@ Mamavandaan: Wat vervelend dat je man zoveel moet werken! Je kunt zijn hulp en aanwezigheid nu extra goed gebruiken denk ik! Maar aan de andere kant, zo komt er ook meer geld in het laatje, toch? @ PBA: Waaaaaat??? Wat een verhaal zeg over je verloskundige!! Weet je ondertussen al meer?? Wat een ontzettend wazig verhaal zeg Sterkte! Ik kan me voorstellen dat het klote is. Zeker ook omdat het bekenden zijn! @ Lynnami: Oooh meid, wat hoop ik voor je dat dat streepje duidelijker gaat worden! 7 dagen voor NOD!! Ik vind hem al best duidelijk! Heb je vandaag nog weer getest? Stomme vraag, ik weet het! Hahaha! DUIM DUIM DUIM! In ieder geval al een voorzichtige gefeliciteerd!! @ Lucin: Bah, dus nog steeds zon last van de harde buiken? Jeetje, wat vervelend. Dus bij zelfs helemaal niks doen krijg je er 1? Pfff! Ben je nu ook extra onder controle bij de vk of gyn dan? Hahaha, moest wel een beetje lachen om je supermarkt-belevenis hoor! Heb je trouwens een recente foto van je buik? Ben wel benieuwd nu eigenlijk @ Sasha: Fijne he, zon dagje voor jezelf! @ Verlof: Wow, wat gaat dat snel! Nog een maandje en dan zijn de eerste al aan de beurt! @ Patroeschka: Aaah, balen dat het zwanger-fit niet doorgaat @ Romy: Wow, dat klinkt als een soort kleine koortsstuip ofzo! Eng!! Nu wel weer helemaal op de been weer dan? @ DaWo: Heftig Er is geen oorzaak gevonden, dus het zal altijd een raadsel blijven waarom Isabella* zo vroeg is geboren. Vreselijk. Wil jullie nogmaals veel sterkte wensen. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. En dat deze keer alles goed gaat en Isabella* een mooi broertje of zusje krijg! KNUF!! Blijf het trouwens een mooie naam vinden, Isabella!!! @ Charmed: Over die winterjas Daar heb ik laatst een topic voor geopend, maar kreeg niet echt heel erg bruikbare adviezen Ik doe zelf gewoon een dikke trui aan (fleecevest bijvoorbeeld) en dan mijn winterjas met een dikke sjaal voor mijn buik. Maar meestal wordt het pas in januari/februari echt koud, dus als het goed is gaat het wel lukken! @ All: Ik lees heel veel over harde buiken. Hier gelukkig nog steeds geen harde buik gehad. Zou niet weten hoe het voelt, maar het klinkt alles behalve prettig! Gisteren weer bij de VK geweest, en alles was goed. Stelt eigenlijk niks voor he, zon bezoek! Vandaag de intake gehad van de kraamhulp. Wat een aardige vrouw zeg!! Jammer dat we haar niet krijgen als kraamverzorgster. Ik hoop dat ik dan minstens zon leuke, spontane vrouw krijg. Heb heerlijk met haar gekletst. Hmmmm En verder Ik ben bezig met een nieuwe website. Ik wil straks toch mijn hobby (fotografie) weer op gaan pakken, dus ben nu druk bezig met een mooie website te ontwikkelen. Wil ook weer klanten proberen te krijgen, dus wil wel een beetje goed voor de dag komen. Zo'n website is natuurlijk wel je portfolio. Zit veel werk in, maar ik vind het heerlijk om te prutsen met teksten, fotos en ontwerpen. En nesteldrang Ja, praat me er niet van zeg Bij mij beperkt het zich niet alleen tot schoonmaken, maar ook de gordijnen staan me ineens niet meer aan. En ik wil nieuwe eettafelstoelen en de salontafel vind ik ook niet mooi meer! Hahahaha! Maarja, daar is even geen geld voor, dus ik moet het er maar mee doen hahaha! Kindje schopt goed. Nog steeds in mijn ribben en daar word je niet echt vrolijk van! Pfff! Als ik weer een trap krijg, dan strek ik mezelf, want dan komt de kleine er niet meer bij. Jaaahaa, mama heeft ook zo haar truukjes! Nou, ik ga weer even verder prutsen met mijn site. Fijne avond allemaal! Ennuh Niet zoveel kletsen allemaal!!
