December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Luvmyluver... vind t geen hersenloze actie van je. Er staat in de onderschrift wel jongen MAAR niemand heeft mij dat kunnen bewijzen. Heb nog steeds geen balletjes en n plassertje gezien. En afgelopen maandag kon de gyn t zelfs helemaal niet zien. Die zag wel de navelstreng maar verders niks. De kleine gaat er telkens net op zo'n moment raar voor liggen. Het wil haar/zijn eigen nog niet verraden. Dus ik weet t echt nog niet!
    Baal daar wel van... heb al 3x gevraagd of dat ze t konden zien maar tot nog toe geen echo waarop te zien is dat t ook daadwerkelijk n jongen is. Stom he!!!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mac... wat vervelend zo'n situatie op zo'n moment! Knap van jezelf dat je toch voor je eigen kiest. Lijkt mij heel moeilijk!
    Sterkte ermee.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Mama van 1... jeetje wat n buik! Ik liet dat net aan mijn manlief zien. Hij zei gelijk: kijk... DÁT is nu echt zwanger zijn!!!! Niet jouw beschaafde buikje. En ik ben nog wel zo trots op mijn kleine fijne buikje! Ik ben volgens mij pas 2 kilo aangekomen in 5 maanden tijd! En mijn buikje lijkt gewoon op n opgeblazen ballon! Maar voor mijn doen (heb natuurlijk al 3 kindjes rondlopen en 5 miskramen gehad) vind ik dat ik n GROTE buik heb nu! Zo'n buikje had ik nog niet toen mijn oudste geboren werd en die werd met 7 maanden en 3 weken geboren.
    IK BEN ERG TROTS OP MIJN BUIKJE!!! en dat mag toch ook?!
    Tuurlijk vind ik die echte grote buiken mooi maar als er dat bij mij niet in zit tja... wat kan ik daar nou aan doen?
    Aan de andere kant is t n stuk minder last die ik mee zeul toch?

Meid... jij hebt n prachtige buik en er zitten er ook nog eens 2 in dus ik vind t geweldig!!!!!;):D

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

ik word eigenlijk verwend !! haha

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Picture is on the way!! Even aan mannie vragen of hij hem er op kan zetten voor me!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Daar is die dan!! Zoals je ziet niet al te groot...maar heb wel net avondeten op...dus morgenvroeg is hij nog kleiner...
    Maar ik ben er wel blij mee:D

7. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ah luc wat een lief bescheiden buikje heb je!
    miranda is de foto van je profiel jou buik foto?
    ik wo dat ik zo'n bescheiden buikje had....hoef je ook niet zoveel vel weer strak te krijgen;););)
    llie heben allebe een mooi bukje en he maakt niks uit dat het geen grote is!

het gaat om het eind resultaat:)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Miranda ben je nu niet in de war met mij en mama van 1? ;)

Justin is 3,5 jaar. Luvmyluver vroeg t of Lucindalice LOL iets met een L iig ;p

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Patroes, dat was ik :)...Alice dus ;), het lijkt me gewoon al zo'n flinke jongen die kleine van je :)

@ Luv, aan de ene kant ben ik ook wel blij met de buik hoor, ik vind hem nu al zo zwaar...en als ik ooit jullie buiken zie, dan moeten jullie het wel zwaarder hebben dan ik!!
    Al denk ik dat ik af en toe al plof hoor ;)

10. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Miranda (en man), dank je wel hahaha maar ik draag idd maar 1 kindje en patroes draagt er 2 ;). Enne we schelen 4 weken he dus je hebt nog even :D. En elke buik is mooi meis dus jij mag er super trots op wezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Lucindalice, mooie foto en idd een beschaafd buikje..... maar wel mooi hoor!!! En wat niet is kan nog komen he ;). In de laatste weken groei je vaak het meeste hahaha.

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ mamavan1, thanx! Tja, wie weet wordt ik straks nog wel echt een bolle ballon ;), dat beloofd nog wat...Al hoop ik eigenlijk dat er niet al te veel meer bij komt...er zit al bijna 11kg aan...ik ben gewoon een ster in kilo's verstoppen;).
    Maar ben wel blij dat hij nog niet zo huge is hoor...al is het voor een 'vreemde' soms moeilijk te begrijpen dat we alweer op de helft van de zwangerschap zitten...
    Maar klinkt in ieder geval wel plausibel toch, dat de vk zegt dat de beeb een beetje groot is voor de buik en dat de harde buiken ook daarvan kunnen komen?

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mac, kijk fijn dat je toch je gevoel hebt geuit, en wellicht heeft daar die spanning ook wel mee te maken gehad met je buik. Ook goed dat je je grenzen hebt aangegeven.
    Dapper!

