Waauww! Gave jurk idd! Hmm ik dacht, das een goeie die kan ik wel kopen voor de kerstdagen. maareehh dan ben ik niet meer zwanger Was even vergeten dat dat ook weer ophoud haha.
@ mamavandaan, wat jij vertelt over je broer, is echt precies zoals mijn stiefbroer het ook had. WEl fijn dat het relatief goed gaat met hem! @ Romy, hahaha, wat een held zeg die hond! en wat een leuke foto! @ goofychick, hoe zwaar was jouw eerste bij de geboorte? @ patroeschka, balen van de pijn! geen cursusavondje dus... doe maar rustig aan!
hey, Ja, dat dacht ik ook ,maar gynicoloog zei bij een volgende zwangerschap daald de baby niet in zoals bij je eerste. hij daald pas in tijdens de bevalling, En de kans dat die nu nog draaien gaat 2% Bij de éérste kan zelf tot vlak voor bevalling blijkbaar baby draaien Ik heb altijd wel geluk de twee andere lagen ook al op 6 maand klaar ,zijn beiden wel 1 maand te vroeg geboren. denk dat gewoon afwachten is,tot de grote dag liefst
Hoi! Even kort hoor... Goof leuk jurkje gezien mama van daan fijn dat t naar omstandigheden oke gaat met je broer Rammel...mutsjes zijn van mama van 1, erg leuk, doen hoor!! hihi Romy ik hou niet van honden die zo groot zijn maar dis een mooi verhaal weegschaal mn vriendin is nu 38 weken zwanger, ze zou een draaipoging krijgen maar de kleine was spontaan gedraaid gelukkig en lag goed. Maar de gyn zei dat de kleine nog wel terug kan draaien ook en t is haar 3e dus ik snap niet zo goe wat jij bedoeld patroes ik ben trots op je! Kan je mij ook leren te stoppen als t niet gaat? hier moe maar verder wel ok Weekend, dus das fijn Morgen ben ik er weer trusten liefs
Hoi allemaal, Pffff kan niet slapen heb zo een last van mijn keel....nouja meer mijn oor. Als ik slik dan doen mijn klieren zoveel pijn bah. Ik zou gaan zwemmen vandaag met mijn dochter en schoonmoeder maar even kijken hoe het gaat..... Vandaag wordt wel de babykamer geschilderd jeeeeeeej! @ Rompers, wij hebben veel maat 50/56 dus dan hoef je ook niet te kiezen welke maat romper hij of zij aanmoet hahaha. Ideaal!! @ Maat 50, onze dochter heeft ook nog wel een paar weken in maat 50 gezeten. Ze was 52 cm bij de geboorte en 3615 gr. Wij hebben nu niet veel van maat 50 maar zijn ook nog niet uitgekocht hahaha. @ Goof wow wat een mooie jurk!! Veel plezier!! Maar dat komt vast goed @ Romy hahahahaa heerlijk he!! Veel mensen zijn bang voor een stafford maar eigenlijk zijn het watjes . Al moet ik wel zeggen dat onze hond wel heel verdedigend is tegenover mijn dochter en mij (vooral nu tijdens de zwangerschap) als wij met hem lopen. En als mijn man erbij is dan is het weer een watje hahahahaha. Geweldige foto ook!! Jij hebt een teefje toch?? Kan ze ook zo hyper en druk zijn?? hhahahaha. @ Mama van Daan fijn dat het wat beter gaat met je broer.... hopelijk knapt ie snel op en kan ie snel mee naar huis! Wat fijn dat het misschien al over 2 weken kan!! @ Weegschaaltje, fijn dat de controle goed was. Qua gewicht en de hoeveelheid weken zwanger heb ik niet veel verstand van hahaha. Bij ons meten ze het kindje op en dan komt daar zowel het gewicht als de uitgerekende datum waar zij dan op uitkomen nav het meten uit. En zolang het niet meer dan een week afwijkt is het goed...... Moet je binnenkort weer terugkomen om weer je kindje te laten meten of niet?? @ Patroes wat goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt!! Heb je nog een beetje kunnen rusten?? @ Jip je eerste werkweer zit er alweer op!!! Nu lekker weekend meis!! Ben super blij dat je zo blij bent met de mutsjes en schilderijtjes!! Wel een foto als alles hangt en het kindje het mutsje op heeft he Oh het is al half 7 zie ik pfff over 2 uur gaat de wekker alweer!! Ik wilde eerst een hibitane innemen maarja het is niet echt mijn keel wat zeer doen...... heeft iemand anders een tip??
