@ patroeschka, wat een leuke foto's! Wat een lekker binkie heb je! @ goof, ik heb het niet zuur hoor, dat was luvmyluver, maar maakt niet uit. En ga maar lekker ff liggen en rustig aan doen! @ winterjas zoontje, die van h&m was VEEL te klein, dus retour gedaan! net 1 binnengekregen van Name-it en die was perfect, gewoon maat 104 al! jeetje wat groeit dat hard! Nu ff mijn mannetje bellen om te vragen hoe laat ie thuis komt ivm eten klaarmaken!
JIPPPPPPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE onverwachts krijgen wij nog ff 1500 euro !!! tegoed van iets.. !!!! hier komt love peet !!! voo reen afspraak voor een 3d echo!!! mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Lovepeet dat is altijd leuk!! Wanneer ga je voor een echo? @ Mum jammer dat de jas te klein is!! En super dat die van name-it wel goed is. Ik zit ook te twijfelen met de maat. Ze zit nu net pas in 92 maar ben zo bang dat 104 te groot wordt. Ik heb een leuke gezien van Noppies en aangezien die best duur zijn wil ik wel zeker van mijn zaak zijn hahaha. Valt Name-it winterjas precies zoals de gewone kledingmaten of iets kleiner??
@ mama van 1, Name it valt niet klein! altijd wel normaal/ meer ruim, dus 104 is denk is wel wat groot voor je meissie!
uhmm ik weet nog niet wanneer eerst moet even dat geld gestort worden dan ga ik een afspraak maken ..
Dan moet ik idd maar eens kijken voor 98........ haha. @ All, net heerlijk gegeten met mijn meissie en ze ligt nu lekker te slapen...... (hoop ik haha). Zo even douchen en onze hond uitlaten en dan bankhangen! Kom er niet meer vanaf hahaha.
Hier ligt mijn ventje er ook in! Mama lekker op de bank met de laptop, vanavond weer expeditie robinson kijken!!!
@Luvmyluver... ik heb nu kauwtabletten van GAVISCON pepermuntsmaak en die helpen ook goed. Je kan anders tegen brandend maagzuur ook pepermuntjes nemen. Ik heb op t moment ook veel last van brandend maagzuur en rennies durf ik niet te nemen! DUs nu heb ik ook gaviscon! Je kunt dat ook in vloeibaar halen. Die kauwtabletten kosten iets van 3 euro! Dus dat valt wel mee en volgens mij dat vloeibare drankje ook! Sterkte ermee! @All... hier gaat alles goed... n kleine lekkere druktemakertje in mijn buik. Het is continu in beweging. Kan volgens mij goed dansen als t geboren is! hahahaha
hai meiden... ik kan al die drankjes en pilletjes tegen maagzuur niet innemen want ik kan er niet tegen maar wel een goeie van de pepermuntjes! dat ga ik proberen in het begin hielp vla en warme melk heel goed maar dat werkt nu ook niet meer!!! @lovepeet dat is ff een mooie meevaller!!! en ik was onderweg (op in brommer) maar het ging regenen
miranda hahahaha ik wou vragen of je wist wat het werd hahahahha eerst ff lezen he...echt weer zo'n hersenloze actie
@lovepeet; dat is een meevallertje! @hier; Heb vandaag mn vader gesproken. Heb hem in eerste instantie even laten praten over wat hij voelde en hoe hij er tegenaan keek. Heb wel laten weten dat ik in eerste instantie niet blij was dat ik het nog niet wist. Hij heeft helemaal uitgelegd hoe dit kwam en snapte dat ik de info bij andere heb geplukt. Hij vertrouwd er dus niet in dat het weer goed komt, maar blijft hopen dat mn moeder hem nog een kans geeft. Ze heeft hem letterlijk met 100,- het huis uit gestuurd en daarna hebben ze niet meer gesproken. Ik heb aangegeven dat ik er absoluut niet tussen wil zitten en dat ik ook absoluut niet ga bemiddelen omdat ik die stress niet kan gebruiken nu. Hij snapte dit, manlief had dus al tegen hem gezegd dat het lichaamlijk wat minder ging met me. Wel vroeg hij of ik mn moeder of hem gelijk gaf. Heb aangegeven dat ik geen partij ga kiezen. heb mn moeder nog helemaal niet gesproken, dit ga ik morgenochtend doen. Nu blijkt dat mn zusje het er zwaar onder heeft. Ze heeft huilend bij mn vader gezeten. Dit viel mij weer zwaar, want hier was ik dus al bang voor. We gaan volgend weekend naarlimburg (ik, manlief, broertje, zusje en vriend) en dat zal nu heel goed uitkomen. Hier verder alles goed. Vandaag sinds het weekend geen last van harde buiken gehad, ook de gespannen buiken zijn redelijk weg gebleven. Nog 1 dag werken en dan lekker een week vrij.
@ Mac jeetje meis..... kan me voorstellen dat je je er niet tussen wil mengen! Goed om jezelf denken he!! Ik ga even lekker bankhangen
Patroeschka... vind rennies hetzelfde als paracetamol. Zit misschien tussen mijn oren maar vind dat echt niks. En gaviscon heb ik 10 jaar geleden in de zwangerschap van de oudste ook gekregen dus daar wist van dat dat geen kwaad kon.
@ Lovepeet...zo huismusje...je hebt goed je best gedaan in het huis!! En je vriend kookt altijd...wauw...al zou ik dat zelf niet willen, ik vind koken namelijk de leukste huishoudelijke klus en eigenlijk ook een beetje ontspannend...ik heb nu het lijstje al klaar voor wat we volgende week allemaal gaan eten @ mamavan1....psp??...geen idee wat dat is eigenlijk @ Luv, dus veel voetmassages begrijp ik dus Krijg mannie niet van de bank af voor de foto...zal hem zo eens even de bank af duwen Vervelend van je kwaaltjes...maar idd, het is voor het goede doel!!! @ Patroes, leuk die foto's en wat is je zoontje al groot!! Ik had nog een iets jongere verwacht...hoe oud is Justin eigenlijk? @ Lovepeet, wat heerlijk zo'n financiële meevaller!! @ Macmaszy, wel moeilijk zeg de situatie van je ouders...maar je moet er absoluut niet tussen gaan zitten inderdaad... Wel fijn dat het buiktechnisch al wat beter met je gaat!! @ Mamavan1, wow, wat een buik!! Mooi hoor!!! Nog eens even mijn mannetje gaan porren nu of hij nu ook eindelijk eens een foto gaat maken!!! Heb net wel avondeten op...dus hij zal wat dikker zijn dan overdag...
Wow mooie buik hoor! jeetje 27 weken alweer! gaat snel! @ mac, ach wat sneu voor je zusje (voor jullie ook natuurlijk) fijn dat jullie ff weggaan met zijn allen. Fijn dat je nu wel de kant van je vader hebt gehoord.