@Miranda, dus het wordt voor jou echt een verrassing hahaha...............

@Woh mamavan1, mooie buik, hier ook een bescheiden buikje, was bij zoonlief wel anders, nu zien mensen niet eens aan me dat ik bijna 6 mnd zwanger ben.
    Raar dat over 3 mnd hier nog een kleintje in huis is.

@Patroeschka wat een mooie ventje is dat zeg, de tweede foto daar straalt de ondeugenheid van af......
    Moet bijzonder zijn om van twee zwanger te zijn.
    Hier vanmiddag van 4 uur tot half 8 geslapen......MET ZOONLIEF!!! Manlief kwam thuis en die zei het is half 8, ja daaaaag...............................nou dus wel.
    Verder bloeddruk van 105/65, vrij laag voor mijn doen, is op zich heel netjes, maar ik merk dat ik af en toe een dropje moet nemen om mijn me lekkerder te gaan voelen.
    Nog steeds geen buikfoto geplaatst ik zal eens kijken of ik dat morgen kan doen.
    Soms voel ik me hier wel een buitenstaander omdat ik het echt niet trek om elke keer uitgebreid te reageren.

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

mooi bescheiden buikje !!
    wees er trots op

14. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    bij mijn oudste was ik echt helemaal plat je zag echt helemaal niks!!!!
    tot7 mnd en daarna leek ik wel een walrus!
    eerst kwam mijn buik en ver daarachter kwam ik:D:D
    dus wie weet meiden haahahaa

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ goof, je bent geen buitenstaander hoor, gewoon lekker blijven posten! Over wat dan ook! ;)

@ lucindalice, zo das een beschaafd buikje! Ben benieuwd hoe je eindigt! En idd 11 kilo, waar zitten die? Of heb je soms hele dikke voeten, grapjuh!!!!! *knipoog*

16. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    rammel had toch een topic gemaakt met december buiken?

17. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier nu 7 kilo erbij trouwens!

Ik ga slapen, morgen weer werken namelijk!

18. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    goed idee mum2be2 moet morgen ook weer werken

welterusten

19. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    @Mum2be wat balen van je bi. Ben je mooi klaar mee

@patroes ook al ziek dus bah bah. Ook al 3 kids in mn klas ziek. Vervelend! ik zelf ook al last van mn keel dus t zal toch wel heersen door t hele land! Mooie foto's van je echo!! En wat een schetig mannetje hebben jullie al!

@mac fijn dat je paps toch gebeld heeft. Wat idioot van die moeder. Hier juist de reactie dat ik kalm aan moet doen en of ik t wel volhoudt zo lang nog...of 6 weken niet beter is voor me omdat t wel heftig is mijn baan. Wel lief dus. Maar nee hoor als t lukt lekker nog door!

@ Rammel wat fijn dat je vriendin geweest is! Dat kan je echt goed doen he...

@lucindalice kalm aan jij hoor!! En die vriendinnen tja...klinkt niet zo leuk van ze! Dikke knuf vanaf hier

@mama van 1 gefeli met je 27 weken vast! En mooi hoor je buik! Ik wil wel es foto's van je buiken op een rijtje zien...groei je nog steeds zo hard?

@ hier
    vandaag fijn na t werk bij mn dinnie en baby geweest heerlijk geknuffeld!!!
    Daar kreeg ik telefoon van mn moeder dat oma een zelfmoordpoging heeft gedaan en t is mislukt. Tranen met tuiten dus hier! Ongeloof, verdriet, tja wat voel ik eigenlijk?
    Ik vind het zo erg dat ze zich blijkbaar zo radeloos voelt? En stiekem is het gewoon k** voor haar dat t niet gelukt is. Ze is nu opgenomen...nog verder bij opa vandaan. Ik weet echt niet wat ik moet voelen en wat nu? Haar lichaam schijnt prima te zijn dus dood gaat ze voorlopig echt nog niet...t arme mensje. En opa? Die heeft haar niet eens gemis zo dement is ie...

Hopelijk kan ik slapen vannacht. Mijn buik is net een betonnen blok. gelukkig geen pijn, maar t kan niet goed zijn denk ik.
    Dus ik ga slapen ben kapot. Blegh.
    Morgen is er weer een dag en dan weekend end us meer tijd voor jullie
    Liefs

20. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ lucindalice, 11 kilo?? Dat is je niet aan te zien meis!

@ hier 3 of 4 kilo aangekomen nu. Morgen weer even wegen.

@ jip, wat een verhaal meis. Heb je er al over gesproken maar sterkte!! Ik zal morgen eens een rijtje maken met mijn buiken haha. Ben zelf ook wel benieuwd.

@ all zieke beterschap meiden! Merk echt dat het heerst, je hoort het overal!

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina