December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Wij hebben geen binnen. Op stal is een hele grote loopstal en aan die loopstal een grote afdak. Dus ze kunnen zelf kiezen of ze binnen gaan staan, of buiten onder de afdak, of gewoon in het rotweer!
    Maar omdat ik net nieuw ben op stal staat en mijn paard erg gestresst was van de verhuizing staat hij nu nog even apart samen met een ander paardje. En daar is dus geen schuilstal. Wel een grote boom, maar dat snaptie volgens mij niet zo;).
    Over 3 weken is de eigenaresse van stal weer terug en dan mag Rico in de groep en kan hij dus lekker in de schuilstal als hij dat wil. En ik denk dat hij dat erg graag wil, want tis een echte koukleun en houd niet van de regen!

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ennuh das geen gekke vraag hoor;)
    Trouwens op mijn vorige stal had hij wel gewoon een stal en kon hij alleen zomers op het land. Maar omdat Rico nu wat ouder word en ik wat minder tijd krijg, is het voor hem beter als hij 24/7 buiten staat in een groep. Omdat hij anders veels te weinig beweging krijgt.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ mum2be2....oei, hele boerderijen ingestort....Afgelopen zomer was het ook zo'n noodweer in brabant bij Neerkant...ik weet niet of jullie je dat kunnen herinneren...maar het lijkt allemaal steeds grimmiger te worden met dat weer hier in Nederland he?

@ Romy....ow...arm paardje, gelukkig is de eigenaresse van de stal weer bijna terug!!

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    pff dames
    ik heb aan de rechterkand, onderin zo trekkerig gevoel,.. zijn zeker mijn banden ... pff

5. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey meiden

Ik las dat iemand iets zei lekkende borsten(oh zo herkanbaar :D )

Weertje @ bah,zielig als je zo buiten door je raam kijkt, En geeft je zo een heel moe gevoel pffff.WAs me een kort maar krachtig zomertje :D.

Krampen@ jeetje te nacht zo pijnlijk auwwww...En toen ik te morgend opstond deed kuit nog steeds pijn..

Ja dames het begint voor ons af te korten,waar is ons gesprekjes van net zwanger en onze éérste kwaaltjes,Ondertussen zitten wij al bij de kwaaltjes die einde zwangerschap horen :p.

Ik las ook de er mensen zijn met maagproblemen, Dat zou te maken hebben met beebje dat hoger ligt en tegen je maag drukt.

Nou ,meiden , ga hier nog wat verder doen ,nog zoveel te regelen voor woensdag als kids school gaan

knuff

6. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ lucin: Fijn dat het kwartje bij je mannetje gevallen is en nu dus ook een grote shop-date!! Leuk, leuk, leuk!

@ weer: Hier waait het wel flink en koud. Regen komt in flinke buien, maar tussendoor ook best redelijke tijd droog. Wij wilden vandaag weer wat verder gaan in de tuin, maar weet niet of dat wel gaat lukken met dit weer.

@ mama van 1: jeetje, klinkt niet goed meid. Goed dat je naar de dokter gaat!

@ charmed: Hihi, nu al een eigenwijsje, maar wel leuk dat je dan nog een keer mag komen!

@ luymlover: Leuk, alweer een stapje verder met je geboortekaartje.

@ maxmazsy: Hier ook een baby die steeds aan de rechterkant ligt. Net voorbij mijn navel. Daar komt dan een beetje een bultje op mijn buik en dat stukje is harder. Best grappig om te zien.

@ paardjes buiten: Jakkes, ik moet er nu niet aan denken om de hele nacht buiten te staan met dit weer, maar vaak hebben dieren er minder last van als wij. Gelukkig kan je paardje over een paar weken bij de groep.

@ zieken: Meiden beterschap.

Ik heb vannacht echt rot geslapen. Ik was om half 3 wakker en heb tot half 7 wakker gelegen. Pffff, en nu ben ik dus echt moe. Jakkes.
    Misschien dat ik vandaag alvast een keer naar school ga om eens even te kijken hoe het er daar bij ligt. We hebben pas morgen afgesproken, maar heb het idee dat ik toch al wel een keer moet gaan…

7. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Romy fijn dat Rico goed de nacht is doorgekomen!!

@ Mum2be, wij gaan volgende week op vakantie! Kan niet wachten hahahaha. Dus hopelijk zijn we dan helemaal weer beter pfff.

@ Lucin wat fijn datje zo goed geslapen hebt!! En hopelijk blijft je happy gevoel idd!! Super dat je harde buiken niet meer zo vaak komen!! Lekker rustig aan doen dus :D. Ik ga naar de dokter omdat ik vreselijk veel last heb met slikken en niet zo zeer in mijn keel maar in mijn klier en dat loopt door naar mijn oor.....zo veel pijn bah. Ben inmiddels ook alweer een kilo afgevallen!!

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    mama van 1, ben jaloeeersss! Waar gaan jullie naartoe? Ik verlang echt naar zo'n centerparcs weekje. Met een sauna en een warm bubbelbad en elke dag zwemmen met Jairo! Hubbie heeft helaas nog maar weinig vrije dagen:(

@juf, jij dus ook slecht geslapen:( Balen he... Wanner beginnen bij jullie de scholen? Volgende week? Hier zijn ze alweer een week begonnen!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Lovepeet, dat is niet fijn:(

@ Weegschaaltje, dat heb ik nu ook zo snel zeg kramp! Soms zelfs al als ik stoms doe zoals een schoen aantrekken!! Blegh...

