December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ charmedknorrie, geniet zo wel van je echo he! balen van je vroege ochtend zed!

@ triessie, idd nog ff de ontspan modus aan!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Triessie, gister hebben we niet echt gewinkeld hoor, alleen naar de bugaboo en de joolz gekeken en wat info gehad en over die baan heen gewandeld.
    En vandaag gaan we denk ik ook niet:x. Mijn man vroeg waarom ik zo nodig nog een keer die bugaboo moest gaan bekijken:x. Uhmz...ja hallo?? Er zit 10 weken levertijd op dat ding en daarnaast hebben we nog bijna niets voor de kleine, alleen gekregen kleding, je weet wel, gratis mutsje van de OHRA en gratis sokjes bij een zwangerdoos en voor de rest moeten we echt ALLES nog....en over 3.5 maand is de kleine er misschien al wel.
    Ben nu dus zo boos en verdrietig:(, grrrr.....mannen, het lijkt soms alsof hij zich er totaal niet voor interesseert.
    Fijn dat je een ochtendje vrij hebt!! En niet te veel druk maken over morgen hoor...daar wordt de stress alleen erger van....

@ charmed, vervelend dat er zo in je nachtrust gesneden is....hopelijk krijg je zo heel veel energie van je pretecho!! En een verjaardag is natuurlijk altijd gezellig! Al snap ik wel dat het dood- en doodvermoeiend kan zijn. Zeker als je jezelf niet zo lekker voelt...
    Toch veel plezier met de pretecho!

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Jammer dat je je zo voelt Lucin. Kun je niet net hem in gesprek gaan en de 'nesteldrang' uitleggen, maar ik denk dat het voor vele herkenbaar is hoor. Ik moet hier duidelijke afspraken maken wanneer we wat gaan doen!

Charmed.... Strakkies lekker genieten van je uk, wellicht krijg je energie van! Enjoy!!

Beeb in buik heeft hier een feestje... hihi...

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hoi

Ff een korte reactie hoor, ben echt kapot en snap niet waarvan blegh...

Lucin wat balen van je mannetjes reactie! ik snap jou wel hoor
    Hier ook eentje die zich soms niet kan verplaatsen (en hij heeft er al 3 he hihi) maar goed ik ga wel mn gang en soms moet ie maar mee. Hij snapt ook echt niet dat er nog veel moet komen. Of eigenlijk snapt ie t wel maar denkt ie blijkbaar dat ik dat allemaal wel regel. Ik maak me dr maar niet te druk om. Zo krijg ik ook geen commentaar alsi k wat gekocht heb en weet ik zeker dat ik t leuk vind!

Charmed veel plezier!!!!!! Ben benieuwd!!!!!!!!

Schoppende beebs...heerlijk gevoel he...
    je weet dan steeds ff dat hij of zij nog lekker in actie is. Soms idd wel een beetje irritant pijnlijk maar ach...ik denk dan maar..t is nog zo klein t wordt nog veel erger haha

vandaag alweer 24 weken gaat snel!!!

liefs

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    goedemorgen!

@luc; mooi dat de harde buiken minder zijn geworden. Nu Zo houden :D

@charmed; vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt. Hier gelukkig weinig last van.

@hier; heb nog steeds geen telefoontje gehad. Ga er nu maar vanuit dat die ik ook niet ga krijgen. Was gisteren toch wel wat gespannen na he nieuws. Kreeg het niet uit me hoofd. Ben dus even lekker in bad gaan liggen, even ontspannen :D Daarna naar bed gegaan. Slapen was me helaas niet gelijk gegund. Meneertje heeft tot 00.30 liggen trappen en draaien. Daarna toch in slaap gevallen. Om 05.00 er weer uit, want mn blaas was even bewerkt door meneer. Gelukkig daarna weer in slaap gevallen tot 9.30.
    Vandaag lekker niks doen. Hooguit de was en vanavond koken. Morgen weer werken, dus wil niet teveel belasting vandaag.

