December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een slechte nacht gehad. Ik was in slaap gevallen op de bank van half 8 tot half 9 gisteravond.. had geen middagtukje gedaan haha. Toen naar bed om 0.00 en om 2.00 nóg wakker.. en onrustige benen, bllg verschrikkelijk wel anderhalf uur lang! Toen geslapen tot half 8 en kwam Justin. 10 uur ofzo er weer in tot 2 uur. Ben wel gaar nu en wat hoofdpijn. Ff koppie thee opdrinken en dan naar de winkel. dat gaat nog net.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja, centerparcs hier eind oktober/begin november. Spannend dus, ga er van uit dat ik dat wel haal ;)

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    humm net lekker eindeloos fruit zitten eten hahaha echt asosiaal
    druiven frambozen appels, anannas hahahah

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ lovepeet, heerlijk gezond zeg!

5. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Voor dat ik ga bijlezen, even snel een berichtje.. We zijn vandaag met zoon naar de dierentuin geweest !! Zoo leuk !
    Ben alleen nu helemaal kapot !

zo nu even lezen.....

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Esther, welke dierentuin waren jullie? leuk dat ie zo genoten heeft (en daarbij jullie) ;)

Ff lekker kippetjes braden.. rijst er bij, sausje en klaar weer voor vandaag.

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Esthern77, leuk dierentuin! I love dierentuinen!

8. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Esthern: Leuk hoor naar de dierentuin was het een beetje te doen met het weer???

@Lovepeet heerlijk al dat fruit!!!!!

@Mamavan1 Ook raar dat een ha eigenlijk geen tijd heeft....terwijl ze wel gewoon hun normale tarieven hanteren....maar hopelijk helpt t.

@patroes: Naar zeg dat je zo slecht geslapen hebt hopelijk vannacht beter.

@Centerparcs: Wij gaan nog twee keer hahaha...weekend van 24 september met mijn schoonfamilie en het weekend van 8 okt met zijn tweetjes, toevallig beide keren op t zelfde park...maar das lekker dichtbij dus toch echt even eruit en niet te lang rijden.

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi!
    gaan maar weer eens een poging doen om bij te kletsen..

totzo!

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @weer, hier valt het eigenlijk nog wel mee moet ik zeggen, wel behoorlijke onweerbuien gehad gister en flinke wind, maar geen echte overlast gelukkig!

@mac, oei met dit weer op de fiets? petje af! ben je heelhuids aangekomen? ;)

@luvmyluver, jaaaaa ik ben morgen van de 100 af, 99 klinkt veeeeel korter dan 100 he! hihihi

@mama van 1, ojee klinkt niet goed dat het zwart voor je ogen werd! misschien je bloeddruk?

@levensvatbaar, ik dacht zelf altijd 27 weken, mijn moeder had het vorige week over 26 weken, maargoed laat die kleintjes nog maar lekker tot minimaal 37 weken zitten!

@Romy, wooow wat ga jij hard! 27 weken alweer!!!

@verkouden, zo hee, volgens mij heerst het! hier ook altijd behoorlijk aan de snotter en genies!

@lovepeet, oei dat ken ik.. perongeluk op Xje drukken! grrr vet irritant is dat!

@luvmyluver, ooow wat een leuke kaartjes hebben ze daar zeg!

@Mac, hier ligt de kleine ook altijd helemaal rechts, voel haar ook altijd alleen maar daar of onder, links eigenlijk nooit.

@buiksmeren, hier vergeet ik het nog wel eens (lees: eigenlijk altijd) heb vannacht wel gedroomd dat ik was bevallen en had daar toch eigenlijk wel wat striae, vooral aan de onderkant, wat ik dus nu zelf niet kan zien, ben vanochtend gelijk gaan kijken in de spiegel haha maar zag niets!

@Charmed, oooow wat een moppie!!! en bij jullie dus ook al tegenwerking bij de echo, hier ook haha het heeft dik een half uur geduurd voordat mevrouw haar handjes weg deed van haar gezicht haha.

@ all, oew geen tijd meer om verder bij te lezen, krijg net te horen wat het gaat kosten om de auto te laten maken... 1023 euro...pfff dat heb je ook 1,2,3.. :( kan wel janken!

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @smeren; hier smeert mn man mn buik om de zoveel dagen in. Er is nog niks te zien, maar in het begin was het voor hem wel een leuke bezigheid, een soort van contact hebben met de buik. Nu hij de baby duidelijk voelt en ziet schoppen, heeft hij wat minder smeer behoefte.

