@ Goofy, fijn dat die vervangster je al goed bij staat. Het is natuurlijk wel altijd moeilijk om je 'eigen ding' los te laten. Ow...thanx voor de tip over de zomerkappen, kan ik daar zaterdag ook meteen even naar kijken (maar zit hij dan al niet in dat buggy-gedeelte?) Zucht de site van de boeken doet nog steeds vaag....manlief heeft nu 2x betaald (voor 2 vakken) en nu geeft hij op de site aan dat van 1 vak de boel nog in de winkelwagen zit....vaag...heb ook geen bevestiging van de bestelling gehad, enkel bevestiging van 2 betalingen....Hopelijk gaat het allemaal goed!! Zo, manlief is nu even een avondrondje met de dames aan het doen. Dan ga ik me maar vast klaar maken om te gaan slapen. Weltrusten allemaal!!!
Springmuis nieuws? Iig sterkte meis! Pjiew veel teveel gedaan En dan moet ik nu weer bezuren Slaap lekker iedereen!
haaj haaj, nou heb even ontspannen (voor zover mogelijk) in bad gezeten, en de harde buiken zijn er nog wel, maar ze zijn niet meer pijnlijk gelukkig! VK heeft weer gebeld en mag nu morgen middag langs komen voor mijn geruststelling, ze heeft me nog een keer benadrukt dat ik me geen zorgen hoef te maken over het hartje. maar ga nu wel melden dat ik misschien liever toch niet thuis wil bevallen.. vind ik zwaar klote maarja heb liever dat ze dr hartje straks heel goed in de gaten kunnen houden.. ze zei nog wel dat ik gewoon woensdag al had moeten bellen over dat hartje zodat de harde buiken me misschien wel bespaart hadden kunnen blijven.. want ze denkt dat ik me waarschijnlijk veelste druk heb lopen maken.. maargoed nu ga ik naar bed want dat moet van die vrouw, en dat vind ik zelf ook wel een strak plan! Thnx voor jullie tips & steun!! dat doet altijd goed!
springmuis gelukkig maar....nu lekker slapen en rustig aan doen! @luc leuk idee van je man!k denk wel dat jullie eruit komen en ik denk dat jullie een hoop lol hebben. zouden ik en mijn man ook hebben zie het ook al helemaal voor me maar ben idd benieuwd naar het resultaat.. romy DOE NOU IS RUSTIG!!!!!! ik heb vandaag pepernoten gekocht ik schaam me diep, maar ik kon het echt niet laten welterusten allemaal!!!!
hey meiden, beetje laat, maar was al 2 dagen niet geweest. wel terug gelezen, maar een geheugen als een zeef. foto's van charmed nog wel gezien, wat lief dat neusje!!! hier: heel druk gehad op mijn vrije zondag/maandag, heb zondag alle kozijnen nog een keer geschuurd en geverfd, hoopte dat het goed was, maar vond het toch mooier het nog een keer te doen. nu heeft de poes op de kamer gezeten toen alles nog nat was, dus de platen onder het raam moeten nog een keer!!!! verder de vitrage opgehangen, ook zo'n rotklus!! en begonnen met behangen, de eerste 2 rollen zitten erin, nog 2 te gaan!! alleen is onze muur heel scheef, en hebben we streep behang (ja ik wist het niet van tevoren) hopen dat het mooi word dus. Mijn zus zei al dat ik anders de pootjes van de kasten ook maar scheef eronder moest zetten, is het weer 1 geheel o, ja we hebben nieuwe trapleuningen aan de muur, en dus moet ook het trappengat opnieuw gesausd worden en ben ook nog niet tevreden over het resultaat, maar ja het is niet anders jeej, vandaag 24 weken, schiet lekker op. nou gauw naar bed, morgen werken