@ mamavan1, oei dat klinkt niet goed:(. Goed dat je er toch even mee naar de huisarts gaat! Ik hoop dat ze daar wat voor je kunnen doen!!
    En afvallen, dat is niet goed hoor!! Heel veel beterschap dame!!

Ik ben trouwens weeeer een halve kilo aangekomen deze week...niet fijn...gister had ik ook echt het idee alsof ik uit mijn vel zou knappen..ik smeer me nu nog meer in met die striae-creme dan voorheen, heb het idee dat mijn velletje zo ongelofelijk dun is!!
    Mijn mannie is trouwens weer 0.7kg kwijt, dus in 2 weken 1.5kg afgevallen, nu nog 5.5kg te gaan voor hem:p

10. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lucindalice, goed voor je mannetje! hihi!

@ mamavan1, heerlijk een weekje vakantie!

@ uitslapen, zoontje kan er wat van hier qua uitslapen!

11. mama van 1

@ Lucin, smeren helpt niet hoor ;) hahahaha als je striea krijgt dan krijg je het :D. Ik dacht ook dat het hielp maar werd snel uit die droom geholpen hahaha. Bio-oil helpt wel heel goed voor erna!

@ Romy wij gaan naar een camping maar daar hebben ze ook huisjes en stacaravans enzo. Heel groot en gezellig. Wij zitten in een 8 persoons huisje met zonnebankdouche, sauna en 8 persoons jaccuzi! Heb er echt zin in. Mijn man wilde ook zijn dagen bewaren voor de kleine maar hij redt het nog net om deze week vrij te nemen en dan 3 weken bij de geboorte. Misschien is een lang weekend dan een idee voor jullie?? Kost ook niet zoveel dagen.....wel lekker om even weg te zijn van de dagelijkse sleur en heerlijk elke ochtend aan de verse broodjes enzo.....

Ga me eens klaar maken voor de dokter.....

12. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @lucin, ik kom ook veel aan:( Veel mee als bij mijn zoontje. Weet dat het erbij hoort, maar toch vind ik het stom en zit het me in de weg. Wat goed van je mannetje zeg! Gaat het hem lukken denk je?

@mum2, heeeeeeeerlijk dat uitslapen:D

13. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    :$Wat klinkt dat heeeeeeeeeeeeerlijk!
    Vertel eens hoe heet die camping:D

Succes bij de dokter!!

14. mama van 1

@ Kilo's ik weeg nu juist veeeeeel minder als bij mijn dochter. Nu 3 kg aangekomen terwijl ik bij mijn dochter al dik op 18 kilo zat. En ik ben nu al dikker dan toen...... gek zeg.

15. mama van 1

@ Romy je hebt PB

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ mamavan1, zo...dat klinkt lekker waar jullie heen gaan zeg!!!
    Succes bij de dokter zo meteen....
    Enne, kan ik toch niet blijven dromen dat de striae-creme helpt?:)...lijkt me zo vreselijk als m'n velletje straks knapt:(

@ Romy, denk dat het mijn mannetje wel gaat lukken. Ik schop hem nu 3x per week naar buiten om hard te gaan lopen en let heel erg op zijn voedingspatroon. En meneer kookt echt niet en smeert ook echt zijn boterhammen niet zelf als het niet hoeft...dus lekkere magere happies voor mijn mannie ;)
    En, ja stom het dat aankomen? Al weten we de oorzaak wel natuurlijk;)...

Ik ga me zo eens even klaarmaken om naar buiten te gaan om een paar boodschappen te gaan doen en daarna weer met de doggies te gaan wandelen. Lekker mn dubarry-laarzen aan, mijn man zijn wintersportjack en een muts op, dan kan ik deze regen wel trotseren toch?;)

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ mamavan1....3kg maar....respect!!!!!
    Ik zit alweer op bijna 11kg...en dat terwijl mijn buik echt geen ballon is...maar mijn heupen en bovenbenen hebben wel een extra isolatielaagje ;)

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik woog bij 8 weken zwangerschap 112.
    een 1,5 maand geleden bij de vk . 104 ,.
    en de laatste keer woog ik 106..

dus ik vindt het ook wel netjes :D>.

@ centerparks..
    ik ga 20 september. :D

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lovepeet, heerlijk CP!

@ mamavan1, klinkt goed die camping! lekker elaxen!

@ romytamara, aha, zo zit dat dus met je paard, ze kunnen dus wel schuilen, sneu dat ie nog wat gestresst is, hopelijk snel bij de andere paardjes.

@ Lucindalice, hier de vorige zwangerschap striae vrij tot 36 weken, daarna barstte het helemaal open, helaas, ik heb tonnen creme gesmeerd, hielp niks.
    Bio oil niet geprobeerd hoor, daar hoor ik wel vaker goed dingen over.

@ mamavan1, succes bij de HA.

Hier net de maxicosi besteld, hij komt donderdag binnen! Nu hebben we echt ALLES!!!!

20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier nu 68,5 kilo, zo'n 7 kilo aangekomen nu!

Deel Deze Pagina