Zoooooooo! Net de Blije Doos opgehaal bij Prénatal en ik snap nu waarom het de Blije Doos wordt genoemd! Werd er inderdaad helemaal blij van!! Zit echt heel veel leuke dingen in zeg!! Wauw! @ Patroeschka: Kan die gratis luiers niet vinden! Waar op de site moet ik zoeken??
Morgen! Oeps, dacht ik rustig aan te kunnen doen, was ik eeeeeeeeeeeeeven vergeten dat ik vandaag met mn vader mee naar het VU ging Om 7.45u wel te verstaan. Wat voel je je dan verwend met een kind dat elke dag om 8.30/9u wakker word! Ik weet niet wat Jairo had vannacht, maar hij is van 2u tot 4u wakker geweest "Doettie anders nooit" haha. Gelukkig bedacht ik het me vannacht dat ik dus smorgens met mn vader mee zou gaan en kon ik nog de wekker zetten. Hubbie moest naar de dokter dus die heeft om half 9 zn ouders gebeld. En zo is het dus last minute allemaal geregeld Nu net thuis, Jaitje ophalen en naar bed brengen en dan duik ik lekker ook mn bed in! Hoop vanmiddag ff bij te lezen
Hey meiden, Zo zwemmen was weer heerlijk! nu ff broodje doen want je krijgt er wel honger van! Bij de vk was alles weer goed! Had drie weken geleden suiker laten prikken en die was 4,7 dus helemaal keurig! Nu over drie weken weer terug en dan krijg ik die stomme prik vanwege de negatieve rhesus factor blegggghhhh geen zin in. @Rammel: Ik kreeg net mijn mailtje binnen dat ik hem mag ophalen....dus misschien vandaag nog wel ff doen en anders morgen ben benieuwd!!! @Springmuis: Wat grappig dat je 18 jaar hier hebt gewoond. Ik woon hier alweer 27 jaar hahaha (net niet geboren....) Waar in almere heb je gewoond??
@Springmuis, nou ja zeg, dat is toch echt onbeschoft. Zou geen auto bij hem kopen hoor. @darmen, Over het algemeen geen last van. Zo nu en dan moet ik langer blijven zitten en doet het wel een beetje pijn of het gaat ineens iets te makkelijk. Maar in grote lijnen gelukkig niet. @lekken, doe ik gelukkig ook (nog) niet. @blije doos, ga ik eerdaags ophalen. Leuk hoor helemaal zin in. @kinderwagen, onze is leger groen met een oranje binnenkant. Erg leuk moet ik zeggen. @werken, nog 4 weken en 3 dagen haha. Oftewel nog 19 dagen werken. Nee hoor ik tel helemaaaaaal niet af haha. @paard, mijn paard staat ook gewoon buiten en 9 van de 10 keer blijft ze buiten staan. Ze kan kiezen of ze de stal in loopt. Maak me alleen zorgen met onweer. Gisteren het kinderdag verblijf gebeld over hoe en wat straks aangezien we toen we ons inschreven te horen kregen er geen wachtlijst was. Nu is dat ineens wel en is er misschien pas in maart weer plek, aangezien ik half maart zoals het er nu uitziet ga beginnen vind ik dat een beetje krap worden. Deze staat enorm goed aangeschreven maar vind dit erg slordig dat er eerst medegedeeld wordt dat er plaats is in die tijd en nu het een vraag wordt. Wat moet ik hier nu mee. Inschrijven bij een ander is een beetje laat of niet dames? Aan de andere kant hoe lang zal het nodig zijn. maar heb wel oppas nodig. blegh fijn zo. mijn ventje wordt steeds gestrester door zijn werk en reageert het verbaal op mij af en ik kan daar totaal niet tegen. Zegt wel sorry de dag erna maar toch wordt hier niet vrolijk van.