@romy dat verhaal over je hond hahahahaha!!!! En wat een deugniet heb jij, straalt ervan af!!! Leuk hoor!!! @mamavandaan, fijn dat het beter gaat, nu hopen dat het doorzet. @zoon zijn gewicht 4 kilo en 52 cm @romy, ik zei ook tegen manlief, mooi dan kan ik het met kerst aan.......oh nee dan niet meer. Kijkt hij me aan, hoe weet je dat nou.....grijns ik......voorgevoel, maar als het zo gaat bij zoonlief en BV heb ik de eerste tijd nog wel zw kleding aan. Ik hoorde bij die uitzonderingen die juist niet afviel door BV. All, ff geen tijd om verder te reageren, we gaan zwemmen met de kleine man. Liefs
goedemorgen , vandaag zijn wede 25 weken gepasseerd,kvind dat het nu wel langzaam gaat he ,oooo gisteren heb ik reclame gehad van la redoute ,en daar staan zo mooie babykleertjes in,das zo schattig he ,er is zo een combipakje (jas met broek ) maar ben aan het twijfelen welke maat ik zou nemen,want dat kunt ge makkelijk gebruiken om aan te doen als we uit het ziekenhuis komen .wat zouden jullie je beebje aandoen ?
goedemorgen hier heeft de oudste maar 1 week 50 gehad en 1 week 56 de jongste heeft wel een paar maanden 50 en 56 gehad.. @romy leuke foto! mijn vader heeft een bordeauxdog en een cane corso, doen niks maar als je buiten met ze loopt doen mensen toch snel een stap opzij! en ook mijn jongste ligt/hangt regelmatig over ze heen goedlullen mamavandaan ik ben blij dat het redelijk goed gaat met je broer! hij is gelukkig wel positief en dat scheelt enorm @weegschaaltje het is idd wel apart ja, maar goed als hij/zij zo blijft ligge tot aan de bevalling is het beter komt gelijk me volgende vraag.... weet je eigenlijk wat het word? leuke jurk heb ik gezien! idd zit ik hier ook alsmaar te kijken voor iets leuks voor de kerst,maar ook ik ben er dan als het goed is al vanaf ff gauw nog teruglezen ben volgens mij de helft vergeten!
triessie gefeli met de 26 weken! ik vin dat het toch best snel gaat nu! voor ik het weet is het weer weekend. ik blijf toch me 6 weken houden voor de bevalling, het word toch wel te zwaar soms, baal ik wel van maar goed desnoods neem ik nog vakantie erna dat betekent dus dat ik nog maar 9 weken hoef, waarvan ik nog maar 27 dagen hoef te werken @patroes heel goed dat je rustig aan doet @mamavan1 misschien een druppeltje slaolie? volgens mij heb ik het zo....
Goedemorgen all! Hier weer lekker tot half 10 uitgeslapen! Baby schopte me uiteindelijk wakker, vond het blijkbaar tijd voor ontbijt.... Heb alleen wel weer lekker last van mn onderrug. Heb ik al een tijd niet gehad, vannacht denk ik teveel op mn rug geslapen. Dit weekend lekker geen planning Msschien dat manlief en ik nog naar de film gaan, heb nog een abbo en deze wil ik per 1 okt. opzeggen omdat het harde geluid met bepaalde films tevee wordt. De kleine reageerd namelijk heel erg op harde geluiden.
Wat een k*tnacht... Eerst loopt die puk in mn buik de hele avond de dansen, tegen mn blaas! Vervolgens Jairo 2x wakker. Noraal slaapt hij tot half 9/ 9 uur maar nu natuurlijk kwart over 7 al.. Dus ff gegeten met hem en toen zei hubbie, ga jij maar lekker terug naar bed. Gaan de overburen herrie maken:x Grrrrr!!!!! Nu hoofdpijn en last van mijn nek... Bah....... @triessie time flys he @luv, kijk dat zijn goeie vooruitzichten op je werk, lekker hoor! Aaaaaaaaaaaaaaah die foto met je dochter en de hond is ook echt super lief!! @goof, zwemse! Je brengt me op ideeen, maar heb geen zin @mama van 1, he getsie, jij slaapt ook slecht he de laatste tijd! Elke keer nachtelijke berichtjes Ja Rox is een teefje, echt een schat, niet besschermend, maar ze trekt wel heel erg naar Jairo toe en zoekt hem echt op om te spelen. Ze is best onderdanig, echte teef dus. Ze is alleen wat jij zegt hyper de pieper Maar alleen als ze andere honden ziet/ mee aan het spelen is, of er visite komt. De rest van de dag ligt ze heerlijk te pitten Ik heb ook al last van mijn keel/hoofd vreemdig gevoel, misschien hebben we wat opgelopen bij ballorig haha! Hoop dat het snel overgaat! En geen idee wat je er voor kan nemen, volgens mij mogen we behalve pctamol of een keelpilletje niets anders hebben @jip, moe dus, wel oke geslapen? Ga je nog wat leuks doen het weekend? @weegschaaltje, fijn dat alles weer goed was!
@mac, morning! Lekker hoor geen planning, jaloersss Film is een goed idee wij hebben nog een bon! Maar ook een kleintje lopen die we moeten onderbrengen dan Balen van je onderrug!
Oja vergeet te vertellen dat wij ons geboortekaartje hebben geregeld! Wij konden echt geen keus maken uit de standaard kaartjes. Dus we laten er één maken/ontwerpen met foto's Door mijn oude buddy van de maart mama's nog wel. Zo leuk! Donderdag komt ze alles bespreken, ik sta te popelen!
@ romy balen dat jij je eigen ook niet lekker voelt! oja gebkaartje.....hier zijn we er nog niet over uit. maar me szusje kwam wel met misschien een leuk idee. ze wil mijn buik gaan schilderen en dan de handjes van mijn meiden op mijn buik, dan een foto maken en als ze dan geboren is fotoshopt ze de naam erin... maar dan moet ik wel al wat verder zijn zodat ik een mooie buik heb...zal tegen die tijd wel komen spamme