@sprngmuis; rustig aan! Hopen dat de harde buiken snel wegtrekken. @hier; Ng steeds beroerd. Na het eten ging het wel weer. Had enkel nog flink last van mn rug en heb dus de hele avond op de bank gelegen. om 22.00 naar bed gegaan en kon niet in slaap vallen. Wordt ik me na elven toch weer een partij misselijk! Had het idee dat alles eruit ging komen... buik deed ook weer pijn, geen harde buik ofzo, maar vanuit mn darmen trok het helemaal naar beneden. daarbij leek ik het bloedheet te hebben. Op mn rug liggen was de enige optie, maar dan ging mn rug weer zeuren ben dus maar schuin gaan liggen. Om 1 uur trok de ergste misselijkheid eindelijk weg. Het is nu 2 uur geweest en de misselijkheid is er nog wel, in vlagen komt het wat erger opzetten en mn buik rommelt onwijs. er is vanalles aan het borrelen daarbinnen, tussendoor voel je dan ook nog wat schoppen van het kind (gelukkig). Op dit moment doet mn rechterhand ook echt pijn, straalt door tot mn elleboog, een heel zwaar gevoel, waardoor slapen ook niet echt werkt. Ga zo maar weer in bed liggen. Hopelijk val ik nog even in slaap. Voel ik me morgen nog zo, dan heeft mn werk pech en blijf ik thuis. Dan maar geen vaste leiding op mn groep aangezien mn collega ook op zn vroegst woensdag weer begint.
Hallooooooooooooooooooooooooo! Mèèèn, wat is dat lekker om soms gewoon 3 hele dagen je computer uit te laten! Heb alles globaal een beetje doorgelezen. Was weer erg veel gekletst hier! Nog maar een krappe 10 weken he, dan zitten de eersten in de beval-zone! Hahaha! Wat gaat het hard! Zijn jullie er al helemaal klaar voor? Ik wel. Ik ben vreselijk ongeduldig en nieuwsgierig naar ons kindje. Natuurlijk moet hij nog ff blijven zitten, maar als ie nu zou komen, zou ik er wel klaar voor zijn. Ik heb geloof ik nog geen harde buik gehad. Tenminste, niet dat ik weet. Wel heel erg last van mijn ribben, omdat de kleine daar soms zó hard tegen aan trapt! Doet echt zeer! En lekkende borsten... Tsja, ik had daar in week 16 al last van! Loop ook sinds die tijd al elke dag met zoogkompressen rond, want die vlekken in je tshirt zien er ook niet echt charmant uit natuurlijk! Bandenpijn heb ik ook heel vaak. Vooral als ik veel loop of fiets. Misschien een wat genante vraag, maar hoe is het met jullie darmen? Ooooh, hier vreselijk! Zit soms wel een half uur op de plee zonder resultaat, en dat terwijl ik wel heel nodig moet! Heb er soms echt buikpijn van. Pffff! Vannacht ook weer lekker slecht geslapen. Mijn buik lag vreselijk in de weg! Lag in niet 1 positie lekker! Zo. Al met al een lekker klaagberichtje. Mag wel ff he!
goeiemorgen iedereen ! @ romy : doe nou eens rustig aan meid !! @ hardebuiken ja hier heb ik daar wel af en toe wel last van @ rammel leuk he zo'n kat die door je verf heen loopt .. wij hebben 3 kittens lopen en je zag precies waar ze waren geweest met al die poot afdrukken in huis... @ buik jaa die gaat nu bij mij ook wel in de weg zitten pff.. ik word er af en toe gek van meestal ben ik een vette uitslaper en lig ik gerust tot half 11 op me nest.. echt asosiaal.. maar laatste tijd zit ik al om 7 uur binnne .. bah .. !
owww, dames, ik dacht ik lees nog even bij, maar ga het niet meer redden. Ik moet nu echt naar de tandarts en dan mijn klasje in orde gaan maken voor volgende week. Vanavond ga ik weer bijlezen!
@ springmuis, hoe is het nu met je?? @ mac, het klinkt een beetje wat ik heb gehad vorige week. Alleen had ik nog vreselijke buikkrampen erbij....hoe gaat het nu met je?? Nog een beetje kunnen slapen? Sterkte? @ wgev, behangse hahaha. Ben benieuwd, maak je een foto als je klaar bent? @ romy jeetje meis wordt een rustig dagje voor je dus vandaag! @ Lucin wat raar dat die site zo doet anders ze even bellen en je bankrek in de gaten houden. Oh en de kleur van de bagaboo ik zou ook voor zwart en een felle kleur gaan. Ben ook niet zo van de bruin. Sterkte met uitzoeken haha. @ rammel, sterkte meis! Hier van de week toevallig last van mijn darmen en het resultaat op de wc was echt om te treuren....maarja hoort erbij. @ all, nog steeds veel last van mijn keel/oren dus als het vanmiddag nog zo is ga ik de zwangerschapscurcus voor morgen afbellen. Ik heb geen zin om met zoveel pijn nog daar te gaan liggen en oefeningen te doen en me te concentreren op de informatie. Vanmiddag weer naar de vk, kan ik het er gelijk met haar over hebben..... Ik wil ook nog strijken vandaag dan kan het hemeltje ook aan het bedje .
Goedemorgen dames! @Springmuis: Wat grappig dat jij bij het zelfde bureau bent geweest! Waar in Flevoland woon jij dan? Want volgens mij woon je niet in Almere toch of wel??? Fijn dat het weer wat beter met je buik gehad vandaag maar even rustig aan doen. @Rammel: Ik heb precies het tegenovergestelde met mijn darmen. Zijn ook wel helemaal van slag maar 9/10 keer gaat het mij te makkelijk eruit....Ook niet fijn en ook buikpijn erbij. @Goof: Fijn dat de vervangster bevalt. Hopelijk kan je dan nu meer rust nemen. Ik begreep dat wij sinds deze week een stagiaire hebben, laatste jaars onderwijsassistente. Wel fijn dan kan ik wat dingetjes afschuiven. (Klinkt oneerbiedig maar zo bedoel ik het niet hoor) @hier: Zo naar de vk! En daarna weer lekker zwemmen!
@slapen; vannacht uiteindelijk nog 2 uurtjes kunnen slapen. Mn rug voel ik nog steeds en heb ook nog een gespannen buik, geen harde buik, maar denk dat als ik veel ga doen dit wel zo wordt. Dus straks een lekker plekje op de bank zoeken en niks doen. De misselijkheid is gelukkig weg.
@ mac fijn dat het minder is lekker rustig aan doen vandaag. Bankhangen en filmpje ofzo.....goed idee hahaha. @ lovepeet, ik woon in een dorp en het zwembad is altijd open! Hahaha. @ charmed veel plezier bij de vk en in het zwembad. Jullie wonen dus aan de andere kant van de dijk . Leuk
Heej meiden, nou ben redelijk goed de nacht doorgekomen, maar een paar keer wakker, harde buiken zijn er nog wel maar nog steeds geen pijnlijke gelukkig! mn mannetje komt zo naar huis om samen naar de VK te gaan.. Charmed, jaa leuk joh! vind alleen die vrouw zo sloom praten, als ik de dvd kijk val ik bijna in slaap van haar stem hahaha maar nee woon niet in Almere nee, heb er wel 18 jaar gewoond maar daarna verhuist naar Lelystad, waren de koophuizen iets groter voor een lagere prijs haha
Zo, ff wat boodschapjes gedaan. Een hoeslaken voor Justin's nieuwe dinobed (groen natuurlijk haha) en de gratis kruidvatluiers (via kruidvat kun je een bon uitprinten daar staan ze op)! Ehh voor Justin toch maar een winterjasje gekocht, had al liggen maar die waren eigenlijk vrij groot (122) terwijl ie nu in 104 zit. En boxershorts bij de action (reclame) voor mn man. En voor mezelf ... Hmmm eh niks? NOU JA.