2 dagen geloof ik niet geweest hier. heb niet echt lekkere dagen gehad. mn zoontje die 's nachts opeens wakker word en overstuur is en emt moeite in slaap kan komen (ben dat echt niet gewend van hem) en dan zelf met pijn in bed liggen en mn draai niet kunnen vinden. pfffff. erg vermoeiend. afgelopen nacht eindelijk door kunnen slapen maar nu nog steeds moe. gisteren gewerkt maar niet in de zorg gestaan door de pijn en smiddags begravenis van die man. zow dat was heftig zeg. @echo's: zag 2 echo's voor bij komen. geloof van springmuis. super om te zien en fijn dat je nog een keer mag. haha. altijd leuk. @bugaboo: denk dat ik voor de bruin met oranje zou gaan. wat neutraler denk ik. heb zelf een zwarte quinny buzz 4. en met behulp van leuke lakentjes en dekentjes kun je de kleur aanpassen. maar zie nu dat je man een goeie had. alle kleuren bij elkaar leggen en zo samen beslissen. hopelijk komen jullie eruit. vast wel. @patroeska gratis luiers. zal eens kijken opde site. haha. ben wel in voor gratis. ga vandaag ook die aanbieding halen van de pampers. @macmazy: jeetje doe je rustig aan. fijn dat je even voor controle mag bij vk en dat je mannetje mee gaat. wel zo prettig. jeetje weet niet meer. sorry. zit nu te wachten op onze nieuwe eetkamertafelstoelen. worden vandaag geleverd. ben benieuwd. maar word af en toe gek van mn zoontje. elke keer de computer van mn man aan doen en stekkers overal uittrekken. op t televisiekastjes klimmen en slaan op onze tv. pfff. heb hem nu al zijn woezel en pip laptop gegeven maarja dat is minder leuk denk ik. haha. zo maar een boterham eten en dan bed in. haha. erg he. oja rond 12 uur komt op tv altijd de bruine beer in het blauwe huis. mijn zoontje moet hier zo om lachen. haha. hij vind die beer echt geweldig. hier trouwens sinds kort bezig met paint shop pro. zo leuk om nu ook te scrappen via computer. beetje verslavend. zo als mn kereltje op bed ligt maar eens even weer proberen. ben nog in de leerfase.haha.
@ Patroes, lekker geshopt dus!!! @ Rammel Ik kreeg de bon ook vandaag binnen, en aangezien ik verder toch niet meer in de stad kom denk ik dat ik hem nadat ik bij de vk ben geweest hem maar op ga halen. Tja moet je anders op een dinsdag en kan wel wat BLIJE dingen gebruiken hahaha. @ Charmed Fijn dat alles goed was bij de vk! Ik moet om 2 uur.....maar verwacht geen rare dingen @ Romy lekker he zo "verwend" zijn met uitslapen . Ken het! Onze dochter heeft van de week zo een nachtje gehad, alleen sliep zij na een klein half uurtje weer en papa en mama niet!! hahaha. Slaap lekker zo !!! @ PBA, een goed schelden op je man kan helpen . Kan je ook al je frustratie eruit gooien hahahaha. Ik heb geen idee hoe het werkt bij kdv. Onze dochter ging altijd naar opa en oma. En nu hebben we eigenlijk nog geen idee hoe we het gaan doen, maar opa is gek op zijn kleinkids dus daar kunnen we wel altijd terecht. Ach het is pas maart voor het zover is dus we hebben nog even. Maar wel raar idd dat ze eerst zeggen dat er plek is en nu opeens weer een wachtlijst..... @ All, net de zolder een stuk opgeruimd! Dat ging super snel!! Er staat nu wel een hoop wat weg kan dus dat moet mijn man vanavond maar in zijn auto zetten en meenemen. Op zijn werk hebben ze zo een megacontainer . Dan ruimt het hier weer op. Dan alleen nog alle modelauto's in de dozen schroeven en achter het schot zetten en dan is het weer aardig aan kant...... heerlijk!! Straks om 2 uur naar de vk en daarna maar denk ik naar de prenatal voor de blije doos. Eens kijken wat er dit keer in zit......... Rammel jij hebt hem al.....wat zit erin??
@ mama van daan, ik doe het idd ook met psp en het is heeeel verslavend. Ik heb op een gegeven moment de laptop maar weggelegd bleef aan de gang hahaha. Dus nu doe ik het alleen nog voor de babysite ofzo . Mocht je vragen hebben kan ik je misschien wel helpen
Charmed, fijn dat alles goed was bij de vk! ik ben wel een geboren almeerder haha, heb eerst 15 jaar in Stedenwijk-midden gewoond en daarna 3 jaar in kruidenwijk-west. mis Almere soms nog wel hoor, is veel meer te doen haha gelukkig woont mijn halve familie er nog en ben ik er minstens 1x per week nog wel even te vinden (nu zonder auto denk ik wat minder wat heb een hekel aan het OV haha) @blijedoos, ik willum ook! hoop dat ik hem ook snel kan ophalen! ooow zie nu dat ik een mailtje heb ontvangen dat ik hem kan ophalen! joepppieeeeeee alleen beetje jammer dat de prenatal in Almere is haha mannetje vd week maar op pad sturen dan als ie naar zn werk gaat oooh nee sjips hij heeft nachtdiensten.. gaat hem niet worden... bleh wordt dus pas volgende week ergens!