@hier; voel me echt brak! Op mn werk ging het wel, wel echt moe, maar alles was goed te doen. Rond 17.30 begon mn rug opeens goed te zeuren. En onderweg naar huis had ik halverwege al weer last van mn buik. Zit nu met kaarsrechte rug op de stoel, want elke andere houding doet pijn :( Ik had zo gehoopt dat ik na een week vrij zijn, wat minder last zou hebben. Maar dat gaat dus niet gebeuren. Manlief gaat zo gelukkig koken, kan ik lekker languit op de bank liggen. Denk dat dit de enige positie is waarin ik het minst last heb.

12. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @smeren... vergeet het altijd

13. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ springmuis, de dokter denkt dat het kan komen omdat er vocht achter de trommelvliezen zitten wat druk geeft.... Kan bij verkoudheid of het vol zitten. Maar morgen moet ik toch naar de vk dus zal het ook met haar bespreken.
    Wat moest er gedaan worden aan je auto dan?? Een distributiesnaar ofzo? Want jeetje wat een hoop geld zeg!! Hebben ze hem al gemaakt of is het een prijsopgave? Anders zou ik eens informeren bij andere garages.....

@ smeren, doe het nooit haha. Als de striea komt dan komt het toch wel en heeft smeren geen nut....

Las ook dat iemands mannetje de buik insmeert en nu niet meer waarom niet?? Is toch juist mooi om je eigen kindje te voelen en zien bewegen??

@ all, net de kleine meid in bad gedaan en die is even aan het spelen kan ik mooi rusten. Manlief komt ook zo thuis en dan vanavond nog even strijken en een begin maken aan de zolder opruimen en uitzoeken. Het lijkt voller dan het is dus dat scheelt wel weer hahahaha.

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, Justin ligt op bed. Die was erg moe. Hij slaapt al een ruime week niet meer overdag (wil ie zelf niet meer) en als ik het s middags niet meer trek, mag ie van mij in zijn bed boekjes lezen oid voor een uurtje.

Schoenenmanden uitgezocht. Zomerschoenen al weer naar boven gedaan, winterschoenen weer naar benee. Morgen Justin's jassen wisselen. en de onze maar dat is niet zo 'leuk' haha. Nesteldrang ofzo? Heb wel weer last vandaag bllg en nog steeds wat hoofdpijn.

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ springmuis, jeetje zeg das weer een boel geld!

@ macmazsy, balen dat je zo'n last hebt weer! En wil je mannetje nu minder smeren?? hier juist meer buikcontact tussen mijn man en de kleine, die vind dat schoppen geweldig!

@ buikkie, hier ook wat last van de bandenpijn! rustig aan doen maar vanavond! Heb vandaag veel gebukt en mannetje op de wc gezet ivm zindelijk maken, dat nekt me wel merk ik.
    Gaat trouwens wel goed met mijn zoontje zonder luier.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Romy, ik ken het gevoel helemaal!! Ik ben ook 1.63m en woog tussen de 53.5 en 54.0kg voor de zwangerschap. Nu dus ruim 65.0, dat is ook echt too much naar mijn idee...
    Snap heel goed dat je je dan vervelend gaat voelen....maar het is voor het goede doel!!! En straks met de borstvoeding e.d. gaat het er allemaal vast wel weer af!!

@ Triessie, ik ben benieuwd of die verzekeringsman iets voor je kan doen. Ik hoop het!!!

@ Patroes, vervelend zeg....
    Weet iemand trouwens de oorzaak van onrustige benen? Heb je dan juist te veel gedaan of te weinig dat je nog energie hebt ofzo?

@ Springmuis....oei, dat is een flink bedrag....au....kan begrijpen dat je wel kunt janken!!!

@ Mac....pas je alsjeblieft op?? Voordat je in dezelfde positie komt als ik vorige week...of erger.....dat is het niet waard....dan misschien maar minder werken, hoe vervelend dat ook is!!!

@ smeren, ik smeer minstens 2x per dag...als ik wat spanning of droge huid voel dan smeer ik nog extra....
    Al geeft het niet zo heel veel hoop als ik iedereen zo hoor dat ze op het laatst helemaal uitscheuren....

