ik zat ff te kijke op de lijst van de 72 mamma's zijn er 41 waar we eingelijk nooit wat van lezen...... waar zouden ze gebleven zijn? vin het wel jammer!
@buik; ik hoor meiden zeggen dat ze zich heel 'dik en groot' voelen maar na het kijken van de foto juist teleurgesteld zijn..... Ik ervaar dus het tegenovergestelde. Elke keer heb ik het idee dat ik niet echt groei, dat mn buik hetzelfde blijft. Maar als ik dan weer een nieuwe foto zie, dan schrik ik van het feit hoe groot de buik al is! Maar voel het helemaal niet zo. Hierbij dus even een nieuwe buikfoto van 26 weken. Mij is opgevallen, na het bekijken van die van 24 weken, dat mn buik nu lager hangt! Deze is van 24 weken Bekijk bijlage 97859
en deze is van vandaag met 26 weken. Als ik het goed zie is de buik gaan zakken of niet? Bekijk bijlage 97861
@ Rammel, wow....komt die al bij je ribben dan?? Dat redt die van mij nog niet hoor.... @ Minkie, fijn dat het zo leuk was in Rome, echt een heerlijke stad he?! Vorig jaar ben ik daar trouwens ten huwelijk gevraagd, op de Engelenburcht met uitzicht op de St Pieter....zwijmel... Hoe lang ben je weg geweest? En fijn dat je mannetje het kwartje heeft horen vallen. Mijn mannetje begint ook steeds meer in te zien dat het er nu toch echt wel van gaat komen.... @ Mac, fijn dat je er even met je oma over hebt kunnen praten....wel een verdrietig verhaal zeg. Jeej de lijst springt weer eens voorbij!! Leuk om weer even op te spieken! @ Luvmyluver, dat is inderdaad wel handig om alleen te gaan en hem dan te delegeren wat er in de kinderkamer gedaan moet worden We zijn net een uurtje bij de prenatal geweest, gewoon even wat snuffelen, maar helemaal niets gekocht....manlief gaat nu een uitzetlijst samenstellen en dan gaan we op 1 dag zoveel mogelijk tegelijk bij een grote store in slaan....zin in!!!! Ik ben trouwens nog steeds niet uit de kleur voor de bugaboo....
Hey meiden, wat leuk om het lijstje weer even te zien, er zijn toch nog wel veel mama's die het geslacht van hun kindje niet willen weten. Grappig om te zien. Hier alles rustig, buikje groeit langzaam en gelukkig ben ik al 3 weken niet aangekomen! Er zaten er namelijk al 8 kilo's bij. Ach Alex zegt steeds, Selma laat het los, hoe meer kilo's hoe meer Selma om van te houden Jaja! Wij zijn ook druk bezig met de babykamer en de nieuwe kamer van Elin. Wordt mooi. Heb ook al een prachtig pakje gekocht in maatje 50, Elin kon heel lang maatje 50 aan, dus da's mooi! Nou meiden, ga lekker door met zwanger zijn en pas goed op jullie zelf. Liefs Selma
@ Selma, fijn dat het zo op schiet met de kamers!! Mijn man zei net ook al: "was je maar altijd zwanger, dan heb ik meer vrouw om van te houden"...en ik had zoiets van 'huh'? Hij zegt namelijk altijd dat hij zo ontzettend blij is met zijn kleine vrouwtje....Ach, mannen, ik zal ook nooit echt iets van ze begrijpen
Hahahaha zei die van mij dat maar...die weegt zelf amper 60 kilo...en ik was net zo mooi afgevallen (20 kilo laatste keer) en nu...nu zit het er al weer bijna aan...zucht...mijn lief vind mn buik mooi maar al dat vocht?? hij zal dr dus niet snel wat van zeggen ach t gaat er ook wel weer af, wat ik eerst kon (ben in totaal al dik 35 kilo kwijt geraakt namelijk hihi jaja ik was gewoon over de 100 kilo) dus dat kan ik vast nog wel een keer...Ben wel heel benieuwd wat ik straks weeg een paar maand na de bevalling
