
    Hier geen uitzetlijst, dat scheelt als je al een kleine hebt gehad!

@ weegschaaltje, lekker dat alles goed gaat met je baby! minder van je lage bloeddruk etc, je moet dus rust houden las ik!
    ik vind het ook een prima gewicht hoor voor je kleintje!

@ slaapmedicatie kan op zich geen kwaad maar je kleintje moet wel extra controle hebben na de bevalling! Het kan namelijk wel erg suf ter wereld komen (soms zelf verslaafd) als jij slaapmedicatie inneemt!

@ goofychick, he naar van dat kokhalsen van de rode kool! Hier ook patatavond op de vrijdag!

@ PBA, goed berichten van jouw kant las ik! Bij pijn wat rustiger aan doen dus! Goh een tasjesdief gezien. Wat leuk dat je een baby mocht voeden, best spannend he!

Hier lekker HGT kijken!!

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @babyfoon: wij hebben de luvion. super ding. straks willen we er een camera bij kopen. dan heb je maar 1 babyfoon nodig maar kun je wel op beide kamers een camera zetten.
    heb hiervoor een alecto gehad en deze was dan ook met camera,maar wat een flut ding. gekraak om alles. echt super blij met deze.

@rammel: volgens mij kan het zeker dat je kindje nog draait.
    o lekker dat je thuis alles gelijkvloers hebt. tenminste dat lijkt me lekker. haha.
    we gaan borstvoeding proberen. bij mn zoontje ook geprobeerd maar drama. veel te druk en te gulzig waardoor hij niet goed hapte en ik tepelkloven kreeg en ook nog eens borstontsteking. toen een tijd lang gekolfd. maar dan leef je echt van voeding naar voeding. hopelijk dit keer beter.

@macmazy: ja die uitzetlijsten, ze kunnen me wat. haha. heb bij mn zoontje heel veel gekocht en ook veel dingen niet gebruikt. ik denk dat als je van 50/56 2/ 3 pakjes hebt en van 62 2 pakjes denk dat je dan wel goed zit. vaak krijg je ook veel en bij mij was het zo dat we pakjes kregen van maat 68 en soms 62.
    oe jeetje zeker schrikken. gelukkig beweegt je kindje goed. dat stelt je al meer gerust lijkt me en anders toch effe bellen naar vk. extra controle is nooit weg.
    fijn dat de jeuk weg is en hopelijk blijft dit ook weg.

@weegschaaltje:eek:ei meid rustig aan doen dus.

@luvmyluver ow zag dat lovepeet ernaar vroeg hihi:die flannelen luiers heb ik toen ook gekocht,maar ze liggen nog onaangeroert in de kast. weet ook eigenlijk niet waarvoor ik ze gebruiken moet. ja misschien goeie poetsdoeken. hihi.

@lovepeet:mannen. pff hier ook af en toe drama. heeeel af en toe wil hij spellen maar vaker iets nieuws voor in zn computer. snap goed hoe je je voelt. hopelijk zijn jullie er wel uitgekomen.
    fijn dat je geen last meer hebt van je kiezen.

@lucindalice: weet je de uitslag al. gelukkig is alles nu een beetje rustiger. hopen dat het zo blijft. geen gekke dingen hoor.

@mamavan1:gefeliciteerd met de 26 weken. wouw wat ben je eigenlijk al ver. haha.

@goofychick:sta er van te kijken dat je zegt dat noppies klein valt. hier eigenlijk juist geen last van. had zelfs bij mn zoontje laatst een shirtje maat 74 terwijl hij 80 had aangetrokken. en paste nog.

@mum2be2: proefkaartje al ontvangen? en en en en.. haha. ik heb gisteren ook een proefkaartje aangevraagd. we willen graag 1 met een foto. weet alleen nog niet goed hoe of wat.