Hallo meiden, sorry dat ik hier ff inbreek,maar zit met een vraagje. En hoop dat een van jullie evt wil antwoorden. Ik ben nu 19 weken zwanger , en sinds 2 weken geleden voelde ik ons mannetje voor het eerst. Vorige week liet hij zich vrijwel elke dag vrij druk voelen. Maar sinds gisteren en vandaag minder. Jullie zijn nog wat verder dan mij. Nu vroeg ik me af of jullie dat ook wel eens hebben ( gehad) Sorry nogmaals voor mijn inbraak. groetjes Elif Een januari-mama
@ Dawo, fijn dat jullie groen licht hebben gekregen van het ZH, hoeplijk snel een brusje voor Isabella*! Het is jullie gegund! @ mamavan1, leuk shirt zeg! @ charmedknorrie, hier heb ik gelukkig een jas die meerekt! dus geen jasproblemen hier! @ lucindalice, ik had de collega die het werkrooster maakt gevraagd mij niet meer in te plannen op bereidingen! en zelfs zij had niet door dat het door een zwangerschap zou komen, hahaha! dus gewoon met 12 weken verteld aan iedereen (ivm met een MK in het verleden wou ik het niet al te vroeg vertellen). Goed dat je ff rustig aan gedaan hebt vanmiddag, en idd zolang de harde buikjes er nog zijn toch nog een paar stapjes terugdoen. @ patroeschka, een lief klein babytje gezien vamiddag, leuk he, straks heb je er weer 2 bij! @ rug, oh mijn rug doet pijn, als ik 2 dagen gewerkt heb begin ik het wel te merken aan mijn rug. Links boven mijn bil, auwtsss! rustig aan doen maar vanavond!
@Elif.... Ja hoor datheb ik ook wel eens gehad. Het motto hier is...bij twijfel bellen. Stress is niet goed voor de kleine! En de vk kan je snel duidelijkheid en zekerheid geven door het hartje even te laten horen. Ik heb een angelsound dus was zelf snel gerustgesteld, maar t kleintje is nu nog zo klein dat het helemaal niet gek is als je het soms even niet meer voelt hoor!! Als je zelf wat drukker bent bijvoorbeeld dan slaapt het waarschijnlijk door jouw geschommel ook weer. Hopelijk ben je wat gerustgesteld...en weet je? Als ik dan s avonds in bed ging liggen kreeg ik vaak nog wel even een schopje...probeer je niet te druk te maken en doe je dat wel dan moet je echt je vk bellen hoor! Hou je ons op de hoogte? groetjes
Dank je wel jip Ja ik had vandaag naar de gyn gebeld ( daar lopen wij door alle behandelingen) en die zei idd het is heel normaal. Maar je maakt jezelf toch zo graag gek heh Hoop dat hij morgen weer goed actief is Bedankt en ik houdt jullie op de hoogte xxx
Wat een hoop gekletst weer! Heb even geen puf om heel uitgebreid te reageren. Heb vandaag weer voor het eerst gewerkt en ben echt kapot. Duik straks lekker mn bedje in. Ik las wel positief nieuws van Lynn en Dawo, das heel mooi! Hoop dat er steeds mooiere berichten komen voor jullie! @Elif, een paar dagen wat minder voelen is helemaal niet gek hoor. Ik voelde de baby gisteren ook maar heel lichtjes 1 of 2 keertjes, maar vandaag is het weer feest in de buik. Dat wisselt nog zo erg per dag. Niet druk maken dus! @jassenprobleem, ik moet er nog wat voor verzinnen, want mijn winterjas gaat straks niet meer passen denk ik. En ik wil denk ik toch wel een jas, zit met enige regelmaat op de fiets en dan is het wel fijn. Maar ik kom vast nog wel ergens een jas tegen waar mn buik in past. @JufKyjo, musical was erg leuk! Wel erg veel liederen, maar die zijn wel heel mooi. Dat er dan iets minder ruimte is voor het verhaal neem je dan graag voor lief.
Hier niet echt een jassen'probleem'. Heb een fleecevest/jas. Niet mooi maar wel handig en ik ga overigens dan vrijwel niet meer de deur uit vrees ik. Ja met de auto misschien.
@ dawo wij duimen hier volop voor jullie dat jullie maar een gezond mooi en lief broertje of zusje voor isabella mogen krijgen ..
@lovepeet ach....wat lief @jas manlief heeft een hele lekkere dikke jas die ik paste met een ongeveer 4 mnd oude bubbie in een draagzak dus die ga ik deze keer ook maar stelen @elif ik sluit me aan bij de rest van de meiden
@patroes als ze maar vol zijn als de bevalling zich aan dient maar dat is inderdaad super vervelend!!!
He meis, Wat bedoel je met minder??? Het kan tot 28 wkn soms ook minder zijn heeft de verlos verteld. Dus dan is het niet erg dat je de kleine minder voelt. Ga ff rustig op de bank zitten, en dan je handen op je buik en ff afwachten. Als je het niet vertrouwd even je VK bellen, daar zijn ze voor!
@PBA ff geen woorden voor............sterkte meis!!! En laat je tranen maar de vrije loop want opkroppen is niet goed voor jou en je kleine. @All, weer weekend dus misschien morgen tussen de bedrijven (lees: afspraken peuterbureau zoontje en controle VK en boodschappen en zoontje en nog eens zoontje, tijd om te reageren verder) DUS VOOR IEDEREEN EEN DIKKE KNUFFEL!!