@ buiken, zag weer een paar mooie buiken tevoorschijn komen!! En ik heb juist het idee dat mijn buik ook kleiner is dan dat hij op de foto is hahaha. @ mac ik zie geen verschil eerlijk gezegd...... @ Mum2be mooie scraps!!! @ Lucin wat fijn dat je nog lekker geshopt hebt! @ Lijst ik zag idd ook 72 dec mama's maar net wat je zegt luv meer dan de helft zien we nooit hier!! Misschien een idee om de lijst tot de mensen die hier ook daadwerkelijk meeschrijven te beperken?? @ Schommelstoel, ik heb een vet mooie schommelstoel, speciaal uit een babyspeciaalzaak!! En nu past ie niet in onze kamer van onze zoon!!! Baal er zo van.... verder gebruik ik hem niet meer dus heb hem maar te koop gezet op marktplaats...... Ideaal ding want hij rolt niet mee als je afstapt!! @ Charmed jij had toch je 3d echo..... hoe was het??? @ Lekkende borsten, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zit ik hier te tikken en vroeg me af waarom ik een druppeltje voelde op mijn buik. Zit namelijk alleen met een trui en trainingsbroek aan, lekker zonder bh! Ik kijken........lek ik gewoon uit mijn borsten!!!! En niet 1 druppel nee het bleef gaan!! Meer meiden hier al last van?? @ Kamertje, ja ja vandaag is mijn mannetje druk bezig geweest en alles staat in het kamertje!! Ben zooooo blij! Nu zit het hemeltje in de was net als het beddengoed en dan kan ik het bedje opmaken. Zal nog wat foto's plaatsen in mijn babysite.
@Selma, hier ook bezig met de twee kamers. Manlief vindt me super mooi als ik zwanger ben. Trouwens begrijp niet waarom er vrouwen zijn die zich zo verslonsen als ze zwanger zijn, hoop niet dat ik iemand tegen de borst aan stoot nu, ahum.......... Ze lopen in een joggingpak en als een zoutzak erbij. Vind ik zelf zoooo zonde.......(ja 's avonds zit ik in mijn huispak of als ik net uit mijn bed kom en het rustig aan doe) Anywya......... @Mamavan1 ik ga ff neuzen. De rest straks weer verder reageren, mijn draakje ff in bedwang houden en bakkie doen met manlief en even het dakje van de kast verven.
Ik kan nergens juist een goedkoop huis of joggingpak vinden met mn buik! Al mn zwangerschapsbroeken beginnen ook al te klein te worden haha. T elastiek begint zo strak te zitten :s
Hier ook bijna nooit een trainingsbroek en trui maar op zondag hebben wij wel altijd een relaxdagje tenzij we weg moeten natuurlijk . Vind het ook heerlijk om me mooi te kleden..... .
@ minkie86, leuke dagen in Rome gehad las ik! mooi zo! @ rammel, tot dinsdag! @ macmazsy, fijn dat je iets meer te weten bent gekomen over de situatie. Goed dat je je er niet druk om maakt! Je buik is idd ietsie lager, merk dat bij mezelf ook als ik de foto's bekijk! Mooie foto's hoor! @ charmedknorrie, hoe was je echo? @ Lucindalice, romantisch op de engelenburcht ten huwelijk gevraagd worden! Fijn dat je man nu ook bezig is met de babyspullen! En die shopdag zal leuk worden! @ Selma, fijn dat alles goed gaat! En druk met de kamer las ik, leuk! @ jip27, goed hoor 35 kilo eraf! hier gingen mijn zw kilo's er ook allemaal weer af, en ik was ruim 25 kilo aangekomen! na de zwangerschap woog ik zelfs minder als ervoor! (heeft wel even geduurd, 1 jaar ongeveer, maar ik deed ook niet aan sport) @ mam van 1, balen van je schommelstoel zeg! zonde! hier geen lekkende boobs! ben benieuwd naar de foto's! zal je ff pb-en voor je ww! Hier hele drukke middag gehad, 2 kids van 1 en 3 jaar op visite gehad, ging leuk met mijn zoontje van 2 jaar! Verder nog 6 volwassenen, drukke boel, maar supergezellig!
Justin en papa zijn vanmiddag aan het plassen stampen geweest haha. Vind ie zooo geweldig he! Met water klotsend in zijn laarsjes weer terug. Hahaha. Toen op visite geweest bij mn moeder en stiefvader.