December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    charmed, he wat jammer dat je moet terug komen:p
    Ben benieuwd naar de foto's en idd maar rustig aan vandaag!
    Denk dat er toch wat heerst ofzo;)

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ romy, dat is zeker een geruststelling!! En fijn idee.....mijlpaal dus :D. Ja hoop ook dat ze wat zien, maarja beter nu dan straks op mijn vakantie! En anders even horen wat ik het beste kan innemen ervoor. Balen dat het bij jou zo blijft hangen joh! Schiet ook niet op......behalve belabberd voelen. Enne over het trappen hier idd ook veel draaien, eerst boven dan onder dan weer van voren hahaha heerlijk he!

Oh onze meid is wakker....tijd om mijn warme bedje uit te gaan!

3. mama van 1

@ charmed jeetje meis jij ook al! Pfff beterschap en idd lekker rustig aan doen meis!!! Het heerst echt he! Nouja zo gek is dat ook niet met dit rotweer. Wat leuk dat je echo zo leuk was ben heeeeel benieuwd naar de foto's en super dat je over 2 weken nog een keer terug maken komen :D.

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    grrrrr.. had ik een heel verhaal getypt.. druk ik op het kruisje.. !!! waaaaaaaaaaaaa pfff.
    typ zo wel weer op nieuw
    @charmed veel beterschap !!!

5. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    het is toch niet weer besmettelijk he wat jullie hebben...
    dan kom ik niet meer hoor:D:D:D:D

volgens mij is het bij ons zo dat ze met 25 weken hun best gaan doen...
    maar als ik jou was zou ik ze nog ff laten zitte hoor patroes:D:D:D

dat is eigenlijk ook raar dat het overal verschillend is....

en wat zijn jullie al ver! romy al 27 weken mac al 26....

gister in huilen uitgebarsten omdat manlief niet met me naar gebkaartjes wilde kijken:(:(:(
    dus gisteravond toen we in bed lagen een super leuk kaartje uitgezocht en verder ontworpen, moet alleen nog ff een paar leuke teksten:D:D:D:D

oms kaartje komt van www.kaartje2go.nl echt super leuke kaartjes!!!
    ook in lief style....
    echt een aanrader

6. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @luv, grr mannen! Maar gelukkig heeftie het goed gemaakt! Fijn he als je weer wat meer geregeld hebt!
    Wij ontwerpen er ook zelf 1, alleen dan met foto's.
    Ennuh je kan hier nog wel veilig komen hoor hahaha;)

7. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    ik heb even op i-net gezocht en van wat ik wijs kan maken is de grens van overleven op dit moment op 26 weken gezet. Dit dan wel met medische hulp. Met 28 weken zou het al zonder medische hulp kunnen overleven. Wel zijn er gevallen dat er kinderen die met 22 of 24 weken geboren worden het overleven.

Ik ga hier zo nog maar even op bed liggen. Heb opeens barstende koppijn, kan mn ogen bijna niet openhouden zo moe opeens en mn buik speelt ook weer op, ondertussen is meneertje lekker aan het draaien en schoppen!

Het valt me trouwens op dat hij vaak aan de rechterkant van mn buik ligt. Deze is vaak wat dikker en harder.

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @mac, hoop dat slapen je nog even goed doet! Heb jij dat ook dat je je van het ene op het andere moment hondsberoerd voelt? Zo irritant:(

9. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    zullen we ze anders gewoon maar lekker laten zitten en dan zegge dat ze vanaf 37 weken welkom zijn:D:D

10. mama van 1

@luv dat lijkt me een heeeeeel goed plan hahaha. Bovendien is het toch geen mooi weer dus ook niks voor die kleintjes hihihi.

11. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    nou idd:D:D:D
    vooral dat waaien en die regen ze kunne toch maar beter wachten op de sneeuw:D

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    heerlijk dat weer van gisteren .. :D

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @romy; ja, hier idd ook opeens dat beroerd voelen zonder waarschuwing! Had nergens last van en het is alsof je overvallen wordt door je eigen lichaam! Nu begin ik ook opeens misselijk te worden.... Heb ik niet meer gehad sinds 14 weken zwangerschap! Hopelijk trekt het op tijd weg, aangezien ik te horen heb gekregen dat mn collega zich al ziek gemeld heeft. en ik dus met een inval op de groep sta :(

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dat had ik gisteravond
    ik had 2 koekjes op ..
    en misselijk dat ik werd.. !
    ben maar naar bed gegaan !!

15. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Gek he, zo overvalt het mij dus ook altijd;) Zo is er niets aan de hand en zo voel ik me zo ziek dat ik wel kan janken. Rare lijven!
    Aaargh, ik hoop zeker dat het snel wegtrekt voor je, want met inval werken is vaak nóg intensiever.
    Ga lekker slapen meis!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ mamavan1, oei pijn en dokter...dat klinkt niet goed...ik heb alleen even gemist waar je last van hebt:)

@ Triessie, Zeist? Dan zit je bij mij in de buurt!! Ik zit in Utrecht:). Viel de file mee?

@ luvymyluver, thanx voor de wensen;)....enne idd bijna 99!! Aftellen!!
    Vervelend dat je mannetje niet naar je kaartjes wilde kijken:(. Ik ga zo die website eens checken....wij hebben ook nog geen kaartjes!