@ luvmyluver, al aan de pepernoten, lekker toch! (lust ze gelukkig zelf niet, taai taai daarentegen! yummie) @ wgev, zo he druk aan de klus geweest, leuke opmerking van je zus en de kast! hahaha!, ben benieuwd naar het resultaat! @ mac, en voel je al weer wat beter? Klinkt niet erg prettig allemaal! @ rammel, hahaha, 3 dagen de computer uit overleef ik NIET! hahaha, hier echt een verslaafde aan internet! Darmen zijn inderdaad niet erg fijn nu, soms moeite inderdaad, lastig he! Hier ook nog geen harde buiken, wel lekker schoppend kindje, heerlijk! @ mamavan1, dus nog niet echt verlichting in je keel/oren, lastig meid! @ charmedknorrie, succes bij de VK! en zwem ze! @ jufkyjo, succes bij de tandarts! @ springmuis, succes bij de vK! @ patroeschka, hahaha, NIKS voor jezelf gekocht, wat knap! hahaha! dat heb je soms he! @ romytamara, jij dus ook vannacht een nachtbrakertje, hier net zo, mijn zoontje was wakker om kwart over 12 en begon keihard, Mama!!!! MAma!!! te gillen, na een paar minuten ging manlief eruit en ja hoor, hups kind tussen ons in, hij begon alleen 1,5 uur te kletsen ipv slapen! dus ik hem weer in zijn eigen bed gegooid, met een nachtlampje aan en toen sliep hij gelukkig weer verder. Ondertussen was ik 2 uur lang wakker!!!! aahhhhh... ben moe nu.... @ PBA, kun je je kindje niet gewoon per maart daar plaatsen dan? of is het nog maar de vraag dat het dan kan? ik zou op meerdere KDV laten inschrijven, zo heb je meer kans. balen van je man en het afreageren op jou! Kan je nu ff niet hebben he! @ mamavandaan, zit het hier in de lucht ofzo, mijn zoontje wordt de laatste dagen ook al 's nachts wakker, en daar hebben we nooit last van! @ blije doos, ff mail checken! Hier heel druk op het werk! spring weer in de auto nu! Jeetje brood eten en bijlezen kan net!!! zoveel gebept hiero!!! hahaha!
@ mamavandaan, mijn zoontje zag laatst ook de blauwe beer, en die vond hem eng! hahaha! zijn je stoelen er al?
@ mum2be dank je wel!! Net heeft de bedrijfsarts gebeld om te horen hoe het gaat. Nou niet . Vanwege het uwv moest er contact blijven maar omdat mijn verlof al 22 oktober in gaat (6 weken van te voren) vind hij het niet nodig om nog een keer te bellen en wenste me een goede zwangerschap nog toe en een mooi, gezond kindje. Ook nog even over de klachten na de bevalling besproken want hij zegt wel dat ik er rekening mee moet houden dat het niet helemaal weg hoeft te zijn mmmmmmmm nouja we zien wel. Ik ga ook....op naar de vk!
@mama van 1: gezeur met dat uwv he. hier ook om de zoveel weken contact. tja het word toch niet beter tot hopelijk na de bevalling dus waarom zo veel contact. maar goed ze bellen nogal,je hoeft er niet heen. ik moet jou dus hebben als ik iets niet weet. haha. gisteren net de 1e les gedaan via digiscrap.nl. en ben al heel trots haha. zo dus de 2e les volgen. erg leuk. heb ook direct maar wat achtergronden enzo gedownload. gut zolder opgeruimd. pff moet hier ook. kan me er z moeilijk toe zetten. @mum2be2:haha dus jouw zoontje bang voor de beer. grappig is dat om verschil dan te zien. ja mn stoelen zijn er. gelukkig net voordat mn zoontje ging slapen. ze zijn helemaal geweldig. jouw zoontje dus ook snachts wakker. raar he. zo opeens sinds vorige week. hij is nu wel verkouden en ik heb dus het idee dat hij hierdoor wakker word ofzow. achja weet het ook niet. @pba:ben nu bezig met scrappen via de computer. dan kun je met een programma je foto's bewerken. zoals de foto van een paar bladzijdes terug van mum2be2.
@Blije doos, oh spannend, ik heb nog geen bericht gehad. Ben benieuwd wat er allemaal inzit. Voelt toch een beetje als Sinterklaas he, zo'n doos uitpakken! @PBA, lastig met het kinderdagverblijf, het zou fijner zijn als je gewoon weet dat er tegen die tijd plek is. Maar misschien kun je voor een paar overgangsweken nog een andere oplossing verzinnen? sowieso, over het werken na de bevalling.. Wat gaan jullie doen, hetzelfde werken, of juist minder? Ik zit erover te denken om ouderschapsverlof op te nemen voor een jaar voor 50% van mijn uren, of zou dat een heel gedoe zijn? @VK, gelukkig goede geluiden te horen, mooi! @Mum2be, werk ze maar weer, handig zo'n lunchpauze om snel alles even door te lezen hier. @JufKyjo, hopelijk ging het goed bij de tandarts. Ik ben vanochtend ook geweest, gelukkig geen gaatjes, dus ben er weer voor een jaar vanaf! Ben vandaag 3 jaar getrouwd, en we gaan vanavond naar de musical We will rock you. Ben erg benieuwd, heb er super veel zin in!
