@mum2be2; wat een geweldige foto van je zoontje! Je ziet echt dat hij aan het genieten is! @Hier; Straks richting bios. Wordt voor mij een test. Als meneertje dan weer zo tekeer gaat, weet ik dat ik niet meer moet gaan, puur omdat hij dan teveel last heeft van de harde geluiden. Maar dat hebben we wel over voor hem. Mn broertje gaat vaak mee, nu dus ook en die kan dan altijd nog met manlief gaan. Net lag mn kat bij mn buik. Eindelijk durfde ze het. Op een of andere manier vind ze het wat eng om op of tegen mn buik te liggen. Normaal lag ze altijd languit over mn buik te slapen namelijk. Ze lag nu heerlijk half over mn buik, begint meneertje te schoppen! Kat vloog gelijk de klimpaal in, die zie ik dus nu helemaal niet meer bij me liggen
@ Mac, veel plezier! en gaan julllie zo vaak naar die bios dan? Geen kat meer op je buik dus, jammer! Hier ligt zoonlief net pas op bed. heeft zich helemaal uitgeleeft bij de brandweer, heb zulke leuke foto's!
Dank je wel weegschaaltje! Hier net nog een winterjas voor mijn zoon besteld en ook een gaaf rompertje en mutsje voor de baby! (allebei bij H&M)
@mum2be2; ik heb een abbo en kan dus onbeperkt naar de film. Vroeger gingen we elk weekend, manlief en ik zijn onwijse filmgek dus voor ons altijd een dagje uit. Maar nu met de zwangerschap merk ik dat het lange zitten in 1 houding en het harde geluid teveel wordt. Nu had ik zowaar geen last van het harde geluid, maar wel van de stoelen, zit dan niet lekker, krijg last van mn rug en zij. En als ik naar de film ga wil ik daar wel normaal op mn gemak kunnen zitten.
@mac ach arme poes.... @mum2be2 leuke jas en een leuke foto!! hier ff geer en goor over de vloer kijken word weer ff helemaal dubbel ligge o en donderdag komt eindelijk de nieuwe wasmachine kan ik zelf weer wssen...hij is al 2 weken kapot! dus me moeder en vader zijn voor me aan het wassen das toch ook wel makkelijk vooral van me moeder we wassen en drogen en vouwen hetzelfde dus dat kn ik zo in de kast legge misschien toch maar fbellen die wsmachine sorry minilaptop
even een ego berichtje hoor! Vanmiddag gezellig naar de film geweest met manlief en broertje. Bij terugkomst belt mn broertje opeens met het nieuws dat mn ouders gaan scheiden! Hij was net gebeld en vond dat ik het moest weten, aangezien iedereen het wist (mn zusje en ouders van ouders). Aan de ene kant stond ik niet eens zo verbaasd, toen ik nog thuis woonde heb ik veel ruzies gehoord en is het woord 'echtscheiding' al vaak gevallen en had het in die periode dus ook wel verwacht. Dit gebeurde echter niet en mn ouders hadden hun nieuwe jeugd hervonden leek wel. Toch verbaasde het me wel dat het nu opeens wel gebeurd. Normaal gesproken leef je mee met je ouders en ga denken aan hoe het in de toekomst zal lopen. Nou ik dus niet. Op dit moment ben ik gewoon boos dat ik het nog niet off. te horen heb gekregen! Mn vader schijnt naar mn broertje gebeld te hebben en mn zusje woont nog thuis dus die zal het wel persoonlijk te horen hebben gekregen. Maar ik heb dus nog niks gehoord. Nu klinkt dit miss. heel egoistisch van mijn kant, maar zo voel ik het nu eenmaal. Ik heb mn moeder vannochtend nog gesproken en toen leek er niks aan de hand te zijn. Ik hoop dat ze vanavond nog bellen, maar ben bang dat ik zoals altijd weer de laatste ben die het via via mag horen. einde ego!
Ik zag leuke foto's van zoontje (van mumsbe dacht ik) voorbij komen. stoer hoor! Minder dat je bij de film niet meer lekker zit, macmazsy. En jammer van je kat. Hier is de hond ook geen fan meer van me... wel jammer, vind het altijd zo lekker als ie op schoot ligt te slapen! Balen macmazsy dat jij het via via moet horen. Dat voelt echt shit (herken ik hier heel erg bij schoonfamilie). Dikke knuffel. wij hebben vandaag een auto gekocht, een nieuwe toyota aygo. Er zit maar een paar weken levertijd op, dus waarschijnlijk rij ik over 3 of 4 weken in een spiksplinternieuwe aygo. Jahoeeee Nu zit daar het systeem isofix in. Is iemand bekend met de easyfix of familyfix?? En is het dan ook echt handiger om daar je maxi cosi (en eventueel andere autostoelen) in vast te zetten?? Of is het weer gewoon een of ander verkooptrucje??
hey meiden, was ik ook eens weer mum2be, wat een stoer kereltje heb je zeg!!! mac mijn poes wil ook niet meer bij me liggen, jammer is dat he. vond het juist zo lekker, elke avond kwam ze bij me op de bank liggen, lekker spinnen en knorren, nu ligt ze boven op de overloop..... hier, eindelijk heb ik de kracht, moed en zin gevonden om een begin te maken met de babykamer. vandaag met lief behang gekocht en gordijnen uitgezocht. vloerbedekking is besteld, heel gewaagd ik weet het, maar het word wit!!!! heb donkere meubels dus wou een lichte vloer. lief vond het geen goed idee, maar toen hij het zag, was hij verkocht...... de kamer is helemaal leeg, geschuurd, en geplamuurd. morgen de kozijnen verven en maandag behangen. vloer kan helaas pas over 3 weekjes gelegd worden. dus duurt nog even voor alles klaar is. nachtrust gaat gelukkig beter, de kleine man is nu vaker overdag druk en slaapt wanneer ik ook wil slapen. maar hij is nog steeds onwijs druk aan het trappen. weet niet meer wie het vroeg, maar vond het wel grappig, maar idd, de kleine man waar ik het over heb moet nog geboren worden!!! volgens mij was goofy het... liefs
leuk een nieuwe auto!! verder geen idee hoe het zit met die systeem, koop niet zo vaak een nieuwe auto
@ mac, aha, balen dat de stoelen nu ook niet meer lekker zitten! En ik kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor, vind ik dat ze dat wel snel aan je moeten vertellen, anders hor je het via via, wat nu al gebeurt is. Hopelijk hoor je het snel van 1 van je ouders zelf. @ luvmyluver, fijn weer een eigen wasmachine. @ jufkyjo, lekker een nieuwe auto, mooi wagentje zo'n toyota! je moet bij zo'n isofix systeem, dus zo'n hulpstuk kopen (a la 150 euro), die monteer je in de auto, en daar klik je je maxicosi op, tis handig, maar ik vind het zelf onnodig duur, op de normale manier is net zo makkelijk. @ wgev, idd gewaagd een witte vloer, leuk hoor!
ja misschien gaan we er ook wel spijt van krijgen hoor, hij is ook niet helemaal wit hoor, het is ecru Bekijk bijlage 97595 dit moet hem worden (al kun je moeilijk een voorstelling er van maken zo ) maar ben er wel heel blij mee......
Hmmm die sneker zoethoudertjes smaken toch wel errug lekker.. Laminaat ligt er boven ook overal weer in. T word nog wel eens wat