@hier: vanmiddag is mn zoontje door opa en oma opgehaald dus even heerlijk de middag voor mezelf en ondertussen ook de avond. manlief heeft een bbq op t werk en zoontje kon direct door naar bed toen hij rond 20.00 uur gebracht werd. ze hadden het hele park doorgelopen en hijzelf dus ook lopen. hij sliep zo. haha.
    gisteravond bezig geweest met mn zoontje zijn kamer. 1 muur is blauw en de rest van de muren zijn nu ook gescand dus morgen nog x de blauwe muur doen. (niet helemaal gedekt) en de andere muren een tint wit. (niet helemaal wit)
    verder weinig te melden.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mac geen last meer van je buik gehad ivm die val???

@Drie daags uitje manlief werk, we gaan drie dagen ergens heen, een verrassing voor iedereen en we krijgen per post steeds hints, nu kregen we het programma door en daar was een avond GALA..............duhhhhh ik zwanger en gala???? Never nooit niet dat ik er iets aparts voor ga kopen wat ik daarna nooit meer aan doe.............MAARRRRR nou heb ik iets leuks van mamalicious gezien en gekocht, zal er nog wel ff een foto van maken, echt super mooi. En zit heeeeerlijk!!!!! Manlief zegt ook dat hij zo wel kan pronken met mij hihihhi....

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Noppies kleding, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat zou betekenen dat ik toch mt 50 had moeten kopen voor bij de geboorte, oh my .........

5. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mamavandaan, ik heb 1 kaartje binnen, de ander komt morgen denk ik! met een foto is ook superleuk!

@ goofychick, wow gala, leuk hoor!

6. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Babyfoon, Jairo ligt nu op zolder, dus voor hem heb ik er een met camera, en we hebben een philips, geen idee welk merk, gekregen:D

Voeding, Jairo kreeg flesvoeding, is me super bevallen, maar toch wil ik super graag bv gaan proberen dit keer.
    Lukt het, dan ben ik heel erg gelukkig, lukt het niet ook prima. Dan wel, net als bij Jairo, hypoallergeen.

Mac, aaaah!!! Schrikken joh! Geen last gekregen?

Uitzetlijst, hou je er niet teveel aan vast. Loop er een aantal door en zorg dat je de belangrijkste dingen in huis hebt.
    Qua kleding, er werd mij geadverseerd: koop niet teveel maatje 50 want daar isie zo uit. Nou niet dus. Jairo heeft 3 maanden maatje 50 gehad en bij de geboorte moest ik het zelfs een paar x omslaan. En dit hoor/lees ik veel meer. Dus ik heb lekker veel maatje 50:)

Lucin, hoe is het met jou?

@goof, hahahahaha heerlijk moest even om je lachen. Ben erg benieuwd naar je jurk! Hier nog een hubbie die graag loopt pronken8) Hij zegt soms zelf: schat doe je nog even oorbellen in:D

@mamavandaan hoe is het met je broer?

@mum2, dat was inderdaad de reden waarom ik geen slaappillen kreeg. Omdat de kleine suf of zelfs verslaafd kan zijn. Dat vonden ze belangrijker als moeders welzijn. Waar ik het uiteraard mee eens ben. (maar wel frusty haha)

De rest wel gelezen, maar niet onthouden:)

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ maatje 50, hier heeft mijn zoontje het ook heel lang aangehad hoor, hier dus ook aardig wat maat 50.

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ja he! Ik vind het maar stom dat iedereen dat zegt, want eigenlijk iedereen die ik spreek heeft veel aan maatje 50 gehad:)

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo weer een dagje voorbij :)
    Gelukkig geen last meer gehad van de val. Baby heeft de hele avond liggen schoppen, tot pijnlijke momenten aan toe. Ik gebruik de handen van manlief nu om hem rustig te krijgen. Zodra hij zn hand erop legt, stopt meneertje met schoppen :p

Ik heb veel kleertjes in de maat 50/56. 2 complete pakjes (broekje met shirt) in die maat. Maar enkel 50 nog niks, alles begint bij mij vanaf 50/56 maar bepaalde dingen vallen geloof ik heel klein.
    Verder heb ik veel losse broekjes en shirtjes die ik kan matchen met elkaar. Dus zie dat ook maar als setjes. Moet dus zoizo nog wat complete 'box'pakjes halen. Verder kijk ik wel even.

10. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mac, fijn dat je geen last meer hebt gehad van de val! gelukkig!

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Whahahahha sorry ik moet dit even kwijt.
    Wij hebben (net als mama van 1) een Amerikaanse Stafford, de hond met dé naam.
    Nu is onze hor stuk, die rolt niet automatisch meer in. Doe ik net de deur dicht, hor sloot tot halverwege. En nu gaat hij 'zelf' elke keer een stukje meer dicht. Dat maakt een piepend geluid.
    En die grote gevaarlijke hond zit rillend achter de box:D
    Whahahahahahaha onze waakhond op sokken8)

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar mijn zoontje was echt een beer, die had al rompertje 56, en was gauw uit 50.

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @romytamara: fijn dat je ernaar vraagt. het gaat aardig goed. alleen hij zit nu aan de sondevoeding. door de bestraling is zijn smaak weg en niks is dus meer lekker. at nog maar 2 beschuitjes over de hele dag en hij was al een gespierde spijker. dus er mocht eigenlijk niks meer van af.
    en hij is lekker slim bezig geweest. hij mocht een kroket eten. maar meneer heeft door de bestraling ook geen gevoel van warmte in zn mond. heeft die slimmerd zijn keel verbrand door die kroket. nu elke dag controle dat het niet gaat ontsteken enzo. maar ja hij heeft het er al over dat hij over 2 weken ALWEER naar huis mag. dus het gaat hem lekker snel de tijd.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoals al gezegd, de kleine draak van mij heeft denk ik twee weken mt 50 aangehad en toen was het echt over!

15. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe

Hahahaha! Zie het helemaal voor me!! :D:D:D

16. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Fijn te horen dat het naar omstandigheden goed gaat zeg!
    Gek eigenlijk he, zo'n chemo tast allemaal dingen aan waar je helemaal niet bij stilstaat...
    Komt het wel allemaal weer terug?
    Idd beter dat hij nu aan de sonde is, hij kan beter wat reserves krijgen!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Eigenlijk vanaaf zwanger-fit maar ben niet geweest.. had meer pijn als anders vandaag. Ik bid en duim dat t alleen vandaag is maar vrees dat de b.i. iets erger is geworden. De bekkenfysio had al gezegd dat ik best mee mocht doen met de zwanger-fit maar als ik pijn had hoefde ik niet te komen :( vandaar.

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ja tis echt een mutsje!
    Mooi voorbeeld: vorige week waren we op verjaardagsvisite, zij hadden een chihauhau, dat wij aankwamen had het hondje al een klein kindje gebeten omdat ze het hondje wilde optillen.
    Moet je kijken hoe Jairo met Rox omgaat:D

Paardje eeehh hondje rijden:

Bekijk bijlage 97413

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Vervelend zeg:(

Maar wel even een pluim dat je zo goed naar je lijf hebt geluisterd! Is erg belangrijk met bi dat je niet over je grens heengaat.
    Doe lekker rustig aan en hoop dat je volgende keer weer mee kan doen! Want áls je je goed voelt is bewegen ook lekker en belangrijk!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Love 2 Wait Dress Balloon Black Maat S | Positiemode | Baby-Dump

En dan heb ik nog een ballerootje erop, aan de bovenkant van de mouw een soort pof, en verder strak naar beneden op de mouw.......

Mooie aan die jurk is dat de eerste laag op je lichaam lekker strak zit en dan zit er nog een laag geplooid over heen, (ballon, zit dubbel van beneden), je kan lekker met je handen op je buik staan zonder dat iemand het ziet hihihihih.....

Deel Deze Pagina