6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Lucindalice, helaas zijn sommige mannen niet meedenkend! grrr... gek wordt je daar van, helemaal nu met de hormonen en nesteldrang die door je lijf giert! Mijn man had ervaring van de 1e zwangerschap en luistert nu prima, hahaha! *knipoog*
    Knuffel meid, hopelijk gaat het straks wat beter! En zo'n kinderwagen is nog hartstikke duur ook, dan kun je beter 2 x kijken dan 1 x toch?

7. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Oh sorry mum2be prachtige fotoooooos!!!

Ik ga zo ff douchen en aankleden, broodje eten en dan gaan de kids vanmiddag weer terug, lief werken dus ik ga met mn ouders mee naar oma. Heb ik dat ook weer gehad hihi

Liefs en fijne dag!

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Mac wat balen dat je nog niets gehoord hebt! Heb je normaal wel regelmatig contact met je ouders? He bah. Knuffel voor jou!

9. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Mac, geen telefoontje? hmm... jammer...

@ Jip, 24 weken alweer! mooi zo!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Triessie, hij heeft al wel z'n excuses aangeboden, maar voor mij hoeft het gewoon dan vandaag al niet meer. Dan loop ik daar toch met een chagrijnig hoofd rond omdat ik weet dat het hem toch geen biet interesseerde:x, dus tja, daar heb ik eigenlijk meer mijzelf mee dan mijn man.
    Hihi, een feestje in je buik!!!

@ Jip, hoe jij er mee omgaat is een stuk handiger dan ik dat doe:).
    Proficiat met je 24 weken!

@ Mac, rust vandaag maar even lekker uit! Dat heb je wel verdiend!! Balen dat dat telefoontje nog niet is geweest;)....

@ mum2be, fijn dat jij het ook begrijpt:). Ach tja, mijn mannetje is gewoon nu eenmaal met alles echt zo gemakkelijk. Hij heeft zo'n instelling van zo lang mijn creditcard maar werkt kom ik overal en als ik het niet regel, dan doet iemand anders het wel voor me.....en daar ben ik dus ook zo pissed om:x. Dus hij ziet het probleem niet zo...die baby komt toch pas in december denkt hij....en dan heeft zijn vrouw vast al wel een kinderkamer in elkaar gezet.....grrrr.......

Ik ga nu even mokken op bed met een dik boek erbij. Hij bekijkt het maar.

Fijne dag iedereen!!!

11. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen,

Even snel een reactie want ik word volgens mij doodziek pffff.

@ lucin Snap dat je je zo voelt, is ook niet leuk..... Ik ben geloof ik 1 van de weinige die me zo gelukkig mag prijzen met mijn man. Hij is gister druk bezig geweest met de babykamer en gaat nu weer verder. Ook qua spullen en kleren is hij vaak degene die alles koopt hahahaha.

@ mac jeetje meis wat een vreselijk nieuws zeg en wel raar dat ze jouw niet inlichten inderdaad. Sterkte!

@ charmed veel plezier bij de echo meis!!

@ slapen, las dat veel meiden slecht slapen.....sterkte!

@ all, vanacht om 3 uur zaten we beneden, kleine was wakker en ik hondsberoerd......maarja zo nog even bijslapen....

12. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mamavan1, beterschap!

@ lucindalice, doe maar ff rustig aan!

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    mijn moeder en ik hebben af en aan een goede relatie. Voor ik zwanger was, liep die relatie niet goed. Zij en mijn man mogen elkaar niet en dat heeft voor veel wrijvingen gezorgt toen we vorig jaar gingen trouwen. Nadat ik zwanger werd was dit allemaal uit de lucht en was het contact weer verbeterd. We bellen nu iets vaker (nog niet elke week hoor). Mn vader is nooit zo van de contacten. Ik moet wel hun altijd bellen voor een praatje. Maar ik heb al vaker zoiets gehad. Ongeluk van mn moeder, nooit wat gehoord, kreeg ik via mn oma te horen. Mn vader die een bedrijfsongeval had (werkt met haaien, was gebeten) nooit wat van gehoord, kreeg ik ook via via te horen. IK wordt nooit ingelicht over dat soort dingen dus had het moeten verwachten. Maar vind dit toch wel wat anders. Dit gaat ons allemaal aan. Het liefst wil ik mn oma nu bellen om daar even mee te praten. Zij en ik hebben een veel betere band dan ik en mn moeder, en dat heeft mn moeder nooit leuk gevonden. Ik kan het er niet met familie over hebben omdat ik het off. nog niet eens weet.

14. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Oei, ik lees over een ecru vloer. Echt gewaagd, maar wel mooi!!

@ mum2be: Wauw, mooie foto met die baby in je buik!! Wauwie, die layout met je zoontje is schitterend!!

@ lucin: Leuk, de bugaboo. Weet je ook al welke kleuren kappen je gaat kiezen?

@ charmed: Dat is mooi balen dat je je meteen na de eerste week al niet echt fit voelt, maar ja op school zwermen de bacteriën meestal wel rond….

@ triessie, hopelijk vind je de ontspan-knop vandaag!!

@ mac, jeetje zeg, helemaal niks horen is wel echt ^$^#. Knuffel!

@ mannetje: Hier van de week ook maar eens een gesprekje gehad dat we toch echt nog op pad moeten voor allemaal kleine dingetjes en kleren enzo. Ik heb ook maar even heel duidelijk gemaakt dat die er niet vanzelf komen en ik dat echt niet allemaal in mijn eentje ga uitzoeken! Het is ook zijn kind. Uiteindelijk snapt ie het dan wel, maar heeft zoiets van ‘ik weet toch ook niet wat we nog nodig hebben’. Ehhh, nee, maar ik moet het toch ook allemaal uitzoeken! We hebben nu afgesproken dat we over 3 weken ofzo lekker een keer samen flink gaan shoppen en een hoop gaan kopen! Eerst nog even 2 weken waarin mijn mannetje veel werkt aan zijn hobby en dat vind ik prima. Dat is namelijk over 2 weken helemaal afgelopen, dus dan kan ie mooi met mij mee!

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier zometeen ook ff op de bank liggen, heb beetje zeurend pijntje linksonder in mijn buik (niet bij de baby) maar het niet heel fijn!

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ lucin .. :
    jeetje wat lekker dan . !
    wel goed over praten
    gelukkig is mijn ventje niet zo
    en wij hebben dan ook echt alles al..

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wilde gaan zwemmen met zn 3tjes, maar mn man vind t 'teveel werk' pff.. soms.. :( hoe moet dat dan met 3 kindjes, dan is alles zeker teveel? :s

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lucin, nesteldrang is ook moeilijk te begrijpen voor mannen, hier zelfs ook eentje hoor af en toe, maar dan kijk ik hem aan en zeg: hallo ik ben zwanger, oja zegt hij dan.....en begint te lachen!!!!

@mac, en als je zelf nu eens belt, je blijft toch met het gevoel zitten, en als je je gevoel uitspreekt naar je ouders zo van: klopt het dat......ik wordt er verdrietig van dat ik dat zo op deze manier hen moeten horen......enz....

@Mum2be, gave fotobewerking, of is het echte scrappen? Iig geweldig!!!

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mac, kan me voorstellen dat je boos bent meid! Zeker omdat je het niet uit eerste hand hebt kunnen horen, maar hadden ze daar al gelegenheid voor of was je broer eerder??? Hoewel ik zoiets gezamenlijk zou vertellen.

@Jufkyo, sommige vinden het fix verhaal helemaal geweldig, ik heb er ook aan gedacht, maar je moet dat ding er elke keer in en uit halen als er mensen mee willen en je de kleine niet bij je hebt.
    Dus niet genomen, de stoeltjes zijn ook een stukje duurder, hier ging het heel goed met de gordel, geen geklungel.
    En het is niet gevaarlijker of minder gevaarlijk.

@Wgev, hahahah ja ik was het hihihi......ach zwanger he. Maar wees gewaarschuwd als je hier al gek van wordt, dan hoop ik echt dat je kindje direct gaan doorslapen snachts.
    Oei witte vloerbedekking en je krijgt een jochie he......SUCCESSSSSSS :) Wel gaaf maar ik had het er niet op gewaagd, zeker welke wetenschap ik nu heb.

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    damessssss ff egooo

ik ben zooooooooooooooooo moe
    en ben net 2 uurme bed uit en ging 12 uur naar bed gisteren

pff

Deel Deze Pagina