Manlief en ik hebben hier een 'bugaboo-fight' we kunnen echt niet overeenkomen wat de kleur nu moet worden.....
    Wat vinden jullie het mooiste?
    Ik wil graag oranje met rood en hij graag bruin met oranje...wat nu??

Hier vandaag een heerlijk dagje gehad, ik heb zoveel kunnen doen!! Zelfs alweer anderhalf uur gestudeerd :)

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ mum2be2, knap hoor van je zoontje!!! Moet wel heerlijk zijn!!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mama van 1, auwie daar wordt je ook niet vrolijk van zeg! hopelijk ben je er gauw weer van af!
    enne de auto, we konden kiezen of een hele nieuwe motor erin of alleen de bovenkant van de motor, dus de nokkenas en cillinderkop ofzoiets, maar prijs komt op het zelfde neer..
    nee de auto is nog niet gemaakt, is alleen de offerte, maargoed we laten hem niet maken, we hebben hem in December gekocht voor 1300 euro (was een vriendenprijsje, maar zit lang verhaal achter) en dan is 1000 euro heel veel om hem te laten maken, het was meer een tijdelijk autootje zodat we toen met de icsi behandelingen een auto hadden om naar Almere en Amsterdam te rijden nadat de vorige auto total loss was gereden bij een aanrijding..
    nou waren we maandag naar de garage want het olielampje bleef branden, garage heeft olie ververst maar hij bleef branden, toen gaf mn mannetje aan dat hij nog naar Almere moest want hij moest werken en toen zei die man, oow maar je kan er wel mee doorrijden hoor en dan kom je donderdag en dan ga ik er verder naar kijken.. (en wij met onze stomme koppen geloven die man, want hij heeft er verstand van, en wij dus helemaal 0,0)
    en toen stonden we stil langs de snelweg.. motor kapot..
    en nu loopt die man ons te naaien enzo..
    hij wil hem nu ook alleen maar opkopen als we bij hem iets terug kopen, maarja zijn goedkoopste auto is 3250 en als we 1000 euro al niet 1,2,3 hebben ;)
    dus nu maar kijken voor weer eens tijdelijk autootje en dan maar iedere maand een bedrag wegleggen voor een nieuwe..
    maar omdat er een heel lang verhaal achter zit met die garage eigenaar maak ik me er weer veelste druk om met pijnlijke harde buiken als gevolg.. blegh! ben ook zo boos op die vent!

19. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @luc ik kies bruin (heb een hekel aan de kleur rood:D)

@springmuis ja zijn leuk he daar de kaartjes!
    en dat zijn ook altijd leuke kleine prijsjes....not! (auto)

@mamavan1 nou lekker dan die dokter sjonge jonge
    maar wel lekker op vakantie!!

@uhhh ff wachte ff teruglezen

@charmed leuke echo's en lol dat je nog een keer mag:D

@kilo's uhhh ik had al een tijdje niet gewogen dus vandaag bij me moeder maar even gedaan....ben nu in totaal 8,5 kilo aangekomen:$:$:$

dus dat word weer hard werken.....bij de eerste was ik namelijk 1 van de weinige die dus niet afviel van de bv dus hopen dat het nu wel zo is:D:D

en straie :x:x bij de oudste helemaal niks tot 36 weken eerst 1 klein scheurtje... de dag erna niet om aan te zien echt overal!!!! me hele buik, mijn kont, mijn rug, mijn boven benen en mijn borsten....
    bij de tweede heb ik er geen 1 bij gekregen en tot nu toe (klop ff af)
    nog niks.
    ze zijn gelukkig wel minder zichtbaar geworden

20. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @springmuis nou dat is lekker dan van die vent!!!!!!

en nu heel goed luisteren!!!!! haal diep adem, loop naar je slaapkamer...pak een kussen, hou die voor je gezicht...en ga lekker een potje keihard staan schreeuwen... (werkt hier altijd erg goed voor mij en mijn meiden:))

dan ga je weer lekker doen waar je zin in heb, ben je helemaal kalm, en dat is beter voor jou en je bubbie!!!!!!

@mum2be2 hier ook;) heerlijk...ze loopt nu de hele dag zonder luier behalve als we ergens heen gaan zonder wc zoals het bos ofzo
    maar hier klimt ze gelukkig zelf op de wc. dat scheelt weer sjouwen. ik heb de laatste paar dagen echt het gevoel alsof ze ineens 50 kilo weegt:$ en dat terwijl het een heel klein poppetje is....

Deel Deze Pagina