@ Patroes, ik ben ook wel heel benieuwd naar de levensvatbaarheid, zeker gezien die toestanden vorige week;). Ik weet dat mijn assistente vorig jaar met 27 weken is bevallen (na dezelfde klachten als ik vorige week had...), maar haar zoon is inmiddels een flinke gezonde bink gelukkig!!!

@ Mac, fijn dat je buikje beter mee werkt:D
    Hier is rechts trouwens ook de favo-kant van Ukkie en ik denk dat hij lekker vaak met z'n billen omhoog ligt, haha.

@ Romy, heel herkenbaar van dat paard....heb ik ook. Gelukkig heeft ze wel een schuilstal, al vindt mevrouw dat vaak helemaal niet nodig;)
    En jij dus ook een vervelende klier en hoofdpijn. Word je verkouden? Ik heb ook af en aan het gevoel dat m'n keel wat dikker aan het worden is.
    Hier trouwens ook veel salto's in mijn buik....maarre, nog lang niet bij mijn ribben! Maar jij bent ook alweer een eindje verder natuurlijk;)
    Wow....dat klinkt echt al dichtbij zoals jij dat zegt....10 weken:$

@ Charmed, fijn dat de echo leuk was!! En nog beter dat je over 2 weekjes nog eens mag:). Dubbel spieken, beter kan niet toch?:D
    Enne, beterschapjes voor jou!

@ Lovepeet....dat heb ik ook wel eens....ow wat baaaaal ik dan!!!

@ Levensvatbaarheid, voor mijn opleiding heb ik eens een rondleiding op de afdeling neonatologie van het WKZ gehad, echt hele kleine popjes lagen daar zeg.....Ze zeiden toen ook dat donkere kindjes vaak iets sterker zijn dan blanke...

Ik heb vannacht er echt een heerlijke nacht opzitten!! Gewoon heerlijk van 23u tot 6u geslapen en helemaal fit opgestaan en daarna lekker naar buiten met onze hondjes en lekker uitgewaaid, wat was dat fijn! Heb al flink in huis geprutst, vaatwasser in en uitgeladen, beetje opgeruimd, de was opgeruimd, gestreken en stofgezogen. Daarna heerlijk hammam-rituals gedaan en een gezichtsmaskertje erbij en nu zit ik met een kopje groene thee achter de pc...Had kan dus ook blijkbaar dat je je soms opeens goed voelt...
    Ben benieuwd of dat happy-feeling de hele dag blijft...
    De harde buiken verschijnen trouwens toch nog wel dagelijks. Maar gelukkig maar 5x ofzo, wat wel opvalt is dat ik het ook altijd krijg als ik ga liggen...dat snap ik niet zo goed...

17. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @lucin, wat heeeeerlijk! Goed kan dat je doen zo'n goede nachtrust!
    Ik heb geen idee of ik verkouden word, het lijkt erop, maar zet niet echt door. We zien het wel weer haha!

Ja 10 weken dat klinkt écht al heel dichtbij:$ Holysh*t, word nu toch al wel een beetje spannend hahaha!

Ik had mijn paard vannacht zn regendeken op gedaan, maar ik vond vooral die harde wind zo zielig in combi met de regen.
    Ach hij heeft het overleefd haha!

18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ mamavan1, succes bij de dokter vandaag!
    Naar van in de douche gisteren, gelukkig kwam je snel weer bij zinnen.
    Heb je bijna vakantie?

@ noodweer, hier is er een wervelwind in de buurt geweest (was zelfs op het nieuws), hele boerderijen zijn ingestort.

@ hier, 25 weken vandaag!!!!

@ patroeschka, met 26 weken zijn ze levensvatbaar. Hier in
    Zwolle hebben ze 1 van de 10 neonatologie afdelingen van nederland waar ze behandelen kunnen vanaf 26 weken.

@ romytamara, kan me voorstellen dat je denkt arm paard idd! gefeliciteerd met je 27 weken!

@ charmedknorrie, beterschap! Een eigenwijsje dus bij de echo, leuk dat je over 2 weken weer mag!

@ luvmyluver, kaartje uitgezocht dus, hier is er nog een meningsverschil, maar ik denk da ik dan maar overstag ga deze keer...

@ baby's, inderdaad allemaal lekker 37 weken blijven zitten!

@ vannacht, heerlijk geslapen tot kwart voor 10 vanochtend, mijn zoontje ook heerlijk!!!!
    En met die regen slaap ik ook heerlijk!!

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ romytamara, gekke vraag misschien, maar wanneer zet je je paard dan binnen? alleen met erge kou?

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hahaha jij ook al zo lekker geslapen vannacht! Gek he, dat de ene juist heerlijk slaapt met dit weer en de ander juist helemaal niet.

Maar wel lekker voor je hoor! Jou zoontje is ook een uitslaper he!
    Word straks weer helemaal acfkicken met de nieuwe baby;)
    Al kreeg Jairo vanaf 12uur zijn eerste flesje om 6uur en sliep daarna nog weer verder tot 9-10 uur:D Hopen dat zn broertje net zo lief word haha!

Jij gefeli met 25 weken!!

Deel Deze Pagina