even een updatetje! Alles was prima bij de VK! hartje ging 115, en hun handhaven een minimum van 110 en bij 80 is het ernstig dus was helemaal oke, en is gewoon een rustige meid!
ik was nog niet klaar... oeps haha Harde buiken zijn waarschijnlijk veroorzaakt door stress, dus moet kalm aan gaan doen! over 3 weekjes weer een afspraak!
@ Springmuis, fijn dat de harde buiken gezakt zijn en dat je je ook geen zorgen hoeft te maken over het hartje. Hopelijk wordt je woensdag helemaal gerust gesteld! @ Luvmyluver.....pepernoten, zijn die er al in augustus??? Wel lekker trouwens @ Wgev, druk aan de klus geweest dus! Ik hoop dat het eindresultaat toch helemaal wordt als dat wat je er van verwachtte! @ Mac ....dat gaat zo niet de goede kant met je op meis...ik hoop zo dat je binnenkort wat fitter bent! @ Rammel...dat is al wel een tijdje ja dat lekken van je borsten...wist niet dat dat al zo vroeg kon gaan beginnen! Hier ook op en af last van mijn darmen, maar meestal dat ze nu te snel werken en alles eruit willen gooien. Helpt veel vezels en fruit eten en veel water drinken misschien voor je? @ Jufkyo, ik hoop dat alles goed gegaan is bij de tandarts!!! @ mamavan1, bah dat je nog niet echt verlichting hebt van de spray. Heel erg veel beterschap! @ Charmed, have fun bij de vk en in het zwembad! @ Patroes....he dame je moet jezelf ook wel een beetje verwennen hoor!! Ik moest even lachen bij het Dinobed...wij hebben namelijk ook een groen hoeslaken, haha...maar geen Dinokamer hoor @ Romy, ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar wat ging je op de VU doen? Ik studeer daar en mijn schoonvader en stiefschoonvader werken daar @ PBA, jeej, nog eentje met oranje!! En vervelend van het KDV....en van je mannetje, wel fijn dat hij beseft dat hij niet helemaal juist zat... @ mamavandaan daan, en zijn de stoelen er al? Altijd zo vervelend als je moet blijven wachten op zoiets.... @ Blije doos...ik wil er ook een!!! p.s. niet verklappen hoor wat er in zit!! Ik ben dol op cadeautjes uitpakken @ mum2be2, werkse!! Hopelijk overleef je de drukte, vast wel @ Minkie, proficiat met je trouwdag!!! Alvast veel plezier vanavond!! Wat betreft het werken....manlief hier gaat echt NIET minder werken...dat wil hij echt niet...soms brengt dat wel wat irritaties bij mij omhoog omdat ik ook gewoon een opleiding en ook graag verder zou willen, maar de banen die ik wil op de universiteit zijn ook fulltime. En 2x fulltime is voor mij geen optie i.v.m de kleine. En als ik gewoon als dierenarts ga werken, dan vindt hij (en ik eigenlijk ook wel) het vervelend dat ik 's avonds en in het weekend moet werken en dan ook nog een boel dienst heb....Het komt er dus op neer dat ik huismoeder wordt en hij de kostwinner. Ik ga in september wel weer verder met een studie, dus hopelijk kom ik dan wel zo'n 2 daagjes in de week de deur uit en verder maar veel paardrijden denk ik zo om de tijd te verdrijven. Maar dan moet er wel al plek zijn op het KDV en dat is hier in Utrecht 1.5 tot 2 jaar....dus ik ben benieuwd wat ik in maart ga doen... Vanochtend niet zo sprakelend opgestaan als gisteren, maar ik heb wel weer een goede dag er op zitten. Ik heb 3u geschrobt op onze badkamer, dat was echt eens nodig...nu toch maar eens elke week bij gaan houden. Stofgezogen, boodschapjes gedaan en lekker met de hondjes gewandeld. Daarna moest ik wel even gaan liggen, kreeg weer te veel en vaak harde buiken. Nu mag ik nog even een half uurtje zp-en van mezelf met een kopje thee en dan komt er bezoek. Vanavond met mijn mannetje naar de ikea voor een extra boekenkast. Onze studeerkamer moet leeg, want dat wordt de kinderkamer. Een deel van de boeken moet dus verhuizen naar de logia (soort van overdekt balkon). Het werk aan Ukkie's kamer komt